Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Ανάθεση Εργασίας (Homework Assignment)
2
Ατομική Σε ομάδες εργασίας
Ανάθεση Εργασίας Γενικός Σκοπός: Η ενεργοποίηση του συνόλου των μαθητών στην κατεύθυνση αναζήτησης πληροφοριών και στοιχείων για ένα συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο και η σύνθεση ενός γραπτού κειμένου ή η κατασκευή ενός έργου Εργασία Ατομική Σε ομάδες εργασίας
3
Ανάθεση Εργασίας Πλεονεκτήματα
4
Ανάθεση Εργασίας Πλεονεκτήματα Ενεργοποίηση μαθητών Παρότρυνση για εμβάθυνση σε ένα γνωστικό αντικείμενο Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτενέργειας, αναζήτησης ανάλυσης και σύνθεσης στοιχείων
5
Ανάθεση Εργασίας Πλεονεκτήματα Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και κοινωνικοποίηση μαθητών (ομαδικές εργασίες-συνεργατικότητα) Σύνδεση θεωρίας-πράξης (ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο) Βιωματική μάθηση (learning by doing)
6
Προβλήματα τα οποία ενδέχεται να ανακύψουν
Ανάθεση Εργασίας Προβλήματα τα οποία ενδέχεται να ανακύψουν
7
Προβλήματα τα οποία ενδέχεται να ανακύψουν
Ανάθεση Εργασίας Προβλήματα τα οποία ενδέχεται να ανακύψουν Ασαφές πλαίσιο διεκπεραίωσης εργασίας, ελλιπείς οδηγίες Αποτρεπτικός βαθμός δυσκολίας Απροθυμία και πλήρης έλλειψη ενδιαφέροντος από πλευράς μαθητών
8
Προβλήματα τα οποία ενδέχεται να ανακύψουν
Ανάθεση Εργασίας Προβλήματα τα οποία ενδέχεται να ανακύψουν Έλλειψη διδακτικού χρόνου Μη συνάφεια θέματος εργασίας με το αντικείμενο και τη διδακτική στοχοθεσία του μαθήματος
9
Ανάθεση Εργασίας Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
10
Ανάθεση Εργασίας Ο ρόλος του εκπαιδευτικού : Καθοδηγητικός Συμβουλευτικός Επικουρικός Υποστηρικτικός Ενθαρρυντικός Αξιολογητικός (feedback)
11
Η ανάθεση εργασίας γίνεται πάντοτε γραπτά και ποτέ προφορικά
Ανάθεση Εργασίας Η ανάθεση εργασίας γίνεται πάντοτε γραπτά και ποτέ προφορικά Με την επίδοση του αντίστοιχου Φύλλου Ανάθεσης Εργασίας
12
«Verba volant, scripta manent» "τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν "
Ανάθεση Εργασίας «Verba volant, scripta manent» "τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν " λατινική παροιμία που συμβουλεύει την αξία που έχει ένα γραπτό κείμενο που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί έναντι του προφορικού λόγου που μπορεί αντίθετα ακόμα και να ανακληθεί ή να διαψευστεί ως μηδέποτε γενόμενος (
13
Φύλλο Ανάθεσης Εργασίας
Σαφείς οδηγίες για την διεκπεραίωση μιας εργασίας – συγκεκριμένες προδιαγραφές Ορίζεται πάντοτε χρόνος παράδοσης Εργασία που να συνάδει με την εκάστοτε διδακτική ενότητα και να συνδέεται με τους διδακτικούς στόχους Ρεαλιστικοί στόχοι – Αξιολόγηση επίτευξής τους
14
Φύλλο Ανάθεσης Εργασίας
Όχι κατάχρηση (μεγάλος αριθμός εργασιών ανά μάθημα-τετράμηνο-έτος) Παροχή ανατροφοδότησης (feedback) Αυτοαξιολόγηση εργασιών – Εξαγωγή συμπερασμάτων
15
Βιβλιογραφία: Πάσχος, Β. (2007) Στοιχεία Διδακτικής και Παιδαγωγικής. Εκδ. Πατάκη Πλαγιανάκος, Σ. (1999) Διδακτική Επαγγελματικών Μαθημάτων. Τόμος Α . Εκδ. Έλλην Πλαγιανάκος, Σ. (1999) Διδακτική Επαγγελματικών Μαθημάτων. Τόμος Β . Εκδ. Έλλην Κουτσούκος, Μ. (2012). Σημειώσεις του Μαθήματος Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας. ΑΣΠΑΙΤΕ Θεσσαλονίκης Schuetze, P. (2004). Evaluation of a Brief Homework Assignment Designed to Reduce Citation Problems, Teaching of Psychology, 31(4),
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.