Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΛάζαρος Δασκαλοπούλου Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
Mαθήματα 9,10 Η ήχος και το video στην τάξη Ψηφιακή Αφήγηση
Inserire, solo in questa slide, un’immagine di sfondo che sarà utilizzata per tutte le lezioni del corso. Possibilmente scegliere un’immagine che richiami i colori del titolo o si armonizzi con essi. La lezione inizia sempre con il docente in piedi. Il PPT deve essere accompagnato da una “scaletta di regia” (vedi file di esempio: SEC_OAZ_Regia_L02) che deve essere compilata nel dettaglio e consegnata alla Produzione alcuni giorni PRIMA di arrivare in sala di registrazione.
2
Θέματα – βασικές έννοιες
Ήχος Video Τεχνικές προδιαγραφές, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, παιδαγωγικά οφέλη, θέματα πνευματικών δικαιωμάτων Ψηφιακή αφήγηση – ψηφιακές ιστορίες Τα 7 στοιχεία της ψηφιακής αφήγησης Είδη εργαλείων παραγωγής ψηφιακών αφηγημάτων Παιδαγωγικά οφέλη Il docente inizia la lezione in piedi e descrive gli argomenti che tratterà. Tutte le lezioni iniziano sempre con questa formula: “Sono il Prof. Nome e Cognome, in questa lezione parleremo di: argomento 1 Argomento 2 Argomento n Nella descrizione degli argomenti il docente può usare o meno la lavagna a fogli mobili. Ove opportuno, può essere utilizzato il seguente effetto di animazione: Entrata, Dissolvenza, Veloce, Al clic del mouse. Per inserire nuove diapositive, utilizzare sempre l’apposita funzione di PowerPoint: Menu Inserisci Nuova diapositiva. Scegliere, eventualmente, dal Riquadro attività, un layout diverso da quello proposto in automatico.
3
Στόχοι Μετά το μάθημα θα είστε σε θέση:
Να αποτιμάτε παιδαγωγικά τις ποικίλες εκπαιδευτικές χρήσεις ήχου και video Να ορίζετε την ψηφιακή αφήγηση Να περιγράφετε και να συσχετίζετε τα 7 στοιχεία της ψηφιακής αφήγησης Να επιλέγετε και να αποτιμάτε παιδαγωγικά ψηφιακά εργαλεία για αφηγήσεις Il docente può continuare a stare in piedi e usare la lavagna a fogli mobili mentre descrive gli obiettivi della lezione, oppure può sedersi e descriverli supportato dal PPT e dalle sue funzioni (puntatore pennarello rosso).
4
Ενισχύοντας τη μάθηση μέσω του ήχου
Eight Μαθαίνοντας με ήχους Ποιότητα του μηνύματος Άρθρωση του μηνύματος Οργάνωση και παρουσίαση του μηνύματος Ποιότητα του ακουστικού μέσου Κατανόηση του δέκτη (αποκωδικοποίηση) Παράγοντες ένταση Ακουστική κόπωση Φυσική αναπηρία Δεξιότητες ακρόασης Εμπειρικό υπόβαθρο
5
Εκπαιδευτικός Μαθητής Ο ήχος στην τάξη Ήδη έτοιμες ηχογραφήσεις
Eight Εκπαιδευτικός Μαθητής Ήδη έτοιμες ηχογραφήσεις Άμεση διδασκαλία Εξάσκηση δεξιοτήτων Εξάσκηση ακουστικών δεξιοτήτων Επαγγελματική ανάπτυξη Αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών Συνεντεύξεις Παρουσιάσεις Καταγραφή εκπαιδευτικών εκδρομών Επανα-αφήγηση ποίησης Audio books και ιστορίες Ηχογράφηση μουσικής
6
Αποτιμώντας την ηχητική τεχνολογία
Eight Αποτιμώντας την ηχητική τεχνολογία Streaming Audio Αρχεία που αποστέλλονται σε «πακέτα» Δυνατότητα αναπαραγωγής ενώ το αρχείο κατεβαίνει Διαθέσιμο στο Internet Ελεύθερο λογισμικό Podcasting Ηχογραφημένα αρχεία MP3 που διανέμονται στο Internet Εγγεγραμμέννοι χρήστες Αυτόματη λήψη Ευκολία Λογισμικό Podcasting Ευκαιρίες για μαθητές και εκπ/κούς Internet Radio Ζωντανό ηχογραφημένο από όλο τον κόσμο Ποικιλία προγραμμάτων (ειδήσεις, σπορ, μουσική, κ.τ.λ.) Φορητός Ψηφιακός Ήχος Μπορούν να αποθηκευθούν χιλιάδες αρχεία Καταγραφείς ήχου Ψηφιακοί Recorders κασσέτας
7
Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ο ήχος στην τάξη
Eight Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Άμεσα διαθέσιμο, απλό και φορητό Μη δαπανηρό Αναπαράξιμο Περιέχει λεκτική πληροφορία Προσφέρει σύγχρονη πληροφορία Ιδανικό για εκμάθηση γλωσσών Ενδιαφέρον και ελκυστικό Αντίσταση σε τεχνικές βλάβες Πνευματικά δικαιώματα - Copyright Δεν καταγράφεται το επίπεδο προσοχής Ρυθμός «φιξ» σειρά – γραμμικότητα Δυσκολία στον εντοπισμό αποσπασμάτων Πιθανότητα κατά λάθος σβησίματος αρχείων
8
Ενσωμάτωση Χρήσεις του ήχου Χωρίς περιορισμούς
Σε όλες τις φάσεις της διδασκαλίας Αυτορυθμιζόμενη μάθηση Προ-ηχογραφημένα αρχεία Αρχεία που μπορούν να προστεθούν σε παρουσιάσεις εκπαιδευτικός μαθητές
9
Πνευματικά δικαιώματα
Η μουσική είναι η περισσότερο ελεγχόμενη δραστηριότητα στο νομικό πλαίσιο περί πνεματικών δικαιωμάτων Τι επιτρέπεται για εκπαιδευτική χρήση Αντιγραφή ως του 10% ενός μουσικού έργου, αλλά όχι του συνόλου του Απλά αντίγραφα ηχογραφήσεων των μαθητών επιτρέπονται για λόγους πρόβας ή αξιολόγησης Απλά αντίγραφα μουσικής που συνιστά ιδιοκτησία του σχολείου ή του διδάσκοντα μπορεί να χρησιμοποιηθούν για ακουστικές ασκήσεις ή δοκιμασίες
10
Πνευματικά δικαιώματα
Τι απαγορεύεται: Η δημιουργία ανθολογίας, συλλογής ή συλλογικού έργου Αντιγραφή έντυπης μουσικής Η δημόσια αναπαραγωγή χωρίς έγγραφή άδεια του δημιουργού Η αντιγραφή μουσικής από ιστοσελίδα
11
Εκπαιδευτικές χρήσεις του βίντεο
Ευέλικτο μέσο για όλες τις διδακτικές καταστάσεις και τις μαθησιακές εμπειρίες Ολομέλεια Μικρές ομάδες Ατομική παρακολούθηση Επεκτείνει τη μάθηση πέρα από το φυσικό χώρο της τάξης Ξεναγήσεις Σε εταιρίες, χώρους εργασίας, δημόσιες υπηρεσίες κτλ Πάρκα Μουσεία Επιτρέπει τη μελέτη αντικειμένων είτε πολύ μικρών είτε πολύ μεγάλων για την άμεση εμπειρία
12
Video και τομείς / πεδία μάθησης
Eight Γνωστικό πεδίο Ιστορικές αναβιώσεις διαδικασίες, σχέσεις, και τεχνικές Συναισθηματικό πεδίο Πρότυπα, δραματικά μηνύματα, ντοκυμαντέρ Προσωπικές και κοινωνικές στάσεις, διαπολιτισμική κατανόηση Ψυχοκινητικό πεδίο Βήμα-βήμα διαδικασίες παραστάσεις, κινήσεις, υποδύσεις των μαθητών Διαπροσωπικό πεδίο Βάση ομαδικής συζήτησης Εκπαίδευση στις διαπροσωπικές δεξιότητηες Καταγραφή και ανάλυση παιχνιδιού ρόλων
13
Types of Educational Videos
Eight Ντοκυμαντέρ Πραγματικά γεγονότα ή αναδιηγήσεις Γεγονότα, αληθινές ιστορίες, αυθεντικές καταστάσεις Δραματοποίηση Ιστορική φαντασία Χαρακτήρες και στάσεις Video Storytelling Δημιουργικότητα ‘Εκφραση μέσα από την αφήγηση ιστοριών Ψηφιακές ξεναγήσεις Επίσκεψη δυσπρόσιτων σημείων Χτίσιμο πάνω σε προηγούμενη γνώση
14
Μορφές ψηφιακού Video Formats Digital Video DVD Blu-ray Computer-based
Eight Formats Digital Video DVD Blu-ray Computer-based Internet Compressed Streaming Analog Video
15
Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Το video στην τάξη Κίνηση
Eight Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Κίνηση Ελεύθερη («Risk-free») Παρατήρηση Δραματοποίηση Συναισθηματικές πτυχές της μάθησης Επίλυση προβλήματος Διαπολιτισμική επίγνωση Μη ευέλικτος ρυθμός («fixed pace») Ολοκληρωμένο προϊόν Παρανοήσεις Αφηρημένος χαρακτήρας διδασκαλίας
16
Ενσωμάτωση Παρακολούθηση
Eight Παρακολούθηση Στρατηγική επιλογή και προβολή συγκεκριμένων αποσπασμάτων Χρήση video για την προσαρμογή των μαθημάτων για μαθητές: Με προβλήματα όρασης και ακοής Αλλόγλωσσους (προβολή υποτίτλων σε πολλές γλώσσες) Παραγωγή Αυξημένη εμπλοκή και κινητοποίηση των μαθητών Σύνθετες γνωστικές δεξιότητες και επίλυση προβλημάτων Ψηφιακός γραμματισμός
17
Παραγωγή video Eκπαιδευτικά οφέλη
Eight Eκπαιδευτικά οφέλη Επίλυση προβλήματος, προγραμματισμός, ανάλυση, έρευνα, φαντασία και επικοινωνία Παραδείγματα για project: Δραματοποιήσεις Ανατροφοδότηση για βελτίωση «παράστασης» / υπόδυσης Εξάσκηση δεξιοτήτων Ντοκυμαντέρ Διατήρηση τοπικών παραδόσεων Επιδείξεις Αναπαραγωγή εκπαιδευτικών επισκέψεων
18
Παραδείγματα χρήσης video στο ψηφιακό σχολείο
19
Ψηφιακές ξεναγήσεις Α Γυμνασίου Αρχάριοι Παρθενώνας (Unit 1 Lesson 3) A Γυμνασίου Προχωρημένοι British Museum (Unit 5) Πυραμίδες (Unit 5) London Eye (Unit 5) Statue of Liberty, NY (Unit 5) Γέφυρα του Ρίου (Unit 6) Παρθενώνας (Unit 6)
20
London Eye
21
Όπερα του Σύδνεϋ
22
Λούβρο
23
Συμπεράσματα To video και ο ήχος είναι δύο ισχυρά εκπαιδευτικά εργαλεία, που προσφέρουν εύρος εφαρμογών για ποικίλους μαθησιακούς στόχους και περιβάλλοντα, και έχουν αποδεδειγμένα μαθησιακά οφέλη, αλλά και οφέλη επαγγελματικής ανάπτυξης για τον εκπαιδευτικό Η ψηφιακή αφήγηση είναι μία παραλλαγή της εργασίας με video, η οποία αξιοποιεί τις αρχές του εποικοδομητισμού, εμπλέκοντας ενεργά τους μαθητές σε σύνθετες δραστηριότητες και έλκοντας έντονα το ενδιαφέρον τους Υπάρχει μία ποικιλία δωρεάν και εύχρηστων εφαρμογών για τη δημιουργία ψηφιακών αφηγήσεων.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.