Κατασκευή Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προδιαγραφές Σηματοδότησης Έργων Χρηματοδοτούμενων από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Βορείου Αιγαίου ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Γ’
Advertisements

ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΤΑΘΜΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ & ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΕΣ. Εισαγωγή •Το 1997 καταργήθηκε (προσωρινά) ο σταθμός Κεραμεικός της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας, λόγω μη έγκρισης διέλευσης.
Υποδομές Μεταφορών & Δικτύων στην Κρήτη:
Η ολοκλήρωση σε πολεοδομική και αρχιτεκτονική κλίμακα.
Σύλλογος Πτυχιούχων Μηχανικών Τ.Ε. / Ομίλου ΔΕΗ Εργολαβίες ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΡΑΝΟΥΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΗ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΜΕΡΗ ΕΝΟΣ ΚΡΑΝΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Περιφέρεια Πελοποννήσου Νέα Προγραμματική Περίοδος
Επιλογές Marketing & Logistics
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
14. ΠΡΟΚΑΤΑΡΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ – ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ» Χριστοπούλου.
Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών
Μεταφορές και Logistics
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
Υπόδειγμα Επεξηγηματικής Πινακίδας
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΟΠΟΙΪΑΣ
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ - ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΕΡΓΟ : ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΒΑΘΕΟΣ Ν. ΣΑΜΟΥ (ΜΕΛΕΤΗ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ) ΠΡ/ΣΜΟΣ : ,00 € (με ΦΠΑ) ΕΚΠΤΩΣΗ : 0 % μέση έκπτωση ΠΟΣΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ.
ΕΡΓΟ : ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ ΔΗΜΟΥ ΒΑΘΕΟΣ ΠΡ/ΣΜΟΣ : ,00 € (με ΦΠΑ) ΕΚΠΤΩΣΗ : 4,07 % μέση έκπτωση ΠΟΣΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ : ,19 € (με ΦΠΑ) ΑΝΑΔΟΧΟΣ :
ΕΡΓΟ : Κατασκευή Συμπληρωματικών τεχνικών έργων αντιστήριξης Περιμετρικής Οδού Δήμου Βαθέος ΠΡ/ΣΜΟΣ : ,00 € (με ΦΠΑ) ΕΚΠΤΩΣΗ : 40,00 % μέση έκπτωση.
ΕΡΓΟ : ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΠΡ/ΣΜΟΣ :
PRODESTS ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΕΡΓΟ : ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΣΑΜΟΥ ΠΡ/ΣΜΟΣ : ,00 € (με ΦΠΑ) ΕΚΠΤΩΣΗ : 4,27 % μέση έκπτωση ΠΟΣΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ : ,44 € (με ΦΠΑ) ΑΝΑΔΟΧΟΣ.
ΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΓΕΦΥΡΩΝ
1 Καλώς ορίσατε! Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2009 Συνεδριακό Κέντρο Κρύας Χαιρετισμός Δημάρχου Λεβαδέων κ. Δημητρίου Τσιφή στην ημερίδα με θέμα: «Δράσεις του.
Φωτο 1: ΣΣ «Παλαιοφάρσαλος» Φωτο 2: ΧΘ ΑΣΙΔ με αγροτική οδό.
Σωτηριάδης Ευάγγελος 1 Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ. Ε
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ &ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Μια ευκαιρία για τον ΟΣΕ Ένα μέλλον για το σιδηρόδρομο Σχέδιο Ανασυγκρότησης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΥΔ ΕΠΑΕ)
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ … Αλεξίου Δημήτρης Αντωνόπουλος Σπύρος.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΔΙΩΡΥΓΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΔΙΩΡΥΓΩΝ ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι Ενότητα #4: Μαθηματική εξομοίωση συστημάτων στο επίπεδο της συχνότητας – Μετασχηματισμός Laplace και εφαρμογές σε ηλεκτρικά.
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Γενική Συνέλευση 17 Μαρτίου 2017
Εισαγωγή στην Τεχνική Γεωλογία
Η Περιφερειακή Πολιτική της Ε.Ε ( )
Νομική Πληροφορική Δρ. Δαμιανός Σακάς.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΤ’ΟΙΚΟΝ»
ΠΕΠ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΕΠΑ.Λ ΜΑΚΡΥΝΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Σεμινάριο – Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς
Παρουσίαση: «ονοματεπώνυμο σπουδαστών»
Ενεργειακές Κοινότητες
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον Αειφόρος Ανάπτυξη»
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
5η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Ζωή ΠΑΠΑΣΙΩΠΗ Προϊσταμένη ΕΥΔ/ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ
ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΤΟ Ε.Π. «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Τομέας Μεταφορών & Τεχνική Βοήθεια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατασκευή Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ – ΔΟΜΟΚΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2008 ww.ergose.gr ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΑ ΕΡΓΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΟΥ ΟΣΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ (ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΤΑΜΕΙΟ ΣΥΝΟΧΗΣ) ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ, ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ

Νέα Διπλή Σιδηροδρομική γραμμή ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΟΥ Σ.Σ. ΔΟΜΟΚΟΥ Χ.Θ : 52 ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 702,00 εκ. € Αντικαθιστά το ορεινό κομμάτι της μονής γραμμής από το ΣΣ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ έως το ΣΣ ΔΟΜΟΚΟΣ μήκους 54 χλμ με Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή μήκους 52 χλμ . Η υποδομή του κατασκευάζεται σε 3 τμήματα: Α: Από ΣΣ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ έως 14ο χλμ Β: Από 14ο χλμ έως 25ο χλμ Γ: Από 25ο χλμ έως 52ο χλμ. ΣΣ ΔΟΜΟΚΟΣ Ταχύτητα 160 χλμ/ώρα Υφιστάμενη Σιδηροδρομική γραμμή Νέα Διπλή Σιδηροδρομική γραμμή Η νέα χάραξη έχει σχεδιασθεί για ταχύτητα 160 χλμ/ώρα, μειώνει τη διαδρομή κατά 2 χλμ και το χρόνο διαδρομής κατά 30 λεπτά ΕΝΑΡΞΗ  ΙΑΝ 2007 ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΥΠΟΔΟΜΗΣ  ΔΕΚ 2011 ΕΠΙΔΟΜΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ  ΔΕΚ 2013 Μείωση χρόνου 30΄ ΧΘ: 0 ΧΘ=Χιλιομετρική Θέση ΣΣ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙΟΥ ΣΣ: Σιδηροδρομικός Σταθμός

ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΣΣ=Σιδηροδρομικός Σταθμός Η κατασκευή της υποδομής χωρίζεται σε τρία τμήματα: Α’ Τμήμα: Από: ΧΘ 0+000 ΣΣ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ Έως: ΧΘ 14+000 Β’ Τμήμα: Από: ΧΘ 14+000 Έως: ΧΘ 25+000 μεγάλη σήραγγα ΟΘΡΥΟΣ Γ’ Τμήμα: Από: ΧΘ 25+000 Έως: ΧΘ 52+000 ΣΣ. ΔΟΜΟΚΟΣ ΣΣ ΔΟΜΟΚΟΣ ΧΘ 52 Γ ΤΜΗΜΑ: ΧΘ 25- 52 ΧΘ 25 Β ΤΜΗΜΑ: ΧΘ 14 - 25 Μεγάλη σήραγγα Όθρυος ΧΘ 14 Α ΤΜΗΜΑ: ΧΘ 0 - 14 ΧΘ: 0 ΣΣ=Σιδηροδρομικός Σταθμός ΧΘ=Χιλιομετρική Θέση ΣΣ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ

Α’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 0–14 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Χ.Θ : 14 ΣΓ 11 Χ.Θ. 13+359,14 Χ.Θ : 0 ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 13 Γέφυρες συνολικού μήκους 1.444,20 μ. 3 Σήραγγες διπλής γραμμής μήκους 1.622,45 μ. 4 Σήραγγες με μέθοδο εκσκαφής & επανεπίχωσης Cut & Cover μήκους 378,00 μ. 3 Ανισόπεδες Διαβάσεις μήκους 277,00 μ. Σ.Σ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙΟΥ Ανάδοχος: ΜΗΧΑΝΙΚΗ Α.Ε. Έναρξη: 27/12/2006 Πέρας: 27/08/2009 Διάρκεια: 32 Μήνες Μέση έκπτωση: 40,80% Συμβατικό ποσό: 63.139.321,57 €

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΠΙΧΩΜΑΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ Α’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 0–14 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΠΙΧΩΜΑΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΑΘΡΩΝ ΓΕΦΥΡΑΣ ΣΓ 10 Α’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 0–14 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΑΘΡΩΝ ΓΕΦΥΡΑΣ ΣΓ 10

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΑΘΡΩΝ ΓΕΦΥΡΑΣ ΣΓ 10 Α’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 0–14 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΑΘΡΩΝ ΓΕΦΥΡΑΣ ΣΓ 10

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΦΥΡΑΣ ΜΕ ΠΡΟΩΘΗΣΗ (ΡΥΓΧΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ) Α’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 0–14 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΦΥΡΑΣ ΜΕ ΠΡΟΩΘΗΣΗ (ΡΥΓΧΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ)

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΦΥΡΑΣ ΜΕ ΠΡΟΩΘΗΣΗ (ΡΥΓΧΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ) Α’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 0–14 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΦΥΡΑΣ ΜΕ ΠΡΟΩΘΗΣΗ (ΡΥΓΧΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ)

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΦΥΡΑΣ ΜΕ ΠΡΟΩΘΗΣΗ Α’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 0–14 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΦΥΡΑΣ ΜΕ ΠΡΟΩΘΗΣΗ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΣΓ 3Α Α’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 0–14 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΣΓ 3Α

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΑΘΡΩΝ ΓΕΦΥΡΑΣ ΣΓ 11 Α’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 0–14 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΑΘΡΩΝ ΓΕΦΥΡΑΣ ΣΓ 11

Α’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 0–14 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΣΣ1

Α’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 0–14 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΕΞΟΔΟΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΣΣ1

Α’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 0–14 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΦΥΡΑΣ ΣΓ 4

Β’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 14 – 25 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 2 Σήραγγες μονής γραμμής συνολικού μήκους 12.765 μ. 1 Σήραγγα διπλής γραμμής μήκους 366 μ. 5 Κοιλαδογέφυρες συνολικού μήκους 1.800 μ. 2 Σήραγγες με την μέθοδο εκσκαφής & επανεπίχωσης (Cut & Cover) μήκους 1.260 μ. ΧΘ: 25 Βόρειο μέτωπο σήραγγας ΟΘΡΥΟΣ (ΣΣ6) Νότιο μέτωπο σήραγγας ΟΘΡΥΟΣ (ΣΣ6) Ανάδοχος: ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Έναρξη: 23/04/2007 Πέρας: 23/04/2011 Διάρκεια: 48 Μήνες Μέση έκπτωση: 35,31% Συμβατικό ποσό: 209.726.004,21 € ΧΘ 14

ΣΣ6 (ΣΗΡΑΓΓΑ ΟΘΡΥΟΣ) - ΝΟΤΙΟ ΜΕΤΩΠΟ Β’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 14 – 25 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΣΣ6 (ΣΗΡΑΓΓΑ ΟΘΡΥΟΣ) - ΝΟΤΙΟ ΜΕΤΩΠΟ

ΣΣ6 (ΣΗΡΑΓΓΑ ΟΘΡΥΟΣ) - ΝΟΤΙΟ ΜΕΤΩΠΟ Β’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 14 – 25 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΣΣ6 (ΣΗΡΑΓΓΑ ΟΘΡΥΟΣ) - ΝΟΤΙΟ ΜΕΤΩΠΟ

Β’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 14 – 25 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ANTIΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΣ6 (ΣΗΡΑΓΓΑ ΟΘΡΥΟΣ) ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΣΩΛΗΝΩΝ ΠΡΟΠΟΡΕΙΑΣ (FOREPOLLING)

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΚΣΚΑΦΗΣ & ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΝΤΙΣΤΗΡΙΞΗΣ Β’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 14 – 25 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΚΣΚΑΦΗΣ & ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΝΤΙΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΣ6 (ΣΗΡΑΓΓΑ ΟΘΡΥΟΣ) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΕΚΣΚΑΦΗ Α’ ΦΑΣΗΣ

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΝΤΙΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΣΣ6 ΕΚΤΟΞΕΥΟΜΕΝΟ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ Β’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 14 – 25 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΝΤΙΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΣΣ6 (ΣΗΡΑΓΓΑ ΟΘΡΥΟΣ) ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΓΚΥΡΙΩΝ ΕΚΤΟΞΕΥΟΜΕΝΟ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΣΣΑΛΟΤΟΙΧΟΥ Β’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 14 – 25 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΣΣΑΛΟΤΟΙΧΟΥ

Β’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 14 – 25 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ ΣΣ6 ΜΕ ΕΚΣΚΑΦΗ & ΕΠΑΝΕΠΙΧΩΣΗ (COVER & CUT) (ΒΟΡΕΙΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΟΘΡΥΟΣ)

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΟΚΩ: ΠΥΛΩΝΕΣ ΔΕΗ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ Β’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 14 – 25 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΟΚΩ: ΠΥΛΩΝΕΣ ΔΕΗ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ

Γ’ ΤΜΗΜΑ ΧΘ 25–52 (ΥΠΟΔΟΜΗ) ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΧΘ 52 ΣΣ ΔΟΜΟΚΟΣ ΧΘ 52 Στάση ΘΑΥΜΑΚΟΣ ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 15 Γέφυρες μήκους 1.377,18 μ. 8 Σήραγγες διπλής γραμμής συνολικού μήκους 2.511,45 μ. 10 Σήραγγες με την μέθοδο εκσκαφής & επανεπίχωσης (Cut & Cover) μήκους 876,75 μ. 5 Ανισόπεδες Διαβάσεις μήκους 260,50 μ. Κατασκευή νέου ΣΣ ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ Κατασκευή στάσεων ΑΓΓΕΙΩΝ & ΘΑΥΜΑΚΟΥ Στάση ΑΓΓΕΙΩΝ Ανάδοχος: ΤΕΡΝΑ Α.Ε. Έναρξη: 20-11-2007 Πέρας: 20-11-2011 Διάρκεια: 48 Μήνες Μέση έκπτωση: 33,82% Συμβατικό ποσό: 156.190.717,00 € Νέος ΣΣ ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΘ 25

ΕΠΙΔΟΜΗ - ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ – ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΣΣ ΔΟΜΟΚΟΣ ΧΘ 52 ΣΚΥΡΟΓΡΑΜΜΗ 2 x 28 χλμ ΚΟΣΤΟΣ: 119,49 εκ. € Νέος ΣΣ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Αύγ. 2009 – Δεκ 2013 ΧΘ 24 ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Κατασκευή επιδομής Νέας Διπλής ΣΓ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ – ΔΟΜΟΚΟΣ 90 χλμ. Σκυρογραμμής 14 χλμ. σταθερής επιδομής (Slab-Track) Ανακαίνιση υποδομής & επιδομής των υφιστάμενων ΣΣ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ & ΔΟΜΟΚΟΣ Κατασκευή Στάσεων ΘΑΥΜΑΚΟΣ & ΑΓΓΕΙΕΣ Σηματοδότηση–Τηλεδιοίκηση (GSMR, ETCS) Ηλεκτροκίνηση ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΠΙΔΟΜΗ ΣΗΡΑΓΓΑ ΟΘΡΥΟΣ 2 X 7 χλμ ΧΘ 17 ΣΚΥΡΟΓΡΑΜΜΗ 2 x 17 χλμ ΧΘ 0 ΣΣ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ

Συνολική δαπάνη περιβαλλοντικής αποκατάστασης: 4 εκ. € ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Συστηματική Παρακολούθηση της συμπεριφοράς των Λύκων στην περιοχή της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ - ΔΟΜΟΚΟΣ - Μελέτη - διερεύνηση βιοτόπων & ζωνών διέλευσης του Λύκου στην περιοχή - Κατασκευή τεχνικών για την αντιμετώπιση του φαινόμενου της κατάτμησης των βιοτόπων κατά μήκος της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής 4 Σήραγγες με τη μέθοδο εκσκαφής & επανεπίχωσης (Cut & Cover) συνολικού μήκους 100 μ. 4 Κιβωτοειδείς οχετοί διαστάσεων 6,00 μ. x 2,50 μ. Προσαρμογή 4 τεχνικών της μελέτης χάραξης στις απαιτήσεις της μελέτης για την προστασία του Λύκου. Έργα πράσινου - Πρόγραμμα παρακολούθησης συμπεριφοράς των λύκων κατά την φάση κατασκευής και κατά την λειτουργία του έργου. Συνολική δαπάνη περιβαλλοντικής αποκατάστασης: 4 εκ. €

Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών ταχυτήτων ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών ταχυτήτων Άνω Διάβαση Πανίδας

Με την ολοκλήρωση των έργων η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή ΑΘΗΝΩΝ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ θα είναι πλήρως ηλεκτροκινούμενη και θα περιλαμβάνει σύγχρονα σιδηροδρομικά συστήματα τηλεδιοίκησης και τηλεπικοινωνιών (ETCS, GSM-R) που θα μεγιστοποιούν την ασφάλεια της μετακίνησης, την άνεση του ταξιδιού και τη μεταφορική ικανότητα του σιδηροδρομικού δικτύου το οποίο θα είναι πλέον εφάμιλλο των Ευρωπαϊκών. ww.ergose.gr