ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργικές δραστηριότητες
Advertisements

Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Παρουσίαση του βιβλίου Τα κοριτσάκια με τα ναυτικά
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Οκτώβριος – Μάιος 2012
ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Δημιουργία παρουσίασης:
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Παρουςιαςη βιβλιου Ουρανία Μαρία Παπαδάκη.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Σχέδιο Εργασίας: 14ο Νηπιαγωγείο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ
Βιβλιοπαρουσίαση Άντρεα Σπύρου Ε’1.
Τα τρία λυκάκια και το κακό γουρούνι.
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
ΚΥΡΤΣΙΔΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ  Τίτλος: τα κοριτσάκια με τα ναυτικά  Συγγραφέας: Ελένη Δικαίου  Εκδοτικός οίκος: Πατάκη  Έτος έκδοσης: 1991.
Το βιβλίο που διάβασα 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε2.
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
ΕΝΑΣ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΟΥ
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.4: Αρχιτεκτονική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.2: Μουσική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 3.1: Μορφή Γραπτού Κειμένου Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 1.1: Συναισθήματα Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.1: Ζωγραφική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
 Ήταν κάποτε, μία παρέα παιδιών που συναντήθηκε σε μια όμορφη παραλία. Ενώ τα παιδιά συζητούσαν, άκουσαν βήματα. Κρύφτηκαν πίσω από τα αρμυρίκια, γιατί.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 3.1: Μορφή Γραπτού Κειμένου Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 1.1: Συναισθήματα Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
11/2/16 Aims Object and Numbers
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Daily routine.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Περιπέτεια στη Σκουπιδανία
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΦΑΤΗ 4Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ… ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ . Συγγραφέας: Κάθριν Χάντερ Εικονογράφηση: Μάρκος Χατζηπατέρας Η ιστορία... Μια μαμά που είναι σβούρα,ένας μπαμπάς που χορεύει καντρίλιες , ο πηδηχτούλης που πηδάει και ξαναπηδάει ,τα δίδυμα που δεν σταματούν να φταρνίζονται ,το σκυλί που κουβαλάει το σπίτι του και κουνάει την ουρά του...Όλοι μαζί ψάχνουν να βρούν κάτι. Τί; Ψάχνουν να βρουν …Μάλλον να ακούσουν το τραγούδι των αγγέλων . Κάνουν όμως τόσο θόρυβο που δεν ακούνε τίποτα!! Στο τέλος θα το βρούν με τι να μοιάζει άραγε?

ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ Διαβάζω το βιβλίο στην ολομέλεια και στη συνέχεια εστιάζω στην σελίδα στην οποία η διάταξη των γραμμάτων φανερώνει κίνηση Το στοιχείο λοιπόν που δουλεύω με τα παιδιά είναι η κίνηση στον γραπτό λόγο!

Ο Π Η Δ Η Χ Τ Ο Υ Λ Η Σ Κουβεντιάζω με τα παιδιά τον τρόπο γραφής του «πηδηχτούλη». Ενδεικτικός διάλογος: -Εδώ γράφει πηδηχτούλης! Τι παρατηρείτε στα γράμματα? -Τα γράμματα πηδάνε Τα παροτρύνω να μου δείξουν πώς θα έκαναν τα ίδια αν ήταν οι πηδηχτούληδες και έτσι αρχίζουν να χοροπηδούν κάνοντας παράλληλα και τον αντίστοιχο ήχο ντόινγκ ντόινγκ!

Ψάχνουμε να βρούμε τους φίλους του πηδηχτούλη και στην συνέχεια κινούμαστε στον χώρο όπως θα έκαναν αντίστοιχα και αυτοί. Νέοι ήρωες προστίθενται στην παρέα.

-Χαχα! Πολύ ωραία! Και πώς θα κάναμε αν ήμασταν οι «στριμωχτούληδες»; -Θα στριμωχνόμασταν... Ψάχνουμε να βρούμε τους φίλους του πηδηχτούλη και στην συνέχεια κινούμαστε στον χώρο όπως θα έκαναν αντίστοιχα και αυτοί. Τα παιδιά στριμώχνονται, όπως και ο «ΣΤΡΙΜΩΧΤΟΥΛΗΣ»...

ΜΑΓΝΗΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ Κάθε φορά που ανακαλύπτουν έναν καινούργιο ήρωα, τον γράφουμε στον μαγνητικό πίνακα σε ευθεία γραμμή.

Τα γράμματα σε ευθεία διάταξη και κάθε παιδί πειραματίζεται και φτιάχνει τον δικό του ήρωα κίνησης

Αναστασία ως Σκαρφαλούλα Γιώργος ως Γλυστρούλης Τα παιδιά μιμούνται κάποιον ήρωα κίνησης και γράφουν το όνομά τους σε καρτελάκι με τρόπο ανάλογο με την κίνησή του Αναστασία ως Σκαρφαλούλα Γιώργος ως Γλυστρούλης ______ __ ___ ______ ___ ____ ___ _________ __ ______ ______ __ _______ __ _____ ____ __________ ___ _________ ______