Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή Είναι:Μια ευρύτερη διοικητική δραστηριότητα, η οποία ΔΕΝ περιορίζεται απλώς στην διερεύνηση των επιθυμιών, σκέψεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Πλατφόρμα Διαχείρισης Δεδομένων για Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας σε Κλινικό, Ερευνητικό και Οργανωτικό Επίπεδο Κ. Γερουλάνου, Γ. Σκαλκώτος, Λ. Πέππου, Φ. Δοκιανάκη,
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
Βλάσσης Νικόλαος Α.Μ Γεωργακόπουλος Παναγιώτης Α.Μ Δεπάστα Χαρίκλεια Α.Μ Κουτσιώρα Τριανταφυλλιά Α.Μ
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Ορισμός και Αρχιτεκτονική Συστημάτων Υποστήριξης Αποφάσεων.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η έννοια της επιχείρησης
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Λογιστική Κόστους Εισαγωγή.
Υλοποίηση &΄Έλεγχος σχεδιασμού μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή Είναι:Μια ευρύτερη διοικητική δραστηριότητα, η οποία ΔΕΝ περιορίζεται απλώς στην διερεύνηση των επιθυμιών, σκέψεων και συναισθημάτων των καταναλωτών. Μπορεί:Να πάρει μορφές, και να «εκμεταλλευτεί» πλειάδα μεθοδολογικών εργαλείων, ούτως ώστε να παρέχει αναλυτική, χρήσιμη και έγκυρη Πληροφόρηση στα στελέχη Marketing τα οποία καλούνται να λάβουν αποφάσεις. Thomas Fotiadis

Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή «Το Marketing είναι ένα ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ αντικείμενο, στο οποίο κυρίαρχα στοιχεία είναι η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤA, και οι επιτυχείς ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ αναφορικά με στρατηγικές και τακτικές κινήσεις» Thomas Fotiadis Η ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ, ΑΚΡΙΒΗΣ, ΠΟΙΟΤΙΚΗ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ λήψη αποφάσεων, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την διαθεσιμότητα και ποιότητα των πληροφοριών, ΑΡΑ με την ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ συλλογή και ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ στοιχείων.

Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ: →Δυναμικότητα Περιβάλλοντος Marketing →Ταχύτατα εξελισσόμενο Περιβάλλον →Απαιτήσεις για ΤΑΧΥΤΗΤΑ και ΠΟΙΟΤΗΤΑ →Πληθώρα δεδομένων και στοιχείων (εισροών) →Συγκεχυμένες ή/ και Αντικρουόμενες Πληροφορίες →Όξυνση ανταγωνισμού Πάνω όμως απ’ όλα Πάνω όμως απ’ όλα ΜΚΤ conceptΜΚΤ concept MKT philosophyMKT philosophy Thomas Fotiadis

Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή Thomas Fotiadis

Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή Ορισμός Έρευνας Marketing (AMA): Λειτουργία η οποία διασυνδέει τον καταναλωτή, τον πελάτη και το κοινό με τον υπεύθυνο Marketing μέσω της πληροφορίας, η οποία χρησιμοποιείται για: Αναγνώριση/ Προσδιορισμό προβλημάτων ΜΚΤΑναγνώριση/ Προσδιορισμό προβλημάτων ΜΚΤ Ανάπτυξη, επεξεργασία, αξιολόγηση δραστηριοτήτων ΜΚΤΑνάπτυξη, επεξεργασία, αξιολόγηση δραστηριοτήτων ΜΚΤ Παρακολούθηση αποτελεσματικότητας ΜΚΤΠαρακολούθηση αποτελεσματικότητας ΜΚΤ Βελτίωση της κατανόησης της λειτουργίας του ΜΚΤΒελτίωση της κατανόησης της λειτουργίας του ΜΚΤ Προκειμένου να υπάρξει ολοκληρωμένη προσέγγιση των ανωτέρω, → Thomas Fotiadis

Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή Ορισμός Έρευνας Marketing (AMA)(συνέχεια): Προσδιορισμός Είδους/ Όγκου/ Ποιότητας/ λεπτομέρειας πληροφόρησης η οποία απαιτείται Προσδιορισμός Είδους/ Όγκου/ Ποιότητας/ λεπτομέρειας πληροφόρησης η οποία απαιτείται Σχεδιασμός μεθόδου συλλογής πληροφοριώνΣχεδιασμός μεθόδου συλλογής πληροφοριών Υλοποίηση διαδικασίας συλλογής πληροφοριώνΥλοποίηση διαδικασίας συλλογής πληροφοριών Ανάλυση αποτελεσμάτωνΑνάλυση αποτελεσμάτων Παρουσίαση ευρημάτων-αποτελεσμάτωνΠαρουσίαση ευρημάτων-αποτελεσμάτων Σύνδεση ευρημάτων με προτάσεις.Σύνδεση ευρημάτων με προτάσεις. Thomas Fotiadis

Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή Βασικά πεδία Ενεργοποίησης Έρευνας Μάρκετινγκ Προσδιορισμός Αναγκών Πελατών Βαθμός κάλυψης αναγκών από προϊόνταΒαθμός κάλυψης αναγκών από προϊόντα Ανάγκη δημιουργίας νέων προϊόντωνΑνάγκη δημιουργίας νέων προϊόντων Δημιουργία ιδεών για νέα προϊόνταΔημιουργία ιδεών για νέα προϊόντα Πιλοτική εισαγωγή νέων προϊόντωνΠιλοτική εισαγωγή νέων προϊόντων Thomas Fotiadis Προσδιορισμός βαθμού επίτευξης στόχων ΤιμολόγησηΤιμολόγηση ΠωλήσειςΠωλήσεις ΔιανομήΔιανομή διαφήμισηδιαφήμιση Προσδιορισμός/ Ανάλυση μηχανισμών που διαμορφώνουν τις ανάγκες Αλληλεπίδραση με το ΜΚΤ Αλληλεπίδραση με το ΜΚΤ +

Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή Thomas Fotiadis

Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ: Η Έρευνα Αγοράς αποτελεί τον συστηματικό συνδετικό κρίκο της επιχείρησης με το περιβάλλον. Παρέχει τα μέσα με τα οποία η επιχείρηση συγκεντρώνει, αναλύει και ερμηνεύει στοιχεία από το περιβάλλον, τα οποία επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών του ΜΚΤ Thomas Fotiadis

Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή Thomas Fotiadis

Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή Η Ε.Α. είναι 1 από τους 4 τρόπους λήψης αποφάσεων →Γνώμη Ειδικών (Άτομα με εμπειρία, μείωση χρόνου) →Διαίσθηση (ένστικτο, υποκειμενικότητα) →Εμπειρία (εμπειρική γνώση παρελθούσας εμπειρίας σε προβλήματα με παρόμοια υφή και φύση) Thomas Fotiadis

1η συνάντηση 1η συνάντησηMISκαιMDSS Thomas Fotiadis

MIS και MDSS MIS: Σύστημα πληροφόρησης για την συνεχή συγκέντρωση. Ταξινόμηση, ανάλυση και διανομή των απαραίτητων πληροφοριών για τη λήψη αποφάσεων στα στελέχη του ΜΚΤ Thomas Fotiadis Ε. Α.Μ.Ι.S. Συγκ ἐ ντρωση ΠληροφοριώνΜΚΤManagers Συνεχής Ροή Πληροφοριών

MIS και MDSS Φύση MIS: → Παροχή συνεχούς ροής Πληροφοριών →Παροχή καταλλήλως διαμορφωμένων Πληροφοριών → Παροχή διαφορετικής πληροφόρησης σε διαφορετικά στελέχη →Παροχή κατάλληλου όγκου Πληροφοριών →Κάλυψη συνεχώς μεταβαλλόμενων αναγκών για πληροφόρηση Thomas Fotiadis

MIS και MDSS Σχεδιασμός MIS: 1 → Λεπτομερής ανάλυση απαιτήσεων στελέχους ΜΚΤ/ χρήστη ώστε να διακριβωθούν και εκφραστούν οι ανάγκες του 2 →Καθορισμός είδους λαμβανομένων αποφάσεων και είδους πληροφοριών που χρειάζονται 3 →Καθορισμός μορφής Πληροφοριών 4 → Καθορισμός δεδομένων/ στοιχείων που θα χρησιμοποιηθούν από το σύστημα, καθορισμός αποθήκευσης, πρόσβασης και καθορισμός μορφής για κάθε στέλεχος/ χρήστη Thomas Fotiadis

MIS και MDSS Thomas Fotiadis

MIS και MDSS Είδη Πληροφοριών MIS: → Περιοδικές Αναφορές: πληροφορίες σε στελέχη ΜΚΤ ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Αποσκοπούν σε εντοπισμό ευκαιριών/ προβλημάτων, και αξιολόγηση αποτελεσματικότητας λαμβανομένων αποφάσεων. (π.χ. μερίδια ανταγωνιστών, πρόθεση αγοράς, ικανοποίηση πελατών, κτλ). → Περιοδικές Αναφορές: πληροφορίες σε στελέχη ΜΚΤ ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Αποσκοπούν σε εντοπισμό ευκαιριών/ προβλημάτων, και αξιολόγηση αποτελεσματικότητας λαμβανομένων αποφάσεων. (π.χ. μερίδια ανταγωνιστών, πρόθεση αγοράς, ικανοποίηση πελατών, κτλ). Παρέχονται σε ημερήσια, εβδομαδιαία, μηνιαία, 3μηνη, 6μηνη και ετήσια βάση ανάλογα με το στέλεχος και τις ανάγκες που έχει για πληροφόρηση. Thomas Fotiadis

MIS και MDSS Είδη Πληροφοριών MIS: → Αναφορές Ελέγχου : → Αναφορές Ελέγχου : Πληροφορίες που προέρχονται από συστηματική παρακολούθηση. (π.χ. άρθρα, δημοσιεύσεις, εφημερίδες, επιμελητήρια, εκθέσεις, κτλ). Συνήθως προέρχονται από το εξωτερικό περιβάλλον, και στοχεύουν στην ευαισθητοποίηση στελεχών για αναγνώριση μελλοντικών προβλημάτων και ευκαιριών (π.χ. βελτίωση προϊόντων, νέες χρήσεις προϊόντος, νέα τμήματα αγοράς, κτλ) Thomas Fotiadis

MIS και MDSS Είδη Πληροφοριών MIS: → Ζητούμενες Αναφορές : → Ζητούμενες Αναφορές : Ζητούνται κατόπιν αιτήσεως από το στέλεχος για παροχή πληροφόρησης σε συγκεκριμένο ειδικό ζήτημα. Πιθανόν, τέτοιου είδους πληροφορίες για την κάλυψη ανάγκης πληροφορίας σε ειδικό ζήτημα να πρέπει να συλλεχθούν – να μην υπάρχουν ήδη στο σύστημα. Thomas Fotiadis

MIS και MDSS Προβλήματα αποδοχής MIS: →Απροθυμία αποκάλυψης τρόπου σκέψης-μεθόδου λήψης απόφασης ή και των inputs που χρησιμοποιούν τα στελέχη προκειμένου να λάβουν απόφαση → customization Πληροφορίας V.S. δυνατότητας τυποποίησης πληροφοριών από το MIS → Κόστος-Χρόνος σχεδιασμού →Ανυπαρξία απαραίτητης ευελιξίας M.I.S. Για της προσαρμογή τους στις διοικητικές δραστηριότητες Thomas Fotiadis

MIS και MDSS MDSS M: Marketing D: Decision S: Support S: Systems Thomas Fotiadis Σύνολο στατιστικών εργαλείων και μοντέλων αποφάσεωνΣύνολο στατιστικών εργαλείων και μοντέλων αποφάσεων Αποκεντρωμένο σύστημα πληροφόρησης: κάθε στέλεχος ΜΚΤ κάνει χρήση και ανάλυση δεδομένων με τέτοιον τρόπο που να καλύπτει τις δικές του ανάγκες.Αποκεντρωμένο σύστημα πληροφόρησης: κάθε στέλεχος ΜΚΤ κάνει χρήση και ανάλυση δεδομένων με τέτοιον τρόπο που να καλύπτει τις δικές του ανάγκες.

MIS και MDSS Thomas Fotiadis

MIS και MDSS Δομικά Συστατικά MDSS: → Στοιχεία: Διαδικασίες-μέθοδοι συλλογής στοιχείων από ενδοεπιχειρησιακές πηγές (π.χ. ΜΚΤ, παραγωγή), αλλά και από εξεπιχειρησιακές πηγές → Μοντέλα: Στατιστικά προγράμματα- Μοντέλα αποφάσεων που επιτρέπουν χρήση δεδομένων / στοιχείων και ανάλυσή τους. → Interface: Επικοινωνία- διάλογος στελέχους και χρήση δεδομένων μέσω μοντέλων με Η/Υ. Thomas Fotiadis

MIS και MDSS MIS Καταλληλότερο για προβλήματα ρουτίναςΚαταλληλότερο για προβλήματα ρουτίνας ΤυποποιημένοΤυποποιημένο Έλλειψη ευελιξίας προσαρμοστικότηταςΈλλειψη ευελιξίας προσαρμοστικότητας Thomas Fotiadis MDSS Καταλληλότερο για προβλήματα μη τυποποιημένα-μη δομημένα, ή και προβλήματα που ανακύπτουνΚαταλληλότερο για προβλήματα μη τυποποιημένα-μη δομημένα, ή και προβλήματα που ανακύπτουν Συνδυασμός στατιστικών μοντέλων- μεθόδων με κλασικές τεχνικές εντοπισμού δεδομένωνΣυνδυασμός στατιστικών μοντέλων- μεθόδων με κλασικές τεχνικές εντοπισμού δεδομένων Customized και φιλικό προς τον χρήστηCustomized και φιλικό προς τον χρήστη Προσαρμοστικότητα στις αλλαγέςΠροσαρμοστικότητα στις αλλαγέςV.S.