ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΜΟΥ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
Advertisements

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
SPORT.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Τα Δικαιώματα των Παιδιών
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
28. Κοινωνία και κράτος στον Μεσοπόλεμο
Ο Α΄ Παγκόσμιος πόλεμος
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΣΙΑ
Η πρώτη Διεθνής Ολυμπιακή
Οργάνωση Ολυμπιακών Αγώνων. Ποιοι αναλαμβάνουν τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων Η Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων (ΟΕΟΑ), πραγματοποιείται.
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Ημερομηνία υλοποίησης: Δευτέρα, 17/3/2014. Διαθεματική διδασκαλία των μαθημάτων της Κοινωνική & Πολιτικής Αγωγής (Αργυρίου Αγγελική ΠΕ02), των Αγγλικών.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Πόλεμος και Ειρήνη: Πόλεμος:.
Παρουσίαση Μικροδιδασκαλίας Αντωνακάκης Γεώργιος Ηράκλειο 01/12/2014.
 Aν και το διεθνικό έχει συνδεθεί με τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, σε πολλές περιπτώσεις έχει συνδεθεί με απειλές.
Κορκοβέλου Ρεγγίνα Κυπριανού Νεφέλη Εργασία για το μάθημα Νέα Ελληνικά και Λογοτεχνία Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπυροπούλου Ελένη Β’3 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
Μάθημα 7ο H Μεσόγειος τον 20ο αιώνα
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Οι μέθοδοι και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη ΘΚ Χαράλαμπος Πουλόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΤΑΧΟΥ-ΗΛΙΑΔΟΥ Καραντάκη Μαργαρίτα Α.Ε.Μ.: 3141.
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Μ. ΕΦΗ Π.. Οι ολυμπιακοί αγώνες είναι αθλητική οργάνωση με πολλά αθλήματα και γίνονται κάθε 4 χρόνια. Ξεκίνησαν από την αρχαία.
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
Φιλοσοφία-Ηθική Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Κοινωνικό Ζήτημα
Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος «Ο Ολοκληρωτικός Πόλεμος»
Βασίλης Χατζηδούρος Δημήτρης Φοινίκης
Κόμματα Στελεχών Χρονική περίοδος: απαρχές δημοκρατίας, 19ος αιώνας. Περιορισμένο δικαίωμα ψήφου, ή καθιέρωση καθολικής ψηφοφορίας Πολιτική έκφραση:
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Αρχαία Εποχή.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
ΜΠΣ «Διακυβέρνηση, ανάπτυξη και ασφάλεια στην Μεσόγειο»
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Ευάγγελος Αλμπανίδης.
ΠΟΛΕΜΟΣ Ή ΕΙΡΗΝΗ; ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Χαρακτηριστικά - Σύμβολα
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
«Η χώρα μου η Ευρώπη!!!» (ταξίδι γνωριμίας)
ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ-ΗΘΙΚΗ ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Γιάννης Σπίνος ΠΓΕΣΣ Υπεύθυνος καθηγητής: Λάμπρος Αθανασόπουλος
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
Ευρωπαϊκή Ένωση.
Κολομβία Η Κολομβία είναι χώρα που βρίσκεται στην βορειοδυτική γωνία της Λατινικής Αμερικής, με έκταση τ.χλμ. και πληθυσμό κατοίκους.
Κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις της βιομηχανικής επανάστασης
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις της βιομηχανικής επανάστασης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΜΟΥ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Μάθημα: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΜΟΥ Υπεύθυνος Μαθήματος: ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΛΜΠΑΝΙΔΗΣ Αναπληρωτής Καθηγητής Διάλεξη 8η Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΠΟΡ Τον 18ο και 19ο αιώνα αναβιώνει η ιδέα της χρησιμοποίησης των σπορ για καλή σωματική κατάσταση και εθνική ολοκλήρωση Οι Διεθνείς αγώνες έγιναν ο μηχανισμός για προπαγάνδα κια υποκατάστατο πολέμου Ο αθλητισμός χρησιμοποιείται για εθνική ενσωμάτωση Οι πολιτικές ιδελογίες συναγωνίζονται σε κοινωνικό επίπεδο και σε αθλητικό περιβάλλον

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΠΟΡ Μέσω του αθλητισμού προβάλλεται η εθνική δύναμη, το πολιτικό και κοινωνικό καθεστώς Υπάρχει κυβερνητική ανάμιξη στην οργάνωση των σπορ Ο αθλητισμός αποτελεί μέσο επικοινωνιακής πολιτικής με το λαό στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Τα σπορ φέρνουν τον κόσμο κοντά ανεξάρτητα από τις όποιες διαφορές στον κοινωνικοοικονομικό τομέα, το γένος, τη φυλή, τη θρησκεία, τη γλώσσα την εκπαίδευση Τα σπορ δημιουργούν κοινωνική αλληλεγγύη, αλλά οι συνέπειες αυτής αμφισβητούνται. Συνήθως η αλληλεγγύη δεν προχωρεί πέρα από τη συναισθηματική ενότητα και αναπαράγει τις πολιτικές και οικονομικές διαφορές

Οι πολιτικές διαστάσεις των διεθνών αθλητικών αγώνων Τα σπορ ανοίγουν τις πόρτες στους λαούς Τα σπορ δίνουν το παράδειγμα ενός φιλικού συναγωνισμού Τα σπορ μεταφέρουν από άτομο σε άτομο και διαμέσου των ΜΜΕ στο ευρύτερο κοινό μία αίσθηση κοινών ενδιαφερόντων με άλλους ανθρώπους ανεξαρτήτως πολιτικών τοποθετήσεων Τα σπορ βοηθάνε στην κατανόηση των αξιών και της κουλτούρας Τα σπορ μπορούν να βοηθήσουν στο να βελτιωθούν οι εντυπώσεις που σχηματίζουμε για άλλους ανθρώπους και μικραίνουν την απόσταση ανάμεσα στο μύθο και την πραγματικότητα. Οι αθλητικές οργανώσεις παρέχοντας τα διεθνή σπορ, βάζουν τις βάσεις για μία συνεχιζόμενη επικοινωνία και συνεργασία.

Ανάμειξη κυβερνήσεων στα σπορ Από τις κυβερνήσεις χτίζονται και λειτουργούν αθλητικές εγκαταστάσεις- χρηματοδοτούνται αθλητικοί σύλλογοι Παρέχουν κοινωνικό και οικονομικό έλεγχο στα σπορ με την εισαγωγή νόμων για την ασφάλεια, τη βία, τον οικονομικό ανταγωνισμό, την υποστήριξη δικαιωμάτων αθλητών. Δημιουργείται μια εικόνα του κράτους με την οργάνωση μεγάλων διεθνών αγώνων Χρησιμοποιούνται τα σπορ για ενίσχυση και προβολή της υπάρχουσας πολιτικής κατάστασης

Επίδραση του αθλητισμού στην εσωτερική και εξωτερική πολιτική Σύσφιγξη των σχέσεων των πολιτών με τη δημιουργία συλλογικής συνείδησης Ταύτιση με το πολιτικό σύστημα που προέρχεται από την υπερηφάνεα που δημιουργούν οι επιτυχίες Αποπροσανατολισμός από εσωτερικές δυσκολίες Μέσο καλλιέργειας εθνικής συνείδησης Μέσο προβολής πολιτικού και κοινωνικού συστήματος

Η διαπλοκή της πολιτικής με τον αθλητισμό είχε σαν αποτέλεσμα Ραγδαία εξέλιξη των ρεκόρ Ανάπτυξη της αθλητικής επιστήμης Έντονη αύξηση της ποσότητας και της ποιότητας της προπόνησης Απώλεια του ανθρωπιστικού χαρακτήρα του αθλητισμού

Αποτελεσματικότητα των σπορ στην πολιτική Ο αθλητισμός είναι μέσο συμβολικής εκπροσώπησης, το οποίο όμως δεν δύναται να αντικαταστήσει άλλες οικονομικές και κοινωνικές πολιτικές επιτεύξεις Ο αθλητισμός δεν είναι παντοδύναμος. Και αυτό φάνηκε με την κατάρρευση των συστημάτων όλης της ανατολικής Ευρώπης αν και οι χώρες αυτές είχαν την πρωτοπορία στον διεθνή αθλητισμό.

Αθλητισμός και πολιτική στα ολοκληρωτικά καθεστώτα – δικτατορίες του μεσοπολέμου

Eθνική Oργάνωσις Nεολαίας

Opera Nazionale Ballila “Believe, obey, fight”

Hitler jugend & Opera Nazionale Ballila

Eκπαίδευση των νέων

Στρατιωτικές κατασκηνώσεις

Έμφαση στη Σχολική Φυσική Αγωγή

Κύριο μέσο εκπαίδευσης των νέων: Ενόργανη Γυμναστική και Ομαδική-παραγγελματική εκτέλεση ασκήσεων (Σουηδική Γυμναστική)

Πανελλήνιοι αθλητικοί αγώνες της E.O.N

Έλεγχος της αθλητικής ζωής από το Μεταξικό καθεστώς

Γυναίκα και σπορ

Ο οπαδός και ο αθλητής ως «υποχείριο»….

Κοινά χαρακτηριστικά των ολοκληρωτικών καθεστώτων Έδιναν προτεραιότητα στη Φ.Α. Και στον αθλητισμό Ίδρυσαν οργανώσεις νέων με σκοπό την στρατιωτική και αθλητική τους προετοιμασία Έδιναν βαρύτητα στα σπορ με στρατιωτικό περιεχόμενο και στην ενόργανη γυμναστική Έλεγχαν πλήρως την αθλητική ζωή Αναβάθμισαν τη σχέση της γυναίκας με τα σπορ Χρησιμοποίησαν τις αθλητικές επιτυχίες σαν μέσο προπαγάνδας

ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΕΣ 1925: Ι Θερινή Εργατική Ολυμπιάδα: Φραγκφούρτη (Γερμανία): 24 ως 28 Ιουλίου 1925. Την παρακολούθσαν περίπου 150.000 θεατές. Καταρρίφθηκε το παγκόσμιο ρεκόρ των 100 μ. γυναικών 1931: ΙΙ Θερινή Εργατική Ολυμπιάδα: Βιέννη (Αυστρία): 19 ως 26 Ιουλίου 1931. Στους αγώνες μετείχαν 80.000 αθλητές και τους παρακολύθησαν περίπου 250.000 θεατές. Οι αγώνες είχαν πολύ ευρύτερη συμμετοχή σε αθλητές και θεατές από ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες που έγιναν στο Λος Άντζελες την επόμενη χρονιά. 1937: ΙΙΙ Θερινή Εργατική Ολυμπιάδα: Αμβέρσα (Βέλγιο): 25 Ιουλίου ως 1 Αυγούστου 1937. . Μια αντιπροσωπεία της ΕΣΣΔ έλαβε μέρος και κέρδισε στον τελικό του ποδοσφαίρου. Περίπου 50.000 άτομα παρακολούθησαν την τελευταία ημέρα των αγώνων και συνολικά 200.000 πήραν μέρος στις εκδηλώσεις της λήξης. Δεν έγινε Χειμερινή Εργατική Ολυμπιάδα. 1943: ΙV Θερινή Εργατική Ολυμπιάδα: Ελσίνκι (Φινλανδία): ματαιώθηκε.

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ Πολιτική εκμετάλλευση των Ο.Α. από τη διοργανώτρια χώρα Πολιτική εκμετάλλευση από τις μεγάλες δυνάμεις στα πλαίσια του διεθνούς ανταγωνισμού (μποϋκοτάζ) Οι Ο.Α. ως χώρος προβολής κοινωνικών και εθνικών αιτημάτων από αθλητές και μη Η προβολή του «εθνικού μεγαλείου» μιας χώρας διαμέσου των ολυμπιακών μεταλλίων

Πολιτική εκμετάλλευση των Ο. Α. από τη διοργανώτρια χώρα ΧΙ Ο. Α Πολιτική εκμετάλλευση των Ο.Α. από τη διοργανώτρια χώρα ΧΙ Ο.Α.-Βερολίνο 1936 Τόνωση του εθνικού φρονήματος Προβολή της Αρίας φυλής Όπλο ψυχολογικού εκφοβισμού όλης της ανθρωπότητας

Πολιτική εκμετάλλευση των Ο. Α. από τις διάφορες χώρες. Οι Ο. Α Πολιτική εκμετάλλευση των Ο.Α. από τις διάφορες χώρες. Οι Ο.Α. ως πεδίο έκφρασης πολιτικών αντιπαραθέσεων Το πρόβλημα των φυλετικών διακρίσεων (Μποϋκοτάζ) Ψυχρός πόλεμος (Μποϋκοτάζ)

Ο.Α. MEΛΒΟΥΡΝΗ 1956 ΜΠΟΫΚΟΤΑΖ Η διεκδίκηση του Σουέζ Αποχή: Αίγυπτος, Λίβανος, Ιράκ Εισβολή ΕΣΣΔ στην Ουγγαρία  Αποχή: Ισπανία, Ελβετία, Ολλανδία

Ο.Α. ΜΟΝΤΡΕΑΛ 1976 ΜΠΟΫΚΟΤΑΖ Φυλετικές διακρίσεις  Αποχή: 22 αφρικανικών χωρών

Ο.Α. ΜΟΣΧΑ 1980 ΜΠΟΫΚΟΤΑΖ Εισβολή ΕΣΣΔ στο Αφγανιστάν Αποχή 65 χωρών

ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ Ο.Α. 1984 ΜΠΟΫΚΟΤΑΖ Ρεβανσισμός  Αποχή: 14 χωρών

Η ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΤΟΥ ΡΕΒΑΝΣΙΣΜΟΥ O.A. ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ 1984- Η ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΤΟΥ ΡΕΒΑΝΣΙΣΜΟΥ

O. Α. & ΨΥΧΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

Τα Ολυμπιακά Μετάλλια & το «εθνικό γόητρο» Καθιέρωση συστήματος βαθμολογίας «επί εθνικής βάσεως» Ντόπινγκ στο όνομα του «εθνικού μεγαλείου» (Ανατ. Γερμανία, Κίνα, ΗΠΑ …)

ΝΤΟΠΙΝΓΚ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ «ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ»

Οι Ο.Α. ως χώρος προβολής αιτημάτων από μη αθλητές Οι Ο.Α. ως χώρος προβολής αιτημάτων από μη αθλητές Ο.Α. ΜΕΞΙΚΟ 1968: Διαδηλώσεις  260 νεκροί & 1200 τραυματίες

Οι Ο.Α. ως χώρος προβολής αιτημάτων από μη αθλητές Ο.Α. ΜΟΝΑΧΟ 1972: Εισβολή Παλαιστινίων στο Ολυμπιακό Χωριό  17 νεκροί Ο.Α. Ατλάντα 1996: Βομβιστική ενέργεια  1 νεκρός & 110 τραυματίες

Οι Ο.Α. ως χώρος προβολής αιτημάτων από αθλητές Ο.Α. Μεξικό 1968: Διαμαρτυρία μαύρων αθλητών Ο.Α. Μόναχο 1972: Διαμαρτυρία μαύρων αθλητών

Το Ολυμπιακό Κίνημα ασκεί πολιτική Ακύρωση Ο.Α. λόγω Παγκοσμίων πολέμων (1916, 1940 & 1944) Αποκλεισμός χωρών από τους Ο.Α. Αναγνώριση νεοσύστατων κρατών από τη ΔΟΕ Ανάθεση Ο.Α. σε κάποια χώρα Προσπάθεια εφαρμογής του θεσμού της εκεχειρίας

Ταξίδι μετ’ εμποδίων της ολυμπιακής φλόγας

O.A. ΠΕΚΙΝΟ 2008

Eφαρμογή της εκεχειρίας (Ο.Α. ΑΘΗΝΑ 2004) Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας Δίκτυο Συνδεδεμένων Οργανισμών Δημόσιες δηλώσεις χωρών και εμπόλεμων μερών για ειρήνη Ευαισθητοποίηση κοινής γνώμης Κατασκηνώσεις νέων από εμπόλεμες περιοχές . . .