Άννα Μουτή Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης & Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Γιώργος Υψηλάντης Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παράγοντες που διαμορφώνουν τις στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών για σκοπούς.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ «Στοιχεία έρευνας για τη συναλλαγή του κοινού με τις Τράπεζες» Focus Bari A.E.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
H διδασκαλία διαμεσολαβητικών δραστηριοτήτων στο μάθημα της ξένης γλώσσας Καταγραφή διδακτικών αναγκών και σκιαγράφηση προοπτικών 14ο Διεθνές Συνέδριο.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
«Φύλο και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση» Ρόδος 8-9 /12 / 2007
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
Ποιοι παράγοντες κάνουν τη γνώση δύναμη και ποιοι αδύναμη μέσα στις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Προς την Οικονομία της Γνώσης 3-5.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
Διπλωματική Εργασία με θέμα: «ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Πώς η προσωπικότητα επηρεάζει τη μάθηση σε συνεργατικές δραστηριότητες με τη χρήση wikis; Π. Αλτανοπούλου, Ν. Τσέλιος Ερευνητική Ομάδα «ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»
1 η Εργασία στην Ιατρική Εκπαίδευση ‘’Παρελθόν, παρόν, μέλλον:ανάλυση άρθρων από τη βιβλιογραφία’’ Καντιλλάρι Γιόνα Α.Ε.Μ. : Ροκκά Ευαγγελία Α.Ε.Μ.
Add the presentation date via Slide Master Add the partner logo via Slide Master FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
Mathematics in the streets and in the schools Terezinha Nunes Carraher, David William Carraher and Analucia Dias Schliemann Καλογεράκης Γιώργος Δ
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Διάλεξη 4:. Στυλ μάθησης. Χαρισματικοί μαθητές Εαρινό εξάμηνο Αγλαΐα-Λία Σταμπολτζή, Δρ. Ετήσιο πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης ΕΠΠΑΙΚ ΑΣΠΑΙΤΕ.
Διεπιστημονική σχέση των μαθηματικών με την πληροφορική σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ευδοξία Πλουμούδη (ΑΕΜ: 2763) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Βασίλειος.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (LOGISTICS) ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ ΤΡΥΦΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ.
Η Διεθνής Κινητικότητα Erasmus+ σε αριθμούς 19η Διημερίδα Τμημάτων-Γραφείων Διεθνών, Δημοσίων Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ελληνικών.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Στατιστικές Υποθέσεις (Ερευνητικά Ερωτήματα / Υποθέσεις προς επιβεβαίωση)
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Μελέτη της αυτοδιαχείρισης του διαβήτη με την εφαρμογή ειδικού ερωτηματολογίου σε παιδιά και εφήβους με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1 Τζίτζικα Γεωργία, Κύργιος.
Σαράντος Ψυχάρης ΑΣΠΑΙΤΕ
Ανάλυση- Επεξεργασία των Δεδομένων
Στατιστικές Υποθέσεις
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Στατιστικές Υποθέσεις
Εκτιμητική: σημειακές εκτιμήσεις παραμέτρων
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
Διδακτική της Πληροφορικής
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
Βασική Στατιστική Επεξεργασία. Ερμηνεία Δεδομένων - 2.
Στατιστικές Υποθέσεις III
Διδάσκουσα: Διδασκάλου Ε.
Έλεγχος ανεξαρτησίας (συσχέτισης) 2 κατηγορικών μεταβλητών
«ΠαιδαγωγικEς ΕφαρμογEς ΗΥ»
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Ο Παράγοντας της Αυτοδιαχείρισης σε Σχέση με την Υγεία των Καρδιοπαθών
Προσχολική Παιδαγωγική
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Στατιστικές Υποθέσεις
Ενότητα 2η: Εβδομαδιαίες εργασίες
Είδη Ερωτήσεων-Μεταβλητές-Κλιμακες Μέτρησης
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: ΜΙΑ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Εαρινό εξάμηνο
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ Κρέπια Βασιλική1, Κατσαραγάκης Στυλιανός2, Καϊτελίδου Δάφνη3, Πρεζεράκος.
Βιοστατιστική (Θ) Ενότητα 7: Μη-Παραμετρικές Δοκιμασίες
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Στατιστικές Υποθέσεις
Βιοστατιστική (Θ) Ενότητα 5: Μη-Παραμετρικές Δοκιμασίες ΤΕΙ Αθήνας
95% Confidence Interval for Mean
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άννα Μουτή Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης & Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Γιώργος Υψηλάντης Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

2 Γνωστικό Στιλ Στιλ Μάθησης

3 Dornyei (2003, 2005) Reid (1995) Ely (1989) Language Tolerance of Ambiguity Scale XX Lynn O’Brien (1991) Learning Styles Checklist XX Brown (1994) Right/Left-Extroversion/Introversion XX Reid (1995) Perceptual Learning Style Questionnaire XX Oxford (1995) Style Analysis Survey XX Cohen, Oxford & Chi (2001) Learning Style Survey X Ehrman & Leaver (2002) E & L Learning Style Questionnaire X

4 5/8/ SAS (Oxford) LSS (Cohen, Oxford & Chi) LSQ (Ehrman & Leaver) Field Independent/Field Dependent Ανεξάρτητος/Εξαρτημένος από το πεδίο ΧΧ Field Sensitive/Insensitive Ευαίσθητοι/Μη ευαίσθητοι από το πεδίο Χ Random-Intuitive /Sequential-Concrete Tυχαίος-Διαισθητικός/Σειριακός-Συγκεκριμένος ΧΧΧ Global/Particular-Analytic Σφαιρικός/Αναλυτικός-Ειδικός ΧΧΧ Synthetic/Analytic Συνθετικός/Αναλυτικός ΧΧ Analogue/Digital (metaphoric/literal) Αναλογικός/Ψηφιακός (μεταφορικός/κυριολεκτικός) ΧΧ Leveling/Sharpening Εξισωτικός/Οξύς ΧΧ Impulsive/Reflective Παρορμητικός/Ανακλαστικός ΧΧ Concrete/Abstract Πρακτικός/Θεωρητικός ΧΧ Inductive/Deductive Επαγωγικός/Απαγωγικός ΧΧ

5

ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΩΝ:258 (συμπλήρωσαν 234) ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνική ΗΛΙΚΙΑ: ΦΥΛΟ: 127 άντρες (49,5%) & 131 γυναίκες (50,5%) ΧΩΡΑ: Ελλάδα ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: Φοιτητές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: Φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ: Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε φοιτητές που συμμετείχαν στην εξεταστική περίοδο Ιουνίου σε μάθημα Αγγλικών για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς. 6

Ehrman & Leaver (2002) E & L Learning Style Questionnaire 10 προφίλ (διχοτομίες) γνωστικού στιλ 1 υπερκείμενη διχοτομία (προφίλ)- Synoptic/Ectenic 30 διπολικά ερωτήματα αυτοαναφοράς (10 διχοτομίες Χ 3 ερωτήματα = 30 ερωτήματα) 1 κλίμακα Likert 9 βαθμίδων 7

ΣυνοπτικοίΕκτασιακοί Ανεξάρτητοι από το πεδίοΕξαρτημένοι από το πεδίο Ευαίσθητοι από το πεδίοΜη ευαίσθητοι από το πεδίο ΕξισωτικοίΟξείς ΣφαιρικοίΕιδικοί ΠαρορμητικοίΑνακλαστικοί ΣυνθετικοίΑναλυτικοί ΑναλογικοίΨηφιακοί ΠρακτικοίΘεωρητικοί Μη σειριακοίΣειριακοί ΕπαγωγικοίΑπαγωγικοί 5/8/2015 8

PR1PR2PR3PR4PR5PR6PR7PR8PR9PR10PRse N Valid234 Missing Mean12,3412,2915,0911,3813,8613,6316,5310,1916,6815,62136,66 Std. Deviation4,2883,7054,8844,9904,2354,3874,8853,8065,4315,04726,457 Minimum Maximum SYNOPTIC-ECTENIC (PRSE) FIELD DEPENDENT/INDEPENDENT PR1 FIELD SENSITIVE/INSENSITIVE PR2 LEVELER/SHARPENER PR3 GLOBAL/PARTICULAR PR4 IMPULSIVE/REFLECTIVE PR5 SYNTHETIC/ANALYTIC PR6 ANALOG/DIGITAL PR7 CONCRETE/ABSTRACT PR8 RANDOM-SEQUENTIAL PR9 INDUCTIVE-DEDUCTIVE PR10

Cronbach's AlphaN of Items TOTAL,74530 SYNOPTIC-ECTENIC,69510 FIELD DEPENDENT/INDEPENDENT,4133 FIELD SENSITIVE/INSENSITIVE,2473 LEVELER/SHARPENER,4383 GLOBAL/PARTICULAR,5163 IMPULSIVE/REFLECTIVE,3253 SYNTHETIC/ANALYTIC,2123 ANALOG/DIGITAL,3303 CONCRETE/ABSTRACT,2183 RANDOM-SEQUENTIAL,5763 INDUCTIVE-DEDUCTIVE,

5/8/

12 1 ο Προφίλ2 ο ΠροφίλΣύνολο Συνοπτικός/Εκτασιακός Ανεξάρτητος/Εξαρτημένος από το πεδίο Ευαίσθητοι/Μη ευαίσθητοι από το πεδίο Εξισωτικός/Οξύς Σφαιρικός/Ειδικός Παρορμητικός/Ανακλαστικός Συνθετικός/Αναλυτικός Αναλογικός/Ψηφιακός Πρακτικός/Θεωρητικός Tυχαίος-Μη Σειριακός/Σειριακός Επαγωγικός/Απαγωγικός

Υπάρχουν προφίλ τα οποία συγκεντρώνουν πολύ υψηλά νούμερα (πάνω από 60%) : οι Πρακτικοί (201)-77,9% οι Σφαιρικοί (175)-67,4% οι Ανεξάρτητοι από το πεδίο (158)-61,2% οι Ευαίσθητοι από το πεδίο (171)-65,9% οι Ψηφιακοί (156)-60,5% οι Συνοπτικοί (159)-61,6% 13

Psaltou & Kantaridou (2009, 2011)= Oxford/SAS: Σφαιρικός τύπος (σφαιρικός στην παρούσα έρευνα) Πλατσίδου & Ζαγορά (2006)= Felder & Silverman Questionnaire: αισθητηριακό προφίλ (= ανακλαστικό στην παρούσα έρευνα), σειριακό και ενεργητικό προφίλ (= πρακτικό στην παρούσα έρευνα) Οι Andreou et al. (2008)= Kolb’s Learning Style Inventory: accomodative (=πρακτικοί και συνοπτικοί στην παρούσα έρευνα) Γρηγοριάδου & Πρωτόπαπα (2004)=Ehrman & Leaver Questionaire: ανεξάρτητοι και ευαίσθητοι από το πεδίο, σφαιρικοί, αναλογικοί και πρακτικοί. 14

Chi-square df Asymp. Sig. (2-sided)Cramer's V ΦΥΛΟ * profile11,1042,576,065 ΦΥΛΟ * profile2,6322,729,061 ΦΥΛΟ * profile34,0802,130,126 ΦΥΛΟ * profile44,0792,130,126 ΦΥΛΟ * profile51,2452,537,069 ΦΥΛΟ * profile65,5602,062,147 ΦΥΛΟ * profile79,0942,011,188 ΦΥΛΟ * profile89,7682,008,195 ΦΥΛΟ * profile911,4402,003,211 ΦΥΛΟ * profile103,1152,211,110 ΦΥΛΟ *ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΙ/ΕΚΤΑΣΙΑΚΟΙ14,4722,001, ANALOG/DIGITAL PR7 CONCRETE/ABSTRACT PR8 RANDOM-SEQUENTIAL PR9

16

ΦΥΛΟNMeanStd. DeviationStd. Error MeanSig. (2-tailed) PR1ΓΥΝΑΙΚΑ12112,584,119,374,373 ΑΝΤΡΑΣ11412,084,465,418 PR2ΓΥΝΑΙΚΑ12112,293,443,313,985 ΑΝΤΡΑΣ11412,303,980,373 PR3ΓΥΝΑΙΚΑ12115,885,106,464,010 ΑΝΤΡΑΣ11414,254,509,422 PR4ΓΥΝΑΙΚΑ12112,075,256,478,,030 ΑΝΤΡΑΣ11410,664,602,431 PR5ΓΥΝΑΙΚΑ12114,314,440,404,092 ΑΝΤΡΑΣ11313,383,967,373 PR6ΓΥΝΑΙΚΑ12114,264,135,376,021 ΑΝΤΡΑΣ11312,954,563,429 PR7ΓΥΝΑΙΚΑ12117,664,501,409,000 ΑΝΤΡΑΣ11315,325,008,471 PR8ΓΥΝΑΙΚΑ12110,794,180,380,013 ΑΝΤΡΑΣ1139,563,259,307 PR9ΓΥΝΑΙΚΑ12117,895,040,458,000 ΑΝΤΡΑΣ11315,375,552,522 PR10ΓΥΝΑΙΚΑ12115,915,066,461,358 ΑΝΤΡΑΣ11315,305,030,473 PRSEΓΥΝΑΙΚΑ122142,4724,7122,237,000 ΑΝΤΡΑΣ114130,4526,9522,524 17

Το ερωτηματολόγιο των Ehrman & Leaver Κατά την ανάλυση των δεδομένων των υποκλιμάκων εντοπίστηκε ένα μεγάλο ποσοστό υποκειμένων, το οποίο δεν παρουσίαζε κάποια ξεκάθαρη στάση και βρισκόταν οριακά προς το πρώτο ή το δεύτερο προφίλ Υιοθετήθηκε η άποψη των συγγραφέων για τη διχοτομική διάκριση των υποκειμένων, χωρίς τον υπολογισμό μιας μεσαίας κλίμακας (ίσως πιο ευέλικτη ή ισορροπημένη). Ένας εναλλακτικός τρόπος θα ήταν κατά τον υπολογισμό και ανίχνευση του προφίλ να προσδιοριστούν τρεις βαθμίδες αντί για δύο έτσι ώστε να υπάρχει και μια ενδιάμεση, που θα προσδιόριζε τους μη ξεκάθαρα κατανεμημένους σε κατηγορίες. 18

19 Mελέτη γνωστικού στιλ, πρακτική εφαρμογή και προτάσεις εναλλακτικής επεξεργασίας του ερωτηματολογίου των Ε & L βάσει του προτεινόμενου ποσοτικού υπολογισμού Επίσης θα μπορούσε το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο να χρησιμοποιηθεί σε αντιπαραβολή με κάποιο άλλο, έτσι ώστε να εξεταστεί το αν θα οδηγηθούν στα ίδια αποτελέσματα. Στο ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήσαμε είχαμε πάλι ένα συνεχές και μια κλίμακα 9 βαθμίδων. Αντί γι’ αυτή την κλίμακα θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε την ράβδο Vougiouklis & Vougiouklis και να επεξεργαστούμε τα δεδομένα σε μια συνεχή κλίμακα.

Andreou E., Andreou G., & Vlachos P., 2008.” Learning styles and performance in second language tasks”. TESOL Quarterly, 42(4), E. & L. Learning Style Questionnaire v. 2.0 copyright 2002, Ehrman and Leaver. Available at Ehrman, M. and Leaver, B. and Oxford, R. (2003) A Brief Overview of Individual Differences in Second Language Learning. System, Ehrman, M. and Leaver, B. L.(2003) Cognitive Styles in the Service of Language Learning. System, 31, Psaltou-Joycey A. & Kantaridou Z., “Plurilingualism, Language Learning Strategy Use, and Learning Styles”. International Journal of Multilingualism, 6, Psaltou-Joycey A. & Kantaridou Z., “Major, minor, and negative learning style preferences of university students”. System 39,1, Πλατσίδου Μ. & ΖαγόραΧ., «Το μαθησιακό στυλ και οι στρατηγικές επίλυσης γνωστικών έργων». Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 42,