ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ο ΕΠΑΛ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
X I ΣΤΟ ΒULLYING.
Advertisements

Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Απόψεις, Γνώσεις και Θέσεις των Μαθητών για Θέματα Ντόπινγκ
Μαθητής με π.ο. στο σχολείο μας. Τα κομμάτια του πάζλ.
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η επιχειρηματοποίηση του αθλητισμού: θετικό ή αρνητικό πρόσημο
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Το αθλητικό ιδεώδες και η εμπορευματοποίησή του
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Το γέλιο στην ζωή μας !!! Γέλιο και χιούμορ !!!.
ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
COMENIUS ΠΟΛΥΜΕΡΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
TΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΙΒ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΦΟΥ EΠΙΜΕΛΗΘΗΚΕ Η ΒΟΗΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Όραμα όταν λέμε συνάδελφοι εννοούμε.
Το αγαπημένο μου μάθημα
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Ερευνητική Εργασία (Project) τμήματος Α2
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
Ερευνητική Εργασία 2ου τετραμήνου
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Θέμα project : Cyberbullying
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ψυχική Υγεία – Ψυχική Διαταραχή. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ. Συναίσθημα είναι μια κατάσταση εσωτερική, μια μοναχική εμπειρία του ατόμου.Υπάρχει λεκτική έκφραση του συναισθήματος και μη λεκτική.Οι συναισθηματικές.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ. ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ; Μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Πρωτογενείς φορείς Κοινωνικοποίησης
ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.  Η λέξη «κοινωνικοποίηση» εμφανίζεται στις αρχές του 20ου αιώνα από τον Εμίλ Ντιρκέμ, θεμελιωτή της σύγχρονης κοινωνιολογίας.
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΝΕΑΡΗ ΗΛΙΚΙΑ Αθλητισμός:Ευχή ή Κατάρα
Εκφοβισμός στα σχολεία
ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Εργασία της μαθήτριας Δούβαλη Ευδοξίας
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Φιλια! Φιλία ονομάζεται η σχέση μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων, με κύριο χαρακτηριστικό την αμοιβαία πλατωνική αγάπη, αφοσίωση και κατανόηση, χωρίς.
Εφηβική ηλικία Ποιος είμαι Με ποιους είμαι
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ- ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΝΤΟΠΙΝΓΚ
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Ερευνητική Εργασία Θέμα: Το ντόπινγκ στον αθλητισμό Συνέπειες στην ψυχική και σωματική υγεία του αθλητη Σελ.1.
Αδέσποτα ζώα συντροφιάς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ο ΕΠΑΛ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ «« Ιστορίες καθημερινότητας και … Χημείας »»

ΥΠΟΟΜΑΔΕΣ –ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (Αναβολικά – Ντόπινγκ – Προϊόντα Χημείας στον αθλητισμό) ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ (Φάρμακα- Χημεία και Ψυχική Υγεία / συναισθήματα) Η ΧΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ (Καλλυντικά) Η ΧΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΑ

4) Η ΧΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ

1 ) ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (Αναβολικά – Ντόπινγκ – Προϊόντα Χημείας στον αθλητισμό)

Έπειτα από μια δικαστική καταδίκη και απειλές για μποϊκοτάζ των προϊόντων της,η εταιρεία αθλητικών ειδών υποχρεώθηκε να απολογηθεί για την κακομεταχείριση εργαζομένων της στον Tρίτο Kόσμο, ενώ αποκάλυψε και τα 731 εργοστάσιά της. Tο «σήμα κατατεθέν» της παγκοσμιοποίησης είναι μια «χούφτα» πολυεθνικές, πασίγνωστες ανά την υφήλιο από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις.H «καλή» τους πλευρά είναι ότι ενώνουν πολιτισμικά το Λος Aντζελες με το Πεκίνο και τα Παλαιστινιακά Eδάφη με τις φαβέλες του Pίο ντε Tζανέιρο. H κακή -και απεχθέστερη- είναι ότι γυρνούν την ανθρωπότητα στην πρωτο-βιομηχανική εποχή του Nτίκενς. Yποχρεώνουν ανήλικους να δουλεύουν 60 ώρες την εβδομάδα για ένα κομμάτι ψωμί στην Aσία και τη Λ. Aμερική, κάτω από απαράδεκτες συνθήκες υγιεινής, ασκώντας τους ψυχική και σωματική βία, που ελάχιστα διαφέρει από τη δουλεία του 19ου αιώνα.

2) ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

Βασικά συναισθήματα που σχετίζονται με τη λήψη φαρμάκων Βασικά συναισθήματα που σχετίζονται με τη λήψη φαρμάκων. Ασθένειες της ‘ψυχής’ και του ‘εγκεφάλου’: Λύπη: Η λύπη είναι ψυχικό συναίσθημα με έκδηλα τα χαρακτηριστικά της στενοχώριας, του πόνου ή της οδύνης. Προέρχεται από την αναντιστοιχία που παρατηρείται μεταξύ πραγματικότητας και επιδιώξεων του ατόμου. Το άτομο λυπάται, επειδή αισθάνεται ότι η φορά των πραγμάτων δε δικαιώνει τις υλικές, πνευματικές ή ψυχικές προσδοκίες του. Δεν είναι ενιαία ως συναίσθημα και έχει κάποιες διαβαθμίσεις. Μπορεί να πάρει το χαρακτήρα παροδικής δυσαρέσκειας, μονιμότερης θλίψης ή και επίμονης μελαγχολίας. Μερικοί την θεωρούν ως φαινόμενο στείρο και αρνητικό ή ως άγονη απαισιοδοξία. Απομακρύνει το άτομο από το κοινωνικό του περιβάλλον, ενώ ακόμη προκαλεί τη χαλαρότητα στη δράση, την αβουλία, την παθητικότητα. Άλλοι πιστεύουν ότι είναι θετικό συναίσθημα γιατί οδηγεί στην ωρίμανση του ατόμου μέσω της συνειδητοποίησης κάποιων πραγμάτων. Για παράδειγμα ο Αισχύλος έγραψε ότι "Είναι ωφέλιμο να γίνεσαι σοφός κάτω από την επίδραση της λύπης". Και ο Νοβάλις έγραψε συμπλήρωσε για την οδύνη "Ο άνθρωπος πρέπει να είναι υπερήφανος για την οδύνη. Κάθε οδύνη είναι μια υπενθύμιση της ανώτερης ουσίας μας". Η λέξη λύπη όταν ενώνεται με τη χαρά δημιουργεί τη χαρμολύπη. Η λύπη λοιπόν εναλλάσσεται με τη χαρά και προκαλεί πλήθος ψυχικών διακυμάνσεων. Η λύπη στα παιδιά και ειδικά στο χώρο του σχολείου προκαλεί απομόνωση στους μαθητές που τη βιώνουν και απαιτεί την άμεση παρέμβαση της σχολικής κοινότητας ώστε να βοηθηθεί ο μαθητής που βιώνει το συναίσθημα αυτό. Η καταγραφή των συναισθηματικών διακυμάνσεων θα βοηθήσει στην συναισθηματική ενδυνάμωση του παιδιού σε συνεργασία με το γονεϊκό περιβάλλον .

3) Η ΧΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ (Καλλυντικά)

4) Η ΧΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ‘ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ’ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ BAZZAR KAI… ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΌ ΤΟ BAZAAR ΜΕ … ΣΑΠΟΥΝΙ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ, ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ (ΑΠΌ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ & ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΧΗΜΕΙΑΣ & ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ, ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ, ΛΑΜΠΑΔΕΣ κ.ά. ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΧΗΜΕΙΑΣ …

Μερικοί μαθητές της Ερευνητικής Εργασίας με το Διευθυντή του 1ου ΕΠΑΛ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ κο. Α.ΛΙΑΚΟ