ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Πρόνοιες του Νόμου 1. Ο ορισμός της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» είναι η παροχή της αναγκαίας βοήθειας στο παιδί με ειδικές.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Κατάσταση και Σχέδιο Δράσης
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Επιμορφωτικός κύκλος ΕΑΕ
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς για ΑΠ
Η Αξιολόγηση & οι Απαιτήσεις του Σχεδίου Αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Μάθημα: Αξιολόγηση & Διαφοροποίηση σε παιδιά με προβλήματα όρασης Εργασία: Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Διδάσκων: Β. Αργυρόπουλος Φοιτήτρια: Τ. Τοπαλίδου

Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης ΟΡΙΣΜΟΣ: Είναι ένα γραπτό σχέδιο δράσης για το μαθητή που χρειάζεται τροποποίηση του κανονικού σχολικού προγράμματος και αναπτύσσεται σύμφωνα με τις ανάγκες του μαθητή. Περιέχει τους ετήσιους μετρήσιμους μακροπρόθεσμους και βραχυπρόθεσμους στόχους, τις υποστηρικτικές υπηρεσίες, τον χώρο, χρόνο και το αρμόδιο προσωπικό. Είναι ένα σχέδιο που αναπτύσσεται, εφαρμόζεται και παρακολουθείται από το προσωπικό του σχολείου

Περιλαμβάνει τις δυνατότητες, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του μαθητή. Είναι ένα εργαλείο που βοηθά τους δασκάλους να παρακολουθούν την ανάπτυξη του μαθητή. Είναι ένα αξιόπιστο εργαλείο για το μαθητή, για τους γονείς και για όλους όσους έχουν ευθύνη να βοηθήσουν το μαθητή να επιτύχει τους στόχους του Είναι ένα αρχείο που εξασφαλίζει τη συνέχεια του προγραμματισμού

ΜΕΛΗ ΤΟΥ Ε.Π.Ε. Συντονιστής ομάδας (Διευθυντής σχολείου): Καθορίζει τα μέλη του Ε.Π.Ε. Παρέχει κίνητρα και αποτελεσματική επικοινωνία στα μέλη, με σκοπό να εργαστούν από κοινού Λαμβάνει μέτρα στο σχολείο σύμφωνα με τις ανάγκες του μαθητή Ειδικός παιδαγωγός: Αναλαμβάνει αποτελεσματικό ρόλο στην προετοιμασία, υλοποίηση και αξιολόγηση του Ε.Π.Ε.

Οικογένεια μαθητή: Μαθητής: Κατά τη διαδικασία ανάπτυξης του Ε.Π.Ε. προσδιορίζει τις ανάγκες του παιδιού και τις δικές της ανάγκες Οργανώνει δραστηριότητες εντός και εκτός του σχολείου για την υποστήριξη των στόχων του Ε.Π.Ε. Μαθητής: Υποδεικνύει, εαν είναι δυνατόν, στόχους που θέλει να συμπεριληφθούν στο Ε.Π.Ε. και κάνει ό,τι απαιτείται για την επίτευξη τους

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Ε.Π.Ε. ΒΗΜΑ 1: Συλλογή πληροφοριών ΒΗΜΑ 2: Ανάπτυξη κατευθύνσεων ΒΗΜΑ 3: Ανάπτυξη του Ε.Π.Ε. ΒΗΜΑ 4: Εφαρμογή του Ε.Π.Ε. ΒΗΜΑ 5: Αναθεώρηση και ενημέρωση του Ε.Π.Ε.

1. Συλλογή πληροφοριών Ιατρικές εκθέσεις Ε.Π.Ε. (προηγούμενων χρόνων) Γονείς παιδιού Προηγούμενοι δάσκαλοι Αξιολόγηση μαθητή Παρατήρηση μαθητή

2. Ανάπτυξη κατευθύνσεων Ανάπτυξη συνεργασίας Ρόλοι και ευθύνες Διευθυντή Δασκάλου της τάξης Ειδικού Δασκάλου Γονέων

3. Ανάπτυξη του Ε.Π.Ε. Προσδιορισμός και καταγραφή των δυνατοτήτων και αναγκών του μαθητή Προσδιορισμός μακροπρόθεσμων και βραχυπρόθεσμων στόχων Είναι σημαντικό να αναφέρονται τα δυνατά σημεία του μαθητή σε κάθε τομέα και στη συνέχεια να αναφέρονται τα κένα και οι ελλείψεις.

4. Εφαρμογή του Ε.Π.Ε. Συνάντηση με γονείς και δάσκαλο τάξης για συζήτηση και επεξήγηση του Ε.Π.Ε. Μετατροπή Ε.Π.Ε. σε ημερήσια πλάνα Συνεχής αξιολόγηση της προόδου του μαθητή Προσαρμογή στόχων αν χρειάζεται

5. Αναθεώρηση και ενημέρωση ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ Είναι το ΑΠΕ μια ακριβής απεικόνιση των τρεχουσών αναγκών του μαθητή; Πόσο αποτελεσματικές είναι οι στρατηγικές και οι πηγές που επιλέγηκαν για να υποστηρίξουν τη μάθηση; Πρέπει να επιλέξουμε νέους στόχους και νέους ειδικούς στόχους για να δημιουργήσουμε μια πιο ακριβή απεικόνιση των δυνατοτήτων, των αναγκών και των ενδιαφερόντων του μαθητή;

Επιπλέον συνθετικά στοιχεία του Ε.Π.Ε. Προσδιορισμός των υπηρεσιών υποστήριξης: περιλαμβάνονται οι υπηρεσίες υποστήριξης (π.χ. λογοθεραπεία) που παρέχονται στο μαθητή, αν υπάρχουν Προσδιορισμός των υλικών: καθορίζονται τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.Η επιλογή των υλικών είναι σημαντική ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι.

Περιβαλλοντικές ρυθμίσεις: ο τύπος μάθησης του κάθε μαθητή είναι διαφορετικός.Για αυτό προσαρμόζουμε το περιβάλλον σύμφωνα με τις ανάγκες και προτιμήσεις του. Καθορισμός των κατάλληλων μεθόδων και τεχνικών διδασκαλίας: εκτός από το χώρο, τα υλικά και τις δραστηριότητες που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία, πρέπει να προσδιοριστούν εκ των προτέρων και οι τεχνικές διδασκαλίας.

Βιβλιογραφία B.Duman, A.Eriskin, M. Basar, S.Kirac. Εγχειρίδιο κατάρτισης: «Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης» Ape. ανυπόγραφο διαδικτυακό αρχείο σε μορφή power point