ΒΟΛΤA στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Advertisements

Ο Σύνδεσμος Μυοπαθών Κύπρου και τα άτομα με αναπηρία.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
35ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Το αγαπημένο μου μάθημα
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Π.Ε.ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού με απλά λόγια (www
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Εθνικότητα Χρώμα δέρματος Θρήσκευμα Φύλλο(αγόρι ή κορίτσι) Εξωτερικά χαρακτηριστικά (βάρος, ύψος) Χαρακτηριστικά εμφάνισης(ακριβό ντύσιμο με επώνυμα.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Εργασίες των μαθητών της Γ΄3 στο κείμενο ″ Το χαρούμενο λιβάδι ″
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΑ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Νοέμβριος 2015 ΣΤ 2 τάξη Μαθητές: Ευτυχία Μουλά, Βασιλική Ρωμοσιού, Μπεσνίκ Νουρεντίνι, Νίκος Παπαευσταθίου, Περικλής Σταυρόπουλος.
Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Μαααα;;; Δεν είμαι. Μαααα;;; Δεν είμαι. Ένα πρωί στο σχολείο.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Η εργασία σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΑΚΗΣ 25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ1.
11/2/16 Aims Object and Numbers
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΛΑΙΑΣ Σχ.Έτος
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
Το Σχολειό μου.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
Emotions
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΟΛΤA στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ & ΤΑΞΗ ΣΤ’2

Να έχω: OΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ και ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ … Να έχω: OΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ και ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ

Έχω το δικαίωμα οι γονείς μου ή άλλοι άνθρωποι που είναι υπεύθυνοι για μένα να με σέβονται και να με νοιάζονται!

Έχω δικαίωμα να κουβεντιάζω με τους γονείς μου, να με ακούνε και να με καταλαβαίνουν. Να τους βλέπω ακόμα κι αν δεν ζούμε μαζί.

Έχω Δικαίωμα να με αντιμετωπίζουν το ίδιο με τα άλλα παιδιά. Δεν έχει σημασία αν είμαι κορίτσι ή αγόρι, από ποια χώρα έρχομαι, σε ποια φυλή ανήκω, τι γλώσσα μιλάω, ποια είναι η θρησκεία μου, τι δυσκολίες έχω. Έχω Δικαίωμα να με αντιμετωπίζουν το ίδιο με τα άλλα παιδιά. Κανείς δεν πρέπει να με κάνει να ντρέπομαι γι’ αυτό που είμαι!

Μπορώ να συζητάω με τους άλλους για ό,τι με αφορά. Οι μεγάλοι πρέπει να με ακούνε και να μου δίνουν σημασία.

Αν οι γονείς μου δεν μπορούν να μου προσφέρουν ό,τι χρειάζομαι για να μεγαλώσω, το κράτος πρέπει να τους βοηθάει.

Όταν αρρωσταίνω, έχω δικαίωμα να με βλέπει ένας γιατρός και να με βοηθά να γίνω καλά. Αν έχω ιδιαίτερες ανάγκες, χρειάζομαι και ειδική φροντίδα.

Οι γονείς μου πρέπει να με στέλνουν στο σχολείο. Το σχολείο πρέπει να με βοηθά να μαθαίνω, και να ξεπερνώ τις δυσκολίες μου. Οι δάσκαλοί μου θέλω να κάνουν το μάθημα ενδιαφέρον και ευχάριστο.

Η οικογένεια μου, το σπίτι μου, ο χώρος μου, τα πράγματα μου και αυτά που σκέφτομαι και γράφω πρέπει να προστατεύονται από την περιέργεια των άλλων. Όλοι πρέπει να με σέβονται και να μην με προσβάλλουν.

Να έχω ελεύθερο χρόνο, να διασκεδάζω, να γελώ, να κάνω παρέα με άλλα παιδιά και να ασχολούμαι με πράγματα που με ενδιαφέρουν.

Να μαθαίνω τι συμβαίνει γύρω μου Να μαθαίνω τι συμβαίνει γύρω μου. Τα περιοδικά, οι εφημερίδες, το ραδιόφωνο, η τηλεόραση και το ίντερνετ πρέπει να υπολογίζουν τα παιδιά και να μην τα βλάπτουν.

Κανείς δεν πρέπει να μου μιλάει άσχημα, να με χτυπά ή να με κακομεταχειρίζεται με άλλο τρόπο. Έχω δικαίωμα να ζητώ βοήθεια και να με προστατεύουν.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ Να μεγαλώνω σαν παιδί, χωρίς να δουλεύω. Δεν πρέπει να με βάζουν να κάνω πράγματα που απαγορεύονται και δεν ταιριάζουν στην ηλικία μου.

Οι μαθητές ολοήμερου τμήματος του Δ. Σ. Ανδραβίδας: Οι μαθητές ολοήμερου τμήματος του Δ. Σ. Ανδραβίδας: Δασκάλα του ολοήμερου: Δήμητρα Μαλλοπούλου Χριστίνα Καπράλου Χαράλαμπος Καπατσούλιας Ροζίτα Μουχαμετάι Σπύρος Παλαιοθόδωρος Γιώργος Μαυροειδής Ανδρέας Καπράλος Μαρία Κυριακοπούλου Αρμάντ Λουλάι Ευγενία Μετούση Αλέξης Σταθόπουλος Άννη Καπατσούλια

Οι μαθητές της ΣΤ’2 τάξης του Δ. Σ. Ανδραβίδας: Οι μαθητές της ΣΤ’2 τάξης του Δ. Σ. Ανδραβίδας: Δάσκαλος ΣΤ’2 της τάξης: Κωνσταντίνος Καραβότας ΚΚΚ Οξούζογλου Στυλιανός Παπαγιαννακοπούλου Μαρία-Αικατερίνη Παπανδρέου Κωνσταντίνος Ροδίτη Γεωργία Σχίζας Γεώργιος Σταθοπούλου Δήμητρα-Κωνσταντίνα Σταθόπουλος Αλέξης Τσάκωνα Λουκία Τεμπέλης Παναγιώτης Χαντζής Πέτρος Χριστόπουλος Παναγιώτης Χριστόπουλος Φρειδερίκος Συλαϊδής Σωτήρης Στρατηγάκη Βασιλική Μπαρμπαρή Μυρτώ Μαυρίκος Κωνσταντίνος Δασκάλα Μουσικής : Βασιλική Ντούκα