“F RENCH AND P AINING IN THE 1 ST G RADE OF H IGH -S CHOOL ” - «Γ ΑΛΛΙΚA ΚΑΙ Ζ ΩΓΡΑΦΙΚH ΓΙΑ ΤΗΝ Α’ Γ ΥΜΝΑ Σ ΙΟΥ » Κατερίνα Σιώτη ΠΕ05.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Advertisements

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ
Διδακτική εφαρμογή ενός προγράμματος νοητικού χάρτη στην Ιστορία
Δημιουργία λεξικού Οι μαθητές ΤΑΣΟΣ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ της Ε1 τάξης παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Εκπαίδευση, επιμόρφωση και αξιολόγηση
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Η διαφήμιση ως πεδίο αναγνωστικής και συγγραφικής πρακτικής
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ WEBQUEST;.  Είναι μια εικονική διάταξη διδασκαλίας και μάθησης μέσα στο διαδίκτυο.  Όλες οι πληροφορίες γι’ αυτή τη διαδικασία προέρχονται.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Αναδόμηση Σχεδίου Μαθήματος ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Διονύσιος Βυθούλκας Διευθυντής-Φιλόλογος
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Το συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο σχεδιάστηκε, προκειμένου να διδαχτεί σε τμήμα της β ’ Γυμνασίου που απαρτίζεται από αμιγώς αλλοδαπούς μαθητές με χώρες.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Δημιουργία σεναρίου.
Αναζητώντας στοιχεία για την ζωή των προσφύγων στην Ελλάδα
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ενότητα 1 Οι αριθμοί από το 0 έως το 20 στη γαλλική γλώσσα
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
«Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“F RENCH AND P AINING IN THE 1 ST G RADE OF H IGH -S CHOOL ” - «Γ ΑΛΛΙΚA ΚΑΙ Ζ ΩΓΡΑΦΙΚH ΓΙΑ ΤΗΝ Α’ Γ ΥΜΝΑ Σ ΙΟΥ » Κατερίνα Σιώτη ΠΕ05

Profile - Προφίλ διδακτικού σεναρίου (1) Title - Τίτλος Διδακτικού Σεναρίου: Colors and paining -Τα χρώματα και η ζωγραφική Subject - Γνωστικό Αντικείμενο: French - Γαλλικά 1 st grade of high-school Α’ Γυμνασίου (Action fr-gr, unité 0, les couleurs) Arts- Εμπλεκόμενες επιστήμες : Fine arts, painting - οι καλές τέχνες - ζωγραφική Διδακτικός Στόχος Aims: Students can - Γενικοί Στόχοι: Ο μαθητής είναι ικανός να: Observe a work of art - παρατηρεί ένα έργο τέχνης Give information about it - Δίνει πληροφορίες σχετικά με ένα έργο τέχνης Present it - Παρουσιάζει ένα έργο τέχνης

Profile - Προφίλ διδακτικού σεναρίου (2) Specific aims - Ειδικοί στόχοι Savoir-être : Contact with a work of art & artists - Έρχομαι σε επαφή με ένα έργο τέχνης - Εξοικειώνομαι με την τέχνη - Έρχομαι σε επαφή με τους ζωγράφους και το έργο τους Μαθαίνω να συνεργάζομαι Communicative - Επικοινωνιακός: Understand a painting’s description - Καταλαβαίνω την περιγραφή ενός πίνακα Present a painting - Παρουσιάζω έναν πίνακα Present the colors of a painting - Περιγράφω τα χρώματα ενός πίνακα Linguistic - Γλωσσολογικοί: Words about colors and art - Το λεξιλόγιο των χρωμάτων Το λεξιλόγιο για την τέχνη Presentation phrases - Τυποποιημένες εκφράσεις παρουσίασης : c’est ….., c’est ….. de, c’est un/une …..

Profile - Προφίλ διδακτικού σεναρίου (3) Duration - Διάρκεια μαθήματος : 45 minutes - λεπτά Supportive material - Υποστηρικτικό υλικό : website - ιστοσελίδα Material - Υλικό: P/C in internet access, sound speakers, video projector - Η/Υ με σύνδεση στο διαδίκτυο, ηχεία, βιντεοπροβολέας, μαρκαδόροι, φωτοτυπίες των φύλλων εργασίας.

A CTIVITY 1 - Δ ΡΑ Σ ΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 α) Ποιους ζωγράφους έλληνες και ξένους γνωρίζετε; Β) Ποιο ειναι το λεξιλόγιο που γνωρίζετε σχετικά με τη ζωγραφική; Βήμα 1 ο : εισαγωγή των μαθητών στο θέμα, (συναισθηματική εξοικείωση, ευαισθητοποίηση) Στόχος λεξιλογικός: εισαγωγή του βασικού λεξιλογίου που σχετίζεται με την τέχνη. Τεχνική : καταιγισμός ιδεών Μέθοδος εργασίας : σύνολο τάξης Διάρκεια : 5’ λεπτά

A CTIVITY 2 - Δ ΡΑ Σ ΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 Επιλέξτε ποια από τις παρακάτω λέξεις αντιστοιχεί σε κάθε εικόνα : musée, palette de couleurs, art moderne, art classique, tableau, peintre, galerie d’art

Ταυτότητα δραστηριότητας 2 Άσκηση αντιστοίχησης Στόχος λεξιλογικός: εμπέδωση του λεξιλογίου που έχει ήδη εισαχθεί με την προηγούμενη άσκηση Μέθοδος εργασίας: α) ατομική και β) δυαδική Διάρκεια : 5’ λεπτά

A CTIVITY 3 - Δ ΡΑ Σ ΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3 Διάλεξε έναν πίνακα από την ιστοσελίδα και παρουσίασε τον. Παρατήρησε τους παρακάτω πίνακες και παρουσίασέ τους. Ταυτότητα δραστηριότητας Παραγωγή προφορικού λόγου (χρησιμοποιείται προγενέστερη γνώση) Στόχος μορφοσυντακτικός:  εκφράσεις ταυτοποίησης 1. c’est + nom propre, 2. c’est un tableau de o Στόχος λεξιλογικός : 1. c’est un tableau de/d’ art classique, moderne, 2. c’est un tableau de/d’ Eggonopoulos, Matisse

Ταυτότητα της δραστηριότητας 3 Παιδαγωγικοί στόχοι: 1. Καλλιέργεια της αισθητικής εμπειρίας 2. Ολιστική ανάπτυξη του μαθητή (γνωστική, συναισθηματική, αισθητική, στοχαστική) 3. Ευαισθητοποίηση με τη ζωή και το έργο γνωστών ζωγράφων Μέθοδος εργασίας : σε ομάδες των 4 (μεγ.) Διάρκεια : 10’ λεπτά

Proposed works of art (1)

Proposed works of art (2)

Proposed works of art (3)

A CTIVITY 4- Δ ΡΑ Σ ΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4 Σημειώστε στην παλέτα των χρωμάτων τα ονόματα των χρημάτων στα γαλλικά – write the names of the colors 65.mp3

Ταυτότητα της δραστηριότητας 4 Δεξιότητες: - κατανόηση προφορικού λόγου, -παραγωγή γραπτού λόγου Στόχος λεξιλογικός: Εκμάθηση λεξιλογίου χρωμάτων Μέθοδος εργασίας : ατομική Ετεροαξιολόγηση Διάρκεια 10 λεπτά

A CTIVITY 5 - Δ ΡΑ Σ ΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5 Χρωματίστε τον πίνακα με τα χρώματα της επιλογής σας και στη συνέχεια παρουσιάστε γραπτά το έργο σας χρησιμοποιώντας τις εκφράσεις c’est…….., c’est …….. de, c’est un/une….. Όπως επίσης και τις λέξεις για τα χρώματα. Ταυτότητα της δραστηριότητας 5 Δεξιότητες: Παραγωγή γραπτού λόγου Παραγωγή προφορικού λόγου Στόχοι γλωσσολογικοί: λεξιλογικοί, μορφοσυντακτικοί Μέθοδος εργασίας : ατομική Κοινοποίηση του τελικού αποτελέσματος Διάρκεια 10 λεπτά

Proposed works of art - Προτεινόμενα έργα WWW. MOMES. NET / COLORIAGES / COLORIAGES - PEINTRES. HTML WWW. MOMES. NET / COLORIAGES / COLORIAGES - PEINTRES. HTML

A CTIVITY 6 - Δ ΡΑ Σ ΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 6 Επισκεφθείτε την παρακάτω σελίδα για να φτιάξετε το δικό σας πορτραίτο – create your own portrait

Evaluation - Τελική αξιολόγηση Σου άρεσε το μάθημα;ΠολύΛίγοΚαθόλου Σου φάνηκαν ενδιαφέρουσες οι δραστηριότητες;ΠολύΛίγοΚαθόλου Σου άρεσαν οι δραστηριότητες στις οποίες έπρεπε να συνεργαστείς με τους συμμαθητές σου; ΠολύΛίγοΚαθόλου Σου άρεσαν οι δραστηριότητες στις οποίες έπρεπε να εργαστείς μόνος σου; ΠολύΛίγοΚαθόλου Πώς θεωρείς ότι ανταποκρίθηκες στις ασκήσεις;Με επιτυχία Είχα δυσκολίες αλλά τα κατάφερα Δε νομίζω ότι τα κατάφερα πολύ καλά Τώρα που τελείωσε το μάθημα μπορείς : - Να παρουσιάσεις έναν πίνακα ζωγραφικής - Να ονοματίσεις τα χρώματα σε έναν πίνακα ζωγραφικής Πολύ πολύ Λίγο Καθόλου

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας !