3.1 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Χρήση διαδικτύου και αξιολόγηση ιστοσελίδων. Χρήση διαδικτύου Πλαίσιο αναφοράς: η εκπαιδευτική αξιοποίηση Λειτουργίες: αναζήτηση, επεξεργασία, αναμετάδωση.
3.5 Συστήματα διαχείρισης της μάθησης (CMS, LMS): Γνωριμία, χρήση και αξιοποίηση, διδακτική αξιολόγηση Πρόκειται για ένα μάθημα γνωριμίας με.
3.4 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ (ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ)
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
To Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Ενότητα Πλεονεκτήματα σε επίπεδο πηγών ► Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών (που περιλαµβάνουν µεγάλο εύρος από media).
To Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Ενότητα 3. Πλεονεκτήματα σε επίπεδο πηγών ► Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών (που περιλαµβάνουν µεγάλο εύρος από media). ►
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
. Πλεονεκτή µ ατα από τη χρήση του ∆ιαδικτύου για την αναζήτηση πληροφοριών Σε επίπεδο πηγών Σε επίπεδο επικοινωνίας Εξεικόνιση και μοντελοποίηση.
Συστήματα διαχείρισης της μάθησης (CMS, LMS): Γνωριμία, χρήση και αξιοποίηση, διδακτική αξιολόγηση Πρόκειται για ένα μάθημα γνωριμίας με τις.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μόκιας Γιάννης Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΗ.
Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Πλεονεκτήματα και επιφυλάξεις
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΗ.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ TO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ; Δίκτυο υπολογιστών (γενική έννοια)
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS, LMS): ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΧΡΗΣΗ
Σχεδίαση μαθημάτων με τη χρήση του Διαδικτύου. Διδακτικοί Στόχοι  Κατανόηση των αρχών που διέπουν ένα μάθημα (επιμόρφωσης ή διδασκαλίας) με τη χρήση.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (CMS, LMS) Τα Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (Learning Management Systems- ΣΔΜ ) παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες,
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Χρήση των Τ.Π.Ε στη διοίκηση της Εκπαίδευσης οι Τ.Π.Ε ως αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο δηλ διδασκαλία των βασικών δεξιοτήτων χειρισμού Η.Υ. οι Τ.Π.Ε ως.
Μια διαπίστωση που αποδίδεται στον Seymour Papert Μας δίδεται η δυνατότητα, να επαναφέρουμε στην ζωή από τον 19ο αιώνα, έναν πιλότο, έναν χειρουργό και.
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών. Πλεονεκτήματα: Σε επίπεδο πηγών Πληθώρα πληροφοριών Οι μαθητές->ερευνητές πληροφοριών λόγω εύκολης πρόσβασης σε δεδομένα.
3.4 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Δημιουργία παρουσίασης: Αθανασία Παπαχρήστου. Θεσμική Διάσταση Παιδαγωγική Διάσταση Τεχνολογική Διάσταση Σχεδίαση Διεπαφής Αξιολόγηση Διαχείριση Πρόσθετες.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
3.1. Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Χρήση διαδικτύου και αξιολόγηση ιστοσελίδων
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων, ως μέσο επικοινωνίας και ως «χώρος» δημοσίευσης έργων.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

3.1 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Ικανότητα αναζήτησης μέσα από μηχανές αναζήτησης, θεματικούς καταλόγους, εργαλεία μετα-αναζήτησης Ικανότητα χρήσης βασικών τεχνικών και μεθόδων για αποτελεσματική αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο

3.1 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Μεγάλο πλήθος πληροφοριών Οι μαθητές γίνονται μικροί «εξερευνητές πληροφοριών» Οι μηχανές αναζήτησης είναι εύκολες, γρήγορες, αποτελεσματικές Άμεση σύνδεση με απομακρυσμένα μέρη και ανθρώπους Διάχυση της πληροφορίας Δυνατότητα μαθητών να μοιραστούν τη δουλειά τους με άλλους Η οπτικοποίηση της πληροφορίας οδηγεί στη βαθύτερη κατανόηση Εποικοδομιστική μάθηση

3.1 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Υπερφόρτωση πληροφορίας Μη αξιόπιστες πληροφορίες (σεξιστικά, ρατσιστικά, αντικοινωνικά μηνύματα) Αναποτελεσματική εκπαίδευση στη χρήση μηχανών αναζήτησης Θέμα πνευματικών δικαιωμάτων Άκριτη χρήση των πληροφοριών από μαθητές (copy-paste) Νέος τρόπος επικοινωνίας, δε σέβονται τη λεγόμενο netiquette Η ταχύτητα επικρατεί της ποιότητας Αύξηση του χάσματος με όσους δεν έχουν πρόσβαση Η οπτικοποίηση δε συνεπάγεται πραγματική κατανόηση Παρερμήνευση δεδομένων όταν είναι σε μορφή γραφικών Τάση «πρώτα κλικ και μάντεψε» παρά «σκέψου πρώτα»

3.1 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ Μηχανές αναζήτησης (Google, Yahoo, Lycos)

3.1 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Θεματικοί κατάλογοι (Yahoo, in.gr)

3.1 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Εργαλεία μετα–αναζήτησης (metacrawler, webcrawler )

3.1 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ Προσδιορισμός της πληροφορίας με τα ερωτήματα: ποιος, τι, πως, πότε, γιατί Οι κεντρικές λέξεις «κλειδιά» να είναι ουσιαστικά Να ανταποκρίνονται στο αντικείμενο αναζήτησης (π.χ. ζώο -> 237.000, αρκούδα -> 149.000, πολική αρκούδα -> 11.900) Χρήση συνώνυμων Χρήση φράσεων (π.χ. η αναζήτηση εν τούτο νίκα δίνει 9.880 ενώ αναζήτηση με την ακριβή φράση δίνει 509) Αναζήτηση με βάση Boolean τελεστές (AND, NOT, OR)

3.1 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ Μέχρι 6 - 8 λέξεις κλειδιά Χρήση φίλτρων (com, org, edu, mil, gov, pdf, doc, …) Προσοχή στην ορθογραφία

3.1 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Χρησιμοποιείστε μια μηχανή αναζήτησης για να αντλήσετε πληροφορίες για το μύθο της χαμένης Ατλαντίδας χρησιμοποιώντας ως λέξη κλειδί α) τη λέξη «Ατλαντίδα», β) τις λέξεις «ήπειρος Ατλαντίδας» (όλες τις λέξεις) και γ) τη λέξη «Ατλαντίδα» χωρίς τις λέξεις «αποστολή», «ταινία», «φιλμ». Συγκρίνετε τα αποτελέσματα που έχουν προκύψει Στη μηχανή αναζήτησης Google κάνετε μια αναζήτηση όπου θα είναι πιο αποτελεσματικό να αποφύγετε την αναζήτηση «Με όλες τις λέξεις» και να χρησιμοποιήσετε ως εργαλείο την «ακριβή φράση» και την επιλογή «Παρόμοιες σελίδες». Διαλέξτε έναν όρο και κάνετε μια σχετική αναζήτηση χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα δυο διαφορετικές μηχανές αναζήτησης. Συγκρίνετε τα αποτελέσματα που θα σας δώσουν οι δυο μηχανές. Δώστε πιθανές ερμηνείες για τον διαφορετικό αριθμό αποτελεσμάτων και για τη διαφορετική σειρά µε την οποία εμφανίζονται τα αποτελέσματα στις δυο μηχανές βασιζόμενοι στα κριτήρια που νομίζετε πως υιοθετεί η κάθε μια από αυτές

3.2 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ,ΠΥΛΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Εκμάθηση τεχνικών για διδακτική αξιοποίηση του Διαδικτύου Κριτήρια αξιολόγησης πληροφοριών σε ιστοσελίδες, ιστοχώρου

3.2 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ,ΠΥΛΩΝ ΔΥΝΑΤΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ Προετοιμασία μαθήματος από τον εκπαιδευτικό (βρίσκει πηγές που χρησιμοποιεί ή παραπέμπει τους μαθητές) Δημοσίευση στον ιστό (από την εκπαιδευτικό) πληροφοριών, ανακοινώσεων, εργασιών Συλλογή πληροφοριών από τους μαθητές (Webquests) Δημοσίευση στον ιστό (από τον μαθητή) εργασιών, blogs, forums

3.2 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ,ΠΥΛΩΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ Α. Έμφαση στα τεχνικά χαρακτηριστικά Blogs, περιορισμοί από τον διαχειριστή (πχ στα σχόλια) www.tpe.gr wikis, ελεύθερη χρήση από όλους, συνεργατική συγγραφή κειμένων http://wikipedia.org, http://www.wikispaces.com, http://pakeptde.wikispaces.com/

3.2 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ,ΠΥΛΩΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ Β. Έμφαση στη διδακτική αξιοποίηση Webquests, οργανωμένη δραστηριότητα με όλα τα βήματα (συλλογή πληροφοριών, διαδικασία, αξιολόγηση) με αποκλειστική πηγή το διαδίκτυο www.webquest.org, www.Thematzats.com/radio, www.geocities.com/eklmx (Εναλλακτικές πηγές ενέργειας) http://www.collier.k12.fl.us/weblessons/cookiewq/index.htm, www.geocities.com/gods_5 (Θεοί του Ολύμπου) http://users.sch.gr/goumenak/pake08/12_Webquest_2008-02-22_sfairikothta_EGwebquest/t-index.htm E-portfolio, οργάνωση όλης της δουλειάς του μαθητή με δυνατότητα αξιολόγησης, www.digication.com Εικονικό εποπτικό υλικό – εργαστήρια – μουσεία, εκπαιδευτικοί χώροι, http://nlvm.usu.edu

3.2 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ,ΠΥΛΩΝ Παράδειγμα Webquest

3.2 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ,ΠΥΛΩΝ Τεχνικές αξιολόγησης σελίδων Πρόκειται για προσωπική σελίδα; Από τι τύπο domain προέρχεται η πληροφορία στη σελίδα; (βλ. .gov, .edu, .org,...) ; Ποιος έγραψε τη σελίδα; (όνομα συγγραφέα, οργανισμού ..) ; Είναι η σελίδα ενημερωμένη; Αν είναι αναπαραγωγή από άλλη πηγή, μήπως έχει υποστεί αλλοιώσεις; Αν υπάρχουν σύνδεσμοι προς άλλες σελίδες, λειτουργούν; Δείχνουν μήπως µία προκατάληψη;

3.2 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ,ΠΥΛΩΝ Τεχνικές αξιολόγησης σελίδων Είναι διαθέσιμες οι πληροφορίες της σελίδας και σε άλλες γλώσσες; Υπάρχει δυνατότητα να γίνει προβολή της σελίδας µε τροποποίηση στην εμφάνισή της, ώστε να διευκολύνει άτομα που έχουν συγκεκριμένες ανάγκες; Υπάρχουν διαφημίσεις στη σελίδα; Πρόκειται για άμεση ή έμμεση διαφήμιση; Το κείμενο που παρουσιάζεται στη σελίδα είναι άρτιο γλωσσικά; Υπάρχουν λάθη γραμματικά, συντακτικά, ορθογραφικά; Το περιεχόμενο της σελίδας είναι σύμφωνο με τα ηθικά κοινωνικά και πολιτισμικά πρότυπα της κοινωνίας στην οποία απευθύνεται;

3.2 ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ,ΠΥΛΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Επισκεφτείτε τη σελίδα: http://oncampus.richmond.edu/academics/education/projects/ webquests/rome. Πρόκειται για ένα αξιόλογο webquest που αφορά την αρχαία Ρώμη. Παρατηρείστε τη δομή του, τον τρόπο που είναι οργανωμένα τα βήματά του, τις κατευθύνσεις που δίνει στους μαθητές, τους επιμέρους στόχους που θέτει και στη συνέχεια σχεδιάστε τον κορμό για ένα ανάλογο webquest σε σχέση µε την αρχαία Ελλάδα. Στήστε το σκηνικό της δραστηριότητας (την ιστορία, το ζητούμενο), αναζητείστε και βρείτε τους κατάλληλους ιστότοπους στους οποίους θα παραπέμψετε τους μαθητές σας για να βρουν τις πληροφορίες, σκεφτείτε πώς θα αξιολογηθεί η δουλειά κάθε ομάδας

3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Κατανόηση των αρχών που διέπουν ένα μάθημα μέσω διαδικτύου και γενικότερα των χαρακτηριστικών της ηλεκτρονικής ή ψηφιακής μάθησης (e-Learning) Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του e-Learning

3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΟ e-Learning υπάρχουν διάφορα μοντέλα που αναφέρονται σε ένα σύνολο παραγόντων που πρέπει να ληφθούν υπόψη για την ανάπτυξη όχι συγκεκριμένων μεμονωμένων μαθημάτων αλλά ενός συνόλου μαθημάτων με χαρακτήρα επιμόρφωσης ή κατάρτισης

3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η εφαρμογή και η αξιολόγηση ανοικτών, ευέλικτων και κατανεμημένων μαθησιακών συστημάτων απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή σε κάθε τομέα (Το επόμενο μοντέλο βασίζεται στη μελέτη του ερευνητή Badrul Khan) Παιδαγωγική διάσταση ανάλυση στόχων, περιεχομένου, αναγκών ομάδας-στόχου, χρησιμοποιούμενων μέσων σχεδίαση προσέγγισης οργάνωση μέθοδοι και στρατηγικές Τεχνολογική διάσταση σχεδιασμός υποδομής Υλικό Λογισμικό

3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Σχεδίαση διεπαφής Σχεδίαση σελίδων και παρουσίαση του περιεχομένου Πλοήγηση Προσβασιμότητα Έλεγχος ευχρηστίας Αξιολόγηση επιμορφούμενων διδασκαλίας όλου του συστήματος Διαχείριση Συντήρηση του μαθησιακού περιβάλλοντος Κατανομή της πληροφορίας

3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Πρόσθετες υποστηρικτικές πηγές Τεχνική υποστήριξη Συμβουλευτική/ διδακτική υποστήριξη Συμβουλευτική επαγγελματικής σταδιοδρομίας Υποστήριξη online, offline Ηθική διάσταση Κοινωνική και πολιτική επίδραση Προκατάληψη Πολιτισμική και γεωγραφική διασπορά Κανόνες συμπεριφοράς Λογοκλοπή Πνευματικά δικαιώματα

3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Θεσμική διάσταση Θέματα διαχειριστικά (χρηματοδότηση, απόσβεση επένδυσης, εγγραφές, δίδακτρα, συνεργασία με άλλα ιδρύματα) Θέματα ακαδημαϊκά (τίτλοι σπουδών, επιστημονικό προσωπικό) Παροχή υπηρεσιών στους εκπαιδευόμενους (συμβουλευτική, επαγγελματικός προσανατολισμός)

3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Ευελιξία το χώρο, χρόνο, ρυθμό Διαφορετικά μαθησιακά στυλ μέσα από ποικιλία δραστηριοτήτων Ανάπτυξη γνώσεων στη χρήση ΗΥ Ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και της ατομικής ευθύνης Υπέρβαση ύλης που γνωρίζουν ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Έλλειψη άμεσης επαφής (μειωμένο κίνητρο) Διαφορετική δομή από τα παραδοσιακά μαθήματα Αίσθηση απομόνωσης από διδάσκοντα, συμμαθητές Τεχνολογικά προβλήματα (χαμηλή ταχύτητα στο δίκτυο, διαχείριση αρχείων)

3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 3.3 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Δραστηριότητες Αφού επισκεφτείτε το www.eap.gr ή το http://telemathea.uom.gr εντοπίστε τις σχεδιαστικές αρχές που το διέπουν. Βρείτε τα υπέρ και τα κατά. Βρείτε πληροφορίες για ανοικτά θέματα όπως: δίνουν αυτοί οι φορείς πτυχία και στην περίπτωση που δίνουν πόσο έγκυρα είναι;

3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ 3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ

3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ 3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Κατανόηση των επιμέρους στοιχείων που απαρτίζουν μια πολυμεσική εφαρμογή Βήματα που απαιτούνται για τη δημιουργία και αξιολόγηση μιας πολυμεσικής εφαρμογής

3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ 3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΑ Συνδυασμός πολλών μέσων (πολλοί διαφορετικοί τρόποι αναπαράστασης της πληροφορίας) σε μια ενιαία παραγωγή. Διάκριση από τα υπερμέσα Αφορά σε υλοποιημένες εφαρμογές και σε προγράμματα δημιουργίας εφαρμογών Κατηγοριοποίηση ανάλογα με τον τρόπο διανομής, τη χρήση της εφαρμογής Έμφαση στον εξοπλισμό Στα πολυμέσα συναντάμε: Κείμενο Εικόνα - γραφικά Ήχος Κινούμενη εικόνα Video

3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ 3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Α. Λογισμικά παρουσίασης

3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ 3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Β. Εργαλεία Συγγραφής (Authoring tools)

3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ 3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ ΒΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Ανάλυση Σχεδίαση Ανάπτυξη Έλεγχος Διανομή

3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ 3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Υποστηρίζουν το διδακτικό έργο) εφαρμογές ως πλήρη ή και αυτόνομα διδακτικά συστήματα οι εγκυκλοπαίδειες μπορούν να είναι πολυμεσικής φύσης Λεξικά που βασίζονται σε πολυμέσα

3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ 3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ http://encarta.msn.com/ online εγκυκλοπαίδεια

3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ 3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ

3.5 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS – LMS) Διδακτικοί στόχοι χρήση ενός συγκεκριμένου συστήματος διαχείρισης της μάθησης ανάλογα με τον σκοπό που χρειάζεται ανάπτυξη δεξιοτήτων για την επιλογή του κατάλληλου συστήματος με βάση τους στόχους τους και τις δυνατότητες των συστημάτων αυτών.

3.5 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS – LMS) Σύγχυση μεταξύ του CMS (Content Management System) και του LMS (Learning Management System). Πηγή αυτής της σύγχυσης είναι οι ομοιότητες που έχουν. Ομοιότητες: λειτουργίες εγγραφής σπουδαστών επικοινωνίας με αυτούς αποτίμησης της απόδοσης ενεργοποίησης μαθησιακού υλικού.

3.5 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS – LMS) Καλύπτει συνήθως τα εξής χαρακτηριστικά: Online ανάρτηση υλικού μαθημάτων Αξιολόγηση σπουδαστή. Η αξιολόγηση αυτή μπορεί να υλοποιηθεί με online κουίζ, τεστ κλπ Φόρουμ συζητήσεων. Οι συζητήσεις μπορούν να διεξάγονται με την επίβλεψη μιας ομάδας, προκειμένου να ανταλλάσσονται σημειώσεις και να συζητώνται συγκεκριμένα θέματα στο ενδιάμεσο των μαθημάτων.

3.5 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS – LMS) Ανεπαρκής παροχή διαδραστικού e-learning. Αδυναμία στον έλεγχο και την καταγραφή. Δεν μπορεί να επαληθεύσει την ταυτότητα των σπουδαστών που λαμβάνουν μέρος στην εξέταση ούτε μπορεί να σώσει το τεστ πριν το υποβάλλει ο μαθητής στον διδάσκοντα.

3.5 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS – LMS) Σύστημα που διανέμει και διαχειρίζεται όλες τις μαθησιακές ανάγκες. καθιστά διαθέσιμα τα μαθήματα κάνει εγγραφές σπουδαστών και επιβεβαιώνει τις εγγραφές ελέγχει την καταλληλότητα των σπουδαστών δημιουργεί υπενθυμίσεις για το πρόγραμμα μαθημάτων, καταγράφει την ολοκλήρωση των μαθημάτων δημιουργεί τεστ συγκεντρώνει τη βαθμολογία απόδοσης των σπουδαστών παρακολούθηση συμμετοχής στο μάθημα εξέταση διεξαγωγή συζητήσεων (forum) προγραμματισμό μαθημάτων

3.5 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS – LMS) Ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας Προβλήματα προσαρμογής. Εκπαίδευση χρηστών http://www.keeenap.gr/lms/

3.5 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS – LMS)

3.5 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS – LMS) http://moodle.org/login/index.php http://moodle.org/login/index.php (Οδηγίες πλατφόρμας) http://www.ask4research.info/moodle/ (παράδειγμα)

3.5 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS – LMS)

3.5 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS – LMS) http://eclass.di.uoa.gr/

3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ 3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΙΣΤΟΧΩΡΟΙ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΠΕ AlfaVita Έδρα Εκπαίδευσης Θρανίο Plefsis eduportal ΠΥΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ανάπλους e-Πρωτοβάθμια e-paideia.net e-πύλη εκπαίδευσης Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο e-Πύλη Εκπαίδευσης Δημοτικό

3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ 3.4 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΙΣΤΟΧΩΡΟΙ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΠΕ Εκπαιδευτική Πύλη Ν. Ηλείας Ελληνική Εκπαιδευτική Πύλη Δάσκαλος Εκπαιδευτική Πύλη Νοτίου Αιγαίου Η Εκπαιδευτική Πύλη του ΥΠΕΠΘ Τετράδιο Πανελλήνιο Δίκτυο για την εκπαίδευση Πύλη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Γέφυρες Παιδείας Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στην κοινωνία της πληροφορίας Παιδεία. Ο ελληνικός εκπαιδευτικός web server Αντίβαρο