Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Τηλεϊατρική Η χρήση τηλεπικοινωνιών, ακουστικών, οπτικών και άλλων, και οι τεχνολογίες επεξεργασίας ηλεκτρονικών πληροφοριών για την παροχή υπηρεσιών υγείας.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ANIMUS A.E Πάρις.
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΖΑΝΤΑΝΙΔΗΣ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ERP
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Βασιλική Καρούνου Ερευνητική Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας EBEO/EMΠ
Αθανάσιος Καλλιγέρης MSc
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Διοικητικές μεταρρυθμίσεις και οικονομική αποτελεσματικότητα στον τομέα της Υγείας Γιάννη Υφαντόπουλου Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Μοντέλο Kaiser Το μοντέλο στηρίζεται στην αρχή της προληπτικής δράσης.
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ)
Υγειά και Ποιότητα ζωής Η ποιότητα ζωής είναι ένα πολυδιάστατο φαινόμενο -Μετά τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο στην Αμερική ο όρος ποιότητα ζωής εκφράζει την.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Διοικητικές μεταρρυθμίσεις και οικονομική αποτελεσματικότητα στον τομέα της Υγείας Γιάννη Υφαντόπουλου Καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Κανόνες πυρκαγιάς και ασφάλειας.
Λειτουργίες διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Διακινδύνευσης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη Δικτύων ΠΦΥ στην Τοπική Κοινωνία Επίπεδο ωρίμανσης του πληθυσμού: α) προ σχέδιο, β) σχέδιο, γ) προετοιμασία, δ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Έλεγχος - Αξιολόγηση στις Υπηρεσίες Υγείας
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Λειτουργίες διοίκησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας είναι η παροχή υπηρεσιών Π.Φ.Υ. προσεγγίζοντας την ισορροπία κόστους – αποτελεσματικότητας. Η αποδοτική διαχείριση των ανθρώπινων και υλικών πόρων έχει καθοριστικό ρόλο στην οικονομική διαχείριση του συστήματος. Οι εκτιμήσεις κόστους – αποτελεσματικότητας, κόστους χρησιμότητας, κόστους αποδοτικότητας αποτελούν συνισταμένες επίτευξης των λειτουργικών σκοπών και στόχων του συστήματος.

Παροχή Μακροχρόνιας Φροντίδας σε τοπικό επίπεδο. Σύστημα υγείας και περίθαλψης. Ανάγκες της τοπικής κοινωνίας. Παράγοντες που επιδρούν στον καταμερισμό των πόρων. Καθορισμός των στόχων του συστήματος. Βαθμός ικανοποίησης του χρήστη των υπηρεσιών. Συνεχή αξιολόγηση των υπηρεσιών.

Εισαγωγή συστήματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην Μακροχρόνια Φροντίδα: Α. ΦΑΣΗ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ: Σε αυτή την φάση αποτυπώνεται η κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο οργανισμός πώς; √ με συνεντεύξεις και συζητήσεις του προσωπικού, √ με απ’ ευθείας παρατήρηση και έλεγχο της εκτελούμενης εργασίας -διαδικασίας, √ με συλλογή στοιχείων της οργανωτικής δομής.

Β. ΦΑΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ: Επιμέρους ενέργειες: √ απόφαση – αντίληψη όλων (διοίκησης, εργαζομένων) ότι η εφαρμογή ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας είναι σημαντική. √ αποτυπώνονται οι εσωτερικοί και εξωτερικοί παράγοντες (πελάτες, ανταγωνιστικό περιβάλλον, προϊόντα και υπηρεσίες). Εισαγωγή συστήματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην Μακροχρόνια Φροντίδα:

Φάσεις εισαγωγής συστήματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην Μακροχρόνια Φροντίδα: Γ. ΦΑΣΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ: Επιμέρους ενέργειες: √ καθορισμός των στόχων του οργανισμού. √ διάγραμμα ροών αποτύπωση των ενεργειών που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της κάθε λειτουργίας π.χ. ένας οργανισμός με ποιόν τρόπο παραδίδει τις υπηρεσίες του προϊόντα, αλληλουχία των εισροών – εκροών - αποτελέσματος.

Γ. ΦΑΣΗ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Επιμέρους ενέργειες: √ εισαγωγή νέων αναγκαίων οργανωτικών αλλαγών. √ παροχή των έγγραφων διεργασιών. √ επίλυση των προβλημάτων. Φάσεις εισαγωγής συστήματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην Μακροχρόνια Φροντίδα:

Εξασφάλιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ο ποιο αναγνωρισμένος οργανισμός Διαπίστευσης στις υπηρεσίες υγείας είναι ο JCAHO «Joint Commission on Accreditation of Healthcare Organizations. Ο καθορισμός της ποιότητας από τον ασθενή περιλαμβάνει τα ακόλουθα: √ Απτότητα: ξενοδοχειακός εξοπλισμός, περιβάλλοντες χώροι, εγκαταστάσεις, ποιότητα φαγητού. √ Αξιοπιστία: η ικανότητα του νοσοκομείου να παρέχει τις σωστές ιατρικές υπηρεσίες. √ Ανταπόκριση: η εξυπηρέτηση και η άμεση ανταπόκριση του προσωπικού στους ασθενείς.

Ο καθορισμός της ποιότητας από τον ασθενή περιλαμβάνει τα ακόλουθα: √ Διασφάλιση: η ικανότητα και οι γνώσεις του προσωπικού προκειμένου να το εμπιστευτούν οι ασθενείς, διοικητική ποιότητα χρόνος αναμονής – λειτουργίες - υποστήριξη. √ Ενσυναίσθηση: η ευαισθησία του προσωπικού για το πρόβλημα υγείας του ασθενή και οι οδηγίες προς αυτούς.

Ικανοποίηση του ασθενή. Για την επιτυχή παροχή της Μακροχρόνιας Φροντίδας απαραίτητη είναι η σύνδεση του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών με τους στόχους των προσφερόμενων υπηρεσιών. Απλό περιστατικό ο ασθενής έχει συγκεκριμένες προσδοκίες τις οποίες τις συγκρίνει με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Όσο η πρακτική εμπειρία υπερβαίνει τις αρχικές προσδοκίες τόσο ικανοποιημένος είναι. Όταν η πρακτική εμπειρία υπολείπεται των αρχικών προσδοκιών τότε έχουμε δυσαρέσκεια και μη ικανοποίηση του ασθενή. Υψηλή ικανοποίηση υπηρεσίες με υψηλότερη ποιότητα από αυτή που προσδοκούσε.

Ολοκληρωμένη Παροχή Υπηρεσιών Υγείας με την Τοπική Κοινωνία. Πολύπλοκο περιστατικό ο ασθενής μπορεί να ανακατασκευάσει τις αρχικές του προσδοκίες και να διαμορφώσει μια διαφορετική άποψη – εκτίμηση από την αρχική κατά την διάρκεια εξέλιξης της θεραπείας. Αυτό μπορεί να συμβεί λόγω του ότι ο ασθενής δεν κατανόησε πλήρως το πρόβλημα υγείας του και το ποιες υπηρεσίες υγείας θα πρέπει να του χορηγηθούν. Έτσι θα μπορούν να θεωρηθούν υψηλά τα ποσοστά ικανοποίησης σε ένα πολύπλοκο περιστατικό και χαμηλότερα σε παροχές υπηρεσιών που αφορούν επιμέρους υπηρεσίες.

Σημαντικός δείκτης στην ικανοποίηση των ασθενών είναι και η σχέση του ασθενή με τον γιατρό του. Ικανοποίηση του ασθενή όταν εκπληρώνεται η ανάγκη του ασθενή για γνώση για την ασθένεια του και θεραπεία. Γιατρός Ανάγκη του ασθενή να είναι γνώστης του προβλήματος που αντιμετωπίζει Ανάγκη του ασθενή για θεραπεία της ασθένειας που αντιμετωπίζει Βαθμός ικανοποίησης

Σε αυτό το πλαίσιο η ανάπτυξη ενός δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας Υγείας θα πρέπει να στηρίζεται στην αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. √ Δημιουργία τοπικών μονάδων παροχής υπηρεσιών με την κινητοποίηση επαγγελματιών και εθελοντών για την δημιουργία ευέλικτων δομών χαμηλού κόστους. √ Ανάπτυξη δράσεων πρόληψης εκπαίδευσης, ευαισθητοποίησης, καταγραφή των αναγκών υγείας, μέτρηση ειδικών δεικτών ικανοποίησης και ποιότητας ζωής. √ Εκμετάλλευση υφιστάμενων βοήθειας στο σπίτι. √ Χρήση υπηρεσιών τηλεϊατρικής.