«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ιούνιος 23, 2004 Περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης eClass Στέλιος Λέλης, Πληροφορικός, Υπεύθυνος Κεντρικού Γραφείου Τεχνικής Υποστήριξης
Ηλεκτρονική Πλατφόρμα eClass Υποστήριξη Υπηρεσιών Ασύγχρονης Τ/Ε –Μέσο αλληλεπίδρασης και συνεχούς επικοινωνίας εκπαιδευτή-εκπαιδευόμενου Ολοκληρωμένο σύστημα δημιουργίας και διαχείρισης μαθημάτων βασισμένο σε τεχνολογίες WWW.
Στόχοι πλατφόρμας eClass Ενίσχυση και υποστήριξη της Ε.Δ και ΌΧΙ αντικατάσταση της. –Οργάνωση εύχρηστων και λειτουργικών ηλεκτρονικών μαθημάτων τα οποία δρουν επικουρικά στην Ε.Δ. Παροχή υποδομών εκπαίδευσης και κατάρτισης ανεξάρτητα τόπου και χρόνου. –ηλεκτρονική οργάνωση, αποθήκευση και παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού.
Βασικά Χαρακτηριστικά Διακριτοί ρόλοι των χρηστών –Καθηγητής, Χρήστης-φοιτητής, Διαχειριστής. Κατηγορίες μαθημάτων –Ανοικτά, Ανοικτά σε εγγραφή, Κλειστά. Ευκολία χρήσης & δημιουργίας μαθήματος. Δομημένη παρουσίαση του μαθήματος.
Ο Κεντρικός ρόλος του Καθηγητή Υπέυθυνος για τη δημιουργία και διαχείριση των μαθημάτων. Τεχνικές γνώσεις για το χειρισμό του eClass – Εφαρμογή Περιήγησης στο Internet (π.χ. Int. Explorer) Συγκέντρωση στη δημιουργία –περιεχομένου –καλού εκπαιδυτικού σεναρίου.
Σενάρια χρήσης eClass Σενάριο Ι: Εγγραφή Διδάσκοντα Σενάριο ΙΙ: Δημιουργία Μαθήματος Σενάριο ΙΙΙ: Παρακολούθηση μαθήματος από Φοιτητή.