Η επίδραση της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην επίδοση των φοιτητών Βασίλης Πολυχρονόπουλος Έρευνα Μονάδα Ολικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελπιδοφόρα Μηνύματα από την Αναμόρφωση του Τομέα ‘Κοινωνιολογίας, Οικονομίας και Πολιτικής της Εκπαίδευσης και Σπουδών Φύλου’ σχετικά με τη Διάρθρωση Σπουδών.
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ Β.Ι. ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ Καθηγητής Ε.Μ.Π., Πρόεδρος Σ.Ε.Α.Β. Διημερίδα Διαβούλευσης για την Υλοποίηση των Συγχρηματοδοτούμενων Δράσεων των.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
Ενημερωτική παρουσίαση για μαθητές
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
“Η αναγκαιότητα για έρευνα και εκπαίδευση στις υπηρεσίες υγείας που βασίζονται στη διαμόρφωση πολιτικών υγείας στις ορεινές περιοχές της Κρήτης” Aν. Φιλαλήθης,
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Για ένα νέο ελληνικό Πανεπιστήμιο Β.Ι. ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ Καθηγητής Ε.Μ.Π. τ. Ειδικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Μέγαρο Μουσικής, Αίθουσα Δημήτρη Μητρόπουλου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ της Μιχάλη Αργυρώς.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Ιωάννινα, Σεπτεμβρίου 2008 Σύγχρονες υπηρεσίες ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών: έχουμε πετύχει τους στόχους.
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Ομαδική Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ΄ Εξαμήνου: «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ»
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Κρήτης Ημέρες Γνωριμίας με το Πανεπιστήμιο Κρήτης Ηράκλειο, 3 Απριλίου 2014.
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
E-metrics στις Ελληνικές Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες Δήμητρα Τσάμη Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Βιβλιοθήκη & Κέντρο.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΕΠΙΛΟΓΗΣ Κλιμάκωση βαθμολογίας πανελλαδικών εξετάσεων 2008 σε σύγκριση με το Ο Γενικό Λύκειο Θήβας.
Επίδοση στο σχολείο και κοινωνική προέλευση. Δεκαετία 1960 Πολυάριθμες έρευνες σε πολλές δυτικές χώρες με στόχο να διαπιστωθεί αν το σχολείο προσφέρει.
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Βιβλιογραφική Αναζήτηση: αναλυτική παρουσίαση και εφαρμογή της Υπηρεσίας Διαδανεισμού Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Βιβλιοθήκη και Κέντρο.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Βιβλιογραφική ανασκόπηση μιας συγκεκριμένης διάστασης του θέματος
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Η διδακτική μέθοδος blended learning (συνδυαστική μάθηση), που στην ουσία είναι η τάση να χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία πολλές μέθοδοι παράδοσης του.
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Επιμέλεια-παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η επίδραση της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην επίδοση των φοιτητών Βασίλης Πολυχρονόπουλος Έρευνα Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1

Ρόλος Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Συμβολή σε : Β. Διδασκαλία Α. Έρευνα ΙκανοποίησηΧρηστών Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 2

Ρόλος - Σημασία Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Ρόλος του Προσωπικού Έμφαση στην επίδοση των προπτυχιακών φοιτητών Σημασία πόρων, οργάνωσης και υπηρεσιών Βιβλιοθήκης Mowat, I. R. M. (1996) Hiscock, J. E. (1986) Hernon and Nitecki (1999) Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 3

Σχέση ανάμεσα στη χρήση της Βιβλιοθήκης και στην Ακαδημαϊκή Επίδοση Συσχετισμός δανεισμών βιβλίων από φοιτητές με επίδοσή τους Συσχετισμός χρήσης Βιβλιοθήκης από φοιτητές με επίδοσή τους Αδυναμία ισχυρού συσχετισμού χρήσης Βιβλιοθήκης από φοιτητές με επίδοσή τους Μικρός συσχετισμός χρήσης Βιβλιοθήκης από φοιτητές με επίδοσή τους Barkey, Patrick. (1965) Russel, Ralph E. (1982) Hiscock, J. E. (1986) Self, James. (1987) Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 4

Άλλοι παράγοντες : Ευθύνη Καθηγητών για περιορισμένη χρήση της Βιβλιοθήκης από φοιτητές Προαπαιτούμενη χρήση Βιβλιοθήκης από τα ίδια τα μαθήματα Ανάγκη εξέτασης χρήσης ηλεκτρονικών πηγών Mays, Tony (1986) McDonald, Joseph A. – Lynda Basney Micikas (1994) Wells, Jennifer (1995) Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 5

Συμπερασματικά : Για να εξεταστεί η σχέση ανάμεσα στην ποιότητα της Βιβλιοθήκης και του Ακαδημαϊκού Ιδρύματος όπου ανήκει πρέπει να διερευνηθεί : Η σχέση ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του Ιδρύματος και την επίδοση των φοιτητών Η σχέση ανάμεσα στη χρηματοδότηση Βιβλιοθήκης και Ιδρύματος και την επίδοσή τους Η επίδραση της Βιβλιοθήκης στην εκπαιδευτική και ερευνητική διαδικασία Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 6

Στόχος της Έρευνας : Αξιολόγηση της Βιβλιοθήκης Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 7

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Α. Αμφιθέατρα και Α. Αμφιθέατρα και Αίθουσες Διδασκαλίας Β. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης Χώρος Διεξαγωγής Έρευνας : Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 8

Α. Θετική Κατεύθυνση Β. Θεωρητική Κατεύθυνση Χρόνος Διεξαγωγής Έρευνας : Ακαδ/κό Έτος Δείγμα Έρευνας : 530 Ερωτηματολόγια Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 9

Ερωτηματολόγιο : Α. Στοιχεία Φοιτητή Έτος Φοίτησης 1 ο, 2 ο, 3 ο, 4 ο και πάνω 5 - 6,9 7-8, Β. Βαθμός Χρήσης της Βιβλιοθήκης Μέσος Όρος Βαθμολογίας Αριθμός Μαθημάτων που χρωστά Έρευνα Κανένα, 1-5, 6-10, 11 και πάνω Κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς πόσο συχνά : Χρησιμοποιήσατε υλικό της Βιβλιοθήκης για τις εργασίες σας Χρησιμοποιήσατε τη Βιβλιοθήκη ως χώρο ανάγνωσης Χρησιμοποιήσατε τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο (OPAC) Χρησιμοποιήσατε τις Βιβλιογραφικές Βάσεις Δεδομένων για άρθρα περιοδικών Χρησιμοποιήσατε τα Ηλεκτρονικά Περιοδικά Δανειστήκατε Βιβλία από τη Βιβλιοθήκη Χρησιμοποιήσατε βιβλία που δε σχετίζονται με τα μαθήματά σας Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 10

Ερωτηματολόγιο : Γ. Συμβολή στην επίδοση και στην κριτική σκέψη των φοιτητών Έρευνα «Από τη μέχρι τώρα παρουσία σας στο Πανεπιστήμιο σε τι ποσοστό αισθάνεστε ότι η Βιβλιοθήκη σας έχει βοηθήσει στους ακόλουθους τομείς» ; «Από τη μέχρι τώρα παρουσία σας στο Πανεπιστήμιο σε τι ποσοστό αισθάνεστε ότι η Βιβλιοθήκη σας έχει βοηθήσει στους ακόλουθους τομείς» ; Στη μελέτη για τα μαθήματά σας Στην εκπόνηση Ερευνητικών Εργασιών Στη γενικότερη Πνευματική σας συγκρότηση Στην κριτική σας ικανότητα Να σκέφτεστε αναλυτικά και λογικά Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 11

1. Χρήση της Βιβλιοθήκης ανά έτος και επίδοση των φοιτητών: 1. Χρήση της Βιβλιοθήκης ανά έτος και επίδοση των φοιτητών : Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 12

2. Χρήση της Βιβλιοθήκης ως xώρου ανάγνωσης: xώρου ανάγνωσης : Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 13

3. Χρήση Ηλεκτρονικού Καταλόγου : Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 14

4. Χρήση Βάσεων Δεδομένων για άρθρα περιοδικών: 4. Χρήση Βάσεων Δεδομένων για άρθρα περιοδικών : Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 15

5. Χρήση Ηλεκτρονικών περιοδικών: 5. Χρήση Ηλεκτρονικών περιοδικών : Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 16

6. Δανεισμός Βιβλίων Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 17

7. Χρήση βιβλίων που δε σχετίζονται με τα μαθήματα: 7. Χρήση βιβλίων που δε σχετίζονται με τα μαθήματα : Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 18

8. Συμβολή στα μαθήματα : Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 19

9. Συμβολή στις εργασίες : Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 20

10. Συμβολή στην πνευματική συγκρότηση : Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 21

11. Συμβολή στην κριτική ικανότητα : Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 22

12. Συμβολή στην αναλυτική και λογική σκέψη : Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 23

Συμπεράσματα : Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Συμβολή της Βιβλιοθήκης στην επίδοση των φοιτητών Έρευνα Μικρή έως αρκετή χρήση Χρήση ανάλογη της επίδοσης Μικρή αύξηση χρήσης στα μεγαλύτερα έτη Μεγαλύτερη χρήση από φοιτητές Θεωρητικών Επιστημών Μεγαλύτερη χρήση των Ηλεκτρονικών Πηγών από φοιτητές Θετικών Επιστημών Μικρή χρήση του Ηλεκτρονικού Καταλόγου και των Βάσεων Δεδομένων Ικανοποιητικές τιμές δανεισμών Αρκετή χρήση βιβλίων που δε σχετίζονται με τα μαθήματα των σπουδαστών – Συμβολή της Βιβλιοθήκης στην πνευματική τους συγκρότηση, την ανάπτυξη της κριτικής τους ικανότητας και της λογικής και αναλυτικής τους σκέψης Σημαντική συμβολή της Βιβλιοθήκης στη μελέτη και την εκπόνηση ερευνητικών εργασιών των φοιτητών 24

Η επίδραση της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην επίδοση των φοιτητών Βασίλης Πολυχρονόπουλος Έρευνα Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών