Virtual Robot Experimentation Platform V – REP Πτυχιακή εργασία του Παπάζογλου Παναγιώτη ΑΕΜ : 2148.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αριστερό κλίκ για έναρξη….
Advertisements

Αποτέλεσμα με βάση προσομοιωμένο σύστημα καταγραφής Αυτοστερεοσκοπικές Απεικονίσεις: Ολοκληρωτική Φωτογραφία, Μέθοδοι Καταγραφής-Απεικόνισης και Αλγόριθμοι.
Ονοματεπώνυμο: Ζωγράφου Αγγελική ΑΕΜ:1858
Με τα μάτια ενός Ρομπότ... Η εφαρμογή της ρομποτικής τεχνολογίας ως νέος τρόπος πρόσβασης σε πολιτιστικούς χώρους Γιώργος Καμαρινός, Αδαμαντία Κολιού.
Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών Ελεύθερου και Ανοικτού Κώδικα (Open Source Software GIS / OSS-GIS) 23 Νοεμβρίου 2007 Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Γιώργος Χάλαρης.
Βάσεις Δεδομένων 1 T.Manavis– N.Kyritsis.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ FOURIER
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχεδίαση ενός βραχίονα SCARA χρησιμοποιώντας LEGO Mindstorms NXT και MATLAB Φλώρου Παγώνα ΑΜ : 1570 Επιβλέπων Καθηγητής :
Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
ΕΝΟΤΗΤΑ 12η Συστήματα μετρήσεων SCADA
Υπηρεσίες δικτύων επικοινωνίας
Το νέο λογισμικό προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών για αποτελεσματικότερη διδασκαλία Αντώνης Λάμπρου Υποψήφιος Διδάκτωρας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
Ολοκληρωμένο, Σταθερό, Γρήγορο, Επεκτάσιμο. Περιβάλλον ανάπτυξης Τεχνολογία ROADS Ενσωματωμένες τεχνολογίες αιχμής Ανάπτυξη λύσεων από εταιρίες ISV Προηγμένο.
GTK - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΦΩΤΗΣ ΣΙΤΑΡΑΣ A.M: 1117.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MATLAB-SIMULINK
ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΑΤΣΩΡΗΣ BSc MBA DBA(cand)
ΦΩΤΙΣΜΟΣ.
Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
DIGITAL LIBRARIES TECHNOLOGIES Του Πανεπιστημίου του Stanford Μπαρμπαδάκη Αικατερίνη Καραδέμητρου Βιολέττα.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
Ζαγκαρέτος Λεωνίδας ΑΕΜ: 607 Ραφαηλίδης Δημήτρης ΑΕΜ: 656
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Εισαγωγη στο scratch.
ΕΝΟΤΗΤΑ 13η Λογισμικό Μετρήσεων
ΛΑΔΑΚΑΚΟΣ ΘΑΛΗΣ Α.Μ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
«Υλοποίηση παρουσίασης στo PowerPoint»
Προηγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη
19η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Δυτ. Μακεδονίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Πολυμεσικές Εφαρμογές με Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΗΜΑΣ Εκπαιδευτικός ΠΕ19 Πληροφορικός ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ.
Web Site Traffic Analysis Tools Θάνος Κουκουλής M.I.S. Μάιος 2002.
Διπλωματική Εργασία Πειραματική Αξιολόγηση της Μοναδιαίας Οκνηρής Συνέπειας Τόξου (Singleton Lazy Arc Consistency) Ιωαννίδης Γιώργος (ΑΕΜ: 491)
Tomcat Θ. Βαρβαρίγου Καθηγήτρια ΕΜΠ Τηλ
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Μαθαίνοντας Python ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ PYTHON 2014
ΗΥ-340 Γλώσσες και Μεταφραστές Φροντιστήριο Syntax Directed Translation and alpha Language.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Διαλογικό διδακτικό πρόγραμμα ανώτερων μαθηματικών”
Πτυχιακή εργασία Νούση Σοφία Α.Μ: 1958 Επιβλέπων καθηγητής : Χουβαρδάς.
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
Προγραμματισμός & Εφαρμογές Η/Υ (Θ) Ενότητα 10: Εισαγωγή στο Προγραμματισμό με το MatLab 7.x (Μέρος 1 ο ) Δρ. Β.Χ. Μούσας, Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα.
Μαθηματική διδακτική ιστοσελίδα Πτυχιακή εργασία των φοιτητών : Κουφάκη Ιωάννα Μπαταρλής Δημήτρης Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Βασίλειος Σάλτας Μάιος 2015.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
Ο Επαγγελματίας Αγρότης Πτυχιακή Εργασία των σπουδαστών: Δεσπότη Παναγιώτη Κυριαζόπουλου Παναγιώτη.
Μερικες ιδεες ... Α.Αλεξοπουλος, P.G.Verdini, Z. Szillasi, Α.Τσιρου
Tekkotsu over NaoQi -VS- Αυτόνομοι Πράκτορες Εργασία Εξαμήνου Χειμερινό Εξ Ορφανουδάκης Μάνος.
Δρ. Πολύκαρπος Ευριπίδου Η πρωτη βοηθεια είναι το συνολο των ενεργειων που θα παρασχεθουν σε ένα τραυματια η έναν ασθενη πριν την επεμβαση του.
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο Κατασκευή Ιστοσελίδων 3 ο Κεφάλαιο Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.
Εισαγωγή στη Ρομποτική Ενότητα 9: Έλεγχος Δύναμης - Ροπής Τζες Αντώνιος Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων Εργαστήριο Ρομποτικής
Κλάσεις και αντικείμενα
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Ενότητα # 10: Εισαγωγή στο Ms Powerpoint Τμήμα Ιστορίας
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Ανάπτυξη προγράμματος προσομοίωσης συγκρούσεων σε
Επιβλέπων: Καθηγητής Εφαρμογών Δρ. Δημήτριος Βαρσάμης
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
Φοιτητής: Τσακίρης Αλέξανδρος Επιβλέπων: Ευάγγελος Ούτσιος
Τ.Ε.Ι. Θεσσαλιασ Τμημα Μηχανικων Πληροφορικησ ΤΕ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Ρομποτική Ηλίας και Παναγιώτης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Virtual Robot Experimentation Platform V – REP Πτυχιακή εργασία του Παπάζογλου Παναγιώτη ΑΕΜ : 2148

Εισαγωγή Τι είναι το v-rep ; Είναι ένας προσομοιωτής οποιασδήποτε μορφής robot Τι δυνατότητες έχει ; Αισθητήρες, μηχανισμοί, robot και ολόκληρα συστήματα αυτών μπορούν να μοντελοποιηθούν και να προσομοιωθούν με διάφορους τρόπους Εφαρμογές : Προσομοίωση συστημάτων αυτοματισμού Απομακρυσμένη παρακολούθηση Έλεγχος Hardware Γρήγορη προτυποποίηση Γρήγορη ανάπτυξη αλγορίθμων Ρομποτική σχετική με την εκπαίδευση Παρουσίαση προϊόντων

ΤΡΕΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ Scene objects / αντικείμενα σκηνής Calculation modules / υπολογιστικοί μηχανισμοί Control mechanisms/ μηχανισμοί ελέγχου

SCENE OBJECTS Είναι βασικά δομικά στοιχεία Υπάρχουν 12 διαφορετικοί τύποι Μπορούν να συνδυαστούν όλοι μεταξύ τους Μπορούν να σχηματίσουν πολύπλοκα συστήματα με τους υπολογιστικούς μηχανισμούς και τους μηχανισμούς ελέγχου

SCENE OBJECTS Scene Objects Shapes Joint s Cameras Light s Dummies / reference frames Graphs Paths / trajectories Proximity sensors Vision sensors Force / torque sensors Mirrors Mills

Proximity Sensors - Graphs Proximity sensors (αισθητήρες εγγύτητας) 4 διαφορετικά είδη :  Πυραμίδας, κυλίνδρου, δίσκου, κώνου και ακτίνας  Έχουν πιο ρεαλιστική απόδοση σε σχέση μια τους απλούς αισθητήρες Graphs. 3 είδη γραφημάτων :  Time graphs / χρονογραφήματα  X/Y graphs  3D curves Τα αποτελέσματα των γραφημάτων μπορούν να εξαχθούν από το V-rep

Vision sensors – paths Vision sensors  Ολοκληρωμένη επεξεργασία εικόνας  Δυνατότητα επέκτασης με Plugin Paths Δυο τρόποι δημιουργίας :  Εισαγωγή από κάποιο αρχείο  Να τo φτιάξουμε όπως θέλουμε με τα εργαλεία του v-rep

Mills Δυνατότητα προσαρμογής ρυθμίσεων κοπής όπως θέλει ο χρήστης Κόβουν σχήματα

Cameras – lights - mirrors Cameras :  Perspective (προοπτική) / orthographic projection  Δυνατότητα παρακολούθησης αντικειμένου Lights :  Omnidirectional (προς οποιαδήποτε κατεύθυνση)  Directional  Spotlights Mirrors  Αντικατοπτρίζουν αντικείμενα και φώτα

Shapes – joints Shapes/σχήματα :  Random, convex(κυρτά), primitive, height field meshes  Μπορούν να ομαδοποιηθούν  Χρησιμοποιούνται για γρήγορους υπολογισμούς Joints/βραχίονες : 4 είδη  Revolute-type (περιστροφικοί)  Prismatic-type (πρισματικοί)  Screw-type (συνδυασμός περιστροφικού-πρισματικού)  Spherical-type (σφαιρικός)

Force/torque sensors - dummies Force/torque sensors  Μετράνε δύναμη και ροπή  Μπορούν να σπάσουν όταν ξεπεράσουν το όριο αντοχής τους Dummies/ομοιώματα  Είναι βοηθητικά αντικείμενα  Χρησιμοποιούνται για σημείο αναφοράς π.χ στα paths

Calculation modules/Υπολογιστικοί μηχανισμοί 5 βασικοί αλγόριθμοι Δυνατότητα συνδυασμού μεταξύ τους Σχηματισμός πολύπλοκων συστημάτων με τα scene objects και control mechanisms

Calculation modules Collision detection (ανίχνευση σύγκρουσης) Physics dynamics /μηχανές φυσικής (Bullet, ODE, Vortex) Minimum distance calculation Forward / inverse kinematics (άμεση και αντίστροφη κινηματική) Path planning

Control mechanisms Υποστηρίζονται : 6 μέθοδοι 6 γλώσσες (C/C++, Java, Python, Lua, Matlab, Urbi) Και οι 6 μέθοδοι μπορούν να συνδυάζονται και να λειτουργούν ταυτόχρονα

Control mechanisms Control Mechanism s Add-ons Remote API clients Plugins ROS nodes Custom solutions Embedde d scripts

Control mechanisms Plugins  > 400 API functions με δυνατότητα επέκτασης.  C/C++ interface Embedded scripts  > 300 API functions  μπορούν να συνδεθούν με οποιοδήποτε scene object  Πολλές Lua βιβλιοθήκες διαθέσιμες Add ons  > 300 API functions με δυνατότητα επέκτασης  Lua interface  Πολλές Lua βιβλιοθήκες διαθέσιμες

Control mechanisms Remote API  > 100 API functions με δυνατότητα επέκτασης  C/C++, Python, Java, Matlab & Urbi interfaces  Ελαφρύ και εύκολο στη χρήση ROS nodes

Σύνοψη Χαρακτηριστικών

ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ