Εισαγωγή στη Επικοινωνία 6 η Εβδομάδα Ραδιόφωνο. Η Επίθεση από τον Άρη 30 Οκτωβρίου, 1938 Mercury Theater on the Air (Orson Welles και John Houseman)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ.
ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ,Η ελληνιδα που συγκίνησε το κόσμο
Α΄ Βαλκανικός πόλεμος( )
Στρατηγική Προώθησης.
Σουτζούκη Αναστασία Τρούμπουλου Κέλλυ Τσιτσοπούλου Βασιλίνα
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
‘’ Η ιστορία των μηχανών και η συμβολή τους στην ανάπτυξη των κοινοτήτων και στη βελτίωση του επιπέδου ζωής (ευρεσιτεχνίες, εφευρέσεις, ρύπανση) ΜΠΛΕ ΟΜΑΔΑ.
Ρ Α Δ Ι Ο Φ Ω Ν Ο.
3 ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Αθήνα, Ιουνίου 2007.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Τίτλος Εργασίας: Η Ιταλική Εισβολή Στην Ελλάδα 28 Οκτωβρίου 1940
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
28. Κοινωνία και κράτος στον Μεσοπόλεμο
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΤηλΕΟραση Η τηλεόραση είναι ένα σύστημα τηλεπικοινωνίας που χρησιμεύει στη μετάδοση και λήψη κινούμενων εικόνων και ήχου εξ αποστάσεως. Αποτελεί το κυριότερο.
O ΨυχροΣ ΠολεμοΣ.
Ραδιόφωνο στην Ελλάδα.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
28η Οκτωβρίου 1940.
28 Οκτωβρίου 1940: Μια ιστορική εθνική επέτειος που, κάθε χρόνο, γιορτάζεται με κάθε επισημότητα, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος.
Ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών Χρήστος Ι. Μπούρας Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, Παν. Πατρών και Ερευνητικό Ακαδημαϊκό.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Γύρω στα 1873 ο Μάξγουελ πρότεινε την θεωρία του ηλεκτρομαγνητισμού, σύμφωνα με την οποία ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα μπορεί να μεταδοθεί χωρίς.
28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 Η Ελλάδα πολεμά τον φασισμό.
Παρουσίαση των γεγονότων του
9 η Εβδομάδα Τηλεόραση. Η Τηλεόραση O Sarnoff φέρνει στην RCA τον Vladimir Zworkyn. Επενδύθηκαν σημαντικά κονδύλια στις ομάδες που επέβλεψαν οι δυο Ρώσοι,
Εισαγωγή στην Επικοινωνία 8 η Εβδομάδα Κινηματογράφος - συνέχεια.
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 5η Εβδομάδα
Εργασία Κειμένων Θέμα: Στράτης Μυριβήλης και Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΘΕΜΑ: Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Ονοματεπώνυμο μαθητή: Ντελέζος Γιώργος.
Η εξέλιξη της τηλεόρασης 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ. Σχολικό έτος Κατερίνα Γαλλιού Τάξη ΣΤ’2.
Στρατηγική Προώθησης.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Το θάυμα της Νότιας Κορέας
ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ
Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος «Ο Ολοκληρωτικός Πόλεμος»
Β ΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ & ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ 1940.
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
ΟΙΚΙΑ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΧΑΛΕΠΑ ΧΑΝΙΩΝ)
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Γ. Τσιροπούλα Ερευνήτρια Εθν. Αστεροσκοπείο Αθηνών
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Η τηλεόραση και η εξέλιξή της…
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στη Επικοινωνία 6 η Εβδομάδα Ραδιόφωνο

Η Επίθεση από τον Άρη 30 Οκτωβρίου, 1938 Mercury Theater on the Air (Orson Welles και John Houseman) – CBS Ραδιοφωνική απόδοση της νουβέλας «Ο Πόλεμος των Κόσμων» Από τις 32 εκατομμύρια οικογένειες που ζούσαν στην Αμερική, τα 27 εκατομμύρια είχαν ραδιόφωνο στο σπίτι.

Στοιχεία του Προγράμματος Μέχρι εκείνο το βράδυ η εκπομπή δεν είχε διαφημιστικό υποστηρικτή – απέκτησε εκείνο το βράδυ (Campbell Soups). Ο Σεναριογράφος του Welles ήταν ο ιδιαίτερα ταλαντούχος, Howard Koch. Υπήρχε έντονος προβληματισμός σχετικά με τη δομή του σεναρίου. Η πρώτη πρόβα έδειξε ότι το πρόγραμμα ήταν ιδιαίτερα βαρετό.

Η νουβέλα ως ειδήσεις … Η διαμόρφωση σε ειδησεογραφικό δελτίο … Συνεντεύξεις με ειδικούς, πολιτικά πρόσωπα 12 λεπτά μετά τις πρώτες πραγματικές ανακοινώσεις ρουτίνας ξεκινά η αφήγηση επιστημονικής φαντασίας. Στη μέση του προγράμματος διαπίστωσαν στο CBS ότι το πρόγραμμα προκάλεσε αναταραχή. Προκλήθηκε μαζικός πανικός.

Ερευνητικά Ερωτήματα Ποια ήταν η έκταση του πανικού; Γιατί το πρόγραμμα πανικόβαλε το ακροατήριο, ενώ άλλα παρόμοια προγράμματα δεν είχαν τέτοιο αντίκτυπο; Γιατί το πρόγραμμα πανικόβαλε μέρος του ακροατηρίου, ενώ άφησε άλλους αδιάφορους;

Μεθοδολογία Προσωπικές συνεντεύξεις Δημοσκοπήσεις Ανάλυση περιεχομένου άρθρων των εφημερίδων. Ανάλυση επιστολών που στάλθηκαν στο CBS

Αποτελέσματα 10 εκατομμύρια παρακολούθησαν το πρόγραμμα. 1 εκατομμύριο πανικοβλήθηκε. Παρόλο που 1 στους 10 πανικοβλήθηκε, η έκταση του πανικού θεωρείται μεγάλη.

Τι έφταιξε; Η δραματοποίηση Η ειδησεογραφική ρεαλιστικότητα – χρήση τοπωνυμίων, πόλεων, γεφυρών κλπ. Η χρήση ειδικών 42% των ακροατών μετακινήθηκαν στη συχνότητα του CBS με καθυστέρηση.

Δεν πανικοβλήθηκαν: Εκείνοι που σύγκριναν δεδομένα του προγράμματος και βρήκαν αντιφάσεις ή στοιχεία μη πραγματικά. Εκείνοι που έψαξαν τις εφημερίδες για εξωτερικές μαρτυρίες – π.χ. το πρόγραμμα του ραδιοφώνου.

Πανικοβλήθηκαν: Εκείνοι που έψαξαν για κάποια στοιχεία αλλά γρήγορα τα παράτησαν. Εκείνοι που δεν έψαξαν καθόλου. Εκείνοι που είχαν ισχυρά θρησκευτικά «πιστεύω». Εκείνοι που είχαν φοβίες, ανασφάλειες, έλλειψη αυτοπεποίθησης και τάσεις παραίτησης.

Χαρακτηριστικά που αναδείχθηκαν από την έρευνα Η θρησκοληψία Έλλειψη εκπαίδευσης

Το ραδιόφωνο στον κόσμο Από την αρχή αποδείχθηκε εξαιρετικά δυναμικό και διεισδυτικό μέσο μαζικής επικοινωνίας. Χρησιμοποιήθηκε ως μέσο προπαγάνδας σε διεθνές επίπεδο.

Το 1926, το Σοβιετικό ραδιόφωνο μετέδωσε ένα σύντομο μήνυμα ενάντια στην κυβέρνηση της Ρουμανίας. 1930: ραδιόφωνο για τις αποικίες από Γερμανούς, Γάλλους, Άγγλους, Σοβιετικούς και Ιάπωνες. 1945: BBC, Voice of America εκπέμπουν στις χώρες υπό Σοβιετικό έλεγχο.

Ραδιοφωνικά Συστήματα Ευρώπη: μεικτά συστήματα ιδιωτών και κρατικού ραδιοφώνου. Ηνωμένες Πολιτείες: Κυρίως ιδιωτικό με έσοδα από διαφημίσεις. Οι πρώην αποικίες διατηρούν το Γαλλικό και το Αγγλικό σύστημα. Το ΒΒC αποτέλεσε θεσμό του μη εμπορικού ραδιοφώνου.

Το Ραδιόφωνο στην Ελλάδα 1923: Πρώτη επίδειξη από τον καθηγητή Κώστα Πετρόπουλο. Υπουργείο Ναυτιλίας: πειραματικές εκπομπές. Στη Βόρεια Ελλάδα η χρήση του απαγορεύεται μέχρι το Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην ιδιωτική ραδιοφωνία – Ο ρόλος του Χρήστου Τσιγγιρίδη.

Στην Ελλάδα … Το 1930, η Ελλάδα έχει λίγες χιλιάδες δεκτών που λαμβάνουν πρόγραμμα από την Ιταλία. Το 1936, ο δικτάτορας Ιωάννης Μεταξάς αναθέτει στην Γερμανική εταιρία Telefunken την κατασκευή του εθνικού ραδιοφωνικού δικτύου. (Αμέσως μετά ακολουθεί η γερμανική κατοχή). Μετά τον πόλεμο – δημιουργία του Εθνικού Ιδρύματος Ραδιοφώνου (ΕΙΡ).

Το ραδιόφωνο και η επιβίωση του Στα πρώτα βήματα μετά τον πόλεμο, το Ελληνικό ραδιόφωνο αντιγράφει το BBC. To τέλος του χρυσής εποχής έρχεται με την άφιξη της τηλεόρασης. Διασώζεται με το τρανζίστορ καθώς μπαίνει στο αυτοκίνητο και αποκτά ένα κινητό κοινό. Αλλάζει περιεχόμενο και συμμαχεί με τη μουσική βιομηχανία.

Η γρήγορη προσαρμογή Top-40 Προωθεί νέους ήχους και νέες τεχνοτροπίες. Διατηρεί εκπομπές ειδησεογραφικές σε επίλεκτες ώρες για το κοινό που οδηγεί. Οι ζώνες υψηλής ακροαματικότητας είναι το πρωί και το απόγευμα (Όταν οι εργαζόμενοι οδηγούν προς και από τις δουλειές τους).