22. Βαβυλώνια αιχμαλωσία: ο λαός στην εξορία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
16. Σολομών, ο σοφός βασιλιάς του Ισραήλ
Advertisements

Ειρήνη Peace Paix Frieden Pace Paz Vbh
2. Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
19. Ο προφήτης Ωσηέ: η φωνή της αγάπης
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
1. Ο Ελληνορωμαϊκός κόσμος την εποχή του Χριστού στη γη Ισραήλ
Πάντα οι άνθρωποι αναζητούν την αλήθεια.
Έκπληκτος, αρχίζει να παρακολουθεί τις κότες του, και ανακαλύπτει ποιά είναι υπεύθυνη γι αυτό το κατόρθωμα.
Ο Θεός ορίζει Κριτές Οι εχθροί
Κοινωνίες και συνεργασία
Η ανάκτηση της Πόλης από το Μιχαήλ Η', τον Παλαιολόγο
28/1/2012 Συνεντεύξεις για τις Επικοινωνίες σε Διάφορες Εποχές…
Κωστής Κουρσάρης Μιχάλης Κοντοπίδης
Ειρήνη Peace Paix Frieden Pace Paz Vbh
16. Σολομών, ο σοφός βασιλιάς του Ισραήλ
25. « Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
21. Ησαΐας: ο προφήτης του Εμμανουήλ
24. Ο Νόμος στο κέντρο της ζωής των Ιουδαίων
23. Επιστροφή από την αιχμαλωσία:
3. Η εμφάνιση του Ισλάμ.
Δ. Ε. 7. «Τίνα με λέγουσιν οι άνθρωποι είναι;»
Ο Ιουδαϊσμός Σελ
Εκφώνηση άσκησης Εισαγωγή απάντησης Συνέχεια απάντησης « ὀ φθαλμόν αντί ὀ φθαλμο ῦ >> Παιχνίδι.
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
Ομάδα: Η Αγία Πεντάδα Τμήμα: Α’1 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Σχολείο: Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Οι Προφήτες: το στόμα του Θεού
14. Δαυίδ, ο δοξασμένος βασιλιάς του Ισραήλ
Οι βιβλικές διηγήσεις για τους Κριτές και τους βασιλείς
Γρήγορη επανάληψη.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Παρασκευή-Ανδριάννα Μαρούτσου Α΄ Θρησκευτικά ΘΕ5: Η ιστορία του Αβραάμ: η μεγάλη κλίση,
Ιωάννης ο Βαπτιστής: ο τελευταίος προφήτης και πρόδομος του Χριστού
21. Ησαΐας: ο προφήτης του Εμμανουήλ Τι σημαίνει η λέξη Εμμανουήλ; Διαβάστε το παράθεμα της σ. 108.
ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΔΕΝΤΣΙΚΙΩΤΗΣ.
Ο ΘΕΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ιουδαϊσμοσ Θε 2: το ζητημα τησ θρησκειασ στη συγχρονη ευπωπη
18.Οι Προφήτες: το στόμα του Θεού
ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη
Ο προφήτης Ησαΐας Μαθητής: Άρης Χατζηαργύρης Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης
ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ Εβραϊκά: nabhi (=μιλώ αντί για άλλον) Ελληνικά: (προ + φάναι)= μιλώ πριν το γεγονός   ﻼ.
Οι ξένοι στην προσευχή του Σολομώντα…
Παπαχρήστος Χρήστος Α ΠΠΓΕΣΣ Υπεύθυνος καθηγητής Γεώργιος Καπετανάκης.
Ο προφήτης Ωσηέ: η φωνή της αγάπης
26. ‘ Ευλογημένος ο ερχόμενος’
Πυρπολισμός πτώματος ξένου εργολάβου Πυρπολισμός πτώματος ξένου εργολάβου.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΑ 3: Βία στο όνομα του Θεού και της αλήθειας
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ;. Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ΄ αυτόν, αυτός που είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ.
Ο προφήτης Ωσηέ : η φωνή της αγάπης
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Οι Ελληνεσ Δημιουργουν Αποικιεσ
ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ Παρασκευή Πυρπιρή A2 ΠΓΕΣΣ Κλασσική Μουσική
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
Ο ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Ησαΐας Ο προφήτης του Εμμανουηλ
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Καβάλας Τμήμα :Δ1
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
23. Επιστροφή από την αιχμαλωσία: η ιουδαϊκή κοινότητα ανασυγκροτείται
Τα χρόνια από τη διάσπαση του ενιαίου βασιλείου έως τη Βαβυλώνια αιχμαλωσία 926π. Χ έως 587π. Χ. Τις πληροφορίες τις παίρνουμε από τα βιβλία Βασιλειών.
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΑΛΑΝΟΣ Β1 Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
Μια εργασία από τον μαθητή: Δημήτρη Εμμανουήλ
ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ ΚΑΙ ΙΕΖΕΚΙΗΛ
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Τα αφρικανικά θρησκεύματα
π.Χ. επιστροφή από τη Βαβυλώνα μέχρι την κατάκτηση της Παλαιστίνης από τους Ρωμαίους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

22. Βαβυλώνια αιχμαλωσία: ο λαός στην εξορία Οι Ασσύριοι παρακμάζουν: μια νέα αυτοκρατορία γεννιέται Η Βαβυλώνα

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της Ιουδαϊκής κοινωνίας τα χρόνια του βασιλιά Ιωσία;(639-609π.Χ.) Α. Επικρατεί ευημερία Β. Γίνεται θρησκευτική μεταρρύθμιση: 1. διώχνει τα είδωλα και τις ξένες επιδράσεις 2. οργανώνει τη λατρεία με βάση το Νόμο του Θεού

Εμφανίζεται ο προφήτης Ιερεμίας

Γιατί ο προφήτης όμως κρίνει αρνητικά αυτή την προσπάθεια; Δεν βλέπει αληθινή αλλαγή γιατί δεν υπάρχει αληθινή μετάνοια (δεν αλλάζει η καρδιά των Ιουδαίων) Απόδειξη: δεν αναζητεί κανείς το σωστό και την αλήθεια

Ποια παροιμία χρησιμοποιεί ο προφήτης για να δείξει το πόσο δύσκολο είναι να αλλάξει ο άνθρωπος;

Όλοι ήταν αναγκασμένοι να πληρώνουν φόρους στους Βαβυλωνίους Οι Ιουδαίοι όμως δεν ανησυχούν, γιατί; Πίστευαν ότι η Ιερουσαλήμ δεν θα πάθαινε τίποτα γιατί εκεί υπήρχε ο Ναός Ο Ιερεμίας όμως προειδοποιεί: τι ζητά από τους Ιουδαίους; Να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους αλλιώς ο Κύριος δεν θα κατοικεί πια εκεί (θα τους εγκαταλείψει)

Πως αντιμετωπίστηκε ο προφήτης; Του απαγορεύουν να μιλά Του καίνε τις προφητείες Προσπαθούν να τον δηλητηριάσουν Τον μαστιγώνουν Τον κλείνουν φυλακή

Την καταστροφή της Σιών Τι προβλέπει ο προφήτης; Την καταστροφή της Σιών Ο ζυγός του Ιερεμία Βλέπε σ.112

Η επαλήθευση 597. π.Χ. 587 π.Χ. Ξεκινά η βαβυλώνια αιχμαλωσία Το 587 π.Χ. καταστρέφεται εντελώς η Ιερουσαλήμ και όλος ο λαός μεταφέρεται στην Βαβυλώνα Ξεκινά η βαβυλώνια αιχμαλωσία 597. π.Χ. Το 597. π. Χ οι Βαβυλώνιοι πολιορκούν και λεηλατούν το Ναό Ο βασιλιάς και άρχοντες μεταφέρονται στη Βαβυλώνα

Η καταστροφή Διαβάστε την παράγραφο β΄ Στους σύγχρονους πολέμους συμβαίνουν τέτοιες ακρότητες; (εγκλήματα και φρικαλεότητες;)

Γ΄) ο Ιερεμίας θρηνεί την καταστροφή Γ΄) ο Ιερεμίας θρηνεί την καταστροφή Ποιες εικόνες και μεταφορές χρησιμοποιεί ο προφήτης για να περιγράψει την καταστροφή; Που προτρέπει τους Ιουδαίους να στηριχθούν;