Πώς τα «άτομα» γίνονται μια « ΟΜΑΔΑ ». Πρέπει να υπάρχει διαρκής ζήλος για να θυσιάζει κανείς την προσωπική του δόξα για το καλό της ομάδας. Να σκέφτεται.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Advertisements

Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Προσωπικές δεξιότητες
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Ενότητα 1 Το σχολείο ως κοινωνικό σύστημα
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Η οριοθέτηση των παιδιών προσχολικής ηλικίας
Διδακτικοί στόχοι.
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΕΙΚΟΤΗΤΑ: ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Προπτυχιακό Πρόγραμμα.
TΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΙΒ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΦΟΥ EΠΙΜΕΛΗΘΗΚΕ Η ΒΟΗΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Όραμα όταν λέμε συνάδελφοι εννοούμε.
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
O ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Διαχείριση της σχολικής τάξης
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
Στόχοι επίτευξης στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 6-7
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΤΟ Α1 ΕΙΝΑΙ…..
Προπονώντας Γυναίκες & Άντρες
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Πετοσφαίριση Ι Ενότητα 13η: Οι Ψυχολογικές Τεχνικές στο Βόλεϊ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Μετασχηματική ηγεσία Σεπτέμβριος 2011 Σεμινάριο Διευθυντών.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
9-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων , 1ο εξάμηνο
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Διδάσκων καθηγητής Γιαννούδης Γιώργος
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Α3…!!!.
Ο Παιδοκτόνος Ελληνικός Αθλητισμός
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πώς τα «άτομα» γίνονται μια « ΟΜΑΔΑ »

Πρέπει να υπάρχει διαρκής ζήλος για να θυσιάζει κανείς την προσωπική του δόξα για το καλό της ομάδας. Να σκέφτεται και να νοιάζεται για τους άλλους. Εάν οι παίκτες δεν νοιάζονται για τους άλλους, δεν μπορούν να παίξουν με τον κατάλληλο ομαδικό τρόπο. Δεν πρέπει απαραίτητα ο καθένας να συμπαθεί απαραίτητα τον άλλο για να μπορούν να παίξουν αρμονικά μαζί. Πρέπει όμως να σέβονται ο ένας τον άλλο, υποβιβάζοντας τον εγωισμό τους προς όφελος της ομάδας. Η ομάδα πάντα προηγείται!!!

Τι είναι η συνοχή; «Μια δυναμική διαδικασία η οποία αναφέρεται στην τάση που έχει μια ομάδα ανθρώπων να ‘κολλήσουν’ μεταξύ τους και να παραμείνουν ενωμένοι με σκοπό την επιδίωξη των κοινών τους στόχων». (Albert Carron, 1982)

ΕΙΔΗ ΣΥΝΟΧΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ Σχέση μεταξύ των μελών- ικανοποίηση από την συνύπαρξη «ΚΟΙΝΟΥ ΣΤΟΧΟΥ» Βαθμός εργασίας για την επιτυχία των κοινών ομαδικών στόχων

ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΝΟΧΗ Η ομαδικότητα διδάσκεται. Δεν αρκεί μόνον να μαζέψεις μερικούς ανθρώπους σ’ ένα δωμάτιο, να τους ονομάσεις «ομάδα», και να περιμένεις να λειτουργούν ανάλογα!!

Βελτιώνοντας την κοινωνική συνοχή Αποτελεσματική επικοινωνία Προσωπικά στοιχεία αθλητών Προώθηση «αθλητή-ηγέτη» Παρόμοια συμπεριφορά Έννοια «ιδιοκτησίας» μεταξύ αθλητών- συμμετοχή σε αποφάσεις

Βελτιώνοντας τη συνοχή του «κοινού στόχου» Ξεκάθαροι ΟΜΑΔΙΚΟΙ στόχοι-επιβράβευση για επίτευξη Ξεκάθαροι ΑΤΟΜΙΚΟΙ ρόλοι Αποτροπή δημιουργίας «ΚΛΙΚΩΝ» Έμφαση σε «ομαδική επιτυχία», ακόμη και μετά από ήττα.

4 στάδια ανάπτυξης συνοχής

Προσανατολισμός γιατί είμαι εδώ; Γιατί έγινε αυτή η ομάδα; Μείωση εσωστρέφειας –απομόνωσης αθλητών Εξω-αγωνιστικές δραστηριότητες (π.χ. έξοδοι) Βασικοί κανόνες (π.χ. εσωτερικός κανονισμός)

Σύγκρουση ποιος είσαι εσύ; Αναπόφευκτη περίοδος Κατάλληλος χειρισμός αντιδράσεων Εκτίμηση θετικών-αρνητικών σημείων κάθε αθλητή Δημόσια καταδίκη υπερβολικά αρνητικών συμπεριφορών

Σύνθεση τι κάνουμε εδώ; Τι κάνω εγώ προσωπικά ; Ομαδικούς ρόλους Ατομικούς ρόλους Δέσμευση για ρόλους Δημόσιος έπαινος αθλητών που προσπαθούν

Απόδοση Επιμονή στους ατομικούς ρόλους & στόχους ομάδας Όχι εσωτερικές «κόντρες» Επιδοκιμασία ατομικής συνεισφοράς

ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΡΑΜΜΑ ΔημήτρηςΑντώνηςΣτέλιοςΆρης Δημήτρης++- Αντώνης++ - Στέλιος Άρης+++

Αμοιβαίος Σεβασμός Περιγραφή (ανώνυμα) για τα προσόντα του κάθε συναθλητή Δημιουργία «Ατομικών Φακέλων»

Κοινό «όραμα» Τι θέλουμε να πετύχουμε τη φετινή χρονιά; Τι θα πρέπει να κάνουμε ώστε να το επιτύχουμε; Τι είδους δεσμεύσεις ή θυσίες πρέπει να κάνουμε σαν ομάδα; Τι χρειάζεται η ομάδα αυτή ώστε να είναι επιτυχημένη η χρονιά;