Προπονώντας Γυναίκες & Άντρες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
Προσωπικές δεξιότητες
Επιθετικότητα ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΛΑΡΝΑΚΑΣ.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 9-10
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Επιθετικότητα Επιθετικότητα είναι η συμπεριφορά που έχει στόχο να πληγώσει κάποιον ή να καταστρέψει κάτι. Η επιθετικότητα συνδέεται με κάποιες συγκινησιακές.
Ερευνητικη εργασια: «ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ εξαρτησεισ»
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Αποδόσεις αιτίων.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Η βία μπορεί να συμβεί στα «καλύτερα» σπίτια, δεν έχει χρώμα, χώρα, κουλτούρα, κοινωνικό, μορφωτικό ή οικονομικό υπόβαθρο.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ Τα τελευταία χρόνια τα σωματεία οργανώνουν τα τμήματα υποδομών δημιουργώντας ακαδημίες με νεαρούς επίδοξους.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Πώς τα «άτομα» γίνονται μια « ΟΜΑΔΑ ». Πρέπει να υπάρχει διαρκής ζήλος για να θυσιάζει κανείς την προσωπική του δόξα για το καλό της ομάδας. Να σκέφτεται.
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Σύστημα Αξιολόγησης Προπονητικής Συμπεριφοράς # CBAS #
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων , 1ο εξάμηνο
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΕΠΑΚΑΒ ΑΘΗΝΑ 9/12/17 ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΠΟΝΗΤΗΣ ΣΕΓΑΣ.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & ΑΝΑΠΗΡΙΑ.
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Διδάσκων καθηγητής Γιαννούδης Γιώργος
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Γονικά Χαρακτηριστικά Αναπληρωτής Καθηγητής
Ο Παιδοκτόνος Ελληνικός Αθλητισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προπονώντας Γυναίκες & Άντρες Να προπονείς τις αθλήτριες σαν τους άντρες, να τις φέρεσαι όμως σαν γυναίκες!!

Διαφορές…. Σωματικές Ψυχολογικές Συμπεριφορικές

Γυναίκες vs άντρες Παρόμοια προβλήματα Διαφορετικός τρόπος αντιμετώπισης!!

Διαφορές σε… Συνεργασίες Επικοινωνία (κριτική, οδηγίες-σχόλια) Αυτοπεποίθηση Συνοχή Αναπληρωματικοί-κες

Συνεργασίες Πρόθυμες για νέες γνώσεις Αρχικός σεβασμός Γυναίκες Άντρες Πρόθυμες για νέες γνώσεις Αρχικός σεβασμός Προθυμία για τον «καλύτερο εαυτό» Αρχική επιφύλαξη «Τα ξέρουν όλα»

Τι μπορεί να κάνει ο coach Επένδυση σε χρόνο (ειδικά αν δεν έχει πλούσιο βιογραφικό), για κατανόηση της φιλοσοφίας-τρόπου δουλειάς του. Προετοιμασμένος για αρχικές «επιθέσεις». Οριοθέτηση κανόνων συμπεριφοράς

Επικοινωνία «Οι προπονητές, είτε άντρες είτε γυναίκες, θα πρέπει να ξέρουν ότι οι αθλήτριες επιθυμούν την ανάπτυξη προσωπικών σχέσεων μαζί τους και προτιμούν προπονητές οι οποίοι επικοινωνούν ανοικτά και δείχνουν ενδιαφέρον. Οι αθλήτριες εκτιμούν τη φιλία και θέλουν τη συνοχή της ομάδας. Θέτουν σε υψηλή αξία την προσωπική τους βελτίωση και δεν τους αρέσει να τους μειώνουν την αυτοπεποίθηση». Caroline Silby, προπονήτρια ποδοσφαίρου

Κριτική-σχόλια, παροχή feedback Όταν έκανα ένα γενικό σχόλιο για κάτι σε μια αντρική ομάδα, κάθε αθλητής υπέθετε ότι εννοούσα οποιονδήποτε άλλον εκτός από αυτόν. Αντίθετα, στη γυναικεία ομάδα, κάθε μια αθλήτρια πίστευε ότι το σχόλιο αφορούσε αυτήν προσωπικά! Tony DiCicco, προπονητής εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου Η.Π.Α.

Γυναίκες Έλλειψη «ευθείας» επικοινωνίας-δημιουργία κλικών Παρεξηγήσεις από οδηγίες η μία προς την άλλη Στο video, επισήμανση λαθών vs καλές εκτελέσεις Ευαισθησία περισσότερη στον «τόνο» της φωνής Επιθυμούν εξηγήσεις για τα περισσότερα

Άντρες Όχι προσωπικά τα διάφορα σχόλια Επισήμανση λαθών στο video για βελτίωση-διόρθωση Διαφορετική αντίδραση στον θυμό & «εκρήξεις» του προπονητή

Τι μπορεί να κάνει ο coach άντρες Να απευθύνεται συγκεκριμένα Επισήμανση λαθών (ομαδικά-ατομικά) Να τους προκαλεί

Γυναίκες Ζεστή-φιλική ατμόσφαιρα, προσωπικό ενδιαφέρον Όχι ατομικά επιθετικά σχόλια Καλές επιδόσεις (video) ΤΙ και ΓΙΑΤΙ παντού Πρόκληση «ανοικτών» συζητήσεων-αποφυγή κλικών

Αυτοπεποίθηση Άντρες Γυναίκες Από ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ παράγοντες (πίστη στις δυνατότητες, παλαιότερες επιτυχίες) Δεν ζητούν βοήθεια Από ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ παράγοντες (κριτική-σχόλια, σαφήνεια οδηγιών, κοινωνικός περίγυρος, επιθετικότητα προπονητή)

Τι μπορεί να κάνει ο coach άντρες Έλεγχος εγωισμού-στόχος το «κοινό καλό» Πίεση για περαιτέρω βελτίωση Διερεύνηση εκείνων με μειωμένη αυτοπεποίθηση

Γυναίκες Θετική προσέγγιση Ξεκάθαρες οδηγίες Προσωπικό ενδιαφέρον, ευαισθησία στις δυνατότητές τους

Η συνοχή (το «δέσιμο») Η ισχυρή συνοχή αποτελεί μια απαραίτητη προϋπόθεση για την καλή απόδοση στις γυναικείες ομάδες, ενώ αντίθετα μπορεί να είναι προϊόν της καλής απόδοσης στις αντίστοιχες αντρικές.

Συνοχή Δημιουργία «κοινωνικού ιστού» Γυναίκες Άντρες Δημιουργία «κοινωνικού ιστού» Σημαντικότατος παράγοντας επιτυχίας Ιδανικό άλλα όχι απαραίτητο Προτεραιότητα η καλή συνεργασία στον αγωνιστικό χώρο

Τι μπορεί να κάνει ο coach Διατήρηση «κοινωνικής συνοχής» γυναικών υψηλά (φιλίες, κοινές εξόδους κτλ) Σχετική ελαστικότητα (γυναίκες) Διατήρηση «συνοχής στόχου» (άντρες)

Αναπληρωματικοί-Αναπληρωματικές Γυναίκες Άντρες Περισσότερη προσωπική ευαισθησία Τάση απομόνωσης-αποφυγή, αίσθημα μείωσης Επιθετικότερη αντιμετώπιση Απόδειξη ότι ο coach κάνει λάθος

Τι μπορεί να κάνει ο coach Δημόσιες αναφορές σε γυναίκες Δημόσιες αναγνωρίσεις προσπαθειών Ατομικές συναντήσεις-μείωση γυναικείας εσωστρέφειας

«Τροφή» για συζήτηση

Στη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου, ένας προπονητής ενός αντρικού συλλόγου παραιτείται. Σε σύντομο χρονικό διάστημα προσλαμβάνεται από έναν γυναικείο σύλλογο. Περιγράψτε τα σημεία εκείνα όπου ο προπονητής πρέπει να προσέξει ώστε να μπορέσει να εργαστεί με αποτελεσματικότητα στην καινούργια του ομάδα.