ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Θώμος Γιώργος Λακκοτρύπης Μίλτος Φωλίνα Ματίνα Χριστοπούλου Δήμητρα Βόλος, Μάρτιος 2013 Ομάδα Εκπαίδευση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
Advertisements

RIS3 στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας Σύνοψη της Συνάντησης Εργασίας
Νικόλαος Πετρόπουλος Ημερίδα REPUBLIC MED Πειραιάς 20/03/ REMIDA Σύντομη παρουσίαση.
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
ΤΙΤΛΟΣ: CAAS (Cognitive-Aptitude-Assessment-Software) ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Educational Help. Inc ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.1 Πρότυπα για τον καθορισμό του περιεχομένου της κατάρτισης.
Υπεύθυνος Μαθήματος Θωμάς Υφαντής Καθηγητής Ψυχιατρικής Ψυχοσωματική Ιατρική.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Κριτική παρουσίασης (Ομάδα Διοίκησης-ΓΠΣ) Μάθημα: STUDIO ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ-ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Τ.Μ.Χ.Π.Π.Α. ΠΜΣ: “ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Η ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΟΥ Α.Π ΤΩΝ Φ.Ε ΜΕ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ EΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ  Ζ. Σμυρναίου   Λέκτορας στη Διδακτική Θετικών Επιστημών, 
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Ενότητα 6 : Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
31 ΜΑΡ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο) Ενότητα 1: Εισαγωγή Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, T.E.I. Θεσσαλίας.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Regional Operational.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ Οι οικονομικές εξελίξεις κατά τον 20 ο αι.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Γεωγραφίας, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Κατάσταση και Σχέδιο Δράσης
Δομή ερευνητικής εργασίας
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Εκπαιδευτική παρουσίαση
Το ζήτημα του χώρου Μεθοδολογικές, ερμηνευτικές διαδρομές… Στρατηγικές, πρακτικές σχεδιασμού με έμφαση: στις κοινωνικο-οικονομικές διεργασίες…
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
Σχέσεις Υπευθύνων Δημοσίων Σχέσεων
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
Οριζόντια Προτεραιότητα & Εγκάρσιος Στόχος
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΙΣΤΟΡΙΑ.
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.2: Επιχειρηματικό Σχέδιο, Δεξιότητες Διαχείρισης και.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Δ. Παπαδημητρίου Επίκουρη Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο Πατρών
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΛΕΥΚΑΡΩΝ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Θώμος Γιώργος Λακκοτρύπης Μίλτος Φωλίνα Ματίνα Χριστοπούλου Δήμητρα Βόλος, Μάρτιος 2013 Ομάδα Εκπαίδευση - Καινοτομία

Γενικές Παρατηρήσεις  Τα πρώτα ιστορικά στοιχεία που παρουσιάστηκαν ήταν πολύ ενδιαφέροντα  Έγινε προσπάθεια για μία πλήρη ενημέρωση ως προς το Ρυθμιστικό Σχέδιο Βόλου και το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο  Δόθηκαν άμεσες διευκρινήσεις από την ομάδα διοίκησης στις υπόλοιπες ομάδες σε τυχόν ερωτήσεις τους  Υπήρξε ευγενική και πρόθυμη όλη η ομάδα να καλύψει την περίπλοκη θεματολογία και να δώσει κατευθύνσεις  Δόθηκε λύση στο θέμα της ανταλλαγής των αρχείων αν και θα πρέπει να υπάρξει μία πιο μόνιμη λύση

Γενικές Παρατηρήσεις  Σημαντικό ζήτημα της ομάδας διοίκησης είναι η οριοθέτηση της περιοχής στο ΓΠΣ Βόλου αλλά δεν έγινε αντιληπτή από την ομάδα εκπαίδευσης-καινοτομίας  Κρίθηκε λοιπόν απαραίτητη η προβολή ενός χάρτη της περιοχής μελέτης για επεξηγήσεις καθ’ όλη την διάρκεια της παρουσίασης  Θα μπορούσε να υπάρχει μία συνεχόμενη και πιο απλή παρουσίαση καθώς και  Να γινόταν μια σύντομη και συγκεντρωτική αναφορά στις προτάσεις των Πλαισίων για το Π.Σ.Β. (Γενικό-Περιφερειακό-Ειδικό)  Δεν διευκρινίστηκε τι τελικά θα χρησιμοποιήσει κάθε ομάδα για την εκπόνηση της εργασίας (Επιχειρησιακό?)

Παρατηρήσεις για Ρ.Σ.Β. και Γ.Π.Σ.  Το Ρ.Σ.Β. θέτει καίρια ζητήματα που απασχολούν την ομάδα εκπαίδευσης- καινοτομίας  Οι παρατηρήσεις φορέων στο Ρ.Σ.Β. που παρουσιάστηκαν είναι σημαντικές και θα χρειαστούν οι πηγές τους ώστε να αναλυθούν από την ομάδα εκπαίδευσης- καινοτομίας  Σημαντικό ζήτημα για το Ρ.Σ.Β. αποτελεί η ΖΟΕ  Ενώ δεν λαμβάνει υπόψη του την κατάσταση της κρίσης εφόσον ακόμα δεν έχει θεσπιστεί  Προωθείται το δίπολο Βόλου-Λάρισας  Η Τεχνολογία και το Πανεπιστήμιο αποτελούν συγκριτικά πλεονεκτήματα στο Ρ.Σ.Β.

Παρατηρήσεις για Ρ.Σ.Β. και Γ.Π.Σ.  Γιατί η παρουσίαση ξεκίνησε με το Ρ.Σ.Β. ειδικά όταν κινδυνεύει η κατάργηση του?  Ωστόσο υπήρξε εκτενής παρουσίαση ενώ χάθηκε χρόνος στην ανάγνωση άρθρων  Δεν δόθηκε η δυνατότητα να παρουσιαστούν οι βασικές προτεραιότητες του σχεδίου και οι επιμέρους ουσιαστικοί στόχοι του  Η παρουσίαση του Γ.Π.Σ. ήταν μικρότερη σε έκταση λόγω υπέρβασης χρόνου  Κρίθηκε απαραίτητη η παρουσίαση των στόχων και προτάσεων και των δύο σχεδίων όσον αφορά το πεδίο εργασίας των επιμέρους ομάδων

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας