Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Ερευνητική Εργασία Παραδοσιακή & Ηλεκτρονική Επικοινωνία 11 ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
«Ενδυμασία και πολιτισμός: πορεία μέσα στο χρόνο»...
Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
Ρ Α Δ Ι Ο Φ Ω Ν Ο.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Ποδόσφαιρο: Από το άθλημα στο πρωτάθλημα
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
Είμαστε οι μαθητές του 10 ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης ( ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
Παρατηρητήριο Media Terra
Βάσεις Δεδομένων (ΚΒΔ)
Επικοινωνία.
Ασφαλής διακίνηση στο Διαδίκτυο
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ1΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 10΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ:
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Το Διαδίκτυο, γνωστό συνήθως και με την αγγλική άκλιτη ονομασία Internet, είναι ένα μέσο μαζικής επικοινωνίας.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Εξάντας Ελλήνων Τύπος και ΜΜΕ Δημοσιογράφοι: το αυτί της εξουσίας. Αντώνιος Περιπατητής.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
 Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο.
ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΣΕ 5 ΟΜΑΔΕΣ Ομάδα 1 ( Τι είναι το Διαδίκτυο ) Ομάδα 2 ( Πλεονεκτήματα Και Μειονεκτήματα Του Διαδικτύου ) Ομάδα 3 ( Αναζήτηση.
SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’
Αναστάσιος Μιχαηλίδης Λέκτορας Α.Π.Θ. Γεωργικές Εφαρμογές.
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο!
Μάνος Κόλλιας SwetsWise Searcher. Παρουσίαση - Σημερινή πραγματικότητα στον τρόπο αναζήτησης - Federated αναζήτηση με το SwetsWise Searcher - Βασικά Χαρακτηριστικά.
Η δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 ΕΤΑ & ΗΘΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Μ.M.E. ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ η ελληνική πραγματικότητα η ελληνική πραγματικότητα Λέλα Κεσίδου Δημοσιογράφος.
Μ.M.E. και πληροφόρηση του κοινού σχετικά με την HPV λοίμωξη, τις συνέπειές της και τη δυνατότητα πρόληψης με εμβολιασμό Λέλα Κεσίδου Φοίβος Κεσίδης.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ & ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΕΙΔΗΣΗΣ Εγγύτητα Σπουδαιότητα Επικαιρότητα Ενδιαφέρον Ψυχαγωγία; 2.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Το Διαδύκτιο είναι μέρος της καθημερινότητά μας;
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Παρουσίαση ερευνητικής εργασίας.
Πληροφορίες στον Παγκόσμιος Ιστός
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Θέμα: «Ενημέρωση, ψυχαγωγία και σύγχρονα Μ.Μ.Ε.»
Κριτήρια επιλογής του θέματος
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
Εξάντας Ελλήνων Τύπος και ΜΜΕ.
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) Κουτσοθεοδώρου Κυριακή Λεβής Ζάχος Μάνος Αχιλλέας Μαρκάκη Ελεάνα Τμήμα: Α'2

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΟΡΙΣΜΟΣ ΜΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΜΜΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

ΟΡΙΣΜΟΣ: Ως Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ή Επικοινωνίας (ΜΜΕ) εννοούνται όλα τα διαθέσιμα μέσα με τα οποία μπορεί να ενημερωθεί για προηγούμενα και τρέχοντα συμβάντα ένα μεγάλο πλήθος ανθρώπων. Τα ΜΜΕ χωρίζονται σε: Ασύγχρονα μέσα, όπως είναι ο τύπος και Διαδίκτυο, καθώς η πληροφορία τους μεταδίδεται σε διαφορετικές χρονικές στιγμές για κάθε διακριτό χρήστη. Σύγχρονα μέσα, όπως είναι το ραδιόφωνο και η τηλεόραση, καθώς όλοι οι χρήστες λαμβάνουν την πληροφορία συγχρόνως. Ενίοτε ανακύπτουν υποψίες για μερικά ΜΜΕ, ότι επιδίδονται σε Παραπληροφόρηση.

ΠΗΓΕΣ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ http://physicsandkoinonia.wikispaces.com/ ΜΜΕ+και+κοινωνία

1ο ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗ Α'2 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΑ ΜΜΕ Ποιο μέσο χρησιμοποιείται για την ενημερωσή σας? ٱΕφημερίδα ٱΔιαδίκτυο ٱΤηλεόραση ٱΡαδιόφωνο Αν χρησιμοποιείτε παραπάνω από ένα μέσο ενημέρωσης, ποιο πιστεύετε ότι είναι πιο αξιόπιστο? Αν χρησιμοποιείτε παραπάνω από ένα μέσο ενημέρωσης, ποιο πιστεύετε ότι είναι πιο αντικειμενικό? ٱΕφημερίδα ٱΔιαδίκτυο ٱΤηλεόραση ٱραδιόφωνο

Από ποιο μέσο πιστεύετε ότι ενημερώνεστε πιο γρήγορα? ٱΕφημερίδα ٱΔιαδίκτυο ٱΤηλεόραση ٱΡαδιόφωνο Βλέπετε τηλεόραση? ٱΝαι ٱΌχι Διαβάζετε εφημερίδες? Ενημερώνεστε μέσω διαδικτύου; Πιστεύεται ότι τα ΜΜΕ οδηγούν σε παραπληροφόρηση;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο έχει ενταχθεί στην καθημερινότητα όχι μόνο των νέων αλλά και των μεγαλύτερων σε ηλικία ατόμων, με αποτέλεσμα να θεωρείται το πιο αξιόπιστο μέσο ενημέρωσης. Εξαιτίας της κατάστασης που επικρατεί στη σημερινή κοινωνία όλο και περισσότερα άτομα πιστεύουν ότι όλα τα μέσα ενημέρωσης, άλλα λιγότερο και άλλα περισσότερο, οδηγούν σε παραπληροφόρηση.