Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Vers οσθ´ ον λξαι σο τε κα παισν θλω ;
Advertisements

Aristote, Physique (extrait 1) D.Augé. Un constat initial : οον γρ τπον τιν κα γγεον τ κενν τιθασιν ο λγοντες, δοκε δ πλρες μν εναι, ταν χ τν γκον ο δεκτικν.
PRONOMBRES-ADJETIVOS DEMOSTRATIVOS
Φιλία εστί μία ψυχή εν δύσι σώματιν ενοικουμένη .
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
Θεά Άρτεμη Όλυμπος.
Η Οθωμανική αυτοκρατορία
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
O ALEXANDER GRACHAM BELL ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕ ΜΕ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Τον Απρίλιο του 1903 ο Μπελ ανακάλυψε τον πολλαπλό τηλέγραφο ενώ τις πρώτες του.
Φτώχια- Παραγκουπόλεις Οδηγίες: Δίνουμε στους μαθητές μια αριθμημένη κάρτα με ερωτήσεις 1-8. Όταν γυρίσει ο τροχός το παιδί που έχει την κάρτα επιλέγει.
Ξενοφώντα, ελληνικά, Β.Ι.16-21
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Π Ο Ρ Ε Ι Α Π Ρ Ο Σ Τ Ο Π Α Σ Χ Α Σύνταξη – επιμέλεια Γ. Καραμάνης Θεολόγος.
Ἀληθής Ἱστορία Ένα ταξίδι επιστημονικής φαντασίας Τμήμα Α’4
Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς
  γαθ  ς  νθρωπος  κ το   γαθο  θεσαυρο   κβάλλει  γαθά. κα   παγγ  λλομεν  μ  ν τ  ν ζω  ν τ  ν α  ώνιον. "Y nosotros os anunciamos.
Εαρινο εξαμηνο η παραδοση ( )
H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Βιοηθική και επιβίωση…αλλά…για ποιόν? Εισήγηση : Καλαντζής Δ. Παναγιώτης Πτυχιούχος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Μεταπτυχιακός Φοιτητής ΠΤΔΕ Κοινωνιοβιολογία.
Ο Μικρός Ήρωας!!! Θεοτόκης Χαραλαμπίδης,
Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών στα διαδραστικά συστήματα
Δευτερεύουσες προτάσεις
Προτάσειςγια πρόληψη και αντιμετώπιση 5 ο Γυμνάσιο Σερρών, 6 Οκτώβρη 2014 Ελένη Πετρομελίδου, Φιλόλογος.
Αρχαίο κείμενο ● Ἐ ν Ἀ θ ή ναις το ὺ ς πα ῖ δας μετ’ ἐ πιμελε ί ας διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. Νέα Ελληνικά ● Στην.
Υποθετικοί λόγοι.
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
Τι λένε οι Τρεις Ιεράρχες για τον πλούτο
3. Πλάγιες ερωτήσεις Ορισμός: ονομάζονται έτσι, διότι μεταφέρονται εμμέσως (πλαγίως) από ένα πρόσωπο σε άλλο.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
1 ΑΕΦΦ 155 ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΒΑΚΧΑΙ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ: ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΕΦΦ 142 ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ.
Α Ρ Χ ΑΙ Ο Κ ΕΙ Μ Ε Ν Ο Τ Ο Υ Σ Ο Λ Ω Ν Α Ε ἰ μέλλουσιν ἡ μ ῖ ν ἐ νθένδε ε ἴ τε ἀ ποδιδράσκειν, ε ἴ θ’ ὅ πως δε ῖ ὀ νομάσαι το ῦ το, ἐ λθόντες ο ἱ νόμοι.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 3 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
18. Κάποιος ευσεβής πλούσιος και ο Ζακχαίος: Δύο πλούσιοι, δύο διαφορετικές επιλογές ζωής.
Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις (διασκευή)
ΣΤΡΑΤΟΣ ΖΟΥΡΟΣ α’1 Π.Π. ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
SAVE THE PLANET Βοηθήστε να σωθεί το περιβάλλον είναι στο χέρι σας!!!
Capítulo 10: Ejercicios de Lectura ἡ Παν ή γυρις Ariadna: Recursos para Athenaze, de John Gruber Miller Traducción de Ángel Luis Gallego Real.
Liber VII – 135, Πρ ὸ ς τα ῦ τα ὑ πεκρίναντο τάδε· « Ὕ δαρνες, ο ὐ κ ἐ ξ ἴ σου γίνεται ἡ συμβουλίη ἡ ἐ ς ἡ μέας τείνουσα. Το ῦ μ ὲ ν γ ὰ ρ πεπειρημένος.
Η Βούληση του Ανθρώπου για Διάκριση και Δύναμη
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
Τώρα, τώρα Στίχοι:  Πάνος Φαλάρας Μουσική:  Lluis Llach Όπως και να ’ναι ο κόσμος, όσα κι αν έχει στραβά, έστω κι αν μείνω πια μόνος, πάντα θα φεύγω.
ΑΝΑΦΟΡΙΚΕΣ ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Φιλολογία
HÉCUBE, (vers ). σο ὶ δ ´ ἐ γ ὼ λ έ γω, Ἀ γ ά μεμνον · ε ἰ τ ῶ ιδ ´ ἀ ρκ έ σεις, κακ ὸ ς φαν ῆ ι· ο ὔ τ ´ ε ὐ σεβ ῆ γ ὰ ρ ο ὔ τε πιστ ὸ ν ο.
Η ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ Ἡ ρόδοτος Ἡ ρόδοτος, Ἱ στορίη (διασκευή) Δημιουργία παρουσίασης: Αλεξάνδρα Γερακίνη.
Γεια σου παιδάκι! Καλώς ήρθες! Ώρα να παίξουμε με τις λέξεις!
 Το ευαγγελικό κήρυγμα στην αρχή διαδίδονταν μόνο προφορικά.  Οι Χριστιανοί είχαν τη συνείδηση ότι αυτό που διδάσκονταν από τους αποστόλους ήταν λόγος.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Υποκείμενο-Ρήμα-Αντικείμενο-Κατηγορούμενο
Κώδικας χρήσης Διαδικτύου
Ο ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΡΩΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΓΥΡΟΣ 1. ΕΝΝΟΙΑ & ΤΥΠΟΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ – Ο ΡΟΛΟΣ.
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
18. Κάποιος ευσεβής και ο Ζακχαίος: Δύο πλούσιοι, δύο διαφορετικές επιλογές ζωής.
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Θρησκευτικά Γ Γυμνασίου
Κομφουκιανισμός Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κωνσταντίνος Οικονομίδης Γ΄2 Θρησκευτικά ΘΕ2: Το ζήτημα της θρησκείας στη σύγχρονη.
Ενότητα 1.2 «Οικογενειακή αγωγή».
ΕΣΤΙΑ-ΙΕΡΟΣ ΤΟΠΟΣ-ΒΩΜΟΣ
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Η παράδοση της Αθήνας. ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος περιεχε ῖ το πολ ύ ς, φοβο ύ μενοι μ ὴ ἄ πρακτοι ἥ κοιεν· ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος.
Ένας παπάς οδηγεί προς την ενορία του, όταν βλέπει στο δρόμο μία καλόγρια γνωστή του. Ο παπάς σταματάει και της λέει :
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΑΞΗ Β3.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς ΕΝΟΤΗΤΑ 8 Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς

Λέγεται γοῦν γενέσθαι ἐν Σικελίᾳ ἐκ τῆς Αἴτνης ῥύακα πυρὸς ( εἰ γὰρ καὶ μυθωδέστερον ἐστιν, ἀλλ’ ἁρμόσει καὶ νῦν ἀκοῦσαι ἅπασι τοῖς νεωτέροις)΄

φασί δὲ ρεῖν τὸν ῥύακα πυρός ἐπὶ τε τὴν ἄλλην χώραν,

καὶ δὴ καὶ πρὸς πόλιν τινὰ τῶν κατοικουμένων ἐκεῖ.

Φασὶν οὖν τοὺς μὲν ἄλλους ὁρμῆσαι πρὸς φυγήν, ζητοῦντας τὴν σωτηρίαν ἑαυτῶν ,

ἕνα δὲ τίνα τῶν νεωτέρων, ὁρῶντα τὸν πατέρα ὄντα πρεσβύτερον καὶ οὐχὶ δυνάμενον ἀποχωρεῖν, ἀλλὰ ἐγκαταλαμβανόμενον ὑπὸ τοῦ πυρός, φέρειν ἀράμενον.

Φορτίου δὲ προσγενομένου οἶμαι ἐγκατελήφθη καὶ αὐτός.

Ὅθεν δὲ καὶ ἄξιόν ( ἐστι) θεωρῆσαι ὅτι τὸ θεῖον εὐμενῶς ἔχει τοῖς ἀνδράσιν τοῖς ἀγαθοῖς.

Λέγεται γὰρ περιρρυῆναι κύκλῳ τὸ πῦρ τὸν τόπον ἐκεῖνον καὶ σωθῆναι τούτους μόνους,

ἀφ’ ὧν προσαγορεύεσθαι ἐτι καὶ νῦν καὶ τὸ χωρίον χῶρον τῶν εὐσεβῶν

( λέγεται) δὲ ἀπολέσθαι ἅπαντας τοὺς ποιησαμένους ταχεῖαν τὴν ἀποχώρησιν καὶ ἐγκαταλιπόντας τοὺς γονέας ἑαυτῶν.

Ερωτήσεις κατανόησης Γιατί έφυγαν οι κάτοικοι από την πόλη τους; Γιατί δεν έφυγε και ο νέος μαζί τους; Για ποιον λόγο τον βοήθησαν οι θεοί; Με ποιον τρόπο τον έσωσαν; Τι έπαθαν όσοι εγκατέλειψαν τους γονείς τους;

Κεντρικές Ιδέες Οι θεοί βοηθούν τους ενάρετους όταν βρεθούν σε κίνδυνο Η αγάπη και ο σεβασμός προς τους γονείς αποτελούν απαράβατη ηθική υποχρέωση κάθε ανθρώπου και δε συγχωρούνται η ασέβεια και η αδιαφορία