Project «Λίμνη Τριχωνίδα»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Advertisements

 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
ΣΟΦΙΑΛΕΝΑ ΜΑΧΑΝΙΔΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ΒΥΤΙΝΙΩΤΟΥ
Facebook και Μαθητές 2o ΓΕΛ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 1ο Βραβείο Αφίσας Δημοτικό Σχολείο Βουνοπλαγιάς
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Project: Το Αγρίνιο στο χρόνο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
1.100 Η ελληνική χλωρίδα περιλαμβάνει περίπου είδη και υποείδη φυτών, από τα οποία περίπου είναι ενδημικά, δηλαδή δεν υπάρχουν πουθενά αλλού.
ΠΕΔΙΑΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ: Δ. ΔΗΜΟΣ , Ν. ΝΑΣΙΟΣ
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Οι Δασολόγοι Οι Μαθητές της Τρίτης Τάξης: Αντώνης Ρούσσος
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
ΜΕΛΕΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ Β΄ Τάξη ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ
3º Δημοτικό Σχολείο Καματερού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΚΑΛΛΙΣΤΩ
ΟΙΚΟΠΕΔΟ Οικόπεδο = ένα κομμάτι γης, το οποίο είναι οικοδομήσιμο. Ο θείος μου έχει ένα οικόπεδο με δέντρα, στο οποίο πηγαίνουμε συχνά.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ. ΜΕΛΙΣΣΑΣ Θαλάσσια Αιολικά Πάρκα.
Τα παλαιά κτήρια της πόλης
Σ.Δ.Ε. Α ΓΡΙΝΙΟΥ Εργαστήριο: «Αγοράζω έξυπνα»
1 ο Δημ. Σχ. Αμπελοκήπων. « Οι μικροί γεωργοί » Την Τρίτη τα τμήματα της Β και Δ τάξης του σχολείου μας πήραν μέρος σε εκπαιδευτικό βιωματικό.
Επίδραση του ανθρώπου στα οικοσυστήματα
Είναι η τέταρτη μεγαλύτερη λίμνη της Ελλάδας, συνολικής έκτασης 45 τ.χλμ με μέγιστο μήκος 12,5 και μέγιστο πλάτος 7 χλμ.. Στη λίμνη αυτή εκβάλουν τρεις.
Ομάδα 6 Άννα-Μαρία, Μαριτίνα Χ., Κατερίνα, Μαριτίνα Μ., Άννυ
Από τις μαθήτριες του 19ο Γυμνασίου Θεσσαλονίκης:
«Περιβάλλον- βότανα : Προστατεύω αυτό που με προστατεύει» είναι το θέμα του προγράμματος με το οποίο ασχολήθηκε η Β΄ τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την.
«Αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη» ● Ιωαννίδου Ελένη ● Δόξα Ελένη «Αυτοκίνητο και ασφάλεια» ● Γεωργίου Βασίλειος ● Μπετίνι Μερικλέν «Ασφάλεια τροφίμων.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
1 ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΚΙΑΘΙΤΑΙΩΝ Βάσει των επισήμων στοιχείων του Δημοτολογίου Αβγαριάς του Δημου Ιστιαίας Αιδηψού και γενικότερα του Εθνικού Δημοτολογίου.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ, ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Δράσεις προς χρηματοδότηση Αναβάθμιση – Επέκταση εξοπλισμού και διαδικασιών.
Ζωή-Αντώνης Δ 1 τάξη 1 0 πειραματικό σχολείο Ρόδου Πληροφορική.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Οι λίμνες της Ελλάδας (α΄ μέρος) Κεφάλαιο 20ο Η παρουσίαση διαμορφώθηκε από τον Πέτρο Σαμούχο.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
 Ο Εθνικός δρυμός ή Εθνικό πάρκο είναι ένα οικοσύστημα ή βιότοπος με ιδιαίτερη οικολογική αξία που παραμένει ανεπηρέαστο ή έχει επηρεαστεί ελάχιστα από.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Η Κερκίνη είναι μια τεχνητή λίμνη που σχηματίστηκε το 1932 με την δημιουργία φράγματος στον ποταμό Στρυμόνα. Βρίσκεται στον νομό Σερρών. Αποτελεί ιδιαίτερα.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
«Ο κόσμος μου μέσα από το φακό»
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Σχέδιο Εργασίας ( Project) ‘’οι Τσιγγάνοι των Σοφάδων’’
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
ΓΕ.Λ. ΕΛΑΤΕΙΑΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ:Α ΛΥΚΕΙΟΥ
Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς Φ. Α.
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ, ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Προϋπολογισμός (Δ.Δ) : ,75 € Δικαιούχος: Υπουργείο Περιβάλλοντος και.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς Φ. Α.
ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΚΙΑΘΙΤΑΙΩΝ
ΜΕΤΑ το νέο νόμο (και την κυα 50743/ )
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 2ο Γυμνάσιο Μεγάρων Υπεύθυνη Εκπ/κος:Κουλιέρη Βασιλική ΠΕ11 Οι μαθητές/τριες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα ειναι : Δρομπόνης Δημήτρης.
ΘΕΜΑ: ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ … ΤΙ;
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΜΕΤΑ το νέο νόμο (και την κυα 50743/ )
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project «Λίμνη Τριχωνίδα» Σ.Δ.Ε. Αγρινίου Σχέδιο Δράσης 2011-2012 Project «Λίμνη Τριχωνίδα»

Τριχωνίδα «Ξέρω δυο λίμνες ξωτικές, δύο λίμνες αδερφάδες με του χωριού, με του νερού, με του χλωρού, τα κάλλη. Για ονειροπλέκτες έρωτες και για τραγουδιστάδες. Τη λίμνη τ΄ Αγγελόκαστρου του Βραχωριού την άλλη.» K. Παλαμάς

Τριχωνίδα: Η λίμνη μας… Η μεγαλύτερη λίμνη της Ελλάδας… Κάποτε την ονόμαζαν «πέλαγος».

Μετά την επιλογή του θέματος… Χωριστήκαμε σε ομάδες. Αρχίσαμε να συγκεντρώνουμε το υλικό.

Αναζητήσαμε πληροφορίες… …για την θέση και τη γεωμορφολογία της περιοχής.

Ανακαλύψαμε ότι… Είναι ένα ευαίσθητο και πολύτιμο οικοσύστημα, που ανήκει στο Δίκτυο Natura 2000.

Μελετήσαμε… Την παραλίμνια βλάστηση. Τα αιωνόβια πλατάνια, οι ιτιές, το δάσος με τους φράξους, οι καλαμιές, τα βούρλα, τα ψαθιά και το σπαθόχορτο στους ασβεστόβαλτους, συνθέτουν ένα μοναδικό τοπίο.

Μελετήσαμε… Την πανίδα. Στα νερά της λίμνης ζουν η δρομίτσα, η τσουρούκλα, η αθερίνα, το γλανίδι, ο νανογωβιός... ‘Εχουν παρατηρηθεί πάνω από 140 είδη πτηνών, πολλά από τα οποία υπάγονται στα απειλούμενα και στα αυστηρά προστατευόμενα από την κοινοτική νομοθεσία.

Γνωρίσαμε… Οικισμούς και σημεία με αρχαιολογικό ενδιαφέρον σε απόσταση αναπνοής από την πόλη μας.

Ενημερωθήκαμε… Για τις δραστηριότητες των κατοίκων στα παραλίμνια χωριά και τις επιπτώσεις που έχουν αυτές στο περιβάλλον.

Δραστηριότητες Επίσκεψη στο Βουκάτιο.

Δραστηριότητες Επίσκεψη στο ΚΕ.ΠΕ.ΤΡΙ. - Αμπάρια.

Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτές: Κουτσομπίνα Καλλιόπη Πλατανιά Αλεξάνδρα Σαμπατακάκη Αγγελική Σούκου Ανθή

Οι εκπαιδευόμενοι: Ευθυμίου Νικόλαος Σεμερτζίδη Νικολέττα Αγγέλη Δήμητρα Μουζόπουλος Αλέξανδρος Τσολάκης Επαμεινώνδας Αναστασόπουλος Παν/της Κοκκώνης Ηλίας Μουτοπούλου Γεωργία Σεμερτζίδη Νικολέττα Σουφλάκη Σπυριδούλα Τσιγώνια Αικατερίνη Αντωνάκη Βασιλική Αρωνιάδα Μαρία Θεοδωρόπουλος Ηρακλής Καιρού Αναστασία Καμπέρης Ευάγγελος Κονιώση Ουρανία Μαμασούλας Ιωάννης Μαμασούλας Γεώργιος Στρεμμένου Γεωργία Χριστοδούλου Γεωργία Μπέκιου Αθηνά

Καλό Καλοκαίρι!!!