Σχεδιασμός Μαθήματος ΑΔΜΕ Στόχοι – Δραστηριότητες - Αξιολόγηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Ενημέρωση Η διδασκαλία του μαθήματος, πολλά από τα σχήματα και όλες οι ασκήσεις προέρχονται από το βιβλίο: «Πανεπιστημιακή Φυσική» του Hugh Young των Εκδόσεων.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
Μηχανική Ενέργεια Τι είναι η Ενέργεια Κινητική Ενέργεια
Κεφάλαιο 7 Δυναμική Ενέργεια και Διατήρηση Μηχανικής Ενέργειας.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης
Κινητική ενέργεια στερεού σώματος λόγω μεταφορικής κίνησης
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Καινοτομίες στην εργαστηριακή διδασκαλία των φυσικών επιστημών Δημήτρης Κολιόπουλος, ΤΕΕΑΠΗ Παν/μιου Πατρών.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Ε.Κ.Φ.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
12/1/20151 Κων/νος Στεφανίδης. Οργάνωση της Γνώσης Τι είναι Διδασκαλία Αξιολόγηση Σημειώσεις Συγγραφή ….. Γνώση, Μεταγνώση 12/1/20152Κων/νος Στεφανίδης.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Βαρυτική Δυναμική Ενέργεια
Ζεύγος δυνάμεων.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Όλες οι συσκευές που χρησιμοποιούμαι καθημερινά, από τις πιο μικρές ως τις πιο μεγάλες χρειάζονται ενέργεια, για να λειτουργήσουν .Χωρίς ενέργεια.
5.3 H MHΧΑΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ & Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ. Στόχοι μαθήματος  Τι είναι η μηχανική ενέργεια;  Τι λέει η Αρχή διατήρησης της μηχανικής ενέργειας (Α.Δ.Μ.Ε.)
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
Ενέργεια. Περιεχόμενα - Διαδικασία Το επιστημονικό αντικείμενο Οι δυσκολίες των μαθητών (misc….) Οι διδακτικοί στόχοι Οι δραστηριότητες.
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Υγρού Σώματος
1.1 ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ & Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ
Ποια είναι η διαδικασία της διερεύνησης; Έχω ένα πρόβλημα Η κυρία Καθαρούλα δεν καταφέρνει να καθαρίσει τους λεκέδες από τα ρούχα των παιδιών της και θέλει.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης Ηλίας Μαυροματίδης
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Στερεού Σώματος
Σχεδιάζοντας τη Διδασκαλία Γενικές Αρχές Β. Αργυρόπουλος
Τμήμα Φυσικοθεραπείας ΤΕΙ Αθήνας ΒΙΟΦΥΣΙΚΗ Μεταφορική κίνηση, Έργο, Ενέργεια.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός gspot.com 1 Καλώς ήρθατε. Καλή και δημιουργική χρονιά.
Προαπαιτούμενες γνώσεις από τη Φυσική της Α και Β Λυκείου Φυσική Γ’ Λυκείου Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών 1 ο ΓΕΛ Ρεθύμνου © Ν. Καλογεράκης.
ΒΑΡΟΣ – ΜΑΖΑ – ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
Άσκηση 9 ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ.
Για να ελέγξουμε εάν ένας παράγοντας (π. χ
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Παίζω – Μαθαίνω – Αποφασίζω
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Κινητική ενέργεια στερεού σώματος λόγω μεταφορικής κίνησης
Σχεδιάζοντας τη Διδασκαλία Γενικές Αρχές
Διδακτικές Προτάσεις στη βιολογία
Καλή και δημιουργική χρονιά
2η Εργαστηριακή Άσκηση Θέμα: Βαρύτητα Μιχαηλίδου Κυριακή Α.Ε.Μ.:4060
Όταν δύο μπάλες μπιλιάρδου συγκρούονται , έρχονται σε επαφή , δέχονται μεγάλες δυνάμεις (δράση – αντίδραση ) σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και οι ταχύτητές.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΡΓΟ - ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ.
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
<<Η Βαρύτητα>>ΗΕργασία πληροφορικής
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
Διατήρηση μηχανικής ενέργειας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1 Δήμητρα Φινδάνη Ανδριανή Συρίμη Στεριανή Στέτσικα Εύα Πασακοπούλου
ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η μελέτη των μεταβολών της δυναμικής και κινητικής ενέργειας σώματος κατά την ελεύθερη πτώση του με βάση τη χρονοφωτογραφία. Ο έλεγχος.
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : Οι Αλχημιστές
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Επαναληπτικές ερωτήσεις στην ενέργεια
Ομάδα Δ: Κοπανέλης Δημήτρης Μήλας Μιχαήλ Κρητικού Χριστιάνα
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
1. Ορμή– Γενίκευση νόμου Newton
9. ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ βαρίδιο m=150g 8/11/2018 Μιχαήλ Μ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Μορφές ενέργειας Ενότητα 1η.
ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιασμός Μαθήματος ΑΔΜΕ Στόχοι – Δραστηριότητες - Αξιολόγηση

Αρχή Διατήρησης Μηχανικής ενέργειας Στόχοι με βάση τον ΕΟ Να μελετήσετε τις μεταβολές της κινητικής και της δυναμικής ενέργειας σώματος στην ελεύθερη πτώση. Να ελέγξετε αν η μηχανική ενέργεια του σώματος διατηρείται σταθερή.

Αρχή Διατήρησης Μηχανικής ενέργειας Δραστηριότητες (1) - εργαστηριακός οδηγός Εμπειρία Έτοιμη φωτογραφία ελεύθερης πτώσης ενός σώματος Επιστημονική μεθοδολογία (Μετρήσεις, επεξεργασία, Υπολογισμός ΜΕ σε διαφορετικά σημεία) Ερωτήματα Τι παρατηρείτε για τη Μηχανική ενέργεια;

Αρχή Διατήρησης Μηχανικής ενέργειας Δραστηριότητες (1) - εργαστηριακός οδηγός ΕμπειρίαΕρωτήματα Μετρήσεις Επεξεργασία Συμπεράσματα

Αρχή Διατήρησης Μηχανικής ενέργειας Δραστηριότητες (2) - Ποιοτικό Εμπειρία Επανέρχεται στο ίδιο ύψος Ερωτήματα Τι συμπέρασμα προκύπτει για τη κινητική – δυναμική ενέργεια; Τι συμπέρασμα προκύπτει για το άθροισμα Εκ +Εδ

Αρχή Διατήρησης Μηχανικής ενέργειας Δραστηριότητες (3) – Νοητικό πείραμα Εμπειρία Θέση Α: Εκ=0, Εδ=10 Θέση Β: Εκ=3, Εδ=7 Θέση Γ: Εκ=0, Εδ=10 Ερωτήματα Τι συμπέρασμα προκύπτει για τη κινητική – δυναμική ενέργεια; Τι συμπέρασμα προκύπτει για το άθροισμα Εκ +Εδ

Αρχή Διατήρησης Μηχανικής ενέργειας Δραστηριότητες (4) – Διδασκαλία στρατηγικής Εμπειρία Μοντελοποίηση Καθοδήγηση Ομάδες Ατομικά Ερωτήματα Πρόβλημα 1 Πρόβλημα 2 Πρόβλημα 3

Αρχή Διατήρησης Μηχανικής ενέργειας Αξιολόγηση