PESTALOZZI Council of Europe training Program for education professionals European Modules for Trainer Training ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PESTALOZZI EDUCATION.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Advertisements

ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
“Teacher In-Service Training for Roma Inclusion”
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Παρουσίαση εκπαιδευτικής βαλίτσας για τη Λίμνη της Ορόκλινης
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα MultiVersum Προγραμματισμός Επιμόρφωσης u Σε τι στοχεύει η επιμόρφωση; u Περιγραφή και αναλυτικό πρόγραμμα u Πρόσκληση προς επιμορφωτές.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
European Students of Industrial Engineering and Management ESTIEM ESTIEM European Students of Industrial Engineering and Management LG Chios.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
Αντώνης Ζαρίντας, Δάσκαλος Η Εκπαίδευση στα Μέσα στον διεθνή χώρο και την Κύπρο 1.
Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ : ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
Media Literacy Κατερίνα Χατζηπέτρου MBA, ΕΣΔΔΑ Μαριάννα Καρατσιώρη, PhD Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ONOMA: ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ www. hcc. edu
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Σταδιακή εισαγωγή στη Δημοτική Εκπαίδευση
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PESTALOZZI Council of Europe training Program for education professionals European Modules for Trainer Training ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PESTALOZZI EDUCATION FOR LINGUISTIC AND CULTURAL DIVERSITY του Συμβουλίου της Ευρώπης

MODULE A Dec. 18th – 20th 2008 European Youth Center, Budapest, EYCB Hungary MODULE B May 10th – 14th 2008 European Youth Center, Budapest, EYCB Hungary MODULE NET Oslo University College Nov. 19th – 23rd 2008 MODULE C 4-6 February 2009 Hotel Campanile KRAKOW

Each series of modules on a given theme comprises 5 stages: A.planning and preparation (6-8 months), B.2 Module/Workshops (3 days each), C.1 General NET Meeting D.development and piloting (6-8 months) E. editing and dissemination (2-3 months).

to make sure that we all agreed on one very basic idea: education can and must play a key role in the understanding of linguistic and cultural diversity. It is through education that teachers of all different subjects from all over Europe will promote the idea of different (diversity) being equal. All languages and cultures either represented in European Schools or not should be safeguarded and considered as worth studying, worth keeping and promoting.

ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟΧΟΣ : Να βεβαιωθούμε και να συμφωνήσουμε (ερώτηση : αυτονόητο ;) ότι η εκπαίδευση μπορεί και πρέπει να παίξει ένα κύριο ρόλο στην κατανόηση και διάχυση της γλωσσικής και πολιτισμικής ποικιλότητας. Οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων μπορούν να προωθήσουν (αφού την πιστέψουν) την έννοια του διαφορετικού και του ίσου, μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία. Ολες οι γλώσσες και οι πολιτισμοί που συνυπάρχουν στην Ευρώπη και όχι μόνο, πρέπει να ενδυναμωθούν, να μελετούνται και να προστατεύονται από όλους και όλες.

Task 1: How can we benefit from linguistic and cultural diversity to enhance the learning process at the subject level, at the classroom level and at the level of school life? Task 2: What are the competences, skills, attitudes and values teachers need to be able to do that?

Σκοπός 1 : Πώς να οφεληθούμε από την πολιτισμική και γλωσσική ποικιλότητα και να βελτιώσουμε την μαθησιακή διαδικασία, σε επίπεδο μαθήματος, σε επίπεδο τάξης και σε επίπεδο σχολικής ζωής Σκοπός 2 : Ποιές είναι οι ικανότητες, οι στάσεις και οι αξίες που πρέπει να έχουν οι εκπαιδευτικοί ώστε να επιτευχθεί ο στόχος

MODULE B May 10th – 14th 2008 European Youth Center, Budapest, EYCB Hungary Δημιουργήθηκαν οι ομάδες εργασίας για κάθε θεματική ενότητα Εγιναν πολλές συναντήσεις και συζητήσεις πάνω στη μορφή που πρέπει να λάβει το τελικό «προϊόν» Συμφωνήθηκε η τελική μορφή και σχεδιάστηκαν επί χάρτου δειγματικές ενότητες

Η συνάντηση όλων των συμμετεχόντων στα διάφορα προγράμματα του ΝΕΤ Συμβουλίου της Ευρώπης είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν για τρεις ημέρες στο Οσλο με τη συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας της Νορβηγίας. Περιλαμβάνει τα ακόλουθα τμήματα : Δημοκρατικές αρχές και Ανθρώπινα δικαιώματα, Διαπολιτισμικός διάλογος, Ιστορία και Εκπαίδευση, Γλωσσική και Πολιτισμική ποικιλότητα. Επίσης προστέθηκε και ένα νέο τμήμα, το πέμπτο, σχετικά με τα Μαζικά μέσα επικοινωνίας και την εκπαίδευση.

MODULE C 4-6 February 2009 KRAKOW Σκοποί του σεμιναρίου Να γίνει μια επισκόπηση / αξιολόγηση και τελειοποίηση των Επιμορφωτικών Σχεδίων στα πλαίσια του γενικού προγράμματος / έργου Γλωσσική και Πολιτισμική Ποικιλότητα Education for Linguistic and Cultural Diversity Pestalozzi. Να ερευνηθεί κατά πόσον επιτεύχθηκαν οι επί μέρους στόχοι και εάν οι πιλοτικές εφαρμογές που έγιναν μέχρι τώρα (τότε) χρήζουν βελτιώσεων ή και μετατροπών ακόμη. Να παρουσιαστεί η πρόοδος που έγινε στον τομέα και να γίνει μια προσέγγιση των τυχόν εμποδίων και δυσκολιών που εμφανίστηκαν στην πορεία. Κυρίως δε, να γίνει παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού στο στάδιο που βρίσκεται. Να συσφιχτούν οι δεσμοί μεταξύ των συμμετεχόντων experts των διαφόρων χωρών και να γίνει ανταλλαγή εκπαιδευτικού υλικού μεταξύ τους. Να αναζητηθούν μελλοντικοί στόχοι και σταθμοί στην ανάπτυξη της συνεργασίας ανάμεσα στους εμπλεκόμενους εθνικούς φορείς και διεθνείς φορείς.

Τελική ευθεία : έκδοση των ενοτήτων στα Αγγλικά ή/και τα Γαλλικά Πιθανότητα μετάφρασης τους στις τοπικές γλώσσες των χωρών – μελών του Συμβουλίου της Ευρώπης Αρχικά ηλεκτρονική έκδοση και στη συνέχεια σε έντυπη μορφή

Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας και την ευκαιρία που μου δώσατε να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου. Θοδωρής Μανιάκας