Η τεχνολογία του Driving Performance

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Rewarding and Recognition Schemes for Driving, Procurement and Maintenance Οδηγός για Στόλους Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Advertisements

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη Μικρής Αυτόνομης Ρομποτικής Πλατφόρμας Οδηγούμενης μέσω Ασύρματης Σειριακής Διασύνδεσης Σπουδαστής: Απόστολος Μπόλλας Επιβλέπων.
OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
ECO DRIVING Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές, στην ασφαλή και οικολογική οδήγηση ECO DRIVING Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές, στην ασφαλή και οικολογική.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
eCOνομική eCOλογική & Ασφαλής Οδήγηση Ecodriving στις οδικές μεταφορές
Alexander Moore.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ANIMUS A.E Πάρις.
IEE/09/ SHEEP - A Schools' panel for High Energy Efficiency Products Οδηγίες για Μείωση της Κατανάλωσης Ενέργειας.
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
Φαινόμενο θερμοκηπίου
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Νεανική οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια Η σημασία της ασφάλειας στην οδηγική συμπεριφορά Τα μέλη της Ομάδας: 1.Μουρελάτος Παναγής 2.Μπενάτος Μπάμπης.
ΡΟΛΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΣ ΤΣΕΡΙΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Αυτοματισμοί στα αυτοκίνητα
ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΙΚΤΥΟ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΔΙΚΤΥΟ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΘΕΣΗΣ.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
Σχολική Μεταφορά: Προσδιορισμός Και Ανάλυση Των Αναγκών Χρηστών Ως Προς Τη Χρήση Τεχνολογικού Εξοπλισμού Που Αυξάνει Τα Επίπεδα Ασφάλειας Ινστιτούτο Βιώσιμης.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΕΤΗΣ. Πιθανά σημεία προβληματισμού: Πώς μετέφερε αρχικά την τροφή του ο προϊστορικός άνθρωπος και ποιες δυσκολίες.
Build more & better business. More Reform than you think Στη Reform αυτό που κάνουμε είναι να σκεφτόμαστε και να δημιουργούμε για τους πελάτες μας. Οι.
Υπηρεσίες Επαγγελματικής Υγείας, Ασφάλειας & Περιβάλλοντος Ηράκλειο Κρήτης ║ Αθήνα ║ Όπου έργο… και πρόληψη Πρακτικές.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
1ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ   2η Ερευνητική Εργασία σχολικού έτους     ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ    
FONDATION VINCI AUTOROUTES ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Βαρόμετρο για την Ασφαλή Οδήγηση 2015 – Ελλάδα 7 Απριλίου 2015.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (i-student trip)
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Λογισμικό Εποπτείας Διανομών - Λειτουργία Αναλυτική Απεικόνιση των Δρομολογίων στο Χάρτη 1 Logistics Way Ο δικός σου δρόμος για την επιτυχία!
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΟΜΙΧΛΗ ΒΡΕΓΜΕΝΟΙ ΔΡΟΜΟΙ. Η ΟΜΙΧΛΗ Όταν οι οδηγοί πλησιάζουν περιοχές με πιθανότητα εμφάνισης ομίχλης, θα συναντήσουν την πρώτη.
Πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων Το 1896 καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος λόγω οδικού δυστυχήματος. Κατά τη διερεύνηση του δυστυχήματος, ο ιατροδικαστής είχε τότε.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μανδηλαρά 11 Άλιμος, Τηλ./Fax : Κιν.: ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Νίκος Μαρκάτος, Καθηγητής ΕΜΠ Επιστημονικός Υπεύθυνος Έργου
Νέος κινητήρας πετρελαίου
Υδραυλικά Υδραυλικό σύστημα P F C (Εμβολοφόρα αντλία)
AMSTERDAM-SMART GRID CASE STUDY
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
Ελληνογαλλική Σχολή Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας.
Πληροφοριακά Συστήματα
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Ηλεκτρονικός Έλεγχος και Αυτοματισμοί σε Σύγχρονα Κιβώτια Ταχυτήτων
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η τεχνολογία του Driving Performance Χρονόπουλος Μιχάλης G4S Telematix S.A. Head of Technology 27.3.2015

G4S Telematix S.A. 24 ωρο Κέντρο Λήψης Σημάτων και Διαχείρισης Περιστατικών 11.000 εγκατεστημένα συστήματα τηλεματικής Παρέχουμε υπηρεσίες τηλεματικής σε 340 εταιρίες στην Ελλάδα και σε 10 χώρες στην Ευρώπη. Μέλος της G4S του παγκόσμιου οργανισμού παροχής ολοκληρωμένων λύσεων ασφαλείας. Δημιουργούμε, προσφέρουμε και διαχειριζόμαστε ολοκληρωμένες λύσεις και υπηρεσίες που βασίζονται στην Τηλεμετρία. Συμβουλευτικές υπηρεσίες. Πιστοποίηση ασφαλών μεταφορών σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ασφάλειας TAPA.

Η Ανάγκη του Eco Driving Μείωση ατυχημάτων στο δρόμο Ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών Πράσινες διαδρομές Αύξηση Κοινωνικής υπευθυνότητας

Στατιστικά ατυχημάτων στο δρόμο Άλλο 7% Άλλο 20% 80% 3 δευτερόλεπτα έλλειψη προσοχής 93% Ανθρώπινος παράγοντας Το 93% των ατυχημάτων στο δρόμο οφείλονται σε απροσεξία του οδηγού. * Sources: VTRC + NHTSA

Στατιστικά ατυχημάτων στο δρόμο Τον Φεβρουάριο του 2009, η Ελβετική ασφαλιστική εταιρία AXA Winterthur διεξήγαγε μια μελέτη σχετικά με την σχέση του ατυχήματος και της αιτίας που το προκάλεσε. Crossing accidents Col. with oncoming traffic Rear end accidents Ατυχήματα σε ισόπεδες διαβάσεις Τροχαία ατυχήματα Οπίσθιες συγκρούσεις Πιθανότητα Πρόσκρουσης 04/13/10 Έγκαιρη Προειδοποίηση Η έγκαιρη αντίδραση 1.5 δευτερόλεπτο πριν την πρόσκρουση μπορεί να αποτρέψει το ατύχημα σε ποσοστό 90% !

Η Εξέλιξη της Τηλεματικής Telematics Evolution

Η τεχνολογία πίσω από τη λύση Τοποθέτηση συστήματος πρόληψης ατυχημάτων και οδηγικής συμπεριφοράς στο όχημα. 3 Μετάδοση των συμβάντων και στοιχείων του οχήματος μέσω GPRS. 1 2 4 Σύστημα άμεσης ενημέρωσης του οδηγού για μη ορθολογική – επικίνδυνη οδήγηση. Καταγραφή συμβάντων και απεικόνιση αναφορών επίδοσης και προόδου. Σύστημα πρόληψης ατυχημάτων

Σύστημα πρόληψης ατυχημάτων

Σύστημα πρόληψης ατυχημάτων Pedestrian Collision Warning Lane Departure Warning Forward Collision Warning Intelligent High-Beam Control Headway Monitoring Traffic Sign Recognition/Speed Limit Indication

Σύστημα οδηγικής συμπεριφοράς DMAS Επιτάχυνση Very harsh Medium Harsh Στροφή δεξιά Στροφή αριστερά Harsh Efficient driving Φρενάρισμα Unit in operation G sensor (Accelerometer) Η μονάδα καταγράφει όλα τα συμβάντα ασφάλειας Τα συμβάντα αυτά παρουσιάζονται και στην πλατφόρμα Ο οδηγός ενημερώνεται για τα συμβάντα συμβάντα αυτά σε πραγματικό χρόνο από το DMAS Διαφορετική χρωματική κωδικοποίηση βάσει δριμύτητας συμβάντος Βαθμολόγηση οδηγού (με χρωματική κωδικοποίηση) στο τέλος κάθε δρομολογίου Ο οδηγός ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για κάθε συμβάν μη ασφαλούς οδήγησης

Καταγραφή και αναπαράσταση ατυχήματος Μοναδικοί αλγόριθμοι που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με ασφαλιστικές εταιρίες για FNOL (First Notice Of Loss) Σε πραγματικές δοκιμές επιτεύχθηκε 100% ανίχνευση ατυχημάτων και με σβηστή την μηχανή Καταγραφή δεδομένων με υψηλή συχνότητα ΠΡΙΝ και μετά την πρόσκρουση

Απεικόνιση τοποθεσίας του συμβάντος

Πρώτα η Ασφάλεια – Προφίλ Οδηγών Το Προφίλ Οδηγού δίνει στο Διαχειριστή Στόλου την εικόνα της ημερήσιας και εβδομαδιαίας τάσης στην ασφαλή οδηγική επίδοση των οδηγών

Πρώτα η Ασφάλεια – Προφίλ Οδηγών Το Προφίλ Οδηγού προσφέρει εστιασμένες πληροφορίες για συγκεκριμένους οδηγούς και πολλαπλές επιλογές εμβάθυνσης σε αναλυτικά στοιχεία

Παραγωγικότητα και εργαλεία Βελτιστοποίησης Το διάγραμμα Gantt προσφέρει μια ωριαία γραφική απεικόνιση των δρομολογίων

CAN BUS – Ο εγκέφαλος του οχήματος

CAN BUS – Ο εγκέφαλος του οχήματος Συμβάντα που παράγονται βάσει των διαθέσιμων πληροφοριών του οχήματος Seatbelt not worn Vehicle Stopped in gear for more than 1 minute ABS warning light Drive with shift up indication on more then 30 sec High fuel consumption RPM above 3000 Driving with red warning light active Short time between accelerator and brake pedal Clutch pressed for over 15 sec with speed over 30MPH

Απεικόνιση Μηχανικών / Ηλεκτρικών ενδείξεων οχήματος σε πραγματικό χρόνο

Παραδείγματα μηχανικών συμβάντων Η αποδοτικότητα του οδηγού επηρεάζει άμεσα τη μηχανική κατάσταση του οχήματος και των υποσυστημάτων του Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα: Συνεχές πάτημα φρένου για πάνω από 10 δευτερόλεπτα με ταχύτητα του οχήματος πάνω από 30 Km/h Συνεχές πάτημα φρένου για πάνω από 10 δευτερόλεπτα με ταχύτητα του οχήματος πάνω από 30 Km/h Υψηλές στροφές του κινητήρα με τη θερμοκρασία του κινητήρα κάτω από 60 °C Κινητήρας στο ρελαντί επί 15 λεπτά Ο συμπλέκτης χρησιμοποιείται με ταχύτητα νεκρά ενώ το όχημα κινείται με ταχύτητα (>20 ΚΜΗ) Ο συμπλέκτης έχει εμπλακεί άσκοπα ενώ όχημα βρίσκεται σε κίνηση

Συμπέρασμα Η τεχνολογία έρχεται να υποστηρίξει τον οδηγό δημιουργώντας κουλτούρα ορθής οδηγικής συμπεριφοράς

Καλές και ασφαλείς διαδρομές !!!