Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Υδραυλικά Υδραυλικό σύστημα P F C (Εμβολοφόρα αντλία)

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Υδραυλικά Υδραυλικό σύστημα P F C (Εμβολοφόρα αντλία)"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Υδραυλικά Υδραυλικό σύστημα P F C (Εμβολοφόρα αντλία)

2 ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ (ΣΑΖΜΑΝ)
ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ CVΤ ΑΠΌ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΙΞΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΥΔΡ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΣ PTO ΑΝΤΛΙΑ PFC ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

3 Σχηματική παράσταση: ENGINE TRANSMISSION
Η μηχανική ισχύς που έρχεται στο εξωτερικό γρανάζι (δορυφόρος) και η υδραυλική ισχύς που έρχεται στο κεντρικό γρανάζι (ήλιος) του πλανητικού κιβωτίου μίξης, προσφέρουν την ισχύ εξόδου στο πλανητικό κιβώτιο 4 βαθμίδων . Με την επικάλυψη της μίας από την άλλη (μηχανική και υδροστατική) είναι δυνατόν να πετύχουμε μεταβλητές ταχύτητες εξόδου σε ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. Με αυτό τον τρόπο η ταχύτητα πορείας εμπρός και πίσω μπορεί να μεταβάλλεται ΣΥΝΕΧΩΣ από 0 έως 50 χιλ/ωρα χωρίς διακοπή της ιπποδύναμης. ENGINE FIXED DISPLACEMENT MOTOR HYDROSTATIC UNIT COMPOUND GEAR SPEED RANGE PLANETARY GEAR VARIABLE DISPLACEMENT PUMP n engine Hydrostatic Mechanical

4 Πλανητικό κιβώτιο ανάμιξης:
TRANSMISSION Πλανητικό κιβώτιο ανάμιξης: Στις εικόνες φαίνονται καθαρά οι φάσεις στο πλανητικό κιβώτιο ανάμιξης: Το εξωτερικό κόκκινο γρανάζι (δορυφόρος) δίνει την μηχανική συνιστώσα ισχύος στο κιβώτιο, κινείται απ ευθείας από τον κινητήρα και έχει πάντοτε σταθερή φορά περιστροφής όπως ο κινητήρας. Το πράσινο κεντρικό γρανάζι (ήλιος), κινείται από τον υδροστατικό κινητήρα και μεταδίδ3ει την Υδροστατική συνιστώσα ισχύος. Η ταχύτητα και η φορά περιστροφής του υδροστατικού γραναζιού είναι μεταβλητή ανάλογα με την κλίση της αντλίας μεταβλητής παροχής και πίεσης (PFC) και μεταβάλεται από την μέγιστη ταχύτητα αριστερόστροφης περιστροφής στο μηδέν μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα δεξιόστροφης περιστροφής. Η ταχύτητα εξόδου από το κιβώτιο ανάμιξης στο κιβώτιο ταχυτήτων 4 βαθμίδων είναι συνδυασμός των δύο κινήσεων (μηχανικής και υδροστατικής) Mode 2 Mode 3 Mode 1 MECHANICAL % MECHANICAL % MECHANICAL % OUTPUT 50 % OUTPUT 100 % OUTPUT 0 % HYDROSTATIC % HYDROSTATIC 0 % HYDROSTATIC %

5 Σχέδιο κιβωτίου ταχυτήτων:
TRANSMISSION Σχέδιο κιβωτίου ταχυτήτων: 1. Υδροστατική μονάδα: Αποτελείται από υδραυλικό κινητήρα σταθερού όγκου, που είναι ενσωματωμένος σε αντλία μεταβλητής παροχής. Με ηλεκτροϋδραυλική ρύθμιση της κλίσης της αντλίας, μεταβάλλεται η ταχύτητα και η φορά περιστροφής του υδραυλικού κινητήρα. 2. Πλανητικό κιβώτιο ανάμιξης: Αποτελείται πλανητικό σύστημα 5/αξονικό με δύο άξονες εισόδου και 3 άξονες εξόδου, όπου αναμιγνύονται η μηχανική και η υδροστατική ισχύς. 3. Μηχανικό κιβώτιο 4 βαθμίδων: Ένα δεύτερο πλανητικό κιβώτιο με 4 βαθμίδες ταχυτήτων είναι συνδεδεμένο με το πλανητικό κιβώτιο ανάμιξης. Η συνεχής αλλαγή ταχυτήτων ανάμεσα στις βαθμίδες, γίνεται με το ταχύτατο άνοιγμα-κλείσιμο ειδικών συμπλεκτών σε συντονισμένες ταχύτητες χωρίς την διακοπή της κίνησης. Μια πρόσθετη πλανητική μονάδα αλλαγής της πορείας εμπρός πίσω είναι συνδεδεμένη στη συνέχεια. 4. Ηλεκτρονικά του κιβωτίου και του τρακτέρ: Ειδικά ηλεκτρονικά ελέγχουν την ρύθμιση του κιβωτίου και συγχρονίζουν τα διάφορα εξαρτήματα.  Σύστημα κλειστό χωρίς σωλήνες για μεγαλύτερη απόδοση  Χαμηλές πιέσεις στην υδροστατική μονάδα για μικρές φθορές  Επικάλυψη ισχύος με μεγάλο ποσοστό μηχανικής ισχύος για καλλίτερη απόδοση  Πλήρης έλεγχος όλων των λειτουργιών  Εύκολη διάγνωση βλαβών

6 Consumption-optimized speed at 1600 rpm
TRANSMISSION Μηχανικό πλανητικό κιβώτιο 4 βαθμίδων: Το μηχανικό κιβώτιο έχει 4 βαθμίδες ώστε να δίνει τελική ταχύτητα με την μικρότερη δυνατή υδραυλική συνιστώσα ώστε να έχουμε την μεγαλύτερη δυνατή ροπή έστω και στις μεγάλες ταχύτητες. Συνδέεται απ ευθείας με το κιβώτιο ανάμιξης, η επιλογή των 4 σχέσεων γίνεται με υδραυλικούς συμπλέκτες βαρέως τύπου (δαγκάνας) ώστε να ελαχιστοποιούνται οι τριβές.  4 μηχανικές βαθμίδες ταχυτήτων για μέγιστη απόδοση  Συνεχής μεταβολή ταχύτητας χωρίς διακοπή της ισχύος από 0 έως 50 χιλ/ωρα Rated speed at 2300 rpm Consumption-optimized speed at 1600 rpm Efficiency Driving speed kp/h Ταχύτητες πορείας στις διάφορες βαθμίδες: Βαθμίδα 1: 0 to 8 kp/h Βαθμίδα 2: 8 to 14 kp/h Βαθμίδα 3: 14 to 30 kp/h Βαθμίδα 4: 30 to 50 kp/h

7 TRANSMISSION Σχέδιο λειτουργίας συμπλεκτών: Συνολικά υπάρχουν 6 υδραυλικοί συμπλέκτες, οι 4 για τις βαθμίδες 1 για εμπρός και 1 για πίσω Οι συμπλέκτες είναι υδραυλικοί, συμπλέκονται με υδραυλικά έμβολα και αποσυμπλέκονται με ελατήρια.  Ελαχιστοποίηση των τριβών και μεγιστοποίηση της απόδοσης Για σκληρές εφαρμογές Αλλαγή ταχυτήτων σε 100/ στα ’’ με την λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων  Αλλαγή ταχυτήτων χωρίς διακοπή ισχύος

8 Σχήμα κατασκευής: TRANSMISSION
Σχεδιασμός σε αυτόνομα σύνολα (κιτ) που αφαιρούνται εύκολα Power unit Cartridge Transmission Περιλαμβάνει: Υδροστατική μονάδα με αντλία μεταβλητής πιέσεως και παροχής (PFC) με ενσωματωμένο υδραυλικό κινητήρα σταθερού όγκου Πλανητικό κιβώτιο μίξης όπου αναμιγνύονται η μηχανική και υδροστατική κίνηση.  Πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων με 4 βαθμίδες ταχυτήτων με ανσωματωμένους τους 6 υδραυλικούς συμπλέκτες. Υδραυλικό σύστημα του κιβωτίου Τροφοδοτεί την αντλία PFC και τον πίσω άξονα, το ΡΤΟ, το διαφορικό, την λίπανση Τα ηλακτρονικά

9 Ροή Ισχύος: TRANSMISSION 1η ταχύτητα εμπρός 1η ταχύτητα όπισθεν
2η ταχύτητα εμπρός 2η ταχύτητα όπισθεν 1η ταχύτητα όπισθεν 1η ταχύτητα εμπρός 3η ταχύτητα όπισθεν 3η ταχύτητα εμπρός 4η ταχύτητα εμπρός 4η ταχύτητα όπισθεν

10 Ηλεκτρονικά συστήματα:
TRANSMISSION Ηλεκτρονικά συστήματα:  Μονάδα ελέγχου σαζμάν  Μονάδα διαχείρισης κινητήρα Μονάδα ελέγχου του οχήματος Η επικοινωνία των συστημάτων γίνεται με κύκλωμα CAN SYSTHMA CAN-BUS AUX1 AUX3 AUX2 AUX4 FMGR µC Vehicle SGR µC Transmission EEM µC Engine ARU µC Armrest ICU µC Performance ECCU µC EHR Hitch ServiceTool Local bus CAN 29 Bit Vehicle bus Hard wired AWD LUK Difflock PTO-R PTO-F

11 ΚΙΒΩΤΙΟ CVT ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΟΥ CVT
Δυνατότητα επιλογής οποιασδήποτε ταχύτητας από 0 μέχρι 50 χιλ/ωρα χωρίς τη χρήση λεβιέδων και μηχανικών εξαρτημάτων κατά την αλλαγή ταχύτητας. Αυτοματισμός μεταξύ τελικής ταχύτητας και στροφών κινητήρα για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Κατασκευή από 3 ανεξάρτητες μονάδες (κεντρικός κορμός, υδροστατική μονάδα, κιβώτιο ανάμιξης και πλανητικών ταχυτήτων) για ευκολία στην αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση Υψηλή τεχνολογία και ποιότητα υλικών για αξιοπιστία λειτουργίας και μεγάλη διάρκεια ζωής Ηλεκτρονικός έλεγχος λειτουργίας και εύκολος χειρισμός για ξεκούραστη χρήση και εργασία πολλών ωρών κάθε μέρα. ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΙΒΩΤΙΟΥ CVT Έχουν αυξημένο κόστος κατασκευής και απαιτούν υψηλότερης ποιότητας υλικά Χρησιμοποιούνται μόνο σε τρακτέρ μεγάλης ιπποδύναμης Η διάγνωση βλαβών γίνεται από εξειδικευμένους τεχνικούς και με ειδικά διαγνωστικά εργαλεία. Η επισκευή βλαβών γίνεται μόνο στο εργοστάσιο με αποστολή της αντίστοιχης μονάδας και δεν επιτρέπεται η παρέμβαση από τοπικά συνεργεία Έχουν αυξημένη απώλεια ισχύος κατά την μετάδοση Το σύστημα χειρισμού και ελέγχου είναι ηλεκτρικό-υδραυλικό και ηλεκτρονικό και έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις συντήρησης και διαχείρισης


Κατέβασμα ppt "Υδραυλικά Υδραυλικό σύστημα P F C (Εμβολοφόρα αντλία)"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google