Order Fulfillment and e-CRM (Customer Relationship Management) Γιώργος Θάνος Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Παρουσίαση PocketBiz Pharma Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Alexander Moore.
Αύξηση κερδών μέσω της μετάβασης σε πελατοκεντρικό μοντέλο επιχείρησης
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Παρουσίαση PocketBiz Restaurant Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Εγκατάσταση του Microsoft Dynamics CRM στην Bentley Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementor SiEBEN Innovative Solutions Case Study.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Διοίκηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Συνεργατικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Για το μάθημα.
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
Παρουσίαση PocketBiz Retail Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Μοντέλα βελτιστοποίησης απόφασης στη διαδικασία της παραγγελιοδοσίας στο λιανεμπόριο Ομάδα εργασίας: Αρβανίτης Ηλίας Βολανάκης Ελευθέριος
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Λογιστική παρακολούθηση και αποτίμηση αποθεμάτων
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Προ-συναλλαγής Στοιχεία που αφορούν την προετοιμασία πριν τη συναλλαγή Συναλλαγή Στοιχεία που περιλαμβάνονται άμεσα κατά τη συναλλαγή.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Σχεδιασμός διαδικασιών
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Συστήματα ERP.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
E-commerce Solutions.
Η έννοια της επιχείρησης
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Order Fulfillment and e-CRM (Customer Relationship Management) Γιώργος Θάνος Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

Στόχοι του μαθήματος 1. Περιγραφή του ρόλου των υποστηρικτικών υπηρεσιών στο EC. 2. Περιγραφή των διαδικασιών κατά την πλήρωση παραγγελιών. 3. Περιγραφή των βασικών προβλημάτων κατά την πλήρωση παραγγελιών. 4. Περιγραφή λύσεων για την αντιμετώπιστη των προβλημάτων παραγγελιών. 5. Περιγραφή των διαδικασιών CRM, των μεθόδων και της σχέσης τους με το EC. 17/10/2008 Διαφάνεια 2

Στόχοι του μαθήματος 6. Περιγραφή της υλοποίησης του e-CRM και των σχετικών εργαλείων. 7. Περιγραφή των υποστηρικτικών υπηρεσιών για το EC. 8. Περιγραφή των διαδικασιών outsource υποστηρικτικών υπηρεσιών. 17/10/2008 Διαφάνεια 3

Επισκόπηση της διαδικασίας παραγγελιών  Διαδικασία παραγγελιών  Οι διαδικασίες που απαιτούνται για την παροχή προς τους πελάτες προϊόντων ή υπηρεσιών.  Διαδικασίες back-office:  Διαδικασίες που αφορούν εκπλήρωση πωλήσεων, όπως λογιστικές υπηρεσίες και logistics.  Διαδικασίες front-office:  Διαδικασίες που είναι ορατές προς τους πελάτες, όπως οι πωλήσεις και η διαφήμιση. 17/10/2008 Διαφάνεια 4

Διαδικασίες ικανοποίησης παραγγελιών και Logistics - Εισαγωγή  Logistics ονομάζουμε τις διαδικασίες αποθήκευσης και διανομής προϊόντων ή / και υπηρεσιών από το σημείο εκκίνησης ( παραγωγός ), έως το σημείο διανομής και κατανάλωσης.  e-logistics αποτελεί τις διαδικασίες logistics που ακολουθούνται στο εμπόριο B2C.  logistics: μεγάλες ποσότητες σε λίγους προορισμούς ενώ..  e-logistics: μικρές ποσότητες σε πολλούς προορισμούς.  reverse-logistics είναι οι διαδικασίες επιστροφής από τους πελάτες στους προμηθευτές. 17/10/2008 Διαφάνεια 5

Διαδικασίες ικανοποίησης παραγγελιών Διακρίνονται στα παρακάτω βήματα :  Β 1: Επιβεβαίωση αγοράς από τον πελάτη ( επιβεβαίωση από τράπεζα ).  Β 2: Έλεγχος κατά πόσο το προϊόν διατίθεται στο απόθεμα.  Β 3: Επικοινωνία με τους προμηθευτές και προμήθεια του προϊόντος σε περίπτωση που δεν υπάρχει στην αποθήκη.  Β 4: Εκτέλεση αποστολής.  Β 5: Ασφάλιση του αποστελόμενου προϊόντος.  Β 6: Επιστροφή προϊόντων από τους πελάτες (reverse logistics). 17/10/2008 Διαφάνεια 6

Προβλήματα κατά την ικανοποίηση παραγγελιών  Τυπικά προβλήματα που σχετίζονται με την εφοδιαστική αλυσίδα ( ΕΑ )  Αδυναμία παράδοσης προϊόντων στο συμφωνημένο χρόνο.  Αυξημένα έξοδα συντήρησης και αποθήκευσης των αποθεμάτων.  Χαμηλή ποιότητα.  Λανθασμένες αποστολές προϊόντων.  Αυξημένο κόστος για αγορές ή αποστολές της « τελευταίας στιγμής ».  Τα προβλήματα κατά την ικανοποίηση των παραγγελιών οφείλονται κατά κανόνα σε αβεβαιότητες ( π. χ. Απεργίες, αργίες ) και στην ανάγκη επιτυχημένου συντονισμού με - ταξύ διαφορετικών δραστηριοτήτων στον οργανισμό. 17/10/2008 Διαφάνεια 7

Ικανοποίηση παραγγελιών και προτεινόμενες λύσεις  Βελτίωση στις διαδικασίες λήψης της παραγγελίας  Βελτίωση των διαδικασιών λήψης παραγγελιών μέσα από την αυτόματη σύνδεση τους με το μηχανισμό παράδοσης.  Αυτοματοποίηση της σύνδεση μεταξύ μηχανισμού λήψης παραγγελιών και του συστήματος παραλαβής πληρωμών.  Βελτίωση της διαχείρισης των αποθεμάτων  warehouse management system (WMS)  Software για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης της αποθήκης.  Αυτοματοποίηση διαδικασιών για την διαχείριση των αποθεμάτων.  Δημιουργία λεπτομερούς καταλόγου αποθεμάτων.  Χρήση τεχνολογιών RFID. 17/10/2008 Διαφάνεια 8

Ικανοποίηση παραγγελιών και προτεινόμενες λύσεις για Β 2 Β EC Καινοτόμες στρατηγικές για την παράδοση προϊόντων  Merge-in-transit  Μοντέλο logistics κατά το οποίο τα επιμέρους τμήματα του τελικού προϊόντος αποστέλλονται απευθείας στον τελικό παραλήπτη ή σε κάποιον integrator στην περιοχή του τελικού παραλήπτη και συναρμολογούνται εκεί.  Το αποτέλεσμα είναι η μείωση του χρόνου παράδοσης και του κόστους του τελικού προϊόντος.  Rolling warehouse  Μοντέλο logistics κατά το οποίο για τα προϊόντα που βρίσκο - νται σε κάποιο όχημα προς μεταφορά δεν έχει προαποφα - σιστεί που θα μεταφερθούν, αλλά η απόφαση λαμβάνεται κατά τη στιγμή της παράδοσης. 17/10/2008 Διαφάνεια 9

CRM και η σχέση του με το EC  Customer Relationship Management (CRM)  Η εταιρική προσέγγιση που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη σωστή εξυπηρέτηση του καταναλωτή με σκοπό την καλλιέργεια μίας μακρόχρονης σχέσης μαζί του με αμοιβαία πλεονεκτήματα για την εταιρία και για τον ίδιο.  Τύποι διαδικασιών CRM ( από το κεφ. 1 του βιβλίου )  Λειτουργικές (Operational)  Customer service, order management, billing.  Αναλυτικές (Analytical)  Συγκέντρωση, επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων καταναλωτών  Συνεργατικές (Collaborative)  Αφορά την επικοινωνία με τον πελάτη 17/10/2008 Πηγή : Διαφάνεια 10

CRM και η σχέση του με το EC  Κατηγοριοποίηση διαδικασιών CRM  Προγράμματα καλλιέργειας της εμπιστοσύνης (Loyalty).  Προγράμματα για την προσέλκυση νέω πελατών.  Προγράμματα για την προσέλκυση απογοητευμένων πελατών που προτίθεται να φύγουν ή έχουν φύγει (Save or win-back).  Προσφορά συνοδευτηκών προϊόντων και υπηρεσιών προκειμένου να αυξηθεί η ικανοποίηση των πελατών (Cross- sell/up-sell).  e-CRM είναι οι διαδικασίες CRM που υλοποιούνται προς τον πελάτη με ηλεκτρονικά μέσα ( π. χ. web applications). 17/10/2008 Διαφάνεια 11

Επίπεδα υπηρεσιών CRM  Βασικές υπηρεσίες (Foundation Services)  Site effectiveness & order fulfillment  Πελατοκεντρικές υπηρεσίες (Customer Centered)  Παρακολούθηση παραγγελίών (order tracing).  Διαχείριση προσωπικού προφίλ για κάθε χρήστη.  Συγκεκριμένη πολιτική ασφαλείας και προστασίας των προσωπικών δεδομένων των πελατών.  Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (Value-added)  Brokering  Advanced search  Auctioning 17/10/2008 Διαφάνεια 12

CRM κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής προϊόντων (Product lifecycle)  Απόκτηση νέων πελατών  Ενίσχυση του εταιρικού προφίλ της εταιρίας.  Παροχή προσφορών.  Υποστήριξη των πελατών κατά την αγορά  Διάθεση ενός απόλυτα λειτουργικού web site για την ολοκλήρωση των αγορών.  Ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας.  Ιδιαίτερα εάν υπάρχουν καθυστερήσεις.  Υποστήριξη μετά την ολοκλήρωση της αγοράς  Τεχνική υποστήριξη.  Επικοινωνία με τον πελάτη για νέα προϊόντα ή / και αναβαθμίσεις των υπαρχόντων. 17/10/2008 Διαφάνεια 13

Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα χρήσης CRM  Πλεονεκτήματα υιοθέτησης διαδικασιών και εργαλείων CRM  Παροχή κατά το δυνατόν υψηλού επιπέδου φροντίδας προς τον πελάτη (customer care).  Μειονεκτήματα υιοθέτησης διαδικασιών και εργαλείων CRM  Υψηλό κόστος.  Απαιτείται ολοκλήρωση με τα υπόλοιπα πληροφοριακά συστήματα της εταιρίας. 17/10/2008 Διαφάνεια 14

Επιτυχία κατά την υιοθέτηση CRM  Παράγοντες για επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος  Πελατοκεντρική στρατηγική.  Αφοσίωση από το προσωπικό της εταιρίας στο συγκεκριμένο σκοπό.  Αναδιοργάνωση διαδικασιών.  Επένδυση σε προϊόντα νέων τεχνολογιών με παράλληλη ενοποίηση τους με τα υπάρχοντα συστήματα της εταιρίας και ειδικότερα με το ERP.  Η επιτυχία πρέπει να βασίζεται σε πολύ συγκεκριμένα κριτήρια (metrics). 17/10/2008 Διαφάνεια 15

Κριτήρια επιτυχίας  Εξυπηρέτηση πελατών και CRM  Χρόνοι αποκρισιμότητας στα αιτήματα πελατών.  Οι χρόνοι συνήθως κυμαίνονται μεταξύ ωρών.  Αποκρισιμότητα σε πραγματικό χρόνο με χρήση auto-responders.  Διαθεσιμότητα του ιστοτόπου (~99,9%)  Η πληροφορία στον ιστοτόπο πρέπει να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.  Ασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων.  Πολιτική επιστροφών  Ενισχύεται η εμπιστοσύνη και η αφοσίωση των πελατών εάν υπάρχει πολιτική επιστροφών.  Ευκολία πλοήγησης, αγοράς και πληρωμής των προϊόντων στον ιστοτόπο. 17/10/2008 Διαφάνεια 16

Κατηγοριοποίση των τεχνολογικών εφαρμογών CRM  Customer-facing applications  Helpdesk, sales force automation, service automation,  Automated call-centers, autoresponders.  Customer-touching applications  Self service activities (i.e. FAQs, web self-service)  Customer-centric intelligence applications  Εφαρμογές που πραγματοποιούν ανάλυση των ιστορικών δεδομένων συμπεριφοράς πελατών για να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη στο κατάστημα.  Online networking and other applications  Chat rooms, blogs, forums etc. 17/10/2008 Διαφάνεια 17

Outsourcing EC support services  Για ποιους λόγους συνιστάται το outsourcing υποστηρικτικών υπηρεσιών ;  Επιθυμία ο οργανισμός να συγκεντρωθεί στη βασική δραστηριότητα.  Η αναγκαιότητα να προσφέρουμε υπηρεσίες άμεσα στον καταναλωτή.  Έλλεψη εμπειρίας σε συγκεκριμένες υπηρεσίες.  Η μη δυνατότητα υλοποίησης οικονομίας κλίμακας μέσα στην επιχείριση με αποτέλεσμα να είναι περισσότερο συμφέρον να δωθεί η υπηρεσία σε εξωτερική εταιρία - συνεργάτη. 17/10/2008 Διαφάνεια 18

Διαδικασία ανάπτυξης εφαρμογών EC 17/10/2008 Διαφάνεια 19

Order Fulfillment and e-CRM (Customer Relationship Management) Ερωτήσεις ; 17/10/2008 Διαφάνεια 20