Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οικιακή οικονομία Γιατί? Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία- Βενετία.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
H λειτουργία της Μαθητείας των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ : Μια σύγχρονη καινοτομική εκπαιδευτική προσέγγιση στην Επαγγελματική Κατάρτιση Γιάννης Χαλάς Εκπαιδευτικός ΟΑΕΔ.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Βασιλική Καρούνου Ερευνητική Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας EBEO/EMΠ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Προώθηση / Επικοινωνία
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Τιμές Μεταφοράς.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Το κόστος Ποιότητας    
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ Νίκος Σκουλάς Μανουέλα Σκουλά Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ

ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ για όλα τα στελέχη και τους υπαλλήλους όλων των τμημάτων του σουπερμάρκετ εμπλουτισμένο με παρουσιάσεις σε PowerPoint Video Εικόνα Ασκήσεις Προβλήματα και Άλλες διαδραστικές μεθόδους κατά τρόπο που ενθαρρύνεται η συνεχής ενεργός συμμετοχή των εκπαιδευομένων.

Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει τις εξής ενότητες Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει τις εξής ενότητες Το ελληνικό λιανεμπόριο τροφίμων σε περίοδο κρίσης Εισαγωγή στα οικονομικά του σουπερμάρκετ Πωλήσεις - Χάρισμα ή δεξιότητα; Εξυπηρέτηση πελατών - Η πρώτη μας μέριμνα Διαχείριση προβλημάτων και παραπόνων Τμήμα Κρεοπωλείου: Άξονας σχεδιασμού των γευμάτων Τμήμα Οπωροπωλείου: Η αφθονία της φύσης στο σουπερμάρκετ Τμήμα Delicatessen(τυριά, αλλαντικά, αλίπαστα, σαλάτες, γκουρμέ)

Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει τις εξής ενότητες Δημιουργία Αποτελεσματικών Προβολών Η συσκευασία της παραγγελίας του πελάτη Άνοιγμα κιβωτίων – Γέμισμα ραφιών – Η Λειτουργία των ταμείων Το άγνωστο έλλειμμα του σουπερμάρκετ – Κλοπές και τρόποι πρόληψης Ανάπτυξη και αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού Μπορείτε να παραλείψετε κάποιες απ’ αυτές ή να προσθέσετε άλλες, ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτεραιότητές σας

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΗΣ Η νέα τάξη πραγμάτων Πρωτόγνωρη οικονομική και κοινωνική κρίση Παγκοσμιοποίηση και απελευθέρωση της αγοράς Εισβολή μεγάλων πολυεθνικών αλυσίδων Εντεινόμενος ανταγωνισμός Τρόποι αντιμετώπισης της κρίσης και του ανταγωνισμού

Εισαγωγή στα Οικονομικά του Σουπερμάρκετ Εισαγωγή στα Οικονομικά του Σουπερμάρκετ Βασικές έννοιες των οικονομικών του ΣΜ με βάση την πρακτική αριθμητική Παράγοντες που επηρεάζουν την κερδοφορία του καταστήματος και πως: πωλήσεις και αποφορολόγησή τους μεγιστοποίηση μικτού κέρδους - πρόληψη διαρροών επίδραση της κυκλοφοριακής ταχύτητας στο μικτό κέρδος έλεγχος δαπανών (σταθερών και μεταβλητών) λειτουργικό κέρδος – αποσβέσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ – Χάρισμα ή Δεξιότητα; ΠΩΛΗΣΕΙΣ – Χάρισμα ή Δεξιότητα; Βασικές έννοιες: Marketing - Πωλήσεις – Merchandising Προϊόντα για ικανοποίηση βασικών αναγκών και προϊόντα ικανοποίησης επιθυμιών Τα χαρακτηριστικά του καλού πωλητή Η επίδραση του φυσικού χώρους στις πωλήσεις Ο ρόλος των Προβολών Ο ρόλος της γνώσης των προϊόντων, της ευγενικής εξυπηρέτησης, και της ευαίσθητης διαχείρισης των παραπόνων στην ενίσχυση των πωλήσεων Πέντε κλειδιά για επιτυχή πώληση Δοκιμασμένες καλές πρακτικές

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ Η πρώτη μας μέριμνα Ποιος είναι ο πελάτης μας; – Εξωτερικοί και εσωτερικοί πελάτες Γιατί χάνουμε πελάτες; Διαδικασίες φιλικές προς τον πελάτη Αξιολόγηση του επιπέδου εξυπηρέτησης Η τέχνη της επικοινωνίας – Η κατανόηση της γλώσσα του σώματος Αντιλήψεις και προκαταλήψεις Θετικές και αρνητικές εκφράσεις Κανόνες συμπεριφοράς για ευχαριστημένους πελάτες «Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο»;;;

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ & ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Τα παράπονα των πελατών είναι σαν φάρμακα. (Δυσάρεστα αλλά χρήσιμα) Αιτίες - κατηγορίες παραπόνων Το 96% των δυσαρεστημένων δεν παραπονείται αλλά δεν επιστρέφει!!! Οι ικανοποιημένοι ενημερώνουν 5 άλλους. Οι δυσαρεστημένοι, 10 έως 20 Κανόνες για αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων Πως ηρεμούμε δύσκολους και ενοχλημένους πελάτες

Άξονας σχεδιασμού των γευμάτων ΤΜΗΜΑ ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟΥ Άξονας σχεδιασμού των γευμάτων Πρόσφατες αλλαγές στη παραγωγή, συσκευασία, τυποποίηση και διάθεση νωπών κρεάτων Η σημασία του καλού κρεοπώλη Οι διάφορες κατηγορίες κρεάτων. Ζήτηση, σχέση αξίας/τιμής Τεμαχισμός και τρόποι μαγειρικής. Στεγνή και υγρή μαγειρική. (Χοιρινό, πουλερικά, μοσχάρι, αμνοερίφια, κουνέλια, κ.λπ.) Ειδικά για το μοσχαρίσιο κρέας (σίτεμα, εμπρόσθιο και οπίσθιο τεταρτημόρια, κ.λπ.) Παράγοντες που κάνουν ένα κρεοπωλείο να ξεχωρίζει Η σημασία της υγιεινής στο κρεοπωλείο Ο ρόλος της σωστής σήμανσης στο κρεοπωλείο Ο συμβουλευτικός ρόλος του κρεοπώλη Απογραφές και υπολογισμός μικτού κέρδους

Η αφθονία της φύσης στο σουπερμάρκετ ΤΜΗΜΑ ΟΠΩΡΟΠΩΛΕΙΟΥ Η αφθονία της φύσης στο σουπερμάρκετ Η συμβολή του τμήματος στην κερδοφορία του καταστήματος – Μεγάλη κυκλοφοριακή ταχύτητα Εικόνα φρεσκάδας, χρωμάτων και αφθονίας – Υγιεινή διατροφή Ομαδοποίηση σύμφωνα με τη χρήση Διαδικασία παραλαβής, αποθήκευσης και συντήρησης οπωροκηπευτικών προϊόντων – Θερμοκρασίες, υγρασία Διαδικασία ανακύκλωσης – F.I.F.O. (Π.Ε.Π.Ε.) Αναγνώριση προϊόντων Οπωροπωλείου Διαχείριση ευπαθών και φυλλωδών προϊόντων Απογραφές και υπολογισμός μικτού κέρδους

Τυριά, Αλλαντικά, Αλίπαστα, Σαλάτες, Γκουρμέ ΤΜΗΜΑ ΝΤΕΛΙΚΑΤΕΣΣΕΝ Τυριά, Αλλαντικά, Αλίπαστα, Σαλάτες, Γκουρμέ Ο ρόλος του τμήματος στον σύγχρονο τρόπο ζωής – ανταπόκριση στη ζήτηση για γρήγορες και εύκολες λύσεις Ελκυστικές βιτρίνες, Προβολές, Γευστικές δοκιμές Σήμανση (ταμπέλες που πληροφορούν και πουλάνε) Αναγνώριση προϊόντων Delicatessen σε κάθε κατηγορία, προέλευση, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και χρήση Η σημασία των καλών σχέσεων με τον πελάτη και οι τεχνικές πωλήσεων Προσωπική υγιεινή των πωλητών/τριών και διαδικασίες προστασίας της υγείας των πελατών Απογραφές και υπολογισμός μικτού κέρδους

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΒΟΛΩΝ Αποτελεσματικότητα των προβολών Πότε στήνουμε μία προβολή Τί χρειαζόμαστε για το στήσιμο της προβολής; Τα βασικά στοιχεία της προβολής (τα προϊόντα – ο τρόπος στησίματος - η τοποθεσία – δημιουργία τεμπέλες με μήνυμα) Παραδείγματα και υποδείγματα προβολών

Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ Η σημασία της σωστής συσκευασίας Σωστές τεχνικές συσκευασίας – διαχωρισμός προϊόντων Προϊόντα που απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή Οι ιδιαιτερότητες και η σωστή διαχείριση της βιοδιασπώμενης σακούλας και της επαναχρησιμοποιούμενης τσάντας.

Άνοιγμα κιβωτίων – Γέμισμα ραφιών – Λειτουργία ταμείων Τα βασικά καθήκοντα του υπαλλήλου των ραφιών και των ταμείων. Τι πρέπει να προσέχουμε κατά το άνοιγμα των κιβωτίων και γιατί. Τρόποι κοπής κιβωτίων Ανάρτηση τιμών - Η σημασία της σωστής τιμής στο ράφι – Η χρησιμότητα τής σωστής θέσης της ετικέτας. Γέμισμα, καθάρισμα και τακτοποίηση ραφιών Ταμείο: Η τελευταία επαφή με τον πελάτη – Η ταμίας ως πρέσβειρα καλής θελήσεως για το κατάστημα και την εταιρία.

Το άγνωστο έλλειμμα του σουπερμάρκετ Κλοπές και τρόποι πρόληψης Κλοπές από πελάτες Κλοπές από προσωπικό Μείωση απωλειών στον χώρο παραλαβής

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ Διαπιστώσεις για τις ραγδαίες οικονομικές, κοινωνικές, και τεχνολογικές αλλαγές και οι επιπτώσεις τους στο προσωπικό και στους πελάτες μας Δώδεκα Συνταγές για την ανάπτυξη και αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού: Περιγραφή θέσης εργασίας Εντοπισμός, προσέλκυση και επιλογή προσωπικού Η υποκίνηση ξεκινά με την πρόσληψη Η εκπαίδευση ως παράγων παραγωγικότητας Μέτρα απόδοσης – Αξιολόγηση αποτελεσμάτων Συμμετοχή των υπαλλήλων στη διαδικασία λήψης αποφάσεων Άσκηση ελαστικής εξουσίας Ο καθοδηγητικός ρόλος της ηγεσίας

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ Νίκος Σκουλάς Μανουέλα Σκουλά Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ