Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για το σχολικό κήπο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Designed by TheTemplateMart.com Η ζωή γύρω μας Κοινό σκεπτικό των ενοτήτων.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Ο ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΣΟΥΓΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Τ.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Βιολογία Γυμνασίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Σχολική Δραστηριότητα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
5ο Δημοτικό Σχολείο Κω Το κοινωνικό Σχολείο, το πράσινο Σχολείο, το Σχολείο που καινοτομεί, το συνεργατικό Σχολείο.
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για το σχολικό κήπο

Λύκειο Τυρνάβου 6ο δημ. Σχ. Ευόσμου

"Είναι αδύνατο για ένα παιδί που εργάζεται στον κήπο να μη συντονιστεί με ορισμένους παγκόσμιους νόμους ..., ανακατεύοντας το έδαφος ακούραστα έτσι ώστε να αφήσει την υγρασία και τον αέρα, τη φύση, να βυθιστεί μυστικά, βαθιά μέσα στην καρδιά του." DORA WILLIAMS (1911) from Gardens and Their Meaning

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα Σπουδών υποχρεωτικής εκπαίδευσης για το θεματικό πεδίο «Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΠΕΑΑ)» η διερεύνηση κάθε θέματος γίνεται σε 4 επίπεδα: 1ο Επίπεδο: Θεμελιώδεις γνώσεις 2ο Επίπεδο: Εντοπισμός ζητήματος/ προβλήματος 3ο Επίπεδο: Διερεύνηση ζητήματος/ 4ο Επίπεδο: Δράσεις

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: τουλάχιστον ένα σχολ. έτος ΤΑΞΗ: Το σχέδιο εργασίας, με κατάλληλες προσαρμογές, μπορεί να εφαρμοστεί από το Νηπιαγωγείο ως το Λύκειο.

1ο Επίπεδο-Θεμελιώδεις γνώσεις Στόχοι : 1ο Επίπεδο-Θεμελιώδεις γνώσεις Στόχοι : οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν βασικές γνώσεις και συγκεκριμένα να: Αναγνωρίζουν τα μορφολογικά και λειτουργικά στοιχεία διαφόρων σχολ. Κήπων Ενημερωθούν για την αισθητική, περιβαλλοντική, εκπαιδευτική αξία ενός σχολικού κήπου Αναφέρουν με τα ονόματά τους διάφορα είδη δένδρων, θάμνων, χαμηλής βλάστησης και κηπευτικών Αντιληφθούν τη διαδικασία της φυτικής παραγωγής Επιχειρηματολογούν για τα πλεονεκτήματα δημιουργίας σχολικού κήπου

2ο Επίπεδο-εντοπισμός προβλήματος Στόχοι : 2ο Επίπεδο-εντοπισμός προβλήματος Στόχοι : οι μαθητές και οι μαθήτριες να: Συγκρίνουν την αυλή του σχολείου τους με άλλες σχολικές αυλές Εντοπίσουν τα μορφολογικά και λειτουργικά στοιχεία βλάστησης στην αυλή του σχολείου τους Προβληματιστούν για τον ανασχεδιασμό του σχολικού τους κήπου

3ο Επίπεδο-διερεύνηση προβλήματος Στόχοι: 3ο Επίπεδο-διερεύνηση προβλήματος Στόχοι: οι μαθητές και οι μαθήτριες να: διερευνήσουν τις κλιματολογικές, εδαφολογικές, οικονομικές προϋποθέσεις δημιουργίας σχολ. κήπου διερευνήσουν τις αντιλήψεις των μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων για τη δημιουργία σχολ. κήπου

4ο Επίπεδο-δράσεις Στόχοι : 4ο Επίπεδο-δράσεις Στόχοι : οι μαθητές και οι μαθήτριες να: ενημερώσουν τη σχολική κοινότητα για τη δυνατότητα δημιουργίας σχολ. κήπου σχεδιάσουν το σχολ. κήπο που επιθυμούν συνεργαστούν μεταξύ τους και με κατάλληλους φορείς (π.χ. δήμος, σύλλογος γονέων, εκπαιδευτικοί, εθελοντές) για τη δημιουργία σχολ. κήπου. αντιληφθούν τη διαδικασία της φυτικής παραγωγής αναλάβουν υπεύθυνα τη φύτευση, καλλιέργεια και φροντίδα του σχολ. κήπου

ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Εφαρμόζεται η ομαδοσυνεργατική, βιωματική, ενεργητική και διεπιστημονική μεθοδολογία και συγκεκριμένα η μέθοδος του πρότζεκτ ή της επίλυσης προβλήματος σε 4 επίπεδα.

1ο Επίπεδο: για την απόκτηση βασικών γνώσεων 1ο Επίπεδο: για την απόκτηση βασικών γνώσεων Οι μαθητές και οι μαθήτριες ενημερώνονται για βασικά θέματα που αφορούν την περιβαλλοντική, αισθητική και παιδαγωγική αξία του σχολικού κήπου. Για την ενημέρωση αυτή μπορεί να: παρουσιαστεί πληροφοριακό υλικό σε μορφή ppt, να γίνει ανάγνωση φωτογραφιών να πραγματοποιηθούν διδακτικές επισκέψεις σε κατάλληλους φορείς και σχετικούς χώρους, όπως σχολικούς και βοτανικούς κήπους, φυτώρια κ.α. ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 μήνας

2ο Επίπεδο/ 3ο Επίπεδο : για τον Εντοπισμό και τη Διερεύνηση ζητήματος/ προβλήματος Οι μαθήτριες και οι μαθητές διερευνούν τις κλιματολογικές, εδαφολογικές, οικονομικές προϋποθέσεις δημιουργίας σχολ. κήπου διαμορφώνουν ερωτηματολόγια για τους μαθητές, για τους γονείς και για τους εκπαιδευτικούς συγκεντρώνουν και ταξινομούν τις απαντήσεις, επεξεργάζονται φύλλα εργασίας βγάζουν συμπεράσματα ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 μήνες

4ο Επίπεδο: Δράσεις ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 μήνες Οι μαθητές και οι μαθήτριες σχεδιάζουν την αυλή που επιθυμούν και προβαίνουν σε δράσεις σύμφωνα με τους στόχους που έχουν θέσει. 2. συνεργάζονται με εκπαιδευτικούς και διάφορους φορείς (δήμο, γονείς, ΜΚΟ) για την δημιουργία και συντήρηση του σχολικού κήπου.

6ο δημ. Σχ. Ευόσμου

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Αξιολογείται από εκπαιδευτικούς και μαθητές, ο βαθμός επίτευξης των στόχων του προγράμματος με: Παρατήρηση Συζήτηση Ερωτηματολόγια κ.α. Επίσης αξιολογείται η συμμετοχή, η συνεργατικότητα, το ενδιαφέρον, ο βαθμός ικανοποίησης από την πορεία της εργασίας.

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Γλώσσα, Φυσικές επιστήμες, Βιολογία, Χημεία, Μαθηματικά, Καλλιτεχνικά, ΣΕΠ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Ανάγνωση εικόνων με σχ. Αυλές, κήπους- σύγκριση συμπεράσματα Στην αυλή του σχολείου μου μ’ αρέσει, δεν μ’ αρέσει Ανακάλυψη των φυτών του υπάρχοντος κήπου ή του γειτονικού πάρκου Μέτρηση ηλικίας δένδρων Υιοθέτηση δένδρων φυτών και καταγραφή της ανάπτυξης τους Σήμανση φυτών Σ’ ένα κήπο ποιος τρέφει ποιόν Ερωτηματολόγιο πως θα ήθελα τη σχ. Αυλή-συναισθήματα Σχεδιασμός σκαριφήματος της σχ. Αυλής Τι θα χρειαστούμε και πόσο κοστίζει; Ημερολόγιο εργασιών του κήπου-αλλαγή εποχών

Ανάγνωση εικόνων με σχ. Αυλές-κήπους, σύγκριση - συμπεράσματα Ανάγνωση εικόνων με σχ. Αυλές-κήπους, σύγκριση - συμπεράσματα Τόπος: αίθουσα διδασκαλίας Διάρκεια: 1 διδακτική ώρα Διαδικασία Χωριστείτε σε ομάδες Σε κάθε ομάδα μελετήστε και συγκρίνετε δύο εικόνες που παρουσιάζουν σχολικές αυλές, Καταγράψτε τις ομοιότητες και τις διαφορές που εντοπίζετε στις σχολικές αυλές που φαίνονται στις εικόνες που μελετήσατε Η κάθε ομάδα ανακοινώνει και περιγράφει τι δείχνουν οι εικόνες που είδε, τι ομοιότητες και διαφορές κατέγραψε.

τι μου αρέσει τι δεν μου αρέσει στην αυλή του σχολείου μου Τόπος: σχολική αυλή και αίθουσα διδασκαλίας Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες Διαδικασία Χωριστείτε σε ομάδες. Παρατηρείστε και Φωτογραφίστε ενδιαφέρουσες περιοχές της αυλής του σχολείου σας. Συμπληρώστε τον παρακάτω πίνακα «η αυλή του σχολείου μου έχει-είναι», «στην αυλή του σχολείου μου μ’ αρέσει, δεν μ’ αρέσει»

Σήμανση φυτών Τόπος: αίθουσα διδασκαλίας και σχολ. κήπος Τόπος: αίθουσα διδασκαλίας και σχολ. κήπος Διάρκεια: 1-2 διδακτικές ώρες ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Χωριστείτε σε ομάδες και αναλάβετε μια περιοχή του σχολ. κήπου. κατασκευάστε ταμπέλες σήμανσης κάθε είδους φυτού (τεχνολογία, καλλιτεχνικά), που φύεται στην περιοχή της ομάδας σας. Τοποθετείστε τις ταμπέλες δίπλα στα φυτά που αναγράφονται σ’ αυτές.

Υιοθέτηση δένδρων- φυτών και καταγραφή της ανάπτυξης τους Τόπος: σχολική αυλή Διάρκεια: μέχρι το τέλος του προγράμματος ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Χωριστείτε σε ομάδες Παρατηρείστε τα φυτά στο σχολικό κήπο Υιοθετείστε ένα δένδρο, ένα θάμνο κ.α. Δώστε στην ομάδα σας το όνομα του υιοθετημένου Παρακολουθείτε και καταγράφετε την ανάπτυξη και τις εποχιακές αλλαγές του φυτού που υιοθετήσατε

Ποιος τρώει ποιον στο σχολικό κήπο Τόπος: σχολικός κήπος Διάρκεια: 1 διδακτική ώρα ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Χωριστείτε σε ομάδες Κάθε ομάδα επισκέπτεται μια περιοχή του σχολικού κήπου (π.χ. ένα παρτέρι) Αναζητήστε στο χώμα, στους κορμούς , στα φύλλα και καταγράψτε όλους τους ζωντανούς οργανισμούς που ζουν ή επισκέπτονται αυτή την περιοχή π.χ. φυτά, πουλιά, θηλαστικά κ.α. Σχηματίστε μια τροφική αλυσίδα ή ένα τροφικό πλέγμα με τους παραπάνω οργανισμούς

Δημιουργία –επέκταση σχολικού κήπου Τόπος: σχολική αυλή Διάρκεια: τουλάχιστον μια καλλιεργητική περίοδο για τα εποχιακά φυτά ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Επιλέξτε το χώρο της σχολικής αυλής που θα δημιουργείστε παρτέρια με λαχανικά, αρωματικά και ανθοφόρα φυτά, δένδρα, θάμνους κ.λ.π., Προβληματιστείτε σχετικά με την καταλληλότητα του εδάφους και του μικροκλίματος για διάφορα είδη φυτών. Ζητείστε τη βοήθεια της υπηρεσίας πρασίνου ή άλλων εθελοντών γονέων και εκπαιδευτικών για την προετοιμασία του εδάφους και τη φύτευση. Φροντίστε για την ανάπτυξη των φυτών με κατάλληλο πότισμα και προστασία από καταστροφές Παρακολουθείστε και καταγράψτε στο ημερολόγιό σας τα στάδια ανάπτυξης των φυτών.

Τι θα χρειαστούμε και πόσο θα κοστίσει ο σχολικός μας κήπος; Τι θα χρειαστούμε και πόσο θα κοστίσει ο σχολικός μας κήπος; Τόπος: δημοτικό ή ιδιωτικό ή δασικό φυτώριο Διάρκεια: ανάλογα με το χώρο της διδακτικής επίσκεψης ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Χωριστείτε σε ομάδες ανάλογα με τα είδη των φυτών που επιθυμείτε να φυτεύσετε (δένδρα, αρωματικά φυτά, ανθοφόρα, λαχανικά) 2) Μετρήστε τις διαστάσεις του χώρου που αντιστοιχεί για φύτευση σε κάθε ομάδα 3) Επισκεφθείτε ένα φυτώριο και ρωτήστε: τι είδους και πόσα φυτά θα χρειαστεί κάθε ομάδα πόσο θα κοστίσουν τα φυτά, τα εργαλεία καλλιέργειας τι είδους ποτιστικό σύστημα θα χρειαστεί, πόσο θα κοστίσει

Προϋπολογισμός για το σχολικό μας κήπο Προϋπολογισμός για το σχολικό μας κήπο Τόπος: αίθουσα διδασκαλίας Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Χωριστείτε στις ίδιες ομάδες με την προηγούμενη δραστηριότητα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που συλλέξατε, 1) Προϋπολογίστε το κόστος της καλλιέργειας που αναλάβατε (συνυπολογίστε το κόστος το φυτών, των εργαλείων, του νερού ποτίσματος…) 2) Συζητήστε στην ομάδα σας ποιος θα αναλάβει το κόστος καλλιέργειας (δήμος, σχολική επιτροπή, σύλλογος γονέων) και αν υπάρχει τρόπος μείωσης αυτού. 3) Συντάξτε μια επιστολή που θα απευθύνετε σε πιθανούς χορηγούς για τη βελτίωση του σχολικού κήπου

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ- ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

6ο δημ. Σχ. Ευόσμου Πώς είναι η αυλή του σχολείου μου μ’ αρέσει, δεν μ’ αρέσει

Στους Λαχανόκηπους, φυτεύτηκαν 10 είδη χειμερινών φυτών, όπως μπρόκολο, κουνουπίδι, μαρούλι κλπ, αλλά και από πολλά μυρωδικά φυτά όπως μαϊντανός, και θα ποτίζονται με σύστημα αυτόματου ποτίσματος από το Δήμο. Τα περισσότερα από τα φυτά ήταν έτοιμα, ενώ χρησιμοποιήθηκαν και κάποιοι σπόροι κυρίως για διδακτικούς λόγους.

Οι τριανταφυλλιές μας άνθισαν κι ομόρφυναν την είσοδο του σχολείου μας Οι τριανταφυλλιές μας άνθισαν κι ομόρφυναν την είσοδο του σχολείου μας. Ο αρακάς μας είναι έτοιμος, δεν φτάνει για να μαγειρέψουμε για όλους μια και φυτέψαμε λίγα φυτά με σκοπό να δούμε πως μεγαλώνει αυτό το αναρριχώμενο φυτό και πως είναι ο καρπός του. Οι πατάτες μας μεγαλώνουν, ελπίζουμε μέχρι το τέλος του Ιουνίου να είναι έτοιμες και να τις δοκιμάσουμε

6o δημ. Σχ. ΕΔΕΣΣΑΣ

Σχέδιο σχολικού κήπου