Άσκηση 8/1/2013 για όλες τις υποομάδες. Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΙΣ Mια πόλη με λιγότερους δ………………… και περισσότερο π……………………….παρουσιάζει.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ENEΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ ΝΕΑ ΚΑΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΚΤΙΡΙΑ
Advertisements

ΑΝΟΙΚΤΗ ΗΜΕΡΙΔΑ "Ενεργειακή και Περιβαλλοντική Αναβάθμιση Δημόσιων Χώρων: Καινοτόμες Μέθοδοι και Προοπτικές” Στυλιανός Διαμαντίδης, Γενικός Γραμματέας.
Η ολοκλήρωση σε πολεοδομική και αρχιτεκτονική κλίμακα.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ
Παραδοσιακή Αρχιτεκτονική
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑ.
Βιοκλιματικός σχεδιασμός κτιρίων: Δημιουργία σχετικής ιστοσελίδας
των χώρων καθημερινής διαβίωσης
Ο ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΒΙΩΣΙΜΑ ΚΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΗΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Ε ν έ ρ γ ε ι α.
ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
Κωνσταντίνος Βασιλόπουλος & Δημήτρης Μιχαλακόπουλος
Κ. Καρτάλης Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σχεδιασμός και αξιολόγηση μιας σειράς διδασκαλιών στο πλαίσιο του γραμματισμού στις φυσικές επιστήμες. Εισαγωγή στις αρχές της Βιοκλιματικής και στη διαχείριση.
Χωρίζοντας το φυσικό περιβάλλον σε ενότητες
ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ,ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ
ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Αστικό και περιαστικό πράσινο
ΤΜΗΜΑ : Β1 ΟΜΑΔΑ : ΑΤΡΟΜΗΤΟΙ
Ασκήσεις.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Όξινη βροχή.
ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΕΣ ΑΝΤΛΙΕΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ
 1. Προφύλαξη μόνωσης  2. Θερμομόνωση  3. Ηχομόνωση  4. Βελτίωση περιβαλλοντικών συνθηκών  5. Μείωση της απορροής των βρόχινων νερών  6. Οικονομία.
Η ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΟΡΙΖΕΙ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΙ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ.
ΘΕΜΑ: «ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ"
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΣΠΙΤΙΟΥ ΘΕΡΜΟΜΟΝΩΣΗ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΣΤΕΓΕΣ ΤΣΙΦΤΣΗ ΦΕΡΟΝΙΚΗ - ΡΑΠΤΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΤΣΑΜΠΑΡΛΗΣ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ - ΧΑΪΤΙΔΟΥ ΡΕΝΙΑ.
Κήποι - συμβουλές Χαλάς Μάριος Τσουκλείδης Σωτήρης.
Οι επιδράσεις των δασών στη ζωή των ανθρώπων
Αστική Θερμική Νησίδα.
H Ελλάδα είναι μια ιδιαίτερα ευνοημένη χώρα μιας και τις περισσότερες μέρες του χρόνου έχει πολλές ώρες ηλιοφάνεια Τι γνωρίζετε για την ηλιακή ενέργεια;
Ήλιος & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣΗ
 Στο σχολείο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την βιομάζα ως καύσιμο για παραγωγή ηλεκτρισμού και θερμότητας,καύσης. Το μόνο που χρειάζεται είναι να αντικαταστήσουμε.
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΝΙΚΟΣ ΚΑΣΤΑΝΟΥ ΑΓΑΠΗ ΜΑΝΤΖΑΝΑ ΣΟΦΙΑ
Άσκηση 8/1/2013 για όλες τις υποομάδες. Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΙΣ Mια πόλη με λιγότερους δρόμους και περισσότερο πράσινο.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
Νέα συστήματα αξιοποίησης της ηλιακής ενέργειας
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΣΤΕΓΩΝ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ Μειώνεται το κόστος για την θέρμανση και την ψύξη του κτηρίου κατά 50% και το κόστος συντήρησης του.
«Η πράξη σου μετράει, ανεξάρτητα πόσο μικρή είναι. Σκέψου πριν ενεργήσεις»
Ένα αξιοσημείωτο οικοσύστημα Το ρέμα της Πικροδάφνης είναι ένα αξιοσημείωτο οικοσύστημα του οποίου το πράσινο ανέρχεται σε 400 τουλάχιστον στρέμματα.
ΚΑΖΜΙΡΑ ΤΡΕΤΣΙΑΚ ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΩΣΤΕΡΗΣ Σχολικό έτος Γ / ΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ Καθηγητής : Κατσοπρινάκης Σταύρος.
ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. Α Αιολική Ενέργεια Αιολική Ενέργεια Η κινητική ενέργεια του ανέμου που προέρχεται από τη μετακίνηση αερίων μαζών στην ατμόσφαιρα.
Βιοκλιματικός σχεδιασμός ενός κτιρίου είναι ο σχεδιασμός ο οποίος λαμβάνοντας υπόψη το κλίμα κάθε περιοχής, στοχεύει στην εξασφάλιση των απαραίτητων εσωκλιματικών.
Τεχνολογία Ψυχρών Υλικών
Επιβλέπουσα: Λίλα Θεοδωρίδου
Εφαρμογές καλών και κακών αγωγών της θερμότητας στην καθημερινή μας ζωή Εξηγήστε γιατί τα αντικείμενα που σας παρουσιάζονται πιο κάτω είναι κατασκευασμένα.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ Επιλογή από κάθε σπουδαστή ενός χώρου αστικού πρασίνου (πόλεις > κατοίκους) Καταγραφή των κλιματολογικών, γεωλογικών, εδαφολογικών.
Σκίαση θερμοκηπίων Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ Σ.ΤΕ.Γ
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ΑΠΕ ΚΑΒΑΛΑ 2015
Θερμότητα.
Οι κλιματικές ζώνες της Γης
Το Φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Φράγματα, δρόμοι, πόλεις, μπάζωμα ρεμάτων κ.α.
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΤΑΡΑΤΣΕΣ ΣΕΡΕΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ.
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα "Εξοικονομώ Ενέργεια στο Σπίτι" ΕΠΑ.Λ Λαγκαδά
Project : Εναλλακτικές πηγές ενέργειας
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ
Διδάσκουσα : Μαρία Φακίρη. Η έννοια της κατοίκησης Κατοίκηση : κατοικία Ανάγκες : Aσφάλεια Φυσιολογία Κοινωνικός χαρακτήρας Εργασία Ελεύθερος χρόνος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άσκηση 8/1/2013 για όλες τις υποομάδες

Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΙΣ Mια πόλη με λιγότερους δ………………… και περισσότερο π……………………….παρουσιάζει πολλά οικολογικά πλεονεκτήματα: Πάρκα, κήποι, δένδρα, εν γένει πράσινες - φυτεμένες - επιφάνειες το καλοκαίρι σκιάζουν και δροσίζουν τους δρόμους, τους εσωτερικούς ακάλυπτους χώρους και τα κτίρια και συμβάλλουν στη δημιουργία ενός ιδιαίτερα ευνοϊκού μ……………………………………… που μπορεί να μειώσει κατά δύο (2) τουλάχιστον βαθμούς τη θερμοκρασία της πόλης κάνοντας πιο άνετη τη διαβίωση για τους κατοίκους. Παράλληλα, η φύτευση μειώνει τον θ………………………………, φιλτράρει τη ρ………………………………. και απορροφά το δ………………………………………………παράγοντας οξυγόνο. Όλοι αυτοί οι θετικοί παράγοντες συμβάλλουν στον περιορισμό της χρήσης των κ………………………………. Οι χώροι πρασίνου απορροφούν επίσης το νερό της βροχής και περιορίζουν τον κίνδυνο καταιγίδων και π…………………………... Το τοπίο και η φύτευση παίζουν επίσης ένα θετικό ψυχολογικό ρόλο ιδιαίτερα σημαντικό για την ίδια την πόλη και μπορεί να φιλοξενήσει μια μεγάλη ποικιλία χλωρίδας και πανίδας. απόσπασμα από το άρθρο: ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΣΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ της Μαργαρίτας Καραβασίλη: Συμπληρώστε με κόκκινο τα κενά

ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΙΑ Στο σχήμα απεικονίζεται η τροχιά του ηλίου τον χειμώνα και το καλοκαίρι Πως μπορούμε : Α. να αποφύγουμε την υπερθέρμανση του κτιρίου το καλοκαίρι …………………………………………………………………………………………………………….. Β. να εκμεταλλευτούμε την θερμότητα του ήλιου-στο εσωτερικό του κτιρίου- τον χειμώνα …………………………………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………………….. Συμπληρώστε με κόκκινο τα κενά

ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΙΑ Το κτίριο της εικόνας έχει στην πρόσοψη ένα θερμοκήπιο. Α. ποιά είναι η χρήση του το καλοκαίρι; …………………………………………………………………………………………………………….. Β. ποιά είναι η χρήση του τον χειμώνα; …………………………………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………………….. Συμπληρώστε με κόκκινο τα κενά

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ Στα πλαίσια της αειφορίας τι θα προτείνατε για: Α. τα απορρίμματα; ………………………………………………………………….. Β. την ενέργεια; …………………………………………………………………… Γ. το νερό; …………………………………………………………………… Συμπληρώστε με κόκκινο τα κενά

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΖΩΗ. Συμπληρώστε με κόκκινο τα κενά Στο κτίριο της εικόνας ποιους τρόπους εκμετάλλευσης των ανανεώσιμων μορφών ενέργειας μπορείτε να διακρίνετε; Α. ………………………………………………………………….. Β. …………………………………………………………………… Γ. ……………………………………………………………………

Το ελληνικό παραδοσιακό σπίτι χτίζεται κατά κανόνα με……………………….. προσανατολισμό, προκειμένου να αξιοποιεί τον ήλιο. Έτσι, το καλοκαίρι παραμένει ………………………….και το χειμώνα, που ο ήλιος είναι χαμηλότερα, …………………………... ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΗΜΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΤΕ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΝΔ ΒΔ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΔΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ Συμπληρώστε με κόκκινο τα κενά