Βελτίωση της πλατφόρμας ανάπτυξης συστημάτων πολλών πρακτόρων Agent Factory ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Τμήμα Ηλεκτρολόγων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
1. Εισαγωγή Ορισμοί:  VOD  NVOD  Live Streaming.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Γλωσσομάθεια.
Καθηγητής: Δ. Μπουτακίδης
ShareIt Social Network Project Simos Hatzikostas: Manolhs Georgiou: Theodoros Demetriou:
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Δημιουργία λογαριασμού .
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Λογισμικό εφαρμογών Τυποποιημένο λογισμικό εφαρμογών
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων
Ολυμπία Νίκου Α.Μ. Μ956 Διπλωματική Εργασία
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΠΟΥΤΑΚΙΔΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΦ.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Περιβάλλον Προσομοίωσης & Τεχνικές Σχεδίασης
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Παράγραφος 1.7. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Είσαι εκεί; Εδώ είμαι Είσαι έτοιμος να λάβεις ένα μήνυμα; Είμαι έτοιμος Πάρε το πρώτο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Διάδραση ανθρώπου- Υπολογιστή (Ε) ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
HMMY Τεχνολογία Λογισμικού Διδάσκων Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής, Ε.Μ.Π.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΑΛΕΖΑ ΣΟΦΙΑ ΑΕΜ:765.
Β΄Γυμνασίου Κουτζαγιώτη Αγγέλα.  Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, γνωστό και ως (electronic mail), είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες του διαδικτύου.
Αξιολόγηση πληροφοριακών συστημάτων
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Δίκτυα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Προηγμένη Εφαρμογή Ιστού Διαχείρισης Δεδομένων Βιοεπιστημών Διπλωματική Εργασία του Γεωργίου Πρέκα ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Διαχείριση Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Λογισμικό Λειτουργικό σύστημα Λογισμικό συστήματος
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Ταχύτητα Κόστος Παγκόσμια πρόσβαση Ευκολία ή Βολικότητα Ασφάλεια και Αξιοπιστία.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΜΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ» ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΓΕΡΓΑΤΣΟΥΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Το DSpace ως ένα Ανοικτό.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Μαθηματικών “Θεωρητική Πληροφορική & Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου” Ανάπτυξη διαδραστικού περιβάλλοντος (GUI)
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Ο Ρόλος του ΕΕΥΕΜ και το ΕΑΠ
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός Web Site: ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ « Εξέλιξη FarmManager για παροχή βοηθητικών υπηρεσιών (Android εφαρμογή) » Σέρρες 2016 ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής.
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Επίβλεψη συνεργατικών δραστηριοτήτων με Ταμπλέτα
Εφαρμογή Μεθοδολογίας ICONIX
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βελτίωση της πλατφόρμας ανάπτυξης συστημάτων πολλών πρακτόρων Agent Factory ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Τομέας Ηλεκτρονικής και Υπολογιστών Διπλωματική Εργασία: Νικολαΐδου Παρασκευή Α.Ε.Μ Επιβλέπων καθηγητής: Π. Α. Μήτκας

Ευφυής πράκτορας Agent Factory Data Acquisition Agent Training Module Agent Training Module Agent Use Repository Αίτημα νέου πράκτορα Agent Academy WEB Data Miner Δεδομένα εφαρμογών Δεδομένα συμπεριφοράς

 Δημιουργία νέων ανεκπαίδευτων πρακτόρων  Σχεδιασμός με βάση τις απαιτήσεις του χρήστη  Οι πράκτορες είναι έτοιμοι για εκπαίδευση Δημιουργία και εκτέλεση σεναρίου Συσχέτιση πράκτορα με συμπεριφορές Σχεδίαση συμπεριφορών Εισαγωγή οντολογιών

 Επανασχεδιασμός του Agent Factory με νέες απαιτήσεις  Βελτίωση του κώδικα που προϋπήρχε, ώστε ν’ ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις αυτές. Προηγούμενες αξιολογήσεις έδειξαν ότι το Agent Factory είχε προβλήματα. Γι’ αυτό, έπρεπε να γίνει…

Συγγραφή απαιτήσεων συστήματος Αξιοποίηση προηγούμενων δοκιμώνΣυγγραφή προδιαγραφών συστήματοςΚαταγραφή προβλημάτωνΕπίλυση προβλημάτωνΔοκιμές

Λειτουργικότητας SDT: Στην ερώτηση “Are you sure you want to close this window?”, ο χρήστης απαντά “No” αλλά το παράθυρο κλείνει! Αν ο χρήστης, δημιουργώντας στιγμιότυπο, δεν αποθηκεύσει τις αλλαγές του, καταστρέφονται τα δεδομένα του AUR Οι περισσότεροι διάλογοι επεξεργασίας ρυθμίσεων χάνουν τυχόν προηγούμενες ρυθμίσεις Διεπαφής χρήστη Σφάλματα Ελλείψεις Ο χρήστης δεν ενημερώνεται για την επιτυχή αποθήκευση Δεν προειδοποιεί πριν αντικατα- στήσει υπάρχοντες πράκτορες... Οι καρτέλες του ATDT δεν κλείνουν Δεν υπάρχουν κείμενα βοήθειας

Κατευθυντήριες γραμμές:  Αλλαγές μόνο στο package του AF  Πλήρης συμβατότητα  Διατήρηση τρόπου επικοινωνίας μεταξύ AF και άλλων Υ/Σ  Ο χρήστης να έχει πλήρη έλεγχο του συστήματος (ελάχιστες «πρωτοβουλίες»)

Δοκιμές Λειτουργίας ΕπίδοσηςΠίεσης Δομής Ικανότητα του συστήματος να επιτύχει ένα συγκεκριμένο στόχο Εσκεμμένες προσπάθειες προσβολής του συστήματος Μέτρηση χρόνων απόκρισης και κατανάλωσης πόρων Απλοί έλεγχοι της λειτουργικότητας Σύστημα πολλών πρακτόρων που εκτιμά την ποιότητα του αέρα

 Λειτουργικότητα:  Το σύστημα ενημερώνεται για τα assets  Καλούνται κλάσεις java  Αποθηκεύονται όλες οι συμπεριφορές σε αρχείο  Δεν καταστρέφονται τα δεδομένα στο AUR  Περιβάλλον χρήστη:  Αισθητική – ορθογραφία  Κατατοπιστικά μηνύματα ενημέρωσης (π.χ. αποθήκευση)  Εύκολη δημιουργία στιγμιότυπου

 Να διορθωθεί το πρόβλημα στο ATM, ώστε να τρέχουν σωστά οι πράκτορες  Δυναμικός καθορισμός του παραλήπτη ενός μηνύματος  Επέκταση χρήσης των assets (Παράδειγμα: Να περιέχεται σε μήνυμα το όνομα μιας κλάσης)