Διατροφή και υγεία Ελένη Καλιάτση Α΄ Γυμνασίου 1ο Γυμνάσιο Άργους.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τα νοσήματα του στόματος
Advertisements

ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Προληψη καρκινου: ΑλλαγεΣ στο τροπο ζωηΣ απο την παιδικη ηλικια
Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΒΛΑΒΕΡΕΣ ΤΡΟΦΕΣ
Πυραμίδα των τροφών.
Πυραμίδα Υγιεινής Διατροφής
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΦΥΤΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΛΛΗ -ΨΥΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Διατροφή και υγεία «Οι κακοί ζουν για να τρώνε και να πίνουν, ενώ οι καλοί τρώνε και πίνουν για να ζήσουν» ΣΩΚΡΑΤΗΣ.
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ :
Μεσογειακή Διατροφή Εκδήλωση «Μεσογειακό γεύμα»
Μεσογειακή Διατροφή Μαρίνα Πόγκα Διαιτολόγος Διατροφολόγος
Ελένη Αλεξοπούλου Ευφροσύνη Αγγέλη
Πρόσληψη και δαπάνη ενέργειας
Κρέας,Ψάρι,Όσπρια.
Χαράλαμπος Σπύρου Δάσκαλος ΛΕΥ14Γ3_Α06Δ 28/2/2006
4.2 Στοματική υγεία Στόχος της υποενότητας αυτής είναι οι μαθητές: Να ενημερωθούν για τη στοματική τους υγεία και τα προβλήματα της στοματικής τους κοιλότητας.
ΜΑΘΗΜΑ :ομαδεΣ τροφιμων
Εισαγωγή στην Τροφογνωσία
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Διονύσης Αναστάσιος Ομάδες Τροφών.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΤ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Υγιεινή Διατροφή Αγωγή Υγείας Λουκάς Κμιέτσικ Χρήστος Αγγελόπουλος
Ομάδα 5η: Λίπη και έλαια.
Ομάδες τροφών Ιουστίνη.
Ομάδες Τροφών Ακραμ.
Πρωτεΐνες & Υδατάνθρακες
Ομάδες Τροφών Ιωάννα & Σταυρούλα.
Ομάδες τροφών Παναγιώτα & Ζαχαρούλα.
Ομάδες Τροφών Ελευθερία ΣΤ’1.
Η πυραμίδα των τροφίμων!
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ Παγκόσμια ημέρα κατά της παχυσαρκίας Σχολ
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΨΗ ΣΤOΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ Σχολικό έτος :
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Επιμέλεια παρουσίασης Καλοδήμου Ιωάννα
"Υγειηνή Διατροφή" Τα παιδιά χρειάζονται μία ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες του οργανισμού.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Ο γλυκός εχθρός της υγείας μας Ο γλυκός εχθρός της υγείας μας Σχολικό έτος Υπεύθυνοι καθηγητές: ΓΑΛΑΝΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΤΣΟΠΕΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟΙ MASTER CHEF
Μάθημα διαιτολογίας C.D.A. College Limassol Χειμερινό εξάμηνο 2014 ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ - ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ.
Τα μόρια της ζωής1 Οργάνωση της ζωής – Βιολογικά συστήματα Τα μόρια της ζωής Τα μόρια της ζωής.
ΜΠΕΛΛΕΝΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΕΡΟΥ Σχ. Έτος: ΣΧΟΛΙΚΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ: ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΚΛΕΙΔΩΝΙΑΡΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΡΑΝΤΑΝΗ ΜΕΛΙΝΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ.
Πεπτικό σύστημα Από τι αποτελείται το πεπτικό σύστημα;
ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΤΣΕΚΟΥΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΡΟΥΠΑ.
Δασκαλάκη Δ. Δέσποινα Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Επ. συνεργάτιδα Medtronic Ηράκλειο, 10/9/2016 Διατροφικές συστάσεις & άσκηση σε ασθενείς με Διαβήτη.
ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΦΥΤΟΦΑΓΟΥΣ. ΟΡΙΣΜΟΣ Ως φυτοφάγος χαρακτηρίζεται εκείνος που συνειδητά έχει αποκλείσει από το καθημερινό του διαιτολόγιο την κατανάλωση.
ΤΡΩΩ ΥΓΙΕΙΝΑ...ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΣΩΣΤΑ!
Κατερίνα Τσιαδήμου Αρετή Παρδή Διονύσης Καραγιάννης Ζωή Γκιόζη
Το Πεπτικό Σύστημα του ανθρώπου
Χ΄΄Χαραλάμπους Ευανθία και μαθητές του προγράμματος erasmous
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
Η ελληνική κουζίνα και τα οφέλη της
Διατροφή και Ασθένειες
ΤΑΞΗ: Α2 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Γυμνάσιο Μετaμόρφωσης
Τα δόντια μας.
Ενότητα 4.2 { Στοματική υγεία }.
« Μεσογειακή Διατροφή – Ομάδες Τροφίμων »
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 12ο. ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ &ΨΩΜΙ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ. ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Σ΄ αυτήν την εργασία θα αναφερθούμε συνοπτικά στις ομάδες τροφίμων, στα θρεπτικά που περιέχονται σ’ αυτές και.
ΕΛΙΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΙ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Στοματική Υγεία Στέφανος Βογιατζής Μελίνα Ιωαννίδη Ιουλία Γκόγκα
Ομάδες τροφίμων.
3.5 Δημητριακά και ψωμί.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΕΙΑ  ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διατροφή και υγεία Ελένη Καλιάτση Α΄ Γυμνασίου 1ο Γυμνάσιο Άργους

Τροφή Η τροφή μας περιέχει διάφορες θρεπτικές ουσίες, όπως πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λίπη, βιταμίνες, ορισμένα άλατα μετάλλων, φυτικές ίνες και νερό. Οι πρωτεΐνες, οι υδατάνθρακες και τα λίπη είναι θερμιδογόνα, ενώ οι βιταμίνες, τα μέταλλα, οι φυτικές ίνες και το νερό είναι μη θερμιδογόνα. Ο οργανισμός μας χρησιμοποιεί τις ουσίες αυτές για να εξασφαλίζει ενέργεια, να αναπτύσσεται, να διατηρεί τη δομή του, να εκτελεί φυσιολογικά τις λειτουργίες του και να παραμένει υγιής.

Διατροφή Όλες οι τροφές όμως δεν περιέχουν σε ίδιες ποσότητες όλες τις θρεπτικές ουσίες .Άλλες τροφές είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες, άλλες σε υδατάνθρακες και άλλες σε λίπη. Για τον λόγο αυτό πρέπει καθημερινά να καταναλώνουμε πλήθος τροφών. Να έχουμε δηλαδή μια ισορροπημένη διατροφή!

Ποσότητες Τροφής Η ποσότητα της τροφής που χρειάζεται καθημερινά ο ανθρώπινος οργανισμός εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως είναι το φύλο, η ηλικία ή οι δραστηριότητές του. Όταν προσλαμβάνουμε περισσότερη τροφή από αυτή που μας είναι απαραίτητη, τότε ο οργανισμός μας αποθηκεύει την περίσσεια της ενέργειας δημιουργώντας λίπος. Αν αυτό γίνεται για μεγάλο χρονικό διάστημα, το αποτέλεσμα θα είναι να παχύνουμε.

Μεσογειακή δίαιτα Η μεσογειακή δίαιτα περιλαμβάνει κυρίως ελαιόλαδο, ψάρια, όσπρια, πολλά φρούτα και λαχανικά. Με τη διατροφή αυτή, ο οργανισμός μας εξασφαλίζει όλες τις θρεπτικές ουσίες, καθώς και τις φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες για τη διατήρηση της υγείας μας. Αντίθετα, διατροφή φτωχή σε φυτικές ίνες που βασίζεται στην συχνή κατανάλωση κόκκινου κρέατος και ζωικού λίπους προκαλεί διαταραχές στην υγεία μας. Επιπλέον, αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιοπαθειών και καρκίνου του εντέρου.

Δόντια Σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της υγείας μας παίζει η καλή μάσηση της τροφής. Τα δόντια βοηθούν στη μάσηση, αλλά και στην ομιλία και στην αισθητική εμφάνιση. Είναι σημαντικό να τα φροντίζουμε ώστε να παραμένουν υγιή. Η καταστροφή τους προκαλείται από μικροοργανισμούς που ζουν στο στόμα μας. Οι μικροοργανισμοί αυτοί τρέφονται με σάκχαρα, που παραμένουν ανάμεσα στα δόντια μας μετά από κάθε γεύμα, και αποβάλλουν οξέα. Τα οξέα καταστρέφουν την αδαμαντίνη και στη συνέχεια την οδοντίνη και έτσι προκαλείται τερηδόνα. Επίσης μπορούν να καταστρέψουν τα ούλα, προκαλώντας ουλίτιδα.

Τέλος!!!