Θέμα του Project : <<Ποιος σκότωσε τον κύριο Χ>>

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΠΌ ΤΗΝ Γ΄ΤΑΞΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΘΑΣΟΥ. Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν.
Advertisements

Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
1ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Π.Τ.Δ.Ε-Α.Π.Θ.
ΡΑΦΑΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ [ζωγράφος]
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Όνομα μαθητή / τριας , Καπετανέα Μάρθα
Οδυσσέας Ελύτης Συγγραφέας: Σταυρούλα Ωρ.. Οδυσσέας Ελύτης Οδυσσέας Ελύτης Έλληνας ποιητής και ζωγράφος. Ο Οδυσσέας Ελύτης υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους.
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ : ΑΛΛΑ ΣΙΡΟΚΟΦΣΚΙΧ
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ
Ποιος σκότωσε τον κύριο Χ;
Λεωνίδας Κραλίδης 8/12/2013 1ο Πρότυπο Πειρ. Θεσ/νίκης
20/2/12 Μάριος Eυρυγένης Γιάννης Ελίζογλου Γ1
ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Μαθηματικά Επίκαιρα Τεύκρος Μιχαηλίδης
ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΒΙΛΕΛΜΙΝΗ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑ
ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ Χ Αυτό είναι το όνομα της ομάδας μας.
ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ Ο Λεονάρντο γεννήθηκε στο Βίντσι της Ιταλίας στις 15 Απριλίου του 1452. Το πλήρες όνομά του ήταν "Leonardo di ser Piero da Vinci",
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ  Γεννήθηκε στο Ουλμ (Ulm) της Γερμανίας. Σπούδασε στo ETH Ζυρίχης (Πολυτεχνική Ακαδημία της Ζυρίχης) στην Ελβετία όπου ολοκλήρωσε με επιτυχία.
AΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.
ΟΙ ΕΥΦΥΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ.
Η αναγέννηση ήταν η εποχή όπου όλα ξαναγεννήθηκαν.(1453)
Μαθητές: Γαγαμάνης Σάκης Δογάνης Γιώργος Καρκαδάκης Θεόφιλος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Μία διδακτική π ρόταση για το μάθημα : « Αρχές οργάνωσης και διοίκησης των ε π ιχειρήσεων » ΤΣΙΟΥΚΑ ΣΩΤΗΡΙΑ.
AΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.
Ο ΘΕΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Η ΕΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΚΟΛΝΤΜΠΑΧ
Fields medal Πότε θεσμοθετήθηκαν? Ποιο είναι το έπαθλο? Ποια τα κριτήρια? Διάσημοι μαθηματικοί που διακρίθηκαν με Fields Medal ή το αρνήθηκαν και άλλοι.
Από τη μαθήτρια Δανάη Κασσελάκη
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Χρυσός αριθμός Φ Εργασία στο πρότζεκτ των μαθητριών: Τρόφιν Στεφανία Λυρίτη Μίρκα Ντόκα Ιφιγένεια Μερμβελιωτάκη Ξένια.
28η Οκτωβριου Η Μερα ΟΧΙ ΤΖΟΡΤΖΙ ΙΒΑΝΟΒ Ε’1.
Έλληνες Λογοτέχνες: Κωνσταντίνος Καβάφης
Κ.Π. Καβάφης “Όσο μπορείς”.
Οι Ιταλοί καλλιτέχνες τις Αναγέννησης
Όλγα Μακρή Γιώργος Μοσχόπουλος Αριόλα Τσαρτσάνη Βέρα Βυθούλκα
Οι Ολυμπιακοί αγώνες ήταν οι αρχαιότεροι και σημαντικότεροι από όλους τους ελληνικούς αγώνες και η σπουδαιότερη θρησκευτική γιορτή προς τιμή του Ολύμπιου.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310(ΦΕΚ 258/ ) Παραστατίδης Κων/νος.
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
Γεννήθηκεστην πόλη Αντσιάνο, κοντά στο Βίντσι της Ιταλίας στις 15 Απριλίου του έτους 1452 μ.Χ. Πλήρες όνομα: Leonardo di ser Piero da Vinci Υπέγραφε τα.
Η χώρα που διάλεξα να σας παρουσιάσω είναι η Γαλλία.
Αριθμός π. Ο π είναι ένας άρρητος αριθμός, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορεί να εκφραστεί ακριβώς ως μια αναλογία δύο ακεραίων (όπως 22/7 ή άλλα κλάσματα.
ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΤΩΝ ΔΙΔΥΜΩΝ. Παράδοξο χαρακτηρίζεται κάθε φαινόμενο το οποίο φαίνεται ν’ αντιβαίνει τους κανόνες της κοινής λογικής, επειδή.
Ένα εισαγωγικό ταξίδι στον κόσμο της τέχνης..  Η τέχνη, ως δημιούργημα του ανθρώπου, είτε υπηρετεί τη θρησκεία, τις πεποιθήσεις, τα ιδανικά είτε εξυπηρετεί.
Ο Ευρωπαϊκός Πολιτισμος Και Τα Αναπτυγμένα Μαθηματικά
Μπέρναρντ Ρίμαν ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
Τα μαθηματικα στην αρχαιοτητα
Ο αριθμοσ φ Χριστίνα Λιακοπούλου Γιώργος Μαυροματίδης
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ, ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΚΑΙ…
Κωνσταντίνος Καβάφης.
Μεγαλες προςωπικοτητες της επιςτημης
4 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡ0ΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
Αναγέννηση: Γράμματα Τέχνη
Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή
Leopold Kronecker Γερμανός Μαθηματικός
Ερευνητική εργασία (Project)
21ος αιωνας Παναγιώτης Πατατούκος & ΖήσηςΚωστάκης.
ΚΑΡΛ ΦΡΙΝΤΡΙΞ ΓΚΑΟΥΣ Ο ΚΑΡΛ ΦΡΙΝΤΡΙΧ ΓΚΑΟΥΣ ΥΠΗΡΞΕ ΠΑΙΔΙ ΘΑΥΜΑ. ΑΝΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ. ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ, ΑΝΑΛΥΣΗ, Δ ΙΑΦΟΡΙΚΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ,
Πι.
Ηλιακο συστημα.
Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
25. Η Εκκλησιαστικη τέχνη στη Δύση Δανάη Φιλιπποπούλου
(Λεονάρντο Ντα Βίντσι)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
«Μαθηματικά στην καθημερινότητα»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θέμα του Project : <<Ποιος σκότωσε τον κύριο Χ>> Τίτλος : <<Ένα ταξίδι στο χρόνο… Μία ιστορία με μαθηματικά… Ένα απρόσμενο φινάλε…>> Θέμα του Project : <<Ποιος σκότωσε τον κύριο Χ>>

<<Διερευνητική εργασία>> Project <<Οι Κατάσκοποι>> Αγγελάκη Πηνελόπη Γραμματικού Αγγελική Ζησιού Παναγιώτα Ντάτζης Παναγιώτης Σελιάμη Μαρία

Ο πρώτος ύποπτος της ιστορίας : Ο πρώτος ύποπτος της ιστορίας : Ονομάζετε Ρενέ Ντεκάρτ, ήταν Γάλλος φιλόσοφος, μαθηματικός. Αναφέρεται συχνά ως εκείνος που συνέλαβε την πιο ακραία μορφή σκεπτικισμού. ΑΘΩΟΣ

Ο δεύτερος ύποπτος της ιστορίας μας : Ονομάζετε Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή ήταν Έλληνας μαθηματικός. Οι μαθηματικές του αποδείξεις χαρακτηρίζονται από «κομψότητα και απλότητα».Βοήθησε στην ανάπτυξη της Γενικής Θεωρίας της Σχετικότητας προκαλώντας τον θαυμασμό του ίδιου του Αϊνστάιν. ΑΘΩΟΣ

Ο τρίτος ύποπτος της ιστορίας μας: Ονομάζετε Πιέρ Ντε Φερμά,γεννήθηκε στο Μπομόν ντε Λομάνι. Το έργο του ήταν η πρωτοπόρος εργασία του Φερμά στην Αναλυτική Γεωμετρία. ΑΘΩΟΣ

Ο τέταρτος ύποπτος της ιστορίας μας : Ο Σερ Ισαάκ Νεύτων ήταν Άγγλος Φυσικόςκαι Μαθηματικός. Θεωρείται πατέρας της Κλασικής Φυσικής ΑΘΩΟΣ

Ο πέμπτος ύποπτος της ιστορίας μας : Ο πέμπτος ύποπτος της ιστορίας μας : Ονομάζετε Μπλεζ Πασκάλ (1623 – 1662) ήταν Γάλλος μαθηματικός, φυσικός και φιλόσοφος. Γεννήθηκε στο Κλερμόν-Φεράν της Γαλλίας και πέθανε στο Παρίσι σε ηλικία 39 ετών. ΑΘΩΟΣ

Ο έκτος ύποπτος της ιστορίας μας : Ο έκτος ύποπτος της ιστορίας μας : Ο Λεονάρντο γεννήθηκε γεννήθηκε στις 15 Απριλίου του 1452 στην πόλη Αντσιάνο, κοντά στο Βίντσι της Ιταλίας. Ο Λεονάρντο μεγάλωσε με τον πατέρα του στην πόλη της Φλωρεντίας, όπου από πολύ μικρή ηλικία έδειξε δείγματα της ευφυΐας και του καλλιτεχνικού του ταλέντου. ΑΘΩΟΣ

Ο έβδομος ύποπτος της ιστορίας μας Ο έβδομος ύποπτος της ιστορίας μας Το όνομά του είναι Κάρλ Φρίντριχ Γκάους.Γεννήθηκε στην Γερμανία και μέσω των μαθηματικών συνέφερε σε πολλά ερευνητικά πεδία της επιστήμης του όπως η θεωρία αριθμών και την στατιστική. ΑΘΩΟΣ

Ο όγδοος ύποπτος της ιστορίας μας Ο όγδοος ύποπτος της ιστορίας μας Ο Φειδίας ήταν Έλληνας γλύπτης, ζωγράφος και αρχιτέκτονας. Θεωρείται ευρέως ως ένας από τους σημαντικότερους γλύπτες της Κλασικής εποχής.Έργα του ήταν Άγαλμα του Ολυμπίου Διός στην Ολυμπία και ο Παρθενώνας. ΑΘΩΟΣ

Ο ένατος ύποπτος της ιστορίας μας. Ο ένατος ύποπτος της ιστορίας μας. Ο Εβαρίστ Γκαλουα ήταν Γάλλος μαθηματικός.  Η προσφορά του για τα μαθηματικά ήταν στα θεμέλια της Θεωρία Γκαλουά και Άλγεβρας. ΑΘΩΟΣ

Ο δέκατος ύποπτος της ιστορίας Ο δέκατος ύποπτος της ιστορίας Ο Άρθουρ Γουίλιαμ Ράσελ ήταν Βρετανός φιλόσοφος, μαθηματικός και ειρηνιστής. Ο αδερφός του Φρανκ τον εισήγαγε στις θεωρίες του μαθηματικού Ευκλείδη.Ήταν συγγραφέας το 1950 κέρδισε το Νόμπελ Λογοτεχνίας. ΑΘΩΟΣ

Ο ενδέκατος ύποπτος της ιστορίας μας Ο ενδέκατος ύποπτος της ιστορίας μας Ο Φρίντριχ Μπέρναρντ Ρίμαν ήταν Γερμανός μαθηματικός  που συνέφερε σημαντικά στη Μαθηματική Ανάλυση, την Τοπολογία, την Αναλυτική Θεωρία των αριθμών και τη Διαφορική Γεωμετρία ΑΘΩΟΣ

Ο δωδέκατος και τελευταίος ύποπτος της ιστορίας μας Ο Λέοναρντ Όιλερ ήταν πρωτοπόρος Ελβετός μαθηματικός και φυσικός. Σε αυτόν οφείλεται, ανάμεσα σε άλλα, και η καθιέρωση του συμβόλου f(x) για τις συναρτήσεις. ΑΘΩΟΣ

Τι πιστεύετε για την κατάληξη του κύριου “Χ”

Τον κύριο «Χ» τον σκότωσε η αλήθεια Δυστυχώς ή ευτυχώς καταλήγουμε στο συμπέρασμα μετά από πολύ κόπο και αγώνα με την βοήθεια ολόκληρης της ομάδος Τον κύριο «Χ» τον σκότωσε η αλήθεια

Ναι ξέρω,δεν μπορείτε να το πιστέψετε ε; Δεν πειράζει,ζωή σε λόγους μας!

Ευχαριστούμε πολύ για την υπομονή σας Ευχαριστούμε πολύ για την υπομονή σας. Καθηγητές επιμελείας : Αγκαθίδου Σταυρούλα Τοπάλη Ευαγγελία

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους καθηγητές που μας βοήθησαν με τις διάφορες γνώσεις τους είτε σε σχέση με τα μαθηματικά είτε διαφόρων γενικών γνώσεων.Έτσι μπορέσαμε να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι τα μαθηματικά έχουν σχέση με την λογοτεχνία. Και όλη μας η ζωή έχει σχέση με τα μαθηματικά.