ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΜΗΜΑ Β΄ΟΧΗΜΑΤΩΝ 2 ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013 – 2014

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ε.Π.Α.Λ Νέων Μουδανιών ΒΜ Μέλη της Ομάδας Ρ.Π. Κιουρτζίδης Μάκης Μινακίδης Ρόλης Δημίδης Νίκος Τσιγγελίδης Γιώργος.
Advertisements

ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
9ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ Τομέας Ηλεκτρονικής.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Θεσμοθετείται η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση ως ισότιμη με την Γενική Εκπαίδευση και συγκροτείται από τα Τεχνικά.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α’ Βαθμίδας Σύρου
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Μηχανολογικός Τομέας / Τομέας Οχημάτων
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ηλεκτρονικός-Μηχανικός(Η/Υ)
Μπέτσας Γιάννης Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Ε παγγελματική Ε κπαίδευση.
Ο τομέας της Πληροφορικής
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΚΕΣΥΠ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
Επειδή η μόρφωση είναι δικαίωμα για κάθε άνθρωπο.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ. Λ.). Επαγγελματικό Λύκειο  Προσφέρει δύο Κύκλους Σπουδών που ανήκουν στο τυπικό σύστημα εκπαίδευσης. το «Δευτεροβάθμιο Κύκλο.
ΕΠΑΛ Γιατί να πάω στο Επάλ;;;;. Πώς Αποφασίζω σε ποιο λύκειο θα πάω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΡΑ.ΣΥ. ΕΠΑΛ Βέροιας Γραφείο Σύνδεσης με την Αγορά Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού ΕΠΑΛ Βέροιας  
ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Σ.Ε.Κ.).
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Ελευσίνας Θεολογής Ευάγγελος Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Κοζάνης Σταμκόπουλος Θεόδωρος ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού Λυκείου
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
Επιμέλεια Χρίστος Κουσουλής
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.)
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΜΗΜΑ Β΄ΟΧΗΜΑΤΩΝ 2 ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013 – 2014 Η αναγκαιοτητα και η χρησιμοτητα τησ τεχνικησ εκπαιδευσησ στην ειδικοτητα οχηματων για την ενταξη των αποφοιτων σπουδαστων τησ στην αγορα εργασιασ ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΜΗΜΑ Β΄ΟΧΗΜΑΤΩΝ 2 ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013 – 2014

Αλεξαντερ γκραχαμ μπελ Αλεξαντερ γκραχαμ μπελ   Βασιλικο γυμνασιο εδιμβουργου

Γυμνασιο αραου ελβετια Αλμπερτ αϊνσταιν Γυμνασιο αραου ελβετια

3ο ΓΕΛ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΕΝΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΗΣ NASA 3ο ΓΕΛ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

1ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ FAST REPAIR ΓΚΙΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

1Ο ΕΠΑΛ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ?

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ

1η ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΜΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ 1η ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΜΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ εξελιξη δημοσιασ τεχνικησ εκπαιδευσησ 1977 Ιδρύονται ΤΕΛ – ΤΕΣ – ΚΑΤΕΕ Ν. 576 /1977  1985 Ιδρύονται ΕΠΛ δίπλα στα ΤΕΛ - ΤΕΣ. Ν. 1566 / 1985 1998 Ιδρύονται ΤΕΕ στην θέση των ΤΕΛ - ΤΕΣ 2006 Iδρύονται ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ στη θέση των ΤΕΕ Ν. 3475 / 2006 2011 Aναγγελία του Τεχνολογικού Λυκείου – Λειτουργία της Α΄ Τεχνολογικού Λυκείου στη θέση της Α΄ ΕΠΑΛ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΚΛΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΕΩΣ 2010 ΚΥΚΛΟΙ Α ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΤΟΜΕΙΣ Β ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Γ ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΨΥΚΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΚΛΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΕΩΣ 2010 ΚΥΚΛΟΙ Α ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΤΟΜΕΙΣ Β ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Γ ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ (ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ) ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΠΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΚΛΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ ΕΩΣ 2010 ΚΥΚΛΟΙ Α ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΤΟΜΕΙΣ Β ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Γ ΤΑΞΗ ΕΠΑΛ ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΕΞΟΔΟΙ Στους αποφοίτους των ΕΠΑΛ χορηγείται: απολυτήριο Επαγγελματικού Λυκείου και πτυχίο επιπέδου 3 της περ. γ' της παρ.1 του άρθρου 6 του Ν.2009/1992 (ΦΕΚ.18Α) Οι απόφοιτοι έχουν τη δυνατότητα: να λάβουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος να συνεχίσουν τις σπουδές τους στα τμήματα και στις σχολές των Ανωτέρων και Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων να εγγραφούν στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) (κατά προτεραιότητα σε σχετικά με την ειδικότητά τους αντικείμενα)

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 2Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣυσχετισμΟΣ συμμετοχΗΣ στην ΤΕΕ και ανεργΙΑΣ των νΕων (ΠηγΗ: ΥΠΔΒΜΘ)

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠοσοστΑ συμμετοΧΗΣ μαθητΩν στη ΓενικΗ και την ΕπαγγελματικΗ εκπαΙδευση (ΠηγΗ: Eurydice, Eurostat, UOE ΑριθμοΙ – κλειδιΑ τηΣ εκπαΙδευσηΣ στην ΕυρΩπη 2005) ΧΩΡΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ % ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ % ΒΕΛΓΙΟ 30,3 62,7 ΤΣΕΧΙΑ 19,8 80,2 ΓΕΡΜΑΝΙΑ 37 63 ΟΛΛΑΝΔΙΑ 30,8 69,2 ΑΥΣΤΡΙΑ ΣΛΟΒΕΝΙΑ 29,7 70,3 ΣΛΟΒΑΚΙΑ 23,6 76,4 ΑΓΓΛΙΑ 27,9 72,1

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑΣ - ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Εκπαιδευτικα συστηματα δ.ε. χωρων μελων τησ ευρωπησ - βασικα συμπερασματα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΤΥΠΟΙ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Δ.Ε. 3 ΕΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Δ.Ε.→ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 3 ΛΥΚΕΙΟ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΜΕ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΠΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΜΕΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΙΑ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ 3Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2005 – ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2006 ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ MERCEDES ΕΛΛΑΣ ΑΕ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ LAMAR ΕΠΕ – PEUGEOT ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ FORD ΚΟΝΤΕΛΛΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ LION ΕΛΛΑΣ ΑΕ– PEUGEOT ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ DYNAMOTOTRS ΑΕ – OPEL ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ AUDI - VW

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ Ειδικοτητεσ τεχνιτων που απασχολουν Α/Α Μηχανικοί Ηλεκτρολόγοι Φανοποιοί- βαφείς Συνολικά 1 113-27% 75-18% 230-55% 418 2 4-57% 3-43% Δεν υπάρχει 7 3 10-83% 2-17% 12 4 13-29% 9-20% 23-51% 45 5 11-50% 2-9% 9-41% 22 6 7-78% 2-22% 9

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ Κοινωνικεσ δεξιοτητεσ – χαρακτηριστικα προσωπικοτητασ τεχνιτων ΗΠΙΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΜΙΛΛΑ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΘΟΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΙ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΒΗ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ (ΠΡΟΤΥΠΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΙΑ) ΠΡΙΜ ΣΤΟΥΣ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΤΕΧΝΙΤΕΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΓΡΑΦΗΣ – ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ (ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΝΤΥΠΩΝ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ) ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ ΓΝΩΣΗ & ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΥΓΕΙΗΝΗΣ & ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΙΜΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ (ΜΗΚΗ-ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ-ΔΥΝΑΜΗ-ΡΟΠΗ-ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ-ΗΛΕΚ.ΡΕΥΜΑ-ΤΑΣΗ-ΙΣΧΥ) ΜΕΤΡΗΣΗ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΠΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ (ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΕΣ – ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΕΣ) ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΝΩΣΗ ΠΡΟΣΦΑΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΕ ΜΟΝΤΕΛΟ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ – ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ – ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ – ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ – ΕΝΤΟΛΕΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ MECHATRONICS ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ, ΜΙΚΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ, ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Η/Υ) → Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ & Ο ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΣΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΝΕΑ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΝΩΣΤΗ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΧΕΙΡΗΣΤΗ ΤΟΥ TESTER ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΝΕΑΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΧΡΟΝΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ –ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ – ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΑΛΛΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ: 50% - 45% - 5%

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ-ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΤΑΧΥΤΕΡΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΝΩΣΗ ΚΛΑΣΣΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΠΑΡΚΕΣΤΕΡΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, ΣΥΝΘΕΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΒΛΑΒΩΝ ΠΙΟ ΜΕΛΕΤΗΡΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

ΑΙΤΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 4Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΙΤΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΑΙΤΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΗ – ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΚΑΛΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΥΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

ΑΙΤΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η Δ.Τ.Ε.Ε. Η Δ.Τ.Ε.Ε. ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΩΣ Η ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ

5Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ   ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΣΜΩΝ ΤΗΣ Δ.Τ.Ε.Ε ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ.Τ.Ε.Ε ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΚΕΝΑ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (4Ο ΕΤΟΣ) ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΕΛΙΞΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ OΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ.Τ.Ε.Ε ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

6Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Λόγω της οικονομικής κρίσης που υπάρχει στη χώρα μας τα ΕΠΑ Λόγω της οικονομικής κρίσης που υπάρχει στη χώρα μας τα ΕΠΑ.Λ δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες των μαθητών 1ον : Καθυστερήσεις σε βιβλία και έλλειψη υλικών 2ον : Μεγάλη μείωση δαπανών (κατά 45 εκ. ευρώ) 3ον : Συγχωνεύσεις και Καταργήσεις σχολείων και ειδικοτήτων

Η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση αποτελεί ανεκμετάλλευτο πλούτο για τη χώρα μας. Η επιλογή της είναι βήμα ενός νέου ανθρώπου για την αγορά εργασίας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

ΠΗΓΕΣ ΥΠΔΒΜΘ, 2011 Eurydice, Eurostat, UOE Αριθμοί – κλειδιά της εκπαίδευσης στην Ευρώπη, 2005 Απόψεις των Προϊσταμένων συνεργείων αυτοκινήτων για τα προσόντα των τεχνιτών του κλάδου και άλλες παρατηρήσεις, Π.Ι., 2006 Η Τεχνική Εκπαίδευση στην Ελλάδα – Μύθοι και Αλήθειες, Αργυρίου Α. – Γατσώρη www.aspete-sep.gr/praktika2synedriou/doc_download/12-075 Τεχνική Επαγγελματική εκπαίδευση στη Δ.Ε. , Π.Ι., 2009 www.pi-schools.gr/paideia_dialogos/eisig_tee.pdf http//:www.todiktio.eu/index.php/topics/youth-education-employment/item/162-jobs-education-against-unemplotment Παρόν και μέλλον της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής –Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα: Θεωρητική προσέγγιση – Προτάσεις Αναβάθμισης του ρόλου της ΤΕΕ στη σύγχρονη Εκπαιδευτική Πραγματικότητα Γαλίτης Π. www.aspete-sep.gr/praktika2synedriou/doc_download/9-052

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Β΄ΟΧΗΜΑΤΩΝ 2 ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ Ε. – ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΑΠ. ΠΙΝΤΖΟΣ Χ. – ΡΑΝΤΟΣ ΑΝ. – ΡΑΠΤΗΣ Β. ΡΟΜΠΟΛΗΣ Γ. – ΡΟΥΚΟΥΝΑΚΗΣ Ι. ΣΚΑΝΔΑΛΗΣ ΣΠ. – ΣΚΛΑΒΟΣ ΑΝ. ΣΚΥΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤ. – ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤ. ΣΤΑΜΑΤΟΥΛΗΣ Γ.– ΣΤΑΜΟΥ Π.–ΣΤΕΜΠΑΡΙ Λ. ΣΥΛΑΪΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤ. – ΤΖΟΥΜΑΚΑΣ Θ. ΤΣΟΥΣΗΣ Ι. – ΧΑΤΖΑ Ε. – ΧΟΤΖΑ Χ.

ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΒΕΡΒΕΡΗΣ ΣΤ. ΠΕ17-02 ΜΠΟΥΡΛΙΑΣΚΟΣ Θ. ΠΕ17-02 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Γ. ΠΕ17-02

ΤΕΛΟΣ