“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: 2013-14, A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Οι συντελεστές 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία
Advertisements

ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
1 Η σύνδεση των γλωσσών με χώρες και πολιτισμούς και οι συνέπειές της στις στάσεις και τα κίνητρα για εκμάθηση: συμπεράσματα μιας έρευνας σε μαθητές 5.
Μαθαίνω να σερφάρω με ασφάλεια.
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
2ο ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ :
Παρίσι: Πόλη Τέχνης και Πολιτισμού
Ερευνητική εργασία β τετραμήνου σχολικού έτους «ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ-β μέρος»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα: Rebels Ελευθερία: Αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης.
Τρέχει, τρέχει , τρέχει … το νερό.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ JEAN ANOUILH :
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Τι είναι ο κόσμος; Από πού; Πότε και πώς υπάρχει; Πού θα καταλήξει; Πανάρχαια αλλά και διαχρονικά ερωτήματα : Βίβλος, μύθοι και θρησκείες φιλοσοφία.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ο ελληνικός κινηματογράφος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον
Θέμα : « Στα χνάρια των Πορφυρογένηδων στον τόπο και στο χρόνο»
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ A’ ΤΑΞΗ - Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2Ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Ερευνητική εργασία Α΄Λυκείου.  Να γνωρίσουμε συγγραφείς της παγκόσμιας λογοτεχνίας μέσα από διάσημα έργα τους στα οποία βασίστηκαν ομώνυμες ταινίες 
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Δημιουργία Ερευνητικού Εργαλείου
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Μ.Δίτσιου-Χρ.Παπαζήση-Γ. Παυλικάκης
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Διάλεξη 10η Ο εξεικονισμός των σχολικών εγχειριδίων και ο ρόλος των πλάγιων τυπογραφικών στοιχείων Επικ. Καθ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
A Virtual Tour of London
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Λάμπρου Μαρία, Κοινωνιολόγος

Ερευνητικές Ομάδες Α) Καλαντζή Άννα Καλαντζής Παντελής Μπαλδεράνου Γεωργία Νικολάου Μαργαρίτα Παπαδοπούλου Μαριάννα (Ιστορία Κινηματογράφου, Ερωτηματολόγια) Β) «Εκείνες κι Εγώ» Μάριελ Ελληνοδέλη Μυρτώ Δημακάκου Νίκη Δούκα Άννα Γκέου Μιχάλης Λιανέρης (Αφίσα, Συμπεράσματα, Επίλογος, Ετοιμασία Τελικής Παρουσίασης) Γ) «Βοηθοί Χειριστών Αυτόματης Τέντας» Γρυλλάκης Βασίλης Νίκος Μεμούσι Δημήτρης Νασίκας Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου Νίκος Παπανικολάου (εξαγωγή συμπερασμάτων από τις ταινίες) Δ) Κωνσταντίνα Καρλή Γιώργος Κωσταντινίδης Μαριάνθη Ράδου Χριστίνα Τσιολάκη Ιορδάνης Χρήστίδης (Πληροφορίες για ηθοποιούς, σκηνοθέτες)

“ Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Eρευνητικό ερώτημα: Ποια είναι τα κοινωνικά πρότυπα και οι αξίες που προβάλλονται από στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο Δεκαετίες Κινηματογράφος Ορφέας (Βουλιαγμένη)

Ερευνητικά υπο-ερωτήματα Κινηματογράφος στις Δεκαετίες ΄40-΄50 & ΄60-΄70 Διαφορές σε σχέση με : α. τις κοινωνικές αξίες και τα πρότυπα ζωής που προβάλλονται β. το ρόλο του σκηνοθέτη- σεναριογράφου, των ηθοποιών στην προσπάθεια παραγωγής πολιτιστικού έργου και η σχέση με το κοινό Σε ποιο βαθμό μπορεί ο Π.Ε.Κ. να συγκινήσει το κοινό σήμερα

ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Ο Π.Ε.Κ. είχε κατηγορηθεί από κριτικούς ως άτεχνος, απολίτικος. Από το 2000 επανέρχεται στο προσκήνιο, ίσως διότι η εγχώρια πολιτισμική παραγωγή αδυνατούσε να εκφράσει τις αγωνίες του κοινού Άρα ο Π.Ε.Κ. ίσως απλώς ανταποκρινόταν στο απλό λαϊκό αίσθημα και πρόβαλε τις αξίες και τα ήθη του λαϊκού πολιτισμού, κάτι που οι κριτικοί αδυνατούσαν να καταλάβουν

Μεθοδολογία Χρήση: βιβλία,πηγές από το Internet Οι ταινίες που παρακολουθήσαμε Έγινε καταγραφή στοιχείων όπως οι γλωσσικοί κώδικες, η ενδυμασία, η χρήση μουσικής, κ.α. τι δηλώνουν σε σχέση με τις κοινωνικές αξίες της εποχής Τέλος χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο για να διαπιστωθούν οι στάσεις των νέων απέναντι στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο

Ταινίες που παρακολουθήσαμε στην τάξη

Στέλλα

Ταινίες που παρακολουθήσαμε στην τάξη Ο Μπακαλόγατος ή της Κακομοίρας

Άλλες ταινίες που λάβαμε υπ’ όψιν (είχαμε ήδη παρακολουθήσει ή ήταν στο πλαίσιο των εργασιών για το σπίτι)

ΤΕΛΟΣ