Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Σε τι χρειάζονται οι Νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση;
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
. Εννοιολογικοί χάρτες.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Πρόγραμμα Kidspiration
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΤΟΥ MARYLAND ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ Ένας αριθμός ατόμων του πανεπιστημίου του Maryland, αποφάσισε να πραγματοποιήσει.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Τίτλος Δραστηριότητας
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΝΕΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Νικόλαος Αμανατίδης, Δάσκαλος ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχολική Δραστηριότητα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Χρήση διαδικτύου και αξιολόγηση ιστοσελίδων
Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Το Μάθημα της Γεωγραφίας στην Υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ

5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ

ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Αναζήτηση και μελέτη των βιβλιογραφικών πηγών Εξαγωγή συμπερασμάτων και καταγραφή τους Παρουσίασή του υλικού με πρωτότυπο τρόπο Α΄Η ανάδειξη πτυχών του χαρακτήρα του

ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Β΄ Η παρουσίαση στο διαδίκτυο

ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ πρωτότυπα πολυμεσικές και ψηφιακές εφαρμογές ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ τη λειτουργία εγκαταστημένων και on line προγραμμάτων του Η/Υ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ προγράμματα και να επιλέγουν το πιο εύχρηστο. ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ την εργασία μας και τις δημιουργίες μας με κοινό που ενδιaφέρεται ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ … ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ τις δυνατότητες των μηχανών αναζήτησης για την συλλογή πληροφοριών ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ τις αναρτημένες πληροφορίες στο διαδίκτυο Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ… ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ με άτομα, που ενδιαφέρονται για την βελτίωση της εκπαίδευσης με την εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ εργαλεία που είναι δωρεάν και εύκολα στη χρήση. ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ κριτική στάση στις χρήση των εργαλείων των Νέων Τεχνολογιών ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝ τις δυνατότητες των Η/Υ για δημιουργικές και παραγωγικές δράσεις

Puzzle on line, σταυρόλεξα, Centennia ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗ ΗΜΙΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ Wordle, Animoto, Auto Collage Smart Draw Κατασκευή ιστοσελίδας, παρουσίαση Power Point ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ

 Τα ονόματά τους. ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: Οι μαθητές ενημερώθηκαν για ένα πρόγραμμα (Wordle) που μορφοποιεί ένα κείμενο και πως αυτό το «κατεβάζουν» στο Η/Υ τους. Χωρίστηκαν σε ομάδες. ΕΡΓΑΣΙΑ: Να παραδώσουν μια εικόνα με τα ονόματα των μαθητών της τάξης. Από τις 4 ομάδες οι τρεις παρέδωσαν την εργασία. Ο εκπαιδευτικός μετά από μιάμιση ώρα είχε στα χέρια του την εργασία. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Οι μαθητές έμαθαν να χειρίζονται, χωρίς καθοδήγηση ένα πρόγραμμα. Πράγμα που αποδεικνύει την προσαρμοστικότητα των μαθητών σε νέα περιβάλλοντα.

 Δημιουργία χάρτη: Οι μαθητές με οδηγό τη βιογραφία του Καποδίστρια εντόπισαν στο χάρτη (GoogleMaps) τις ευρωπαϊκές πόλεις στις οποίες έδρασε ως πολιτικός, τις σημάδεψαν και έγραψαν μια μικρή λεζάντα για κάθε πόλη και δημιούργησαν έτσι ένα διαδραστικό χάρτη που αποτύπωνε τις μετακινήσεις και τη δράση του Καποδίστρια.  Δημιουργία αντιστοιχίσεων και σταυρόλεξου : Η παρουσία του εκπαιδευτικού ήταν καθοδηγητική  Αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο: Η εκτύπωση και η ανάγνωση πληροφοριών από το διαδίκτυο σίγουρα δεν είναι το ζητούμενο. Η συγκέντρωση πληροφοριών όμως από το διαδίκτυο είναι πλούσια και μερικές φορές αδύνατη να την προσκτήσουμε με άλλο τρόπο. Η μελέτη τους λοιπόν βοηθά στην πιο εμπεριστατωμένη τεκμηρίωση της αλήθειας και τη σφαιρικότητα της γνώσης.

 Χρησιμοποιήσαμε προγράμματα με παρόμοιο περιεχόμενο. Στόχος: Οι μαθητές να κατανοήσουν ότι υπάρχει πληθώρα προγραμμάτων και εξαρτάται από τις ανάγκες του χρήστη ποιο θα χρησιμοποιήσει και πως θα το αξιοποιήσει.  Προτιμήσαμε προγράμματα δωρεάν. Στόχος: Οι μαθητές να τα αξιοποιήσουν για προσωπική χρήση  Άντλησαν πληροφορίες για μελέτη και εικόνες για την παρουσίαση από ιστοσελίδες γιατί δεν ήταν εύκολο να τις βρουν στη βιβλιογραφία. Στόχος: Αξιολόγηση μιας ιστοσελίδας  Κάποια προγράμματα και λογισμικά λειτούργησαν ως εργαλεία που βοήθησαν στην κατανόηση της γνώσης (π.χ.: έτοιμοι χάρτες) και άλλα βοήθησαν στην οικοδόμηση της γνώσης (π.χ.: δημιουργία νέου χάρτη)  Η εμπλοκή της κατασκευής της ιστοσελίδας είναι μια καινοτόμος δράση γιατί οι μαθητές είχαν την πρωτοβουλία στην κατασκευή της, ενεπλάκησαν οι ίδιοι στη δημιουργία της και κοινοποιήθηκε η ύπαρξή της στο ευρύ κοινό ώστε να κερδίσουν κι άλλοι από αυτήν.

Για την πραγματοποίηση της εργασίας μας χρησιμοποιήσαμε εγκατεστημένα και on line προγράμματα. Αξιοποιώντας τα εργαλεία που μας παρείχαν τα προγράμματα, κατασκευάσαμε μια ιστοσελίδα και αναρτήσαμε σε αυτή τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε από την έρευνα αλλά και το υλικό που προέκυψε από αυτά για να το μοιραστούμε μαζί σας!

Χρησιμοποίησαν…

Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

" " Σας ευχαριστώ