Λυμένες ασκήσεις με δομές επανάληψης και επιλογής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Hyatt Regency, Θεσσαλονίκη, 10/12/2006
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2013
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού ΚΕ.ΣΥ.Π ΡΟΔΟΥ(Κωστής Ν.) ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
1. Να γραφτεί αλγόριθμος ο οποίος θα ορίζει ένα μονοδιάστατο πίνακα Α 10 θέσεων. Ακολούθως θα διαβάζει από το πληκτρολόγιο τιμές τις οποίες θα τοποθετεί.
Ανάλυση προβλημάτων και Αλγόριθμοι
Πανελλαδικές. Ποιες κρίσιμες αποφάσεις πρέπει να πάρω; αν θα συμμετάσχω στις πανελλαδικές ή αν θα εξεταστώ ενδοσχολικά αν εξεταστώ πανελλαδικά ποιο ή.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ 2013 (Ν ΦΕΚ:193/ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ: για τους μαθητές της Α΄ τάξης Λυκείου Σχολικό Έτος: Επιμέλεια παρουσίασης :Νίκος Ασλάνης(ΠΕ03)
Τι είναι η Βεβαίωση Πρόσβασης;
Μερικά ακόμη παραδείγματα
ΤΥΠΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Ασκήσεις.
Ανάπτυξη Εφαρμογών1 Θεματικό αντικείμενο:  Σχεδίαση αλγορίθμων  Διατύπωση αλγορίθμων σε γλώσσα προγραμματισμού Τεχνολογική Κατεύθυνση (Γ’ τάξη Γενικού.
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
10 Φεβρουαρίου :00 πμ Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων Διεύθυνσης
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου
Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β2 – Καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015 Παρασκευή, 27.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (μΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ - ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Πιστοποίηση Επαγγελματικής Κατάρτισης Αποφοίτων Ι.Ε.Κ.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Τα μαθήματα διακρίνονται σε: 1. Μαθήματα Γενικής Παιδείας 2. Μαθήματα Επιλογής Από αυτά άλλα είναι γραπτώς εξεταζόμενα και άλλα όχι. Η Α΄ Τάξη του Λυκείου.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας.
Τι είναι η Βεβαίωση Πρόσβασης;
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
Επιμόρφωση εξεταστών τουρκικής γλώσσας Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Τετάρτη, 15.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΕΠ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΔΗΜΗΤΡΕΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΕΠ-ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΕΣΥΠ ΤΡΙΠΟΛΗΣ Πλ. Αγίου Δημητρίου 4, Τρίπολη τηλ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΤΟ NEO ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΟ NEO ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΟΜΗ -
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΜΗ-ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ – WHILE – REPEAT) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
Υποέργο Τουρκικής 08 Υποέργο Τουρκικής 08 Επιμόρφωση νέων αξιολογητών και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση εξεταστών της.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν.4186 – (ΦΕΚ193 Α΄ )
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ)
ΓΕΛ ΤΗΝΟΥ Οκτώβρης ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΩΡΕΣ Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία Ελληνική Γλώσσα Νέα Ελληνική Γλώσσα2 Λογοτεχνία2 2.
ΚΕΣΥΠ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ Ευροίας 1 Τηλ
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ Είναι ο απολυτήριος τίτλος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που δίνεται από τα Ευρωπαϊκά Σχολεία στο τέλος της 7 ης τάξης. Για την.
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Β΄. ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
Δυναμικό του σχολείου μαθητές, Τμήματα Α=7,Β=6,Γ=5 33 Καθηγητές Κενά: 14 ώρες Γερμανικών 18 ώρες Καλλιτεχνικών 10 ώρες Φιλολογικών 15 ώρες.
Δομή επιλογής Πολλές φορές για να λυθεί ένα πρόβλημα πρέπει να ελεγχθεί αν ισχύει κάποια συνθήκη Παράδειγμα 2: Να διαβαστεί ένας αριθμός και να επιστραφεί.
θέμα : ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
Βεβαίωση Πρόσβασης ΚΕΣΥΠ Ν. Ηρακλείου Ιανουάριος 2011
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
ΔΟΜΗ ΓΙΑ (1) Για i από .... μέχρι .... Αν ………….… τότε
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ: η εντολή ΓΙΑ
Αναπαράσταση Αλγορίθμου
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ – ΑΣΚΗΣΗ 1
Σειριακή ή Γραμμική Αναζήτηση 1.Μοναδικό Κλειδί (key)
Η τακτοποίηση των κόμβων μίας δομής με μία ιδιαίτερη σειρά είναι μία πολύ σημαντική λειτουργία που ονομάζεται ταξινόμηση (sorting) ή διάταξη (ordering).
Αναπαράσταση Αλγορίθμου
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
Λυμένα θέματα πανελλαδικών εξετάσεων με υποπρογράμματα
ΚΠ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 4
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λυμένες ασκήσεις με δομές επανάληψης και επιλογής Εισαγωγή στην επιστήμη των Η/Υ της Β’ ΓενικούΛυκείου

Σε μια εξέταση ξένης γλώσσας 400 υποψήφιοι εξετάζονται προφορικά και γραπτά και βαθμολογούνται από το 1 έως το 100 σε κάθε εξέταση. Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος: 1. Να διαβάζει την προφορική και τη γραπτή βαθμολογία κάθε υποψηφίου. 2. Να εμφανίζει στη συνέχεια το μήνυμα «Η προφορική βαθμολογία είναι μεγαλύτερη από τη γραπτή», στην περίπτωση που αυτό συμβαίνει. 3. Να εμφανίζει στο τέλος, το μέσο όρο της γραπτής βαθμολογίας όλων των υποψηφίων. Αλγόριθμος εξεταση συνολο<-0 Για ι από 1 μέχρι 400 Διάβασε προφ,γραπ Αν προφ > γραπ τότε Εμφάνισε "προφορικη μεγαλύτερη" Τέλος_αν συνολο<-συνολο+γραπ Τέλος_επανάληψης μο<- συνολο/400 Εμφάνισε μο Τέλος εξεταση Στη μεταβλητή συνολο θα μπει το άθροισμα όλων των βαθμών. ΠΡΕΠΕΙ να έχει αρχική τιμή που να μην επηρεάζει το συνολικό αποτέλεσμα Ο χρήστης πληκτρολογεί ΔΥΟ τιμές, που αποθηκεύονται στις μεταβλητές που ονομάσαμε προφ και γραπ αντίστοιχα Οι εντολές που υπάρχουν ΜΕΣΑ στην ΓΙΑ............. Τέλος_επανάληψης θα εκτελεστούν 400 φορές Αν η συνθήκη προφ > γραπ είναι αληθής, δηλαδή τιμή που είναι αποθηκευμένη στη μετ/τή προφ είναι μεγαλύτερη από αυτή της γραπ, εκτελούνται οι εντολές που είναι μέσα στο Αν.........Τέλος_αν. Εδώ είναι μόνο μία. Αλλιώς συνεχίζει μετά το Τέλος_αν Η τρέχουσα τιμή προστίθεται στο Άθροισμα Υπολογίζεται ο μέσος όρος, αποθηκεύεται στη μεταβλητή μο, της οποίας το περιεχόμενο εμφανίζεται με την επόμενη εντολή στην οθόνη του χρήστη

Για τους 26 μαθητές μιας τάξης να γραφεί αλγόριθμος ο οποίος: 1 Για τους 26 μαθητές μιας τάξης να γραφεί αλγόριθμος ο οποίος: 1. Να εισάγει από το πληκτρολόγιο επαναληπτικά το γενικό βαθμό κάθε μαθητή 2. Να εμφανίζει μήνυμα αν ο μαθητής περνάει (βαθμός πάνω από 9,5) την τάξη ή όχι. 3. Να υπολογίζει και να εμφανίζει στο τέλος το μέσο όρο των βαθμών της τάξης. Αλγόριθμος προαγωγη συνολο<-0 Για ι από 1 μέχρι 26   Διάβασε βαθ   Αν βαθ>= 9,5 τότε     Εμφάνισε "προάγεται"   αλλιώς     Εμφάνισε "απορρίπτεται"   Τέλος_αν   συνολο<- συνολο+βαθ Τέλος_επανάληψης μεσος_ορος<- συνολο/26 Εμφάνισε μεσος_ορος Τέλος προαγωγή Συνθήκη Αν η συνθήκη είναι αληθής, εκτελούνται οι εντολές μεταξύ Αν......αλλιώς. Αν είναι ψευδής - δηλαδή αν η αποθηκευμένη τιμή στη μεταβλητή βαθ είναι μικρότερη από 9,5- εκτελούνται οι εντολές μεταξύ αλλιώς.........τελος_αν

Στο πληροφοριακό σύστημα ενός βιβλιοπωλείου για 1200 βιβλία που διαθέτει καταχωρούνται για κάθε βιβλίο, η χώρα και η τιμή του βιβλίου. Να γραφεί αλγόριθμος ο οποίος: 1. Για κάθε βιβλίο διαβάζει τα παραπάνω δεδομένα. 2. Για κάθε βιβλίο, αν η χώρα είναι «ΕΛΛΑΔΑ» εμφανίζει το μήνυμα «ελληνικό». Αλλιώς το μήνυμα «ξένο» 3 . Εμφανίζει το μέσο όρο τιμής των ελληνικών βιβλίων (χώρα “ΕΛΛΑΔΑ”). Αλγόριθμος βιβλια συν_ελλην<-0 πληθ_ελλην<-0 Για κ από 1 μέχρι 1200   Διάβασε χωρ,τιμ   Αν χωρ="ΕΛΛΑΔΑ" τότε     Εμφάνισε "ελληνικό"     συν_ελλην<- συν_ελλην + τιμ     πληθ_ελλην<-πληθ_ελλην+ 1   αλλιώς     Εμφάνισε "ξένο"   Τέλος_αν Τέλος_επανάληψης μεσ_ορ<- συν_ελλην/πληθ_ελλην Εμφάνισε μεσ_ορ Τέλος βιβλια Αθροισμα τιμών ελληνικών βιβλίων Μετρητής πλήθους ελληνικών βιβλίων Μόνο αν η συνθήκη χωρ=“ΕΛΛΑΔΑ” είναι αληθής, δηλαδή στη μεταβλητή χωρ έχει δοθεί από το χρήστη η τιμή ΕΛΛΑΔΑ, εμφανίζεται το μήνυμα “ελληνικό”, προστίθεται η τιμή που έχει δώσει στη μετ/τή τιμ στο άθροισμα και αυξάνεται ο μετρητής κατά ένα (Οι 3 Εντολές μεταξύ Αν..........τότε και αλλιώς ) Αν η συνθήκη είναι ψευδής, εκτελούνται οι εντολές μεταξύ αλλιώς.....Τέλος_αν – έχει μόνο μια: Την Εμφάνισε “ξένο”

Οι 70 μαθητές της Γ’ γυμνασίου έγραψαν διαγώνίσματα φυσική και πληροφορική. Να γραφεί αλγόριθμος ο οποίος: 1. Για κάθε μαθητή θα διβάζει τους δύο αυτούς βαθμούς 2. Αν αυτός έγραψε καλύτερα στη φυσική, θα εμφανίζει το μήνυμα «καλύτερα στη φυσική» 3. Θα εμφανίζει το πλήθος των μαθητών που έγραψαν 20 στην πληροφορική Αλγόριθμος εικοσαρια πληθος<-0 Για α από 1 μέχρι 70 Διάβασε φυσ,πληρ Αν φυσ>πληρ τότε Εμφάνισε "καλύτερα στη φυσική" Τέλος_αν Αν πληρ=20 τότε πληθος<-πληθος+1 Τέλος_αν Τέλος_επανάληψης Εμφάνισε πληθος Τέλος εικοσαρια Για να μετράμε τα 20άρια που έδωσε ο χρήστης στην μετ/τή πληρ Αν η τιμή που έδωσε ο χρήστης στη μεταβλητή πληρ είναι 20, αύξησε την τιμή της μετ/τής πλήθος κατά ένα

Το υπουργείο περιβάλλοντος έχει εγκαταστήσει 200 σταθμούς μέτρησης του O3 σε διάφορα σημεία της χώρας. Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος: 1. Να διαβάζει την αριθμητική τιμή του O3 για κάθε σταθμού μέτρησης 2. Να εμφανίζει το μήνυμα «αυξημένοι» αν ο σταθμός έχει ένδειξη μεγαλύτερη από 500. 3. Να εμφανίζει τη μέση τιμή του ρύπου στους σταθμούς με ένδειξη π’ανω από 500. Αλγόριθμος ρυποι αθρ_ρυπ<- 0 πληθ_σταθ<-0 Για λ από 1 μέχρι 200   Διάβασε ο3   Αν ο3 > 500 τότε     Εμφάνισε "αυξημένοι"     αθρ_ρυπ<- αθρ_ρυπ+ο3     πληθ_σταθ<- πληθ_σταθ+1   Τέλος_αν Τέλος_επανάληψης μο <- αθρ_ρυπ/πληθ_σταθ Εμφάνισε μο Τέλος  ρυποι Υπολογίζουμε το πηλίκο του αθροίσματος των τιμών ρύπων που ήταν πάνω από 500, δια το πλήθους τους και το εκχωρούμε στη μεταβλητή μο

Στο Μαραθώνιο της Αθήνας τρέχουν 15000 δρομείς από διάφορες χώρες του κόσμου. Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος: 1. Για κάθε αθλητή να διαβάζει τη χώρα προέλευσης και τον χρόνο που έκανε. 2. Εμφανίζει πόσοι Έλληνες δρομείς αγωνίστηκαν (η χώρα είναι «ΕΛΛΑΔΑ». 3. Εμφανίζει τον μικρότερο χρόνο που επιτεύχθηκε και τη χώρα του αθλητή που τον πέτυχε. Αλγόριθμος δρομεις ελλ_αθλ<- 0 μικρ_χρονος<- 100000000 χωρα_μικ_χρον<- “τιποτα" Για α από 1 μέχρι 15000 Διάβασε χωρ, χρον Αν χωρ = "ΕΛΛΑΔΑ" τότε ελλ_αθλ<- ελλ_αθλ + 1 Τέλος_αν Αν χρον ≤ μικρ_χρονος τότε μικρ_χρονος<- χρον χωρα_μικ_χρον<- χωρ Τέλος_αν Τέλος_επανάληψης Εμφάνισε ελλ_αθλ, μικρ_χρονος, χωρα_μικ_χρον Τέλος δρομεις Αρχικοποιούμε τις μεταβλητές όπου θα αποθηκεύσουμε το μικρότερο χρόνο με ΑΠΙΘΑΝΑ μεγάλη τιμή και τη χώρα του αθλητή που τον πέτυχε με τιμή που δεν υπάρχει στην πραγματικότητα Αν η τρέχουσα τιμή χρόνου που διαβάστηκε στη ματαβλητή χρον είναι μικρότερη από την προηγούμενη, αποθηκεύουμε αυτή στη μεταβλητή μικρ_χρον και την χωρα –που έχει διαβαστεί στη μετ/τή χωρ στη χωρα_μικ_χρον

ΣτηνΕθνική οδό είναι εγκατεστημένο ένα ειδικό σύστημα το οποίο μετράει την ταχύτητα των διερχόμενων οχημάτων. Το όριο ταχύτητας είναι 100 km/h. Να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος για 500 οχήματα: 1. Να διαβάζει τον αριθμό πινακίδας και την ταχύτητα κάθε οχήματος. 2. Να εμφανίζει το πλήθος των οχημάτων που ξεπέρασαν το όριο ταχύτητας. 3. Να εμφανίζει την υψηλότερη ταχύτητα που πέρασε κάποιος και τον αριθμό της πινακίδας του Αλγόριθμος αυτοκινητοδρομος πληθ_υπερβ<- 0 μεγ_ταχ<- -1 αριθ_μεγ_ταχ<- "τιποτα" Για λ από 1 μέχρι 500   Διάβασε αριθ, ταχ   Αν ταχ> 100 τότε   πληθ_υπερβ<- πληθ_υπερβ + 1   Τέλος_αν   Αν ταχ > μεγ_ταχ τότε     μεγ_ταχ<- ταχ     αριθ_μεγ_ταχ<- αριθ   Τέλος_αν Τέλος_επανάληψης Εμφάνισε πληθ_υπερβ, μεγ_ταχ, αριθ_μεγ_ταχ Τέλος αυτοκινητοδρομος Αρχικοποιούμε τις μεταβλητές όπου θα αποθηκεύσουμε τη μεγαλύτερη ταχύτητα με ΑΠΙΘΑΝΑ μικρή τιμή και τη χώρα του αθλητή που τον πέτυχε με μια που δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει Αν η τρέχουσα τιμή ταχύτητας που διαβάστηκε στη ματαβλητή ταχ είναι μικρότερη από την προηγούμενη, αποθηκεύουμε αυτή στη μεταβλητή μεγ_ταχ και τον αριθμό –που έχει διαβαστεί στη μετ/τή αριθ- στην αριθ_μεγ_ταχ