Πώς βάζουμε έγγραφα του office και άλλα τέτοια αρχεία στα άρθρα μας Οι τύποι των εγγράφων που μπορούμε να βάλουμε είναι: Τα 2 πρώτα βήματα της αντιγραφής του link (URL) είναι κοινά για όλα τα αρχεία doc / docx - Microsoft Word Document xls / xlsx - Microsoft Excel Spreadsheet ppt / pptx - Microsoft PowerPoint pps - PowerPoint Slideshow odt - OpenDocument Text ods - OpenDocument Spreadsheet odp - OpenDocument Presentation sxw - OpenOffice.org Writer Document sxc - OpenOffice.org Calc Spreadsheet sxi - OpenOffice.org Impress Presentation wpd - Corel Word Perfect Document pdf - Adobe Portable Document Format rtf - Rich Text Format html - Hyper Text Markup Language txt - Plain Text Document csv - Comma Separated Values tsv - Tab Separated Values pages - Apple Pages ai - Adobe Illustrator psd - Adobe Photoshop dxf - Autodesk AutoCad svg - Scalable Vector Graphics eps / ps - PostScript ttf - TrueType xps - XML Paper Specification
Αφού το αρχείο μας έχει ανέβει, κάνουμε δεξί κλικ επάνω του και επιλέγουμε «άνοιγμα συνδέσμου σε νέα καρτέλα»
Στο καινούργιο παράθυρο (καρτέλα) που έχει ανοίξει κάνουμε δεξί κλικ στο όνομα του αρχείου και επιλέγουμε «αντιγραφή διεύθυνσης συνδέσμου»
1)Αφού έχουμε πατήσει το κουμπί που λέει «Υποβολή άρθρου» θα βλέπουμε αυτή την οθόνη 2)Στη συνέχεια πρέπει να γράψουμε μια μικρή γραμμή κώδικα. Η γραμμή αυτή είναι {aridoc engine="zoho" width="600" height="300"}εδώ θα βάλουμε το link του αρχείου που έχουμε πάρει από πριν{/aridoc} 3) Και το άρθρο μας θα είναι κάπως έτσι
1) Το link που έχουμε βάλει είναι ενεργό (μπλέ) πρέπει να το κάνουμε ανενεργό αλλιώς το αρχείο μας δεν πρόκειται να φανεί στο άρθρο. 2) Για να το κάνουμε αυτό, το επιλέγουμε (το link) και αυτομάτως τα δύο αυτά κουμπιά γίνονται ενεργά 3) Κάνουμε κλικ στο αριστερό κουμπί και είμαστε έτοιμοι.
Τώρα το link είναι ανενεργό
1) Από το πεδίο Category πατώντας το βελάκι διαλέγουμε το τμήμα ή το όνομά μας 2) Γράφουμε τίτλο για το άρθρο μας… 3) …πατάμε Save και τελειώσαμε