Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Το αγαπημένο μου μάθημα
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
Συναισθηματικη αγωγη.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Αποδόσεις αιτίων.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Εβελίνα Κοκκίνη Σύμβουλος Καριέρας, Msc Ψυχοθεραπεύτρια Career In Progress Εγώ και ο Εαυτός μου.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Ενσυναίσθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στην νοσηλευτική φροντίδα.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Στόχοι Συμβουλευτικής Ψυχολογίας Διαφορές μεταξύ θεωρητικών προσεγγίσεων (Ψυχανάλυση, Υπαρξισμός, Συμπεριφορισμός,
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Ο ρόλος της συμβουλευτικής στη γονεϊκότητα
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Σύγχρονες Τάσεις Συμβουλευτικής
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
Επικοινωνία ….τι είναι;
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Φιλοσοφία Αθλητισμού Ευάγγελος Αλμπανίδης.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
2ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων «Σχολική Διαμεσολάβηση»:
Αποσυνδετικές διαταραχές
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση

Αυτογνωσία → “H γνωριμία και επίγνωση των αντιδράσεων του εαυτού...Η γνώση που έχει το άτομο για τη συμπεριφορά του, τις στάσεις, τις αξίες, τις πεποιθήσεις και τα συναισθήματά του”

Πράγματα που γνωρίζω Πράγματα που δεν γνωρίζω Παράθυρο Johari (Johari Awareness Window) (Joseph Lunt & Harry Ingham, 1955) Πράγματα που γνωρίζω Πράγματα που δεν γνωρίζω Πράγματα που γνωρίζουν οι άλλοι Πράγματα που δεν γνωρίζουν ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΥΦΛΟ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΑΓΝΩΣΤΟ

ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΥΦΛΟ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΑΓΝΩΣΤΟ

ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΥΦΛΟ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΑΓΝΩΣΤΟ

Τα όνειρά τους για μένα...

Η Σημασία της Αυτοβελτίωσης   → Έμφαση στην Διαδικασία, όχι στην απόκτηση συγκεκριμένου Σταδίου Σημεία Αυτοεπίγνωσης: Ικανότητα να αισθάνεσαι Αίσθημα αξίας Φόβοι Σεξουαλικότητα Αξίες και Ηθική Κουλτούρα και επίγνωση διαφορετικών κουλτούρων Φύλο και στάσεις απέναντι στο φυλετισμό Κοινωνική τάξη και στάσεις απέναντι στις τάξεις  Πώς θα νιώθατε σχετικά με την διερεύνηση ενός ή όλων αυτών των σημείων;  Πώς νομίζετε ότι αυτή η εξερεύνηση θα μπορούσε να γίνει πιο αποτελεσματικά;

Προσωπικές Αξίες Συγκρούσεις μεταξύ διαφορετικών συστημάτων αξιών σε μένα Συγκρούσεις μεταξύ των αξιών μου και της συμπεριφοράς μου Συγκρούσεις μεταξύ των αξιών μου και των αξιών του άλλου ατόμου Συγκρούσεις μεταξύ των αξιών μου και των αξιών της Συμβουλευτικής

 Πώς θα αντιδρούσατε στις παρακάτω προτάσεις / περιπτώσεις… Χρησιμοποίηση σεξιστικής / ρατσιστικής γλώσσας Βοήθεια σε βιαστή παιδιών Απόψεις για την Ομοφυλοφιλία Απόψεις για την Έκτρωση

Αξίες της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας Η Αλλαγή είναι θετική εξέλιξη Η Αλλαγή εμπεριέχει αγώνα και ενδεχομένως πόνο Οι άνθρωποι είναι κατά βάση καλοί Οι άνθρωποι δεν γεννιούνται ‘κακοί’, και γι’αυτό μπορούν να βοηθηθούν ώστε να αλλάξουν Για να βοηθηθεί κάποιος πρέπει να θέλει να αλλάξει Η Συμβουλευτική Ψυχολογία προσφέρεται σε άτομα που αντιμετωπίζουν δυσκολίες

Προσωπικά Κίνητρα Επηρεάζουν ή διευκολύνουν τα κίνητρά μας την ικανότητά μας για εποικοδομητική βοήθεια; Ψυχικός Πόνος α) Βοηθητικά Κίνητρα (“Τραυματικό γεγονός ως ευκαιρία απόκτησης προσωπικού σθένους”)   β) Επιβλαβή Κίνητρα (“Προσπάθεια επίλυσης τραυματικού γεγονότος μέσω της επαφής με πελάτες”)

Επιθυμία να βοηθήσουμε τους άλλους α) Βοηθητικά Κίνητρα (“Έκφραση μη εγωϊστικού ενδιαφέροντος ως ένδειξη ειλικρινούς εκτίμησης του άλλου”) β) Επιβλαβή Κίνητρα (“Επιθυμία ‘εξάρτησης΄ των άλλων από εμάς ως μέσο προβολής του εαυτού”)