ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014
Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού ΚΕ.ΣΥ.Π ΡΟΔΟΥ(Κωστής Ν.) ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Γ΄ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 1 Απόκτηση Απολυτηρίου Γενικού Λυκείου Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Απαραίτητη προϋπόθεση για συμμετοχή στη διαδικασία.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ –ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια
Πανελλαδικές. Ποιες κρίσιμες αποφάσεις πρέπει να πάρω; αν θα συμμετάσχω στις πανελλαδικές ή αν θα εξεταστώ ενδοσχολικά αν εξεταστώ πανελλαδικά ποιο ή.
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
Τι είναι η Βεβαίωση Πρόσβασης;
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΧΟΛΩΝ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Καλύτερη σχολή και κατ΄ επέκταση επάγγελμα είναι εκείνο που ταιριάζει στην προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες μας. Μόνο όταν εργαζόμαστε.
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Α. Τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο Β. Την επιλογή του δεύτερου μαθήματος γενικής παιδείας και των επιστημονικών πεδίων Γ. Μαθήματα αυξημένης.
ΓΡΑΦΕΙΟ Σ.Ε.Π. ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ Χανιά Ιανουάριος 2009 Κώστας Καλογεράκης.
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Γενικά… ► H Γ΄ Τάξη είναι η τάξη προετοιμασίας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. ► Υπάρχουν 3 (+1) κατευθύνσεις που.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ στην Ανώτατη και Ανώτερη Εκπαίδευση Κύπρου και Ελλάδας
10 Φεβρουαρίου :00 πμ Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων Διεύθυνσης
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
 Καταγραφή όλων των τμημάτων που ενδιαφέρουν τον/την υποψήφιο/α από τα πεδία που μπορεί να δηλώσει.  Κριτήρια: το ενδιαφέρον για το αντικείμενο σπουδών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/ΝΣΗ Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗ 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
MHXANOΓPAΦIKO 2012.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Τα μαθήματα διακρίνονται σε: 1. Μαθήματα Γενικής Παιδείας 2. Μαθήματα Επιλογής Από αυτά άλλα είναι γραπτώς εξεταζόμενα και άλλα όχι. Η Α΄ Τάξη του Λυκείου.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
Τι είναι η Βεβαίωση Πρόσβασης;
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης ΚΕ.ΣΥ.Π ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ , Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού της.
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΕΠ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΔΗΜΗΤΡΕΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΕΠ-ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΕΣΥΠ ΤΡΙΠΟΛΗΣ Πλ. Αγίου Δημητρίου 4, Τρίπολη τηλ
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν.4186 – (ΦΕΚ193 Α΄ )
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Το Νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το σχολικό έτος Δομή του Ωρολογίου Προγράμματος Ομάδες Προσανατολισμού Επιστημονικά.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Επιμέλεια-Παρουσίαση: Κερούλης Μανώλης Ειδικός Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης Ιανουάριος 2011 ΚΕΣΥΠ Ν. Ηρακλείου Γενικό Λύκειο και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
ΕΠΑΛ Γιατί να πάω στο Επάλ;;;;. Πώς Αποφασίζω σε ποιο λύκειο θα πάω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το.
DEUTSCHE SCHULE ATHEN ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Αλλαγές στο Λύκειο Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Πεδία Προσανατολισμού.
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ  ΝΟΜΟΣ:4327/2015 (ΦΕΚ 50/Α ́, 14/05/2015), τροποποίηση του Ν. 4186/2013«Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ν.ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ν.ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ Βασικοί άξονες του Νέου Συστήματος Πρόσβασης
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Β΄. ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (Κοινό πρόγραμμα)
θέμα : ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
Παρουσίαση των Ημερησίων ΕΠΑ.Λ.
Βεβαίωση Πρόσβασης ΚΕΣΥΠ Ν. Ηρακλείου Ιανουάριος 2011
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑ.Λ
Ενημέρωση μαθητών Γ Λυκείου 2ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Σχ. Έτος
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
ΔΟΜΗ - ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Δ/ΝΣΗ Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ 2009-10 ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ(1) Στους επίσημους και ανεπίσημους καταλόγους ανεργίας και ετεροαπασχόλησης συμμετέχουν με μικρότερα ή μεγαλύτερα ποσοστά όλες ανεξαιρέτως οι ειδικότητες στις οποίες παραπέμπουν οι σπουδές όλων των τμημάτων ΑΕΙ- ΤΕΙ. Η επιλογή σπουδών με βάση στενά τις προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης δεν αποτελεί ιδιαίτερα ασφαλές κριτήριο, καθότι η αγορά εργασίας είναι υπό συνεχή αναμόρφωση. Κανένα τμήμα δεν μπορεί να εγγυηθεί πλέον με σιγουριά την πλήρη και άμεση απορρόφηση των πτυχιούχων του. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ(2) Η καλύτερη επιλογή είναι να διαλέξει ο μαθητής τις σπουδές που ταιριάζουν στην προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα, τις αξίες και τις δεξιότητές του. Τότε θα γίνει τόσο καλός στο αντικείμενο αυτό, που θα μπορεί να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες και μάλιστα, το σπουδαιότερο, θα είναι κι ευτυχισμένος αφού η ικανοποίηση από την εργασία είναι ένα σημαντικό κομμάτι για να κατακτήσουμε την προσωπική ευτυχία. Προσπαθήστε  να  επιλέξετε το  δικό  σας  μέλλον και  όχι  αυτό  που  οι  άλλοι   θέλουν για  σας. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ Προσωπική προτίμηση Ικανότητες, κλίσεις, ενδιαφέροντα του υποψηφίου Προοπτικές απασχόλησης Επαγγελματικές και προσωπικές αξίες Αν η σχολή οδηγεί σε ένα πολύ συγκεκριμένο επάγγελμα (π.χ στρατιωτικές, αστυνομικές, παιδαγωγικές σχολές) πρέπει να αναρωτηθείτε αν άσχετα με την επαγγελματική αποκατάσταση αυτή η σχολή σας ταιριάζει. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Το αν είναι καλή ή όχι μια απόφαση που πήραμε εξαρτάται από το : Πόσο καλά γνωρίζουμε τον εαυτό μας Πόσο καλά γνωρίζουμε το περιβάλλον μας ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΝΕΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΠΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΧΟΛΩΝ ΤΟΥ 5ου Ε.Π α) για να μπορέσει υποψήφιος να δηλώσει στο μηχανογραφικό του δελτίο το 5ο επιστημονικό πεδίο πρέπει να έχει δηλώσει ότι θα εξεταστεί υποχρεωτικά στα δύο (2) μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του 5ου επιστημονικού πεδίου «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» και «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής». Οι υποψήφιοι του 5ου Ε.Π εξετάζονται σε 7 μαθήματα β) Οι υποψήφιοι του 5ου Ε.Π. δηλώνουν υποχρεωτικά με την Αίτηση – Δήλωση που γίνεται τον Φεβρουάριο, ότι επιθυμούν να εξεταστούν σε εθνικό επίπεδο στο μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» . Απαραίτητη προϋπόθεση για να το δηλώσουν οι μαθητές είναι να το έχουν ήδη επιλέξει ως μάθημα επιλογής. Θα πρέπει επίσης υποχρεωτικά να επιλέξουν σαν μάθημα Γενικής Παιδείας τα «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής». γ) αν το δηλώσουν και δεν προσέλθουν στην εξέταση, τότε θεωρείται ότι εξετάστηκαν και πήραν γραπτό βαθμό μηδέν (0) ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Θεωρητική κατεύθυνση οι συνδυασμοί επιστημονικών πεδίων που επιτρέπονται για έναν μαθητή της θεωρητικής κατεύθυνσης είναι: 1ο-2ο , 1ο-4ο : με Μαθηματικά 1ο-3ο : με Βιολογία 1ο-5ο : με Μαθηματικά και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Θετική κατεύθυνση οι συνδυασμοί επιστημονικών πεδίων που επιτρέπονται για έναν μαθητή της θετικής κατεύθυνσης είναι: 2ο-3ο , 2ο-4ο , 3ο-4ο : με οποιοδήποτε μάθημα 1ο-2ο , 1ο-3ο , 1ο-4ο : με Ιστορία 2ο -5ο , 3ο-5ο , 4ο-5ο : με Μαθηματικά και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Τεχνολογική κατεύθυνση οι συνδυασμοί επιστημονικών πεδίων που επιτρέπονται για έναν μαθητή της τεχνολογικής κατεύθυνσης είναι: 2ο-4ο : με οποιοδήποτε μάθημα 1ο-2ο , 1ο-4ο : με Ιστορία 2ο-3ο , 3ο-4ο : με Βιολογία 2ο -5ο , 4ο-5ο : με Μαθηματικά και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΠΩΛΕΙΑ ΜΟΡΙΩΝ (ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΟΡΙΩΝ 20.000 ) ΧΩΡΙΣ ΑΠΩΛΕΙΑ ΜΟΡΙΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ 1ο επιστημονικό πεδίο 5ο επιστημονικό πεδίο (με επιλογή Αρχές Οικονομικής Θεωρίας) 2ο επιστημονικό πεδίο 3ο επιστημονικό πεδίο 4ο επιστημονικό πεδίο

ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 10 Καταργείται η βάση εισαγωγής για τους υποψηφίους που συμμετέχουν στην διαδικασία επιλογής. Ισχύει και για τους υποψηφίους των προηγούμενων ετών που διεκδικούν χωρίς εξετάσεις το 10% των θέσεων. Καταργείται η βάση για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ (ομάδα Α και ομάδα Β) Παραμένει η βάση στο ειδικό μάθημα (ξένες γλώσσες, γραμμικό και ελεύθερο σχέδιο, μουσικά μαθήματα) ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ Για το Απολυτήριο λαμβάνονται υπόψη όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα Για την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια λαμβάνονται υπόψη μόνο τα μαθήματα που εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΓΕΝΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ (Γ.Β.Π.) του μαθητή που αναγράφεται στη βεβαίωση που του χορηγείται από το λύκειο φοίτησής του, υπολογίζεται με βάση τον μέσο όρο των βαθμών των 6 ή 7 μαθημάτων της Γ΄ Λυκείου στα οποία εξετάζεται πανελλαδικά. Πώς υπολογίζουμε τον ΓΒΠ: Προσθέτουμε τους βαθμούς όλων των μαθημάτων & διαιρούμε με το 6 ή το 7 (αν ο /η υποψήφιος /α έχει εξεταστεί και στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, υποχρεωτικό για το 5ο πεδίο). ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Ο βαθμός σε καθένα από τα 6 ή 7 μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά εξάγεται με βάση τη σχέση: ΒΑΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ π.χ. αν σ΄ ένα μάθημα ο γραπτός βαθμός είναι 14 και ο "διορθωμένος" προφορικός είναι 16, τότε ο βαθμός πρόσβασης για το μάθημα αυτό είναι: (14x0,7)+(16x0,3)=14,6 Για τον υπολογισμού του βαθμού πρόσβασης γίνεται προσαρμογή του προφορικού βαθμού. Δηλαδή αν η διαφορά μεταξύ του προφορικού και του γραπτού βαθμού σε κάποιο μάθημα είναι μεγαλύτερη των δύο (2) μονάδων, τότε ο προφορικός βαθμός προσαρμόζεται έτσι ώστε να απέχει δύο (2) μονάδες από το γραπτό βαθμό. π.χ. αν σ΄ ένα μάθημα ο προφορικός είναι 18 και ο γραπτός 12, τότε ο προφορικός γίνεται 14 (12+2), ενώ αν ο προφορικός είναι 12 και ο γραπτός 18 τότε ο προφορικός γίνεται 16 (18-2). Ως γραπτός λαμβάνεται η γραπτή επίδοση του μαθητή στις πανελλαδικές εξετάσεις και ως προφορικός ο μέσος όρος των βαθμών των δύο τετραμήνων στο μάθημα, αφού πρώτα προσαρμοστεί στον γραπτό, ώστε να μην απέχει απ’ αυτόν περισσότερο από 2 μονάδες. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ Τα μόρια πρόσβασής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα εξαρτηθούν από τον Γενικό Βαθμό Πρόσβασης που και τους βαθμούς σου σε δύο μαθήματα-“κλειδιά”, τα οποία ονομάζονται Μαθήματα Αυξημένης Βαρύτητας .   Ο Γενικός βαθμός πρόσβασης της Γ΄ Λυκείου συμμετέχει στον υπολογισμό των μορίων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση με ποσοστό 80%. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ(2) Ο υπολογισμός των μορίων κάθε μαθητή - που μαζί με την ζήτηση που υπάρχει για μια σχολή - κρίνει την εισαγωγή του σε αυτή, δίνεται από τον ακόλουθο τύπο: (ή 0,9 Ε1) (ή 0,4 Ε2) Γ.Β.Π : Ο Γενικός Βαθμός Πρόσβασης όπως ορίστηκε προηγουμένως, Β1 : Ο βαθμός στο μάθημα αυξημένης βαρύτητας του αντίστοιχου επιστημονικού πεδίου με συντελεστή 1,3 , Β2 : Ο βαθμός στο μάθημα αυξημένης βαρύτητας του αντίστοιχου επιστημονικού πεδίου με συντελεστή 0,7 , Ε1, Ε2 : Οι βαθμοί στα εναλλακτικά μαθήματα του αντίστοιχου επιστημονικού πεδίου, οι οποίοι αντικαθιστούν τα Β1, Β2, όταν μαθητής ακολουθεί κατεύθυνση στην οποία δε διδάσκονται τα Β1, Β2 ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Καθορισμός των βάσεων των σχολών Η βάση μιας σχολής είναι τα μόρια που συγκέντρωσε ο τελευταίος εισαγόμενος σ’ αυτή τη σχολή. Οι βάσεις των μορίων των σχολών των ΑΕΙ και ΑΤΕΙ καθορίζονται από: την δυσκολία των θεμάτων των Πανελληνίων εξετάσεων τις επιλογές των υποψηφίων και τον αριθμό των θέσεων που προσφέρονται ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ Οι υποψήφιοι έχουν δικαίωμα να επιλέξουν όσες σχολές επιθυμούν από ένα ή δύο επιστημονικά πεδία. Η σειρά επιλογής δεν εξαρτάται από τα επιστημονικά πεδία (δηλαδή μπορείς να ξεκινάς με Σχολές του ενός Επιστημονικού Πεδίου, μετά να δηλώνεις Σχολές του άλλου, μετά να ξαναγυρνάς στο πρώτο κ.ο.κ.). ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ(1) Ο υποψήφιος μετέχει στην επιλογή μόνο των σχολών και των τμημάτων για τα οποία δήλωσε προτίμηση στο μηχανογραφικό δελτίο και με βασικό κριτήριο τον αριθμό των μορίων που του δίνουν ο γενικός βαθμός πρόσβασης και οι βαθμοί των δύο μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας. Κάθε υποψήφιος μπορεί να δηλώνει με όποια σειρά επιθυμεί τις σχολές, ανεξάρτητα από το επιστημονικό πεδίο που περιλαμβάνονται. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ(2) Σε περίπτωση ισοβαθμίας (ίδιο σύνολο μορίων), προηγείται αυτός που έχει μεγαλύτερο Βαθμό Πρόσβασης. Αν υπάρχει και εδώ ισοβαθμία, προηγείται αυτός που έχει μεγαλύτερο άθροισμα στα δύο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του Επιστημονικού Πεδίου στο οποίο ανήκει η συγκεκριμένη Σχολή. Αν και πάλι υπάρχει ισοβαθμία, μπαίνουν όλοι οι ισοβαθμούντες, ανεξάρτητα από τη σειρά που δήλωσε ο καθένας το συγκεκριμένο τμήμα. Η σειρά προτίμησης λαμβάνεται υπόψη ως τρίτο κατά σειράν κριτήριο μόνο στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ(3) Ο υποψήφιος πρέπει να γνωρίζει ότι αν με το σύνολο των μορίων του εισάγεται σε περισσότερες από μία σχολές από αυτές που έχει δηλώσει προτίμηση, τότε θα εισαχθεί σ’ αυτή που έχει δηλώσει με προγενέστερη προτίμηση. ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ Για το λόγο αυτό η σειρά των προτιμήσεων πρέπει να εκφράζει την πραγματική επιθυμία του υποψήφιου και όχι να προσδιορίζεται από την πιθανολογούμενη επιτυχία ή αποτυχία του σύμφωνα με τις βάσεις προηγούμενου έτους. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Βήματα «σωστής» συμπλήρωσης μηχανογραφικού(1) Επιλογή επιστημονικών πεδίων Τα κριτήρια πρέπει να είναι: Οι σχολές που ενδιαφέρουν τον υποψήφιο Τα μόρια που συγκεντρώνει σε κάθε επιστημονικό πεδίο Δεν αποκλείουμε σχολές των ΑΤΕΙ (εφόσον είναι σχετικές με τα ενδιαφέροντα του υποψήφιου) ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Βήματα «σωστής» συμπλήρωσης μηχανογραφικού(2) Χωρίζουμε τις σχολές σε 3 ομάδες: Σχολές στις οποίες ο υποψήφιος επιθυμεί πολύ να εισαχθεί (σημειώνουμε Α) Σχολές στις οποίες ο υποψήφιος επιθυμεί μέτρια να εισαχθεί (σημειώνουμε Β) και Σχολές στις οποίες ο υποψήφιος επιθυμεί πολύ λίγο να εισαχθεί (σημειώνουμε Γ). Σχολές που ο υποψήφιος δεν επιθυμεί καθόλου τις διαγράφει. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Βήματα «σωστής» συμπλήρωσης μηχανογραφικού(3) Καταγράφουμε τις σχολές υψηλής επιθυμίας (Α) και τις κατατάσσουμε : Βάζουμε τον αριθμό 1 στη σχολή 1ης προτίμησης, το 2 στη σχολή 2ης προτίμησης κ.ο.κ. Ξαναγράφουμε τις σχολές με τη σειρά που προέκυψε και ελέγχουμε αν είναι πράγματι η σειρά επιθυμίας του υποψήφιου ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Βήματα «σωστής» συμπλήρωσης μηχανογραφικού(4) Κάνουμε το ίδιο και για τις υπόλοιπες σχολές (Β και Γ) Ελέγχουμε ξανά την τελική λίστα. Αν υπάρχει κάποια σχολή για την οποία δεν ξέρουμε τι ακριβώς είναι, βρίσκουμε πληροφορίες. (Στην ιστοσελίδα του ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ μπορούμε να βρούμε τις ιστοσελίδες όλων των σχολών). Καλό θα είναι να επισκεφθούμε τουλάχιστον τις σχολές που είναι πρώτες στην προτίμησή μας. Συζητάμε και επαναξιολογούμε τις επιλογές μας. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Μικρά χρήσιμα (και κρίσιμα) μυστικά(1) Ένα σημαντικό δίλημμα: Σχολή που προτιμώ ή πόλη; Απάντηση: Κοινή απόφαση με τους γονείς. Τα οικονομικά της οικογένειας και το κόστος διαβίωσης σε μια άλλη πόλη είναι ένας παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη. Δηλώνουμε όλες τις σχολές που μπορεί να μας ενδιαφέρουν ανεξάρτητα από τις βάσεις των προηγούμενων χρόνων. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Μικρά χρήσιμα (και κρίσιμα) μυστικά(2) ΔΕΝ βάζουμε ΠΟΤΕ πιο ψηλά μια σχολή που μας αρέσει λιγότερο από μια άλλη, επειδή έχει περισσότερα μόρια. Δεν επηρεάζομαι από τις προτιμήσεις άλλων υποψηφίων Όσοι δηλώνουν σχολές αυξημένης ζήτησης, δεν δηλώνουν μόνο αυτές. Σχολές που είναι σε δύο επιστημονικά πεδία, φροντίζουμε να τις δηλώσουμε μόνο σε ένα ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Μικρά χρήσιμα (και κρίσιμα) μυστικά(3) Θα λάβουμε οπωσδήποτε υπόψη μας τις προοπτικές που προσφέρει η κάθε σχολή (http://kesyp.ker.sch.gr/docs/agora_ergasias/aei_tei_2009.pdf ) όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όταν κάποιος θέλει κάτι πολύ θα τα καταφέρει ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες. Μερικές σχολές που οι προοπτικές τους στην αγορά εργασίας δεν είναι ιδιαίτερα θετικές, αν έχουν πλατιά γνωστική βάση μπορεί να οδηγήσουν σε διαφορετικές κατευθύνσεις και ευρύτερες επαγγελματικές διεξόδους μέσω των μεταπτυχιακών σπουδών ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Μικρά χρήσιμα (και κρίσιμα) μυστικά(4) Συγκεντρώνουμε πληροφορίες για τα επαγγελματικά δικαιώματα και τις προοπτικές απασχόλησης του πτυχιούχου κάθε σχολής Δεν είναι κακό να συζητήσουμε τις επιλογές μας με κάποιους μεγαλύτερους. Όμως τελικά πρέπει όλοι να σεβαστούν και να εμπιστευτούν την επιθυμία του υποψήφιου. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Τι σημαίνει δηλώνω μια Σχολή; Σημαίνει ότι γράφεις στο Μηχανογραφικό Δελτίο δίπλα στη συγκεκριμένη Σχολή έναν αριθμό που δείχνει τη σειρά προτίμησής σου, π.χ. 1,2,3 κ.τ.λ. Προσοχή! Εισάγεσαι στη Σχολή της οποίας τα μόρια πιάνεις και την οποία έχεις δηλώσει με προγενέστερη προτίμηση. Δηλαδή, αν στη σειρά προτίμησης βάλεις πρώτη μια Σχολή με χαμηλά μόρια και μετά μια με υψηλά, τότε θα εισαχθείς στην πρώτη. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Πού καταθέτω το Μηχανογραφικό μου Δελτίο και τι άλλα δικαιολογητικά πρέπει να έχω μαζί μου; Καταθέτεις το Μηχανογραφικό Δελτίο στην Ειδική Επιτροπή που λειτουργεί στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι: Επικυρωμένο αντίγραφο του Απολυτηρίου. Φωτοαντίγραφο της Βεβαίωσης Πρόσβασης, το οποίο επικυρώνεται από τον υπάλληλο παραλαβής με την επίδειξη του πρωτοτύπου. Αστυνομική Ταυτότητα ή άλλο επίσημο έγγραφο. Προσοχή  στην  προθεσμία κατάθεσης του μηχανογραφικού δελτίου. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Για πόσα Τμήματα μπορώ να δηλώσω προτίμηση; Μπορείς να δηλώσεις προτίμηση για όλα τα Τμήματα ενός ή δύο Επιστημονικών Πεδίων. Παίρνεις αντίγραφο της δήλωσής σου από τον υπολογιστή, το οποίο πρέπει να ελέγξεις σχολαστικά για τυχόν λάθη. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Τα Α.Ε.Ι. είναι καλύτερα από τα A.Τ.Ε.Ι; Δεν πρέπει να κάνουμε τέτοιες γενικεύσεις. Εξαρτάται από τις συγκεκριμένες σχολές που συγκρίνουμε. Μπορεί ένα Α.Ε.Ι. να έχει μέτριες επαγγελματικές προοπτικές, ενώ ένα Α.Τ.Ε.Ι. μπορεί να έχει άριστες επαγγελματικές προοπτικές. Ερεύνησε τις επαγγελματικές προοπτικές της κάθε Σχολής. ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Αφού τα πήγα καλά και συγκεντρώνω πολλά μόρια, δε χρειάζεται να δηλώσω καθόλου A.Τ.Ε.Ι; Το σωστό είναι να δηλώσεις και Α.Τ.Ε.Ι, (φυσικά της προτίμησής σου) επειδή δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί με τις βάσεις, που κάθε χρόνο αυξομειώνονται. Κυρίως στις σχολές που απαιτούν εξέταση σε ειδικά μαθήματα οι αυξομειώσεις μπορεί να είναι μεγάλες ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Οι Σχολές που έχουν υψηλή βάση, προσφέρουν καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση; Οι βάσεις εκφράζουν την προσφορά και τη ζήτηση των θέσεων κάθε Σχολής. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχει καλές επαγγελματικές προοπτικές ή ότι εσένα σου αρέσει. Καλό είναι να μην παρασύρεσαι από τις στερεότυπες και παραδοσιακές αντιλήψεις για σχολές που «οδηγούν σε επαγγέλματα κύρους και γοήτρου» (π.χ. Νομικές, Ιατρικές κ.λπ.) γιατί η πραγματικότητα στην αγορά εργασίας είναι διαφορετική Είναι καλύτερα να σπουδάσεις αυτό το οποίο πραγματικά σε ενδιαφέρει ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ