Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του
Μέθοδοι, ερευνητικά εργαλεία: 1. συνεντεύξεις 2. παρατήρηση 3. ανάλυση περιεχομένου 4. ερμηνεία
Απολογισμός ομάδας Συμπεράσματα: Για να μάθεις για την ιστορία του σχολείου πρέπει να συλλέξεις στοιχεία και πληροφορίες Για να μπορέσεις να αλλάξεις το σχολείο σου πρέπει: 1. Να το γνωρίσεις 2. Να το ζήσεις
Απολογισμός ομάδας Εντυπώσεις: μάθαμε να εργαζόμαστε ομαδικά γνωρίσαμε το σχολείο μας από μια άλλη πλευρά ενθουσιαστήκαμε με τις πληροφορίες που ανακαλύψαμε γι’ αυτό Μέλη ομάδας: Καραθανάση Γεωργία Ματζάνη Έλενα Ντουμανίδου Χρυσοβαλάντου Παπαδοπούλου Δανάη-Ασημίνα
Ομάδα 2 η : κτιριακών εγκαταστάσεων και υποδομών Ως ομάδα: Μελετήσαμε πόσοι μαθητές υπάρχουν στο σχολείο και πώς είναι κατανεμημένοι σε τμήματα Εξετάσαμε πόσοι καθηγητές διδάσκουν στο σχολείο μας και ποιες είναι οι ειδικότητές τους Μάθαμε ποιες είναι οι κτιριακές εγκαταστάσεις του σχολείου μας
Μέθοδοι, ερευνητικά εργαλεία: Συνέντευξη από τη διευθύντρια του λυκείου μας Μελέτη αρχείων από το σχολείο μας Λήψη φωτογραφιών και συλλογή φωτογραφιών από διάφορους καθηγητές
Απολογισμός ομάδας Συμπεράσματα: Για να μάθεις για τις κτιριακές εγκαταστάσεις του σχολείου σου πρέπει να ερευνήσεις τα αρχεία του σχολείου. Για να γνωρίσεις καλύτερα το σχολείο σου πρέπει να αποκτήσεις βαθύτερη γνώση για τους διδάσκοντες.
Απολογισμός ομάδας Εντυπώσεις: Μάθαμε να εργαζόμαστε ομαδικά. Γνωρίσαμε το σχολείο μας καλύτερα. Μας ενθουσίασε το γεγονός ότι δημιουργήσαμε μια διαδικτυακή σελίδα. Μέλη Ομάδας: Νίκος Κεσεσίδης, Παναγιώτης Χαρόβας, Παναγιώτης Βαβέτσης, Παναγιώτης Γκουντινούδης
Ως ομάδα: Ψάξαμε και μάθαμε για τις ομάδες που πραγματοποιήθηκαν πέρυσι στο σχολείο μας Και ερευνήσαμε τις δράσεις που λαμβάνουν χώρα τη φετινή χρονιά
Μέθοδοι, ερευνητικά εργαλεία : 1. Ανάλυση περιεχομένου 2. Συνεντεύξεις
Απολογισμός ομάδας Συμπεράσματα: Το σχολείο δεν έχει μοναδικό στόχο την ολοκλήρωση της γενικής μόρφωσης των μαθητών αλλά και την ανάπτυξη πνευματικών και ψυχικών δυνάμεων. Σύμφωνα με συλλογή πληροφοριών, συνειδητοποιήσαμε ότι αυτό πραγματοποιείται με την λειτουργία ομάδων.
Απολογισμός ομάδας Εντυπώσεις: Μάθαμε να αξιοποιούμε τις πληροφορίες που μας δίνουν. Καταφέραμε να λειτουργήσουμε ομαδικά. Μάθαμε για την ιστορία και την λειτουργία του σχολείου μας Μέλη Ομάδας : Πεταλά Ελένη, Ταγγερίδου Αγγελίνα, Τσιρλίδου Αθανασία, Χατζηαγγελάκη Κωνσταντίνα, Χωρινού Βασιλική.
Ομάδα 4 η : Σχολικοί κανόνες και οι σχέσεις μαθητών-καθηγητών Στην ομάδα μας ασχοληθήκαμε με τους σχολικούς κανόνες. Πιο συγκεκριμένα μιλήσαμε για τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματά μας και εξετάσαμε τον τρόπο με τον οποίο γινόταν το μάθημα στο σχολείο παλαιότερα και σήμερα.
Μέθοδοι και μέσα Για να πετύχουμε τον αρχικό μας στόχο, να πληροφορηθούμε για τις σχέσεις μαθητών- καθηγητών στο σχολείο, δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο. Χρησιμοποιήσαμε τα εξής μέσα: τη γνώση και τις εμπειρίες που έχουμε ως μαθητές τον ηλεκτρονικό υπολογιστή για την μετατροπή των αποτελεσμάτων σε ηλεκτρονική μορφή
Ερωτηματολόγιο Η επεξεργασία του ερωτηματολογίου κατέδειξε ότι: Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών θεωρεί ότι αυτό που χαρακτηρίζει τη σχέση μαθητών και καθηγητών είναι η ευγένεια και η συνεργατικότητα. Ο σεβασμός, η ενθάρρυνση, η επιείκεια και η εμπιστοσύνη έπονται. Η παρουσία του αυταρχισμού στη σχολική ζωή είναι έντονη.
Απολογισμός ομάδας Συμπέρασμα: Για να μάθεις για τις σχέσεις μαθητών-καθηγητών πρέπει να ακούσεις τη γνώμη και των δύο πλευρών.
Απολογισμός ομάδας Εντυπώσεις: Οι εντυπώσεις της ομάδας μας, είναι πολύ καλές. Είμαστε ευχαριστημένοι που πετύχαμε το σκοπό μας και πληροφορηθήκαμε για πολλά πράγματα που πριν δεν γνωρίζαμε! Μέλη ομάδας: Ντούμας Γιώργος Παπιάν Σοφία Ριζούδης Παναγιώτης Τριανταφύλλου Αθανασία Χρυσοφυλλάκης Βαγγέλης