Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014 Εισαγωγικό βίντεο το θεωρητικό μέρος: Wiki – τι είναι Η λέξη Wiki ερμηνεύεται μερικές φορές ως ακρώνυμο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Επιμορφωτική συνάντηση Διευθυντών Σχ. Μονάδων Κέρκυρας
11 ο Εργαστήριο 11 ο Εργαστήριο Wiki ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ του Μαθήματος «Εισαγωγή στην Επιστήμη του Ιστού" Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η Β’ ΕΞΑΜ. ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Wikipedia_ Σύνθεση διαδικτυακής παγκόσμιας εγκυκλοπαίδειας από τους αναγνώστες της. Επικοινωνία και συμφωνία για υποκειμενικά θέματα πολλών οπτικών γωνιών.
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
WEB 2.O TOOLS Project Β 2 2 ο Γενικό Λύκειο Λευκάδας
Wikipedia Η Βικιπαίδεια ή Wikipedia είναι ένα εγχείρημα: • Συλλογικό, • Εγκυκλοπαιδικό παγκόσμιο, • Πολύγλωσσο, Στόχος • Να παρέχει ελεύθερα επαναχρησιμοποιήσιμο.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Τσιγγίδου Τάνια. Τι είναι Το 'Wiki' (που προφέρεται ως «γουίκι») είναι ένας τύπος ιστοτόπου που επιτρέπει σε οποιονδήποτε να δημιουργήσει και να επεξεργαστεί.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Google docs Google docs forms
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Το λογισμικό wiki παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη μιας ομάδας χρηστών, να καταθέτουν ισότιμα τη συμβολή τους (ιδέες, φωτογραφίες, πηγές κ.α.) στην παραγωγή.
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η επιστήμη του Web.
Οδηγίες σύνδεσης & χρήσης για το BigMarker Δρ. Α.Παρασκευάς
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
Η λέξη Wiki ερμηνεύεται μερικές φορές ως ακρώνυμο για το "What I know is" δηλαδή "Αυτό που εγώ ξέρω είναι"
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Εισαγωγή στο Blackboard
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Wikis Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki", δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία πυκνών δρομολογίων στον αερολιμένα της Χονολουλού.
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Πύλη Τηλεκπαίδευσης Τμήματος edu. dmst. aueb. gr Βασιλική Ταγκαλάκη (Ε
Google docs Google docs forms
Wiki: ένα εργαλείο συνεργασίας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014 Εισαγωγικό βίντεο το θεωρητικό μέρος: Wiki – τι είναι Η λέξη Wiki ερμηνεύεται μερικές φορές ως ακρώνυμο για το "What I know is" δηλαδή «αυτό που εγώ ξέρω είναι» και αφορά στις δυνατότητες συγγραφής σε αυτό. Το πρώτο wiki, δημιουργήθηκε το 1994 από τον Ward Cunninghan και είναι ευρύτερα γνωστό ως Wiki Wiki Web Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki" δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία του αερολιμένα της Χονολουλού.

Το μεγαλύτερο Wiki… Wikimedia Foundation μη κερδοσκοπικός οργανισμός. Στόχος αυτού του οργανισμού είναι η ανάπτυξη wiki- based projects και η δωρεάν παροχή τους στο κοινό. Το πιο σημαντικό wiki–project είναι η γνωστή μας Wikipedia μία πολυγλωσσική,δωρεάν web – εγκυκλοπαίδεια,που έχει γραφεί από εθελοντές (άρθρα μπορεί να εισάγει ο καθένας που έχει πρόσβαση στην εγκυκλοπαίδεια).

Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014 Εκπαιδευτικές θεωρίες που εφαρμόζονται στα wiki: Εποικοδομισμός / Κονστρουκτιβισμός (Constructivism) : Αντιμετωπίζει τη μάθηση ως μια δυναμική διαδικασία στην οποία οι μαθητές οικοδομούν νέες ιδέες ή αντιλήψεις σχετικές με την παρούσα/παλαιότερη γνώση και σε ανταπόκριση με τις εκπαιδευτικές συνθήκες. Υποδηλώνει την ιδέα ότι οι εκπαιδευόμενοι δεν απορροφούν τις πληροφορίες παθητικά αλλά τις συνθέτουν μόνοι τους. Κοινότητες πρακτικής : Πρόκειται για διαδικτυακές κοινότητες μαθητών που έχουν κοινό έργο. Αυτές οι κοινότητες διευκολύνουν την εκπαιδευτική συναλλαγή, επιτρέπουν στα μέλη να δημιουργήσουν ένα δεσμό από κοινές εμπειρίες και προκλήσεις. Συνεργατική Μάθηση : Η διαδικασία ομαδικής εργασίας με σκοπό τη συνεισφορά ιδεών.

Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014 Ιδέες για τη χρήση ενός wiki στην τάξη: Δημιουργήστε έναν χώρο για ελεύθερη έκφραση Συζητήστε θέματα εργασιών, όπως και επιλεγμένα αναγνώσματα του μαθήματος (assigned readings) Μοιραστείτε πηγές όπως αναφορές σε βιβλιογραφία, ιστοσελίδες, δείγματα επιτυχούς συγγραφής, συσκέψεις, ανακοινώσεις εργασιών Διατηρήστε ένα περιοδικό εργασίας αποτελούμενης από ομαδικές εργασίες Απαιτήστε τη συνεργασία των μαθητών στη συγγραφή κειμένων, όπως μία έκθεση γραμμένη από όλη την τάξη Συζητήστε καινοτομίες στους τομείς της διδασκαλίας και της εκπαίδευσης Ενθαρρύνετε τους μαθητές να διορθώσουν σελίδες της wikipedia ή να αναλάβουν νέες σελίδες της wikipedia Εμπνεύστε και ενθαρρύνετε τους μαθητές να γράψουν ένα Wikibook Υποστηρίξτε service learning projects (i.e. use wikis to build a website about a challenge in their city)

Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014 Αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν πριν την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού wiki: Πώς οραματίζεστε ότι θα χρησιμοποιείται το wiki; (Πώς θα το περιγράψετε στους γονείς) Ποιοι θα μπορούν να δουν το wiki; (οποιοσδήποτε; Μόνο τα μέλη του wiki;) Ποιοι θα μπορούν να τροποποιήσουν το wiki; (οποιοσδήποτε; Μόνο τα μέλη του wiki; Διαφορετικά άτομα ανάλογα με το τμήμα του wiki;) Ποιοι θα μπορούν να συμμετέχουν στο wiki; (μόνο οι μαθητές; Οι γονείς; Άτομα που δεχτεί πρόσκληση; Οποιοσδήποτε;) Ποιος θα διαχειρίζεται - ελέγχει το wiki για την καταλληλότητα του, κλπ. ;

Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014 Οφέλη Wiki στην εκπαίδευση: Δημιουργικότητα Δημιουργικότητα – Ανάπτυξη δημιουργικών δεξιοτήτων, ειδικά τις δεξιότητες της επεξεργασίας πληροφοριών και της λεκτικής έκφρασης. Ανάπτυξη της δημιουργικής ευελιξίας με την αποδοχή των τροποποιήσεων των άλλων. – Ενθάρρυνση της «εκμαίευσης» ιδεών, της παραγωγής νέων νοημάτων (ένας τύπος δημιουργικής επεξεργασίας και αναλυτικής σκέψης : αν ισχύει το Χ, τι ισχύει τότε για το Υ;). Εισαγωγή και ενίσχυση της ιδέας ότι ένα δημιουργικό έργο δεν είναι ποτέ «ολοκληρωμένο».

Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014  Οφέλη Wiki στην εκπαίδευση: Δέσμευση  Αυξάνεται η δέσμευση των μαθητών. Δεν έχουν πλέον τον παθητικό ρόλο, που δέχεται την πληροφορία που τους παρουσιάζεται (αποτέλεσμα: να χάνουν το ενδιαφέρον τους και να την αγνοούν).  Ως συντελεστές του wiki απαντούν, κάνουν αλλαγές και κάνουν βελτιώσεις.  Η δημιουργία και η συνεισφορά αυξάνει την αίσθηση της ιδιοκτησίας τους.

Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014 Οφέλη Wiki στην εκπαίδευση: Διαπροσωπικές σχέσεις αλληλεπιδράσεις – Ανάπτυξη διαπροσωπικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, ιδιαίτερα την επίτευξη ομοφωνίας και του συμβιβασμού, μέσα σε ένα περιβάλλον όπου το αποτέλεσμα κινητοποιεί την διαπροσωπική λύση προβλημάτων. Ανάπτυξη ουσιαστικών δεξιοτήτων εργασίας σε ομάδες – Ευνοούν τις αλληλεπιδράσεις των μαθητών μεταξύ τους αλλά και με τους διδάσκοντες Προωθούν ανεπίσημες και ευέλικτες συζητήσεις μεταξύ των συμμετεχόντων Βελτιώνουν τις δεξιότητες ετεροαξιολόγησής τους – διαμόρφωση ειλικρινών σχέσεων συνεργασίας

Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014  Οφέλη Wiki στην εκπαίδευση: Συγγραφή – Βελτίωση της ικανότητας αναθεώρησης και επανεξέτασης κειμένων.  Βελτιώνει την ποιότητα εργασίας των μαθητών:  Οι μαθητές ωθούνται να παρέχουν καλύτερη ποιότητα στις εργασίες τους, όταν γνωρίζουν ότι άλλοι θα τις δουν.  Οι μαθητές μαθαίνουν από τους άλλους καθώς έχουν πρόσβαση στα δεδομένα τους και στον τρόπο εργασίας τους.

Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014 Οφέλη Wiki στην εκπαίδευση: Δημοκρατική λειτουργία Τα wiki επιτρέπουν να γίνει η μάθηση περισσότερο μαθητοκεντρική και δημοκρατική. Ο καθένας μπορεί να συμμετέχει, να επεξεργάζεται, να αλλάζει ή να συμπληρώνει τα κείμενα άμεσα. Τα αποτελέσματα είναι ορατά σε όλους, και επομένως ο καθένας μπορεί να τα αξιολογήσει, να συζητήσει για αυτά, να τα αλλάξει. Η διεργασία συζήτησης βελτιώνεται με το χρόνο. Οι απόψεις διαμορφώνονται δημοκρατικά. Ο διαμοιρασμός της εξουσίας για τη διαμόρφωση των έργων και των αποτελεσμάτων τους είναι κεντρικό στοιχείο των wiki όπου αναδεικνύεται η «κοινότητα»

Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014  Οφέλη Wiki στην εκπαίδευση: Συνεργασία  Συνεργασία και όχι ανταγωνιστικότητα  Επίκεντρο ο διαμοιρασμός και η συνεργασία – το συλλογικό προϊόν.  Υποβαθμίζονται οι έννοιες του «ειδικού» – «έμπειρου» - «καλύτερου»

Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014 Στάδιο Ι: Γνωριμία με το Pbworks (πάροχος υπηρεσίας) Αρχικά ας ανοίξουμε το φυλλομετρητή - browser μας (π.χ: Internet Explorer) Στη γραμμή διευθύνσεων πληκτρολογούμε:

Κάνουμε κλικ εδώ για να ενημερωθούμε για την πιθανή χρήση του στην τάξη Η σελίδα στην οποία έχουμε οδηγηθεί...

Οδηγούμαστε σε αυτή τη σελίδα απ’ όπου εμείς επιλέγουμε αυτόν το σύνδεσμο (link).

Πριν επιχειρήσουμε να δημιουργήσουμε το δικό μας Wiki ας δούμε συνοπτικά τι μπορεί ένα Wiki να κάνει για εμάς...

Συμπερασματικά Δημοσίευση Ομαδικές εργασίες Portfolio μαθητών συνεργασία σημειώσεις μαθημάτων προγραμματισμός και διαδικασίες παραδείγματα Συνεργατικές σελίδες και συζήτηση σχόλια ενθάρρυνσης Μαθητική σελίδα για δημοσίευση και διαμοιρασμό εργασιών – εμπλοκή γονέων Διαμοιρασμός και αλληλεπίδραση με άλλες τάξεις και ομάδες εργασίας και με άλλα σχολεία

Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014 Στάδιο ΙΙ: δημιουργία Wiki σε 5 βήματα Επιστρέφουμε στην σελίδα:

Επιστρέφουμε στην αρχική μας σελίδα για να ξεκινήσουμε με τη δημιουργία του Wiki μας... Βήματα δημιουργίας: βήμα 1

Βήματα δημιουργίας: βήμα 2

Επιλέγουμε την ελεύθερη έκδοσή του... Βήματα δημιουργίας: βήμα 3

Επιλέγουμε ένα όνομα για το wiki μας της αρεσκείας μας π.χ: stclass και το πληκτρολογούμε εδώ... Τσεκάρουμε το κουτάκι εδώ... Και συμπληρώνουμε τα στοιχεία μας: όνομα – το μας και τον κωδικό που επιθυμούμε... Βήματα δημιουργίας: βήμα 4

Επιλέγουμε αν θέλουμε το wiki μας να είναι ελεύθερο στην πρόσβαση ή πρόσβαση σε αυτό να έχουν μόνο τα μέλη του δηλ. να είναι προστατευμένο με κωδικό Και στη συνέχεια ότι συμφωνούμε με την άδεια χρήσης - οπότε είμαστε έτοιμοι να το επισκεφθούμε για πρώτη φορά. Απομένουν ελάχιστες λεπτομέρειες ακόμη... Βήματα δημιουργίας: βήμα 5

Και ορίστε το πρώτο σας wiki...ας κάνουμε τώρα 2 μικρορυθμίσεις...

Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014 Στάδιο ΙΙΙ Μικρορυθμίσεις και επιβεβαίωση δημιουργίας του Wiki μας

Μερικές εύκολες μικρορυθμίσεις όπως η περιγραφή και η γλώσσα... Και ας βγούμε (log out) για να δούμε το μας από τον client ή ευκολότερα το gmail αν έχετε κάποιο...

Αυτή είναι η οθόνη εξόδου...ας αφήσουμε το φυλλομετρητή μας ανοιχτό τώρα και ας πάμε στο μας...

Για να ολοκληρωθεί η δημιουργία του Wiki απλά θα κάνουμε κλικ σε αυτό τον σύνδεσμο... Αυτό θα κάναμε πιθανόν από τον προσωπικό μας Η/Υ

Ή μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στο mail μας... Ανοίγοντας μια 2 η καρτέλα στο φυλλομετρητή μας (Internet Explorer) για web – based (προτείνεται) Για όσους δεν διαθέτουν, πληκτρολογείστε fre .gr - υπάρχουν 10 διαθέσιμοι λογαριασμοί αλληλογραφίας για εσάς...

Πληκτρολογείστε το όνομα χρήστη και τον κωδικό που σας έχει δοθεί

Μπορούμε τώρα να κλείσουμε το μας (έξοδος – log out) και να επιστρέψουμε στην καρτέλα της οθόνης εξόδου-εισόδου στον φυλλομετρητή μας όπου με τον κωδικό μας και το μας θα εισέλθουμε στο Wiki μας για τις δικές μας προσωπικές πινελιές...

Στάδιο IV Ας δούμε τώρα ένα έτοιμο wiki για να πάρουμε ιδέες... πληκτρολογείστε σε μια νέα καρτέλα: synergasies.pbworks.comsynergasies.pbworks.com Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014

Στάδιο V: ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΞΟΡΜΗΣΗ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ( ή πως μπορούν οι μαθητές μας να εργαστούν σε ένα Wiki)

Βιωματικό Εργαστήριο για το Wiki Αρναία 28/01/2014 Πληκτρολογείστε στο φυλλομετρητή σας preview2you.pbworks.com Εισέλθετε (log in) με το όνομα χρήστη και κωδικό που σας έχει δοθεί Από τον Navigator κάντε κλικ στη σελίδα: ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΧΡΗΣΗΣ.ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΧΡΗΣΗΣ.