Η παιδαγωγική σχέση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Advertisements

1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Τα δικαιώματα των παιδιών στην εκπαίδευση. 3 ο Γενικό Λύκειο Υμηττού Ομάδα εργασίας: Τα σαΐνια της εκπαίδευσης  Γεωργία Γ.  Παναγιώτα Μ.  Αλέξης Φ.
“Θα πρέπει να διαλέξουμε ανάμεσα σε ένα σχολείο όπου είναι εύκολο στους δασκάλους να διδάξουν και σε ένα σχολείο εύκολο στα παιδιά να μάθουν…” Λέων Τολστόι.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
TΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΙΒ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΦΟΥ EΠΙΜΕΛΗΘΗΚΕ Η ΒΟΗΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Όραμα όταν λέμε συνάδελφοι εννοούμε.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Τι δυσκολεύει τη μάθηση και τι κάνουμε γι’ αυτό.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΒ΄. Στόχος Η πρόοδος της κοινωνίας Η ανάπτυξη της προσωπικότητας του κάθε πολίτη.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
Ο Δαυίδ, ένα παιδάκι εννέα χρόνων, έπρεπε να απομονωθεί, γιατί είχε δυνατό βήχα. Έκλαιγε και διαμαρτυρόταν “θα χάσω το μάθημα της Γεωμετρίας του Ρότζερ”.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
Ερμηνείες της κοινωνικής ανισότητας στο σχολείο. Διαφορετικές ερμηνείες (θεωρίες) για τις αιτίες τους μηχανισμούς τον κοινωνικό ρόλο των εκπαιδευτικών.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Το Σχολείο της Σχεσιοδυναμικής Παιδαγωγικής Η Σχ. Π. είναι η παιδαγωγική που ασχολείται με τη μελέτη και εμφάνιση των φαινομένων της διαπροσωπικής δυναμικής.
ΜΑΘΗΜΑ 1 – ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. Ερώτηση 1 η : Γιατί σύμφωνα με το συγγραφέα οι νέοι έχουν την τάση να αμφισβητούν ενώ οι μεγάλοι όχι; Σύμφωνα με τον συγγραφέα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΤΑΧΟΥ-ΗΛΙΑΔΟΥ Καραντάκη Μαργαρίτα Α.Ε.Μ.: 3141.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης.
Το παιδαγωγικό ζεύγος Ο μαθητής - Ο δάσκαλος. Το παιδί Πλήρης απασχόληση στο σχολείο, καθήκοντα, υποχρεώσεις… Το σχολείο: Καθοριστικός παράγοντας για.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντιγόνη-Άλμπα Παπακωνσταντίνου, MSc, PhD Εντεταλμένη Διδασκαλίας Πανεπιστημίου.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Ιστορική εξέλιξη Παιδαγωγικής Επιστήμης Διεθνής παιδαγωγική σκέψη και πράξη Πρώτες παιδαγωγικές αντιλήψεις: φιλόσοφοι, θεολόγοι Διαμόρφωση καθαρά παιδαγωγικής.
εκπαιδευτικη μεταβαση
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
10. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ
Παιδαγωγική σχέση Ρόλος εκπαιδευτικού: Να βοηθήσει τους μαθητές να μεταβούν από την ανωριμότητα στην ωριμότητα, από την άγνοια στη γνώση, από την αδυναμία.
Σχολείο, αγωγή και κοινωνία Παλιά: με βάση τις κοινωνικές συνθήκες παραδοσιακές μορφές αγωγής: κάλυψη αναγκών Οικογένεια: σταθεροί ρόλοι. Διαιώνιση.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Παιδαγωγικό ζεύγος: μαθητής – δάσκαλος Σχολείο: γενικεύτηκε με τη σημερινή του μορφή κατά τους τελευταίους δύο με τρεις αιώνες. Μαθητής: παιδικό επάγγελμα.
Κεφάλαιο 1ο Θεωρητική Θεμελίωση
Προσχολική Παιδαγωγική
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών
Παιδαγωγική σχέση.
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΩΝ ΒΡΑΣΝΩΝ
Ενότητα 1.2 «Οικογενειακή αγωγή».
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η παιδαγωγική σχέση

Η παιδαγωγική σχέση Από τη φύση της σχέση ανισότητας

Να μεταβεί από την αδυναμία στην αυτοδυναμία Παιδαγωγική σχέση δάσκαλος μαθητής Υπερέχει, πιο ώριμος Να μεταβεί από την αδυναμία στην αυτοδυναμία

Χρέος του δασκάλου: Να οδηγήσει τους μαθητές του στην αυτοαγωγή, ώστε να καταστήσει τον εαυτό του περιττό

Λαμπρό παράδειγμα σχέσης δασκάλου και μαθητή Σωκράτης Δεν επιδίωξε να τον κάνει αντίγραφο του Πλάτωνας Τον άφησε να ακολουθήσει τη δική του πορεία Αριστοτέλης

Η παιδαγωγική σχέση πρέπει να ανταποκρίνεται: στην ψυχοσύνθεση του μαθητή στις απαιτήσεις της παιδαγωγικής διαδικασίας

Βασικό στοιχείο μαζί με τα προσόντα του εκπαιδευτικού Η σωστή παιδαγωγική σχέση

Η παιδαγωγική αγάπη Ιδεαλιστική παιδαγωγική Ανατρέχει στην οικογένεια Σχέση δασκάλου-μαθητή Σχέση μητέρας-παιδιού Οικογενειακό πρότυπο

Η παιδαγωγική αγάπη Η Παιδαγωγική θεώρησε την ψυχική επαφή του εκπ/κού με τους μαθητές απαραίτητη στη διαδικασία τη αγωγής Αφετηρία της προσπάθειας Ο «παιδαγωγικός έρωτας» του Σωκράτη «Σύχναζε σε μέρη όπου φοιτούσαν οι νέοι των Αθηνών και συζητούσε σχολαστικά μαζί τους», (Ε.Παπανούτσος)

Ο προστάτης των πτωχών,Pestalozzi: Η παιδαγωγική αγάπη Επηρεάστηκε από τις ιδέες του Rousseau, που υποστήριζε το σεβασμό στην προσωπικότητα του παιδιού Προσπάθησε να αναπλάσει τη σχέση μητέρας-παιδιού

Η σωστή παιδαγωγική σχέση θεμελιώνεται: Η παιδαγωγική αγάπη Θεωρητικό επίπεδο Γερμανός παιδαγωγός Hermann Nohl Η σωστή παιδαγωγική σχέση θεμελιώνεται: Με την αγάπη του παιδαγωγού προς το παιδί Με την εμπιστοσύνη του παιδιού προς τον παιδαγωγό

Έτσι δηλώνεται η σχέση αμοιβαιότητας μεταξύ παιδαγωγού-παιδαγωγούμενου Η παιδαγωγική αγάπη Ειδικός παιδαγωγικός όρος Έτσι δηλώνεται η σχέση αμοιβαιότητας μεταξύ παιδαγωγού-παιδαγωγούμενου

Η σχολική ατμόσφαιρα αλλάζει: Η παιδαγωγική αγάπη Η σχολική ατμόσφαιρα αλλάζει: Το σχολείο προσαρμόζεται στις ανάγκες του παιδιού και όχι το αντίθετο Το σχολείο ανοιχτό στη ζωή και όχι αποκομμένο από το κοινωνικό σύνολο Ο αυταρχισμός του εκπ/κού υποχωρεί Ο εκπ/κός στην υπηρεσία του παιδιού

Φτάνουμε έτσι στο «νέο σχολείο» Η παιδαγωγική αγάπη Φτάνουμε έτσι στο «νέο σχολείο» παιδοκεντρικό σχολείο

Πολλοί παιδαγωγοί έφτασαν σε ακρότητες: Η παιδαγωγική αγάπη Πολλοί παιδαγωγοί έφτασαν σε ακρότητες: Υπερεκτίμησαν τις δυνατότητες της παιδαγωγικής αγάπης Θεώρησαν ότι η αγάπη είναι αρκετή για ένα επιτυχές παιδαγωγικό έργο Έτσι αμφισβητήθηκε η αξία της παιδαγωγικής αγάπης

Η αγάπη κρίνεται αναγκαία όσο ποτέ Η παιδαγωγική αγάπη Παρά το γεγονός ότι κάποιοι παιδαγωγοί έφτασαν σε ακρότητες Η αξία της αμοιβαιότητας των σχέσεων δε μειώνεται Στις μέρες μας Η αγάπη κρίνεται αναγκαία όσο ποτέ

Πώς θα πετύχουν το σκοπό τους τα σχολεία και τα ιδρύματα; Η παιδαγωγική αγάπη Η είσοδος της μητέρας στην επαγγελματική ζωή ανάγκασε την οικογένεια να εναποθέσει μέρος της ευθύνης της στα σχολεία και στα ιδρύματα προσχολικής αγωγής Πώς θα πετύχουν το σκοπό τους τα σχολεία και τα ιδρύματα;

Βασικές προϋποθέσεις για ένα πετυχημένο ρόλο: Η παιδαγωγική αγάπη Βασικές προϋποθέσεις για ένα πετυχημένο ρόλο: Ο τρόπος λειτουργίας τους να προσεγγίσει αυτόν της οικογένειας Δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, ασφάλειας και αγάπης