Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΝΗ» Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Καλαθέρη Μαγδαληνή Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Π.Ε. Ν. Εύβοιας.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Στοματική υγιεινή Τάξεις στις οποίες υλοποιήθηκε το πρόγραμμα: Α’ – Β’
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Η Ψυχολογική αξία της βιωματικής μάθησης στην Αγωγή της Στοματικής Υγείας Ζωή Κασαπίδου Ψυχολόγος.
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με εμένα & με τους άλλους» Σχολικό έτος /Θ Δημ. Σχολ. Ροδοδάφνης.
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Tα δόντια μας» Σχολικό έτος
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Στοματική υγιεινή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ένα δοντάκι πονεμένο πάει στη Δευτέρα…»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Υγιεινή διατροφή και υγιεινή σώματος
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΤΡΟΦΙΜΑ -ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Ομάδα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ – ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
«Προστατεύω το χαμόγελό μου»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα όπλα μας είναι η οδοντόβουρτσα και η οδοντόκρεμα» Σχολικό έτος /θέσιο Νηπιαγωγείο Φαρρών.
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα όπλα μας είναι η οδοντόβουρτσα και η οδοντόκρεμα» Σχολικό έτος /ΘΕΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΑΡΡΩΝ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια.Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά.>> Σχολικό έτος 2012-2013 12 / ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΓΛΑΪΑ ΚΟΝΤΗ –ΕΛΕΝΗ ΧΑΜΨΑ

Ξεκινώντας… Υπεύθυνος εκπαιδευτικός:Καλούτση Αλεξάνδρα ΠΕ70 Συνεργαζόμενοι:Κοτσώνη Ναυσικά ΠΕ70 Τσουρούτη Πηνελόπη ΠΕ16 Γρίβα Αντωνία ΠΕ08 Τάξη:Β Τμήμα:Β1

Xωριστήκαμε σε 4 ομάδες,ανεξάρτητα από το φύλο, την επίδοση, την προσωπικότητα ή τη συμπεριφορά τους. Ως υπεύθυνος είχα ρόλο περισσότερο συντονιστικό,επικουρικό, ρόλο συνεργασίας, συμβάλλοντας στη δημιουργία κλίματος που θα αποπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη. Δουλέψαμε με ομάδες. Οι ομάδες μας είναι. 1ομάδα (Οι κυνηγοί) 2 ομάδα (Οι γίγαντες) 3ομάδα (Οι ευγενικοί) 4 ομάδα (Οι δυνατοί).Συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας .

ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ… Προσωπικές εμπειρίες των παιδιών και ενίσχυση της επιθυμίας τους για γνώση όσον αφορά τα δόντια και γενικότερα την στοματική κοιλότητα καθώς και την ικανότητα των μαθητών να φροντίζουν αποτελεσματικά το στόμα και τα δόντια τους.

Η Δραση μαΣ… ΑΦΙΣΑ Μορφή κοριτσιού με χαμόγελο και σε κάθε δόντι κάθε μαθητής ζωγράφισε οδοντόβουρτσα , οδοντόκρεμα ,οδοντικό νήμα . Τα παιδιά παρακολουθούν βίντεο στην τάξη και στην αίθουσα εκδηλώσεων σε υπολογιστή.

Διάβασαν τα παραμύθια έγραψαν την περίληψη και ζωγράφισαν. 1 Διάβασαν τα παραμύθια έγραψαν την περίληψη και ζωγράφισαν.1. <<Ο Ιππόλυτος Ιπποπόταμος>> της Ζαραμπούκα Οδοντίατρος. 2.<< Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας>>του Ευγένιου Τριβιζά. Διάβασαν ακόμη τα παραμύθια 3<<Ο Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα>> του Α. Ράσελμαν. 4.<< Ο Κρέστος ο Τέρης και τα μυστήρια >> από την Crest. 5.<<O Λουκάς και η Τριχονεράιδα>> από την ΑΙΜ. . Από το Ανθολόγιο της Β. Δημοτικού το ποίημα ( Η Οδοντόβουρτσα ) 7.Από τη γλώσσα της Γ.Δημοτικού (παλιά έκδοση) τεύχος Α <<.Η Οδοντίατρος στο σχολείο>> 8.Από τη γλώσσα Δ. Δημοτικού (παλιά έκδοση) <<Στο Οδοντιατρείο>>. 9. Γράψαμε στίχους για τα δόντια,για το όμορφο χαμόγελο,για τη δυσάρεστη αναπνοή, για τρόφιμα ακίνδυνα ή βλαβερά, και για τις γεύσεις. 10.Παροιμίες. 11.Οικογένοια της λέξης δόντι. 12.Έθιμα από διάφορες χώρες όταν βγαίνει το δόντι.13. Από το διαδίκτυο το παραμύθι (Οι Διαμαντούλες και ο Τεριδόνιος). 14. Παρουσίαση από Η/Υ η ιστορία του δοντιού Ο ΠΙΚΙ ΠΙΚΙ( γραμμένο παραμύθι με εικόνες χωρίς ήχο). 16. Έγραψαν δικό τους παραμύθι <<Το δόντι που ήθελε να είναι καθαρό>> και διαβάσαμε το παραμύθι που έφτιαξε το Β2 <<Το κοριτσάκι που δεν έπλενε τα δόντια του>>. Στη συνέχεια το παίζουν.

Τα παιδιά έφεραν πληροφορίες και εικόνες με τα ονόματα των δοντιών την λειτουργία τους καθώς και τις αρρώστιες των δοντιών. Επίσης για τα ούλα και την υγιεινή διατροφή όπου φαίνονται και στις εικόνες.

Κάναμε το πείραμα με το αυγό οδοντικό ζελέ και το ποτήρι με το ξίδι. Οι μαθητές φτιάχνουν με πλαστελίνη και φασόλια οδοντοστοιχίες.

Ζωγράφισαν το χαρούμενο το λυπημένο και το πονεμένο δοντάκι. Επίσης έφτιαξαν μια δική τους ιστορία και ένα βιβλιαράκι <<ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ>> με μια ιστοριούλα και το ζωγράφισαν.

Παίζουν επιτραπέζια παιχνίδια . Παίζουν με πλαστική οδοντοστοιχία και το οδοντικό νήμα.

Μας επισκέφθηκαν… Επισκέφτηκαν το σχολείο μας οι Οδοντίατροι, εξέτασαν τους μαθητές τους μίλησαν για τη στοματική υγιεινή.Οι μαθητές έμειναν ενθουσιασμένοι και από την επίσκεψη των γιατρών και από όλο το πρόγραμμα.

Θεατικό δρώμενο <<Ο Πονόδοντος της Κατερίνας>> Θεατικό δρώμενο <<Ο Πονόδοντος της Κατερίνας>> .Τραγούδι με παντομίμα<<Ο Μιχάλης ο Γλυκούλης>>.Προβολή παρουσίαση<<Αστραφτερά χαμόγελα>>και βίντεο<<Στοματική υγιεινή>>. Η παρουσίασή μας… H αφίσα πήρε μέρος στο διαγωνισμό που διοργανώθηκε από τα <<Γερά Δόντια,Χαρούμενα Παιδιά>> της Ελληνικής Οδοντιατρικής Ομοσπονδίας από το ΕΣΠΑ.Οι φωτογραφίες είναι από τη γιορτή που έγινε στις 13-6-2013 για γονείς και παρακολούθησαν όλοι οι μαθητές του σχολείου στην αίθουσα εκδηλώσεων.

Ας αξιολογηθούμε… Εφαρμόστηκαν στην αρχή του προγράμματος και προς το τέλος. Συμπλήρωσαν στα περιγράμματα δοντιών τροφές βλαβερές και τροφές που δε βλάπτουν τα δόντια. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν , άλλαξε η στάση τους και η συμπεριφορά τους και φροντίζουν από μόνoi τους να πλένουν τα δόντια τους κάτι που πολλές φορές το ξεχνούσαν.

Zωγράφισαν ένα δόντι και έγραψαν τις απόψεις τους. v

Κλεινοντασ… Οι μαθητές έγραψαν ποιήματα για τα δόντια , τα όμορφα χαμόγελα , τη δυσάρεστη αναπνοή και δημοσιεύτηκαν στη σχολική εφημερίδα <<Τα Χελιδονίσματα>>. Έφτιαξαν κόμικς και έγραψαν παροιμίες και αινίγματα. ΜΗΝΥΜΑ Καλημέρα Υγεία Tα δόντια σου….σαν τα μάτια σου.

Στο τέλος τους δόθηκε ο έπαινος για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα που είχε σταλεί από τους υπεύθυνους του Αγωγή Υγείας.