HTML5 Λυμπούδης Μάτε. Η Ιστορία της HTML Η Ιστορία της HTML5  Η ανάπτυξη της ξεκίνησε το 2004 από μέλη της Apple, της Mozilla Foundation και της Opera.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
σας παρουσιάζουμε SlidePlayer.gr
Advertisements

Τεχνολογίες Web Απαραίτητες γνώσεις για την υλοποίηση της άσκησης.
Δημιουργία Ιστοσελίδων σε HTML και FrontPage Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Σπουδών Κεντρικό Γραφείο Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου Αλέξανδρος Λεκατσάς.
Τεχνικές Προγραμματισμού με την JavaScript Στυλιάδης Κων/νος Φλώρινα, Οκτώβριος 2004.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Παρουσίαση του Hot Potatoes •Το Hot Potatoes μας επιτρέπει να δημιουργούμε ασκήσεις που μπορούν να δουλευθούν από οποιοδήποτε υπολογιστή που είναι συνδεδεμένος.
H Εξέλιξη της HTML και η ετικέτα. Εξέλιξη της Html 2 Internet Είναι ένα ξεχωριστό μέσο δημοσίευσης πληροφοριών... Είναι ένα ξεχωριστό μέσο δημοσίευσης.
Κώστας Διαμαντάρας Τμήμα Πληροφορικής ΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2011 Υπηρεσίες Web και Συστάδες υπολογιστών.
ΟΙ > ΤΩΝ MULTUMEDIA ΣΤΟ BLOG MAΣ. Περιγραφή των Multimedia  Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Διαδίκτυο.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Σχολικό Έτος Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Άγιος Παύλος» Υπεύθυνη καθηγήτρια : Σταυρούλα Μαυρομματάκη.
JToNic H φυσική λύση για το πρόβλημα της ψηφιοποίησης και της τεκμηρίωσης στην εταιρεία σας... (εισάγεται από την Ιταλία)
1 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Βίκυ Μυρώνη Δρ. Τμ. Πληροφορικής ΑΠΘ 18 Νοεμβριου η Εισήγηση.
Αντωνίου Δεσποιάνα Κωνστάμπεης Τιμόθεος Κυριάκου Παναγιώτης Χριστοφόρου Βάκης.
Εργασία στην Πληροφορική Από τους μαθητές: Γιώργο Γκρέγκορυ Νίκο Βρεττό.
Μια Σύγκριση στα Πλαίσια των Αναγκών του Εκπαιδευτικού.
Firefox rediscover the web. Δομή της παρουσίασης Γενικά στοιχεία ιστορία και δημιουργία του Mozilla Firefox στατιστικά στοιχεία και δημοτικότητα Βασικά.
TI EINAI;  κλασικό λογισμικό οπτικοποίησης-γραφικής απεικόνισης της Γης το οποίο είναι διαθέσιμο δωρεάν στο Διαδίκτυο.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
AJAX Asynchronous JavaScript and XML Θ. Βαρβαρίγου Καθηγ. ΕΜΠ Τηλ
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Προγράμματα περιήγησης στο.
Microsoft ASP.NET Browser Web 2.0 CSS JavaScript Server Client Clients Κατσιώτης Ιωάννης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΒ «484» «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ» ΚΑΤΟΥΝΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-Β ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ-Β
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
1 Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας, Κέρκυρα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Θέμα: Τεχνολογίες.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΑΛΕΖΑ ΣΟΦΙΑ ΑΕΜ:765.
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Asynchronous Javascript And XML (AJAX) Γιώργος Θάνος Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008.
Παρουσίαση εργαλείου Microsoft Silverlight Βερβέρης Παναγιώτης Α.Μ.888 Παπαθανασίου Αθανάσιος Α.Μ.958 1Παρουσίαση τεχνολογίας Silverlight.
Εφαρμογές Πολυμέσων: Εισαγωγή στην HTML (1)
Ο Παγκόσμιος ιστός World Wide Web (WWW) Είναι μια υπηρεσία του Internet ΠΡΟΣΟΧΗ μην την ταυτίζουμε με το ιντερνέτ Αποτελείται από εκατομμύρια ιστοσελίδες.
Μαθηματική διδακτική ιστοσελίδα Πτυχιακή εργασία των φοιτητών : Κουφάκη Ιωάννα Μπαταρλής Δημήτρης Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Βασίλειος Σάλτας Μάιος 2015.
 Ηλεκτρονικό κείμενο ονομάζουμε ένα κείμενο που έχει ψηφιοποιηθεί.  Η νέα τεχνολογία επιτρέπει την ψηφιοποίηση του ήχου, της εικόνας και της οπτικο-ακουστικής.
ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ Πράγματα που αξιολογείτε θετικά σε σχέση με το μάθημα του προηγούμενου τετραμήνου Πράγματα που θα μπορούσαν να βελτιωθούν.
Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή Μια παρουσίαση για τους μαθητές της Α΄ Τάξης του 49ου Γυμνασίου Αθήνας Διδάσκων: Χ. Μοτσενίγος 49ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Μάθημα 9 Λίγο απ’ όλα! HTML 5 Advanced PHP XML. HTML 5 Πρόκειται για μια νέα έκδοση της HTML που συμπληρώνει τις δυνατότητες της γλώσσας με κάποια Tags.
Παπαδημητρίου Δημήτριος Σιμώνης Εμμανουήλ Επιβλέπων καθηγητής: Δρ. Τσιμπίρης Αλκιβιάδης 1.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
Χάρης Κονδυλάκης Σχεδιασμός Ιστοχώρων 1. Παραδείγματα ιστοχώρων del.icio.us europa.eu lufthansa.aero cnn.tv.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
Format και συμπίεση γραφικών
Ελληνογαλλική σχολή Πειραιά
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
Λογισμικό Συστήματος και Λογισμικό Εφαρμογών
Υπηρεσίες του διαδικτύου
10.1 Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Εισαγωγή στην HTML Κεφάλαιο 11.
Εισαγωγή Ζούμε σε μια online εποχή όπου τα περισσότερα γίνωνται με τη χρήση Η/Υ. Με την διάδοση του internet έχουν δημιουργηθεί νέες τεχνολογίες και.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Υπηρεσίες Διαδικτύου.
στο PowerPoint 7 τρόποι για να συνεργαστείτε με άλλα άτομα
Format αρχείων και συμπίεση γραφικών
Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
Μεταγράφημα παρουσίασης:

HTML5 Λυμπούδης Μάτε

Η Ιστορία της HTML

Η Ιστορία της HTML5  Η ανάπτυξη της ξεκίνησε το 2004 από μέλη της Apple, της Mozilla Foundation και της Opera software  Το 2008 κυκλοφόρησε η πρώτη έκδοση της με τους ειδικούς να λένε πως πρόκειται για μια εξελισσόμενη γλώσσα που μπορεί να μην ολοκληρωθεί ποτέ

 Το 2011 πλέον το 34% των κορυφαίων ιστοσελίδων χρησιμοποιούν HTML5  Το ίδιο έτος η Adobe σταματάει τη δημιουργία του Flash για κινητά και επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της HTML5

Σήμερα:  Το μόνο αρνητικό που μπορεί να πει κάποιος είναι η συμβατότητα της HTML5 ως καινούργια σχετικά γλώσσα  Όλες όμως οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης (Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari, Opera) υποστηρίζουν τα νέα στοιχεία HTML5 και APIs, και να συνεχίζουν να προσθέτουν νέα HTML5 χαρακτηριστικά στις τελευταίες εκδόσεις τους.  Η ομάδα εργασίας HTML 5 περιλαμβάνει AOL, Apple, η Google, η IBM, η Microsoft, Mozilla, Nokia, Opera, και εκατοντάδες άλλους προμηθευτές.

Τι είναι η HTML5;  HTML5 είναι το τελευταίο πρότυπο για την HTML.  Η προηγούμενη έκδοση του HTML, HTML 4.01, ήρθε το 1999, και το Διαδίκτυο έχει αλλάξει σημαντικά από τότε.  Είναι ειδικά σχεδιασμένο για να προσφέρει πλούσιο περιεχόμενο χωρίς την ανάγκη για επιπλέον plugins.

 Η τρέχουσα έκδοση προσφέρει τα πάντα, από κινούμενα σχέδια με τα γραφικά, μουσική για ταινίες, και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή πολύπλοκων εφαρμογών web.  HTML5 είναι επίσης cross-platform. Είναι σχεδιασμένη για να λειτουργεί αν χρησιμοποιείτε έναν υπολογιστή ή ένα Tablet, ένα Smartphone, ή Smart TV.

Γιατί αναπτύχτηκε η HTML5;  Νέες δυνατότητες θα πρέπει να βασίζονται σε HTML, CSS, DOM και JavaScript  Η ανάγκη για εξωτερικά plugins (όπως Flash) πρέπει να μειωθούν  Η αντιμετώπιση των λαθών θα πρέπει να είναι πιο εύκολη από ό, τι στις προηγούμενες εκδόσεις  HTML5 θα πρέπει να είναι ανεξάρτητη από τη συσκευή  Η διαδικασία της ανάπτυξης θα πρέπει να είναι ορατή στο κοινό

Τι είναι καινούργιο στην ΗΤML5;  Νέα στοιχεία  Νέα Χαρακτηριστικά  Πλήρης υποστήριξη CSS3  Βίντεο και ήχος  2D/3D γραφικών  Τοπική αποθήκευση  Τοπική βάση δεδομένων SQL  Διαδικτυακές Εφαρμογές

HTML5 Canvas  Το στοιχείο HTML5 χρησιμοποιείται για το σχεδιασμό των γραφικών, on the fly, μέσω scripting (συνήθως JavaScript).  Ο Canvas έχει διάφορες μεθόδους για την πορεία σχεδίασης, κουτιά, κύκλους, το κείμενο και την προσθήκη των εικόνων.

Υποστήριξη Browser Internet Explorer 9 +, Firefox, Opera, Chrome και Safari υποστηρίζουν το στοιχείο. Σημείωση: Ο Internet Explorer 8 και παλαιότερες εκδόσεις, δεν υποστηρίζουν την στοιχείο.

Δημιουργία καμβά  <canvas id="myCanvas" width="200" height="100" style="border:1px solid #000000;">

Δημιουργία μιας γραμμικής κλίσης  var c = document.getElementById("myCanvas"); var ctx = c.getContext("2d"); // Create gradient var grd = ctx.createLinearGradient(0,0,200,0); grd.addColorStop(0,"red"); grd.addColorStop(1,"white"); // Fill with gradient ctx.fillStyle = grd; ctx.fillRect(10,10,150,80);

Τι είναι τόσο ιδιαίτερο σχετικά με τους HTML5 καμβάδες;  Μεγάλες δυνατότητες. Τις εποχές προ-καμβά οι προγραμματιστές ήταν περιορισμένοι σε ορθογώνια, text- rendering και εικόνες.  Διαφημίσεις banner. Δεδομένου ότι το Flash δεν είναι ευπρόσδεκτο πια, ο καμβάς μπορεί να αντικαταστήσει αυτή την τεχνολογία.  Οι βιβλιοθήκες καμβά μπορούν να κάνουν ευκολότερο για τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν χρήσιμα πράγματα.  Emulators/Simulators. Και τα δύο μπορούν τώρα να εφαρμοστούν πλήρως σε JS.

 Γραφικά απεικόνισης (Charts & Graphs). Είχαν εφαρμοστεί χρησιμοποιώντας Flash, SVG, και τις τεχνολογίες HTML / CSS. Αλλά με τον καμβά η κατάσταση άλλαξε, καθώς πλέον οι προγραμματιστές μπορούν να κάνουν ό, τι θέλουν με όποιον τρόπο μπορούν να σκεφτούν.  Ένας κλιμακούμενος τρόπος για να αποδίδεται η οπτικοποίηση δεδομένων.  Η δυνατότητα να κάνετε απίστευτα φόντα σελίδων με καμβά χωρίς να χρειάζεται να φορτώσετε μεγάλες εικόνες.

Η SVG στην HTML5  SVG σημαίνει Scalable Vector Graphics  Η SVG χρησιμοποιείται για να ορίσει φορέα με βάση τα γραφικά για το Web  SVG ορίζει τα γραφικά σε μορφή XML  Κάθε στοιχείο και κάθε χαρακτηριστικό σε αρχεία SVG μπορεί να είναι κινουμένων σχεδίων  Η SVG είναι ένα πρότυπο του W3C

 Τα γραφικά SVG δεν χάνουν καμία ποιότητα αν κάνουμε zoom ή αλλάξουμε το μέγεθος

  <polygon points="100,10 40, ,60 10,60 160,180"  style="fill:lime;stroke:purple;stroke-width:5;fill- rule:evenodd;" /> 

Σύγκριση του καμβά και SVG CanvasSVG Εξαρτώμενο από την ανάλυσηΜη εξαρτώμενο από την ανάλυση Χωρίς υποστήριξη χειρισμού συμβάντων Υποστήριξη χειρισμού συμβάντων Κακή απόδοση κειμένουΚαταλληλότερο για εφαρμογές με μεγάλες περιοχές rendering(Google Maps) Μπορείτε να αποθηκεύσετε την εικόνα που προκύπτει ως Png ή Jpg Είναι αργό αν σε εφαρμογές με μικρές περιοχές rendering(δεν είναι κατάλληλο για cross- Platform εφαρμογές) Κατάλληλη για γραφικά υψηλής έντασης παιχνίδια Δεν είναι κατάλληλη για εφαρμογές παιχνιδιών

Τελικά….  Μοιάζει με την τεχνολογία του μέλλοντος, έτσι δεν είναι; Τώρα ξέρετε ότι ο καμβάς HTML5 δεν είναι μόνο οπτικά ελκυστικό, αλλά και αποτελεσματικός για την περαιτέρω ανάπτυξη του όμορφου και φιλικό προς το χρήστη web που όλοι λαχταρούμε.