Εργασίες των μαθητών του Ε1 στο μάθημα Τ.Π.Ε. με θέμα τα «Σύννεφα λέξεων» Μάθημα Τ.Π.Ε. Σχ. έτος: 2014-15 1 Χάιδω Δράκου ΠΕ19.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

Delicious Dropbox Google docs
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Τεχνολογίες Web Απαραίτητες γνώσεις για την υλοποίηση της άσκησης.
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2013
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Το Διαδίκτυο στη ζωή μας!
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
2 ο ΕΠΑ.Λ. Νέας Σμύρνης - 3 ο Σ.Ε.Κ. Δ’ Αθήνας, Άννα Σαριδάκη Υπηρεσίες web 2.0.
WEB 2.O TOOLS Project Β 2 2 ο Γενικό Λύκειο Λευκάδας
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Το διαδίκτυο - ίντερνετ (internet)
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
Δρ Φώτης Λιαροκάπης Εικονική και επαυξημένης πραγματικότητας τεχνολογία για παροχή βοήθειας στην Εκπαίδευση ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
"Η αλληλεπίδραση του αθλητισμού με τη κοινωνική πραγματικότητα”
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
Δ.Π.Θ. Συνδέοντας έγγραφα - 1 Συνδέοντας έγγραφα Μια σύνδεση στο Web (link) αποτελείται από δύο μέρη : Aυτό που βλέπουμε στη σελίδα και λέγεται άγκυρα.
Η Αντιπτεριση (Badminton) στα σχολεια
Το Διαδίκτυο στη ζωή μας!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Χρύσια Τρίγγου Ηρακλής Ευαγγέλου. Σε απομακρυσμένες περιοχές όπου οδοντιατρικές κλινικές είναι δυσεύρετες, οι οδοντικοί υγιεινολόγοι επισκέπτονται τα.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ (web tools) + ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΘΗΣΗΣ (PLN) Άννα Βαρνά
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Εφαρμογές Πληροφορικής
Mobile Learning Αλεξία Κολόσοβα Ελένη ΦΙλίππου Μαρία Φιλίππου ΕΠΛ 679 Ηλεκτρονική Υγεία Χειμερινό Εξάμηνο 2012/2013.
Η χρήση της τηλεκπαίδευσης για την επιμόρφωση των καθηγητών. Ένα παράδειγμα επιμόρφωσης στο moodle Β.Νταλούκας ΠΕ19, Κ.Αντωνίου ΠΕ07, Δ.Δαούσης ΠΕ19, Κ.Σεβεντεκίδης.
> Καλπάκη Ελένη Καρυπίδης Φώτιος Α.Μ. : 2027 Α.Μ.: 1837 Επιβλέπων Καθηγητής Δρ. Σπυρίδων Α. Καζαρλής.
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημ. Σχολείο Θεσσαλονίκης Στ2 Τάξη
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Πρόβλημα του μήνα Ένα πρόβλημα ακοής. Περιεχόμενο Στόχοι: Να σχεδιάζουν και να χρησιμοποιούν ένα απλό τεστ ακοής· Να συγκρίνουν κριτικά τους σχεδιασμούς.
Τι είναι το Wordle (Συννεφόλεξο)
Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία
Chat rooms και παρενόχληση ανηλίκων στο διαδίκτυο από αγνώστους
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ TO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ; Δίκτυο υπολογιστών (γενική έννοια)
Εργασία πληροφορικής 1ο μάθημα Ελένη Μούτου Ιωάννα Πέτρου
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Εύκολος και γρήγορος πολλαπλασιασμός από το 11Χ11 ως το 19Χ19 με το μυαλό. Προσαρμογή: Κων/νος Κλουβάτος (από το
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
«Π ΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ » Υποομάδα project Μ.Ε. Μ.Α.Σ Μέλη ομάδας:Μαρία Γκίκα, Ελένη Δεσύπρη, Μαντώ Πλέσσα, Άρτεμη Θεολογίτη,
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
ΖΑΚΑΛΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2481 ΣΟΥΛΟΥΓΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2132 Επιβλέπων Καθηγητής: κ. ΟΥΤΣΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016 ΣΕΡΡΕΣ.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Αγριάνη Νομού Έβρου Χουσεΐν Χατζή Χαλήλ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Web, Web 2.0, Web 3.0 και Web X.0 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9.
Το συννεφόλεξο (word cloud) είναι μια μικροεφαρμογή των εργαλείων Web 2.o, που οπτικοποιεί με πολύ απλό τρόπο τόσο τις λέξεις ενός κειμένου όσο και τη.
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Ιστορική Εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Από τον Web 1.0 στον Web X
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Καλές πρακτικές πληροφορικής
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασίες των μαθητών του Ε1 στο μάθημα Τ.Π.Ε. με θέμα τα «Σύννεφα λέξεων» Μάθημα Τ.Π.Ε. Σχ. έτος: Χάιδω Δράκου ΠΕ19

 ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ ΛΕΞΕΩΝ? Το σύννεφο λέξεων ή ετικετών συνήθως χρησιμοποιείται σε διαδικτυακούς τόπους. Το μέγεθος, το χρώμα και η θέση της κάθε ετικέτας μέσα στο σύννεφο προσδιορίζεται σύμφωνα με κάποιο αλγόριθμο. Μπορεί όμως κάποιος να δημιουργήσει ένα τέτοιο σύννεφο με ετικέτες για μια στατική εικόνα που θα τη χρησιμοποιήσει είτε στο εξώφυλλο είτε στα περιεχόμενα μιας εργασίας. Οι ετικέτες είναι λέξεις-κλειδιά που μπορούν εύκολα να προσδιορίσουν το είδος ή το περιεχόμενο της εργασίας. Read more: σύννεφο ετικέτες Μάθημα Τ.Π.Ε. Σχ. έτος:

{ Εμείς δουλέψαμε με το tagul!} κ. λ. π. Δημοφιλείς ιστότοποι που προσφέρουν δωρεάν τη δημιουργία σύννεφων είναι : Μάθημα Τ.Π.Ε. Σχ. έτος:

Μαθήτριες Ε 1: Ιφιγένεια, Ελένη, Χρύσα « Λέω όχι στον εκφοβισμό » Μάθημα Τ.Π.Ε. Σχ. έτος:

Δούλεψαν οι μαθήτριες του Ε 1: Μαρία και Μαρία « Ολυμπιακά αθλήματα » Μάθημα Τ.Π.Ε. Σχ. έτος:

Δούλεψαν οι μαθήτριες του Ε 1: Ελένη, Ράνια και Χρήστος « Διαδικτυακά παιχνίδια » Μάθημα Τ.Π.Ε. Σχ. έτος:

Δούλεψαν οι μαθητές του Ε 1: Πηγή και Σταυρούλα « Αθλητισμός » Μάθημα Τ.Π.Ε. Σχ. έτος:

Δούλεψαν οι μαθήτριες του Ε 1: Τρέισι και Άννα - Μαρία « Περιβάλλον » Μάθημα Τ.Π.Ε. Σχ. έτος:

Μαθητές : Σεραφείμ, Νίκος, Νικόλας, Χαράλαμπος και Πηγή “Environment” Μάθημα Τ.Π.Ε. Σχ. έτος: