ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ Ο ζωγράφος που αγάπησε τη παιδική ηλικία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ
Advertisements

Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΤΡΙΒΗ Άντρια Πεύκου Γ’6.
Μητρική Αγάπη Τμήμα: Α4 Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Άννα Γεωργίου
Μαρία Μαύρου Δ΄1 Δημοτικό Σχολείο Λυμπιών
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
6η εργασία α:Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
Κεφάλαιο Ενέργεια Ερωτήσεις
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ.
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1 Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ.
Ο Άλμπρεχτ Ντίρερ (Albrecht Dürer)
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
ΦΩΤΙΣΜΟΣ GREENLATERNS 4ο Γ.Λ.Χ.
Ο μυστηριώδης θανατος του Αρμαντο !
Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ!!!
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΘΕ: Προσφορά και Μαρτυρία Πίστης στον Σύγχρονο Κόσμο
ΓιΩργοΣ ΖογγολΟπουλοΣ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΕΜΕΡΤΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ3.
Προτυπο πειραματικο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνης
Όνομα : Χρήστος Πυλαρινός Μαρκαντωνάτος Γ 3 Εργασία για την « Διάσκεψη των Ευρωπαϊκών Εκκλησιών » Υπεύθυνος καθηγητής : κ. Γιώργος Καπετανάκης.
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ Είναι ένα σχετικά νέο άθλημα.
Η ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ Ζούρος Στράτος Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ.
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
ΚΑΛΛΙΣΤΟΣ ΓΟΥΕΑΡ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Νικόλας Δεπούντης Τμήμα:Γ1.
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2 ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
Μανώλας Κωνσταντίνος Αύρα Χειμωνιάδου
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Πληροφορίες για μπάσκετ Των παραολυμπιακών αγώνων
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ θέμα Εισαγωγή Ιστορικό Εξοπλισμός (στολή)
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΕΛΛΗΣ
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Παραολυμπιακοί αγώνες
Γιάννης Ρίτσος.
Κάντε κλικ για τη συνέχεια Δημιουργήθηκε από την Γκρούγια Πασχαλίνα Φυσική κατάσταση των σωμάτων στερεάυγράαέρια.
Εικαστικά:Νικηφόρος Λύτρας
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : 4 ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ΟΝΟΜΑ : ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ : Γ 3.
ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ [1]. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ [2] Η Ιστιοπλοΐα είναι μια τέχνη αρμενίσματος στο νερό χρησιμοποιώντας τον άνεμο. Η Ιστιοπλοΐα είναι μια τέχνη αρμενίσματος.
Ινδουϊσμοσ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ’2 29/11/14 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Θ.Ε.: 2Η ΙΣΛΑΜΟΦΟΒΙΑ.
ΖΟΥΡΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ Α’1 Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ. ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ & ΜΕΛΟΠΟΙEIΤΑΙ  ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ  ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗΣ  ΤΕΡΨΙΧΩΡΗ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΙΟΥ.
Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Ονοματεπώνυμο: Άννα – Χριστίνα Φοντούλη Σχολικό έτος: 2013 – 2014 Μάθημα: Θρησκευτικά Τάξη: Γ’3.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ΄ Θρησκευτικά ΘΕ1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΠρΟτυπο πειραματικΟ γυμνΑσιο ευαγγελικΗΣ σχΟληΣ ΣμΥρνηΣ
Ο αγαπημένος μας τραγουδιστής
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Υπεύθυνος καθηγητής: Γιώργος Καπετανάκης ΘΕ2:Παγφκόσμιο συμβούλιο εκκλισιών Επιμέλεια: Τσώλη Ελένη.
Ρατσισμός.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Γιώργος Ιακωβίδης Ο Γεώργιος Ιακωβίδης γεννήθηκε το 1853 στα Χίδηρα της Λέσβου. Σε ηλικία 13 ετών πήγε στην Σμύρνη, για να ζήσει με τον θείο του, πρακτικό.
Πίνακες ζωγραφικής Ελλήνων ζωγράφων με θέμα το παιδί Λίλιαν Λάμπρου Β2
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:ΚΑΡΑΙΣΚΟΥ ΡΑΝΙΑ ΟΜΑΔΑ Δ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ. ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ Ο Γεώργιος Ιακωβίδης ήταν διακεκριμένος έλληνας ζωγράφος και ακαδημαϊκός. Ο Γεώργιος Ιακωβίδης γεννήθηκε το 1853.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ. ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΙΑΚΩΒΙΔΗ Ο Γεώργιος Ιακωβίδης ήταν διακεκριμένος έλληνας ζωγράφος και ακαδημαϊκός. Ο Γεώργιος Ιακωβίδης γεννήθηκε το 1853.
( ) Επιφανής ζωγράφος. Γεννήθηκε στην Τήνο, όπου και πέρασε τα παιδικά του χρόνια. Μετά την εγκατάσταση της οικογένειάς του στην Αθήνα (1850)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ Ο ζωγράφος που αγάπησε τη παιδική ηλικία Έχει πατρίδα η παιδική ηλικία; Έχει πατρίδα η αθωότητα; Είναι γερμανάκια ή ελληνόπουλα τα παιδιά που ζωγραφίζει ο Γιώργος Ιακωβίδης με τόση τρυφερότητα και τόσο βαθιά κατανόηση της ψυχολογίας τους και της συμπεριφοράς τους;

Διακεκριμένος Έλληνας ζωγράφος και ακαδημαικός. Θ. Χρήστου, λάδι σε Γιώργος Ιακωβίδης (1853 – 1932) Διακεκριμένος Έλληνας ζωγράφος και ακαδημαικός.

Η βιογραφία του Γεννήθηκε το 1852 στα Χύδηρα της Λέσβου. Σε ηλικία 13 ετών πηγαίνει να εργαστεί κοντά στο θείο του πρακτικό αρχιτέκτονα και να φοιτήσει στην Ευαγγελική Σχολή στην Σμύρνη ενώ παράλληλα εργαζότανε, με ιδιαίτερη επίδοση στη ξυλογλυπτική. Το 1870 εγγράφηκε στο Σχολείο των Τεχνών της Αθήνας (την μετέπειτα Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών) και αποφοίτησε με άριστα τον Μάρτιο του 1877.

Σπουδές γλυπτικής στην Αθήνα Δύο χρόνια αργότερα, με την προτροπή και την οικονομική βοήθεια του ξυλέμπορου και συνεργάτη του θείου του, του Μιχαήλ Χατζηλουκά αποφάσισε να σπουδάσει γλυπτική στην Αθήνα. Το 1870 γράφετε στο Σχολείο των Τεχνών και σπουδάζει κοντά στο γνωστό ζωγράφο Νικηφόρο Λύτρα και στο γλύπτη Λεωνίδα Δρόση. Αποφοίτησε με άριστα τον Μάρτιο του 1877, ενώ αρχίζει και διακρίνεται το ζωγραφικό του ταλέντο.

Η ζωή του στο Μόναχο Το 1877 έλαβε υποτροφία από το ελληνικό κράτος και αναχώρησε για το Μόναχο και συνεχίζει τις σπουδές του στην Ακαδημία Καλών Τεχνών. Δάσκαλοι του είναι ο Λούντβιχ φον Λοφτς, ο Βίλχελμ φον Λίντενσμιτ και ο Γκαμπριέλ φον Μαξ. Αποφοίτησε το 1883 και το 1878 δημιούργησε στο Μόναχο δικό του εργαστήριο ζωγραφικής. συνέχιζε να εργάζεται τα 17 χρόνια στην ίδια πόλη.

Βραβεία και διακρίσεις Οι διακρίσεις άρχισαν να διαδέχονται η μία την άλλη: «Χρυσό μετάλλιο» στην Αθήνα το 1888 Ιδιαίτερο βραβείο των Παρισίων το 1889, Βραβείο τιμής στην Βρέμη το 1890, «Χρυσό μετάλλιο» του Βερολίνου το 1891, «Χρυσό μετάλλιο» του Μονάχου το 1893, Βραβείο στην Τεργέστη το 1895. Βραβείο Βαρκελώνης το 1898 και Χρυσό μετάλλιο στο Παρίσι το 1900.

Η επιστροφή στην Ελλάδα Το 1900 ιδρύεται η Εθνική Πινακοθήκη της Ελλάδας και η ελληνική κυβέρνηση καλεί τον Ιακωβίδη να επιστρέψει και να αναλάβει την διεύθυνση. Επίσης μετά τον θάνατο του δασκάλου του Νικηφόρου Λύτρα το 1904 διορίστηκε ως άμισθος καθηγητής ελαιογραφίας στην Σχολή Καλών Τεχνών.

Η ανοδική του πορεία και το τέλος Το 1910 με βασιλικό διάταγμα αναλαμβάνει την διεύθυνση της Σχολής Καλών Τεχνών Το 1926 ορίστηκε ως ένα από τα 38 μέλη της νεοσυσταθείσας Ακαδημίας Αθηνών. Το 1930 αποχώρησε και από τη διεύθυνση της Σχολής Καλών Τεχνών με τον τίτλο του επίτιμου διευθυντή. Πεθαίνει το 1932, λίγο πριν κλείσει τα ογδόντα στην Αθήνα.

Η εικόνα ενδέχεται να υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα Η εικόνα ενδέχεται να υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα.-Αποστολή σχολίων <meta HTTP-EQUIV="refresh" content="0;url=http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-1NLVfy4UXKY/SueJFkZjHaI/AAAAAAAAEiw/n6i8X1MvCTs/s1600/11.%2525CE%252598.%2525CE%2525A7%2525CF%252581%2525CE%2525AE%2525CF%252583%2525CF%252584%2525CE%2525BF%2525CF%252585%2B%2525CE%25259B%2525CE%2525AC%2525CE%2525B4%2525CE%2525B9%2B%2525CF%252583%2525CE%2525B5%2B%2525CE%2525BC%2525CE%2525BF%2525CF%252585%2525CF%252583%2525CE%2525B1%2525CE%2525BC%2525CE%2525AC%2B70%2525CF%25258790%2Bcm.JPG&imgrefurl=http://artemnotes.blogspot.com/2011/07/1853-1932.html&h=1107&w=1600&sz=644&tbnid=jGBtvWfRomwlYM:&tbnh=89&tbnw=128&zoom=1&usg=__RXvgdwx3UhpkGaH_ardd3hwIsJ8%3D&docid=uk4ujo1u66PzDM&sa=X&ei=0wfHUtmkJKrI0wXyrIBI&sqi=2&ved=0CJQBEP4dMA8&gbv=1&sei=2QfHUp67HOrI0wXy6YDIAQ"><style><!--body{display:none}--></style> {"fd":"","fn":"11.%CE%98.%CE%A7%CF%81%CE%AE%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85+%CE%9B%CE%AC%CE%B4%CE%B9+%CF%83%CE%B5+%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%AC+70%CF%8790+cm.JPG","id":"jGBtvWfRomwlYM:","is":"1600\u0026nbsp;\u0026#215;\u0026nbsp;1107","isu":"artemnotes.blogspot.com","ity":"jpg","lu":"/imgres?tbnid=jGBtvWfRomwlYM:\u0026tbnh=89\u0026tbnw=128\u0026sa=X\u0026imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-1NLVfy4UXKY/SueJFkZjHaI/AAAAAAAAEiw/n6i8X1MvCTs/s1600/11.%2525CE%252598.%2525CE%2525A7%2525CF%252581%2525CE%2525AE%2525CF%252583%2525CF%252584%2525CE%2525BF%2525CF%252585%2B%2525CE%25259B%2525CE%2525AC%2525CE%2525B4%2525CE%2525B9%2B%2525CF%252583%2525CE%2525B5%2B%2525CE%2525BC%2525CE%2525BF%2525CF%252585%2525CF%252583%2525CE%2525B1%2525CE%2525BC%2525CE%2525AC%2B70%2525CF%25258790%2Bcm.JPG\u0026imgrefurl=http://artemnotes.blogspot.com/2011/07/1853-1932.html\u0026h=1107\u0026w=1600\u0026sz=644\u0026tbm=isch#imgrc=jGBtvWfRomwlYM%3A%3Buk4ujo1u66PzDM%3Bhttp%253A%252F%252F1.bp.blogspot.com%252F-1NLVfy4UXKY%252FSueJFkZjHaI%252FAAAAAAAAEiw%252Fn6i8X1MvCTs%252Fs1600%252F11.%252525CE%25252598.%252525CE%252525A7%252525CF%25252581%252525CE%252525AE%252525CF%25252583%252525CF%25252584%252525CE%252525BF%252525CF%25252585%252B%252525CE%2525259B%252525CE%252525AC%252525CE%252525B4%252525CE%252525B9%252B%252525CF%25252583%252525CE%252525B5%252B%252525CE%252525BC%252525CE%252525BF%252525CF%25252585%252525CF%25252583%252525CE%252525B1%252525CE%252525BC%252525CE%252525AC%252B70%252525CF%2525258790%252Bcm.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fartemnotes.blogspot.com%252F2011%252F07%252F1853-1932.html%3B1600%3B1107","md":"/search?tbs=sbi:AMhZZiu-hopS_1_155brWJXuRoj1WpcUNq6gJNjBQ4p6YnmqXegbdEdD7pGLsjF-ehGrKMV69ugxErbksMF410MVVAKxo3glY3cIPVHW_1U5bBvTt9cnYa2QwiFSUK3xo7D9uT7wR0DPT6wYRVWs3ZCBCMfBJX7SUOCJPH5BMr1vIsPDZAaxepb79mix1FXxmXCwvzndAXvi6v69lPThQ4pbwEm79Ksfe7m6Q\u0026ei=0wfHUtmkJKrI0wXyrIBI","msm":"Περισσότερα μεγέθη","msu":"/search?sa=X\u0026imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-1NLVfy4UXKY/SueJFkZjHaI/AAAAAAAAEiw/n6i8X1MvCTs/s1600/11.%2525CE%252598.%2525CE%2525A7%2525CF%252581%2525CE%2525AE%2525CF%252583%2525CF%252584%2525CE%2525BF%2525CF%252585%2B%2525CE%25259B%2525CE%2525AC%2525CE%2525B4%2525CE%2525B9%2B%2525CF%252583%2525CE%2525B5%2B%2525CE%2525BC%2525CE%2525BF%2525CF%252585%2525CF%252583%2525CE%2525B1%2525CE%2525BC%2525CE%2525AC%2B70%2525CF%25258790%2Bcm.JPG\u0026imgrefurl=http://artemnotes.blogspot.com/2011/07/1853-1932.html\u0026h=1107\u0026w=1600\u0026sz=644\u0026tbm=isch\u0026tbs=simg:CAQSWQmMYG29Z9GibBpFCxCwjKcIGjwKOggBEhSTBIYEygOUBIwExwPGA84DzAPNAxog9K9HQDqgxpXCYNLnaKjtMJeamJ8rkmzZuSlraqu4cOoMIbpOLo6Nbuuj","oh":1107,"os":"644KB","ow":1600,"pt":"ARTEM NOTES (www.artem.gr): Γεώργιος Ιακωβίδης (1853 – 1932)","s":"Θ. Χρήστου, λάδι σε μουσαμα, 50χ70εκ.","si":"/search?sa=X\u0026imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-1NLVfy4UXKY/SueJFkZjHaI/AAAAAAAAEiw/n6i8X1MvCTs/s1600/11.%2525CE%252598.%2525CE%2525A7%2525CF%252581%2525CE%2525AE%2525CF%252583%2525CF%252584%2525CE%2525BF%2525CF%252585%2B%2525CE%25259B%2525CE%2525AC%2525CE%2525B4%2525CE%2525B9%2B%2525CF%252583%2525CE%2525B5%2B%2525CE%2525BC%2525CE%2525BF%2525CF%252585%2525CF%252583%2525CE%2525B1%2525CE%2525BC%2525CE%2525AC%2B70%2525CF%25258790%2Bcm.JPG\u0026imgrefurl=http://artemnotes.blogspot.com/2011/07/1853-1932.html\u0026h=1107\u0026w=1600\u0026sz=644\u0026tbm=isch\u0026tbs=simg:CAESWQmMYG29Z9GibBpFCxCwjKcIGjwKOggBEhSTBIYEygOUBIwExwPGA84DzAPNAxog9K9HQDqgxpXCYNLnaKjtMJeamJ8rkmzZuSlraqu4cOoMIbpOLo6Nbuuj","sm":"Παρόμοιες","th":187,"tu":"http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSg4yHTQIYs7BSxHpbgqK0l15hbytzWicx1M_eYICrZfXitLWHLvw","tw":270} - - Αναζήτηση βάσει εικόνας Δοκιμάστε και τα εξής: Η εικόνα ενδέχεται να υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα.-Αποστολή σχολίων - - Αναζήτηση βάσει εικόνας Δοκιμάστε και τα εξής: ARTEM NOTES (www.artem.gr): Γεώργιος Ιακωβίδης (1853 – 1932) artemnotes.blogspot.com - 1600 × 1107 - Αναζήτηση βάσει εικόνας Σελίδα από .Θ. Χρήστου, λάδι σε μουσαμα, 50χ70εκ. Η εικόνα ενδέχεται να υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα.-Αποστολή σχολίων Επίσκεψη σελίδας Προβολή εικόνας Προβολή όλων των εικόνων Προβολή όλων των εικόνων Επίσκεψη σελίδας Προβολή εικόνας Επίσκεψη σελίδας Προβολή εικόνας Προβολή όλων των εικόνων Το έργο των ζωγράφων της Σχολής Μονάχου διακρίνεται για την άριστη τεχνική στην χρήση των χρωμάτων και προέχει η ηθογραφία, δηλαδή η απεικόνιση του βίου των αστικών κέντρων και της υπαίθρου.