76Ο Ολοημερο νηπιαγωγείο Θεσσαλονικησ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στιγμές του χωριού μας από το παρελθόν και το παρόν.
Advertisements

«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση,
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση,
Καθαρισμός παραλίας – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS. Ο κάμπος.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
«. Μια πρωτοποριακή σύμπραξη... Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη 30 επιχειρήσεις-μέλη Μη Κυβερνητική Οργάνωση PRAKSIS Στόχος: αποκατάσταση.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Υιοθέτησε ένα Κομμάτι Γης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
TO ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΜΕΝΙΚΩΝ
1 ο Δημ. Σχ. Αμπελοκήπων. « Οι μικροί γεωργοί » Την Τρίτη τα τμήματα της Β και Δ τάξης του σχολείου μας πήραν μέρος σε εκπαιδευτικό βιωματικό.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΞΑΡΕΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ  114 μαθητές και 13 εκπαιδευτικοί  έτος ίδρυσης: 1980.
Οι μαθητές του Γ1,στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας,φωτογράφισαν τις αγαπημένες τους γωνιές στο σχολείο. Εργάστηκαν ομαδικά και μίλησαν για αυτές.
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
«Σχεδιάζω τη γειτονιά µου»
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
` 1ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής Εκπαιδευτικοί Μητσινιώτου Κατερίνα Χρύσανθου.
Βαζουμε χρωμα Στην αυλη μαΣ, δινουμε χρωμα Στη ζωη μαΣ!!!
Η σημασία και η αναγκαιότητα του αστικού και περιαστικού πρασίνου στις.
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
«Το Φυσικό περιβάλλον του σχολείου μας. »
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΒΟΛΟΥ
Ερευνητική εργασία στη τεχνολογία Εργασία 2 Μελέτη προαύλιου χώρου μεταξύ 5ου Γυμνασίου και 5ου Λυκείου.
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

76Ο Ολοημερο νηπιαγωγείο Θεσσαλονικησ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ Σχολ. Έτος : 2012-2013 Νηπιαγωγοί : Ραχανιώτη Ελένη Πλαστήρα Γεωργία Αλμπάντη Θεοδοσία

Το σχολειο μου η ιστορια του Το σχολειο μου η ιστορια του Το σχολειο μας στεγάζονταν σε ενα στρατιωτικό θάλαμο του Α Παγκοσμίου Πολέμου, ακριβώς κάτω απο τα «Τροχιοδρομικά» και διέθετε ένα τραπέζι και μια καρέκλα για τον δάσκαλο με τους μαθητές να κάθονται σε ψάθα. Το σχολείο είχε διευθυντή απο το 1925-1927 τον κύριο Δίγκα. Το 1927-1950 αναλαμβάνει διευθυντής ο κύριος Γ.Ζ. Παπαζαφειρίου και κατορθώνει να το στεγάσει στο περίλαμπρο κτίριο του αμερικάνικου κολλεγίου, όταν αυτό μετακόμισε το 1935 στο Πανόραμα. Το ξύλινο αυτό κτίριο του κολλεγίου, χτίστικε απο Γάλλους στρατιώτες το 1917 για στρατιωτική λέσχη. Είχε υπόγειο στάβλο και στην κορυφή του πύργου υπήρχε σήμα για αναγνώριση απο τα συμμαχικά αεροπλάνα. Είχε 8 αίθουσες μικρές και ένα μεγάλο σαλόνι. Απο το 1917-1971 δεν επιδιορθώθηκε καθόλου. Το 1971 κατεδαφίζεται και χτίζεται απο τη ΜΟΜΑ το νέο διδακτηριο που υπάρχει και σήμερα. ΄

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΨΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Η αυλη μασ Τα παιδιά είπαν: 1. Η αυλή μας είναι φτιαγμένη από τσιμέντο και όταν πέφτουμε, χτυπάμε άσχημα και τρέχει αίμα. 2. Έχει ένα μεγάλο παρτέρι και 2 μικρά, γεμάτα με χώμα, αλλά χωρίς λουλούδια. 3. Έχει έναν μικρό κήπο γεμάτο χόρτα και σκουπίδια. 4. Έχει βρύσες για τα μεγάλα παιδιά. Κάποιες είναι σπασμένες όπως και το μάρμαρο γύρω. 5. Τα κακά παιδιά έγραψαν στη σκεπή πάνω από τις βρύσες και στους τοίχους. 6. Στην αυλή βρίσκουμε σπασμένα γυαλιά, πέτρες, ξύλα μικρά σίδερα και μερικές φορές σκουπίδια. 7. Επίσης βρίσκουμε πλαστικά μπουκάλια. 8. Έχει πεζοδρόμιο για να καθόμαστε. 9. Μερικές φορές καθόμαστε πάνω στις βρύσες.

Τι καναμε για να αλλαξουμε αυτη τη πραγματικοτητα Τα παιδιά πρότειναν: Να βάψουμε τους τοίχους. Να βάψουμε τις βρύσες και να αλλάξουμε το μάρμαρο. Να φυτέψουμε λουλούδια στα παρτέρια. Να φυτέψουμε χορταράκι πράσινο, λουλούδια και δέντρα στον μικρό κήπο. Να τοποθετήσουμε παγκάκια για να καθόμαστε. Να τοποθετήσουμε τσουλήθρες, τραμπάλες και κούνιες. Να βάλουμε ταμπέλες: «Μην καταστρέφετε την αυλή μας!», «Μην κόβετε τα λουλούδια», «Μην γράφετε στους τοίχους» Οι εκπαιδευτικοί πρότειναν: Χρήση ελαστικών αυτοκινήτων για τη δημιουργία χώρων αναψυχής και πρασίνου.

Σχολειο-θεσμοι Ζητήσαμε τη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των 69ο και 15ο δημοτικών σχολείων με τα οποία συστεγαζόμαστε. Ενημερώσαμε τους διευθυντές των δυο δημοτικών σχολείων για τις δράσεις μας. Απευθυνθήκαμε στην Δ/νση Διαχείρισης Αστικού Περιβάλλοντος για την παροχή φυτών και τη διενέργεια αυτοψίας στο χώρο δημιουργίας του σχολικού μας κήπου. Στείλαμε αίτημα στο τμήμα Αρχιτεκτονικού του Δήμου Θεσ/νικης, που αφορούσε στην αλλαγή των βρυσών, το βάψιμο του σκέπαστρου, την διάνοιξη πόρτας για τον σχολικό κήπο και την παροχή πλαστικών χρωμάτων για τη βαφή των ελαστικών. Τέλος, ενημερώσαμε τους γονείς για την προσπάθειά μας να αλλάξουμε την όψη του σχολέιου μας και της αυλής μας και ζητήσαμε την εθελοντική τους συνεργασία. Η ανταπόκριση των γονέων ηταν εντυπωσιακή!!!!

Τι πραγματοποιησαμε Μεταφορά των ελαστικών στην αυλή του σχολείου μας για την μετατροπή τους σε ζαρντινιέρες και αμμοδόχους. Η μεταφορά, αλλα και η στερέωση τους στο δάπεδο της αυλής έγινε απο γονείς.

Βαφη ελαστικων Βαφη των ελαστικών απο παιδιά και γονείς των 99ο και 76ο Νηπιαγωγείων. Ανακυκλώσαμε τα παλιά πλαστικα χρώματα που έφεραν οι γονείς απο το σπίτι τους.

Σχηματισμοσ επιδαπεδιων παιχνιδιων Σχηματισμοσ επιδαπεδιων παιχνιδιων

Δημιουργια αμμοδοχων με ελαστικα

Δημιουργια σχολικου κηπου Καθαρισμός τμήματος της αυλής απο τα χόρτα, με την βοήθεια και τη συμμετοχή γονέων και παιδιών.

Ανθοκομια Φύτεμα καλλωπιστικών φυτών.

Ο κηποσ μασ Φύτεμα αρωματικών φυτών στο σχολικό μας κήπο. Εγκατάσταση αυτόματου ποτίσματος απο συνεργείο γονέα. Διάνοιξη της πόρτας του σχολικού κήπου και βάψιμο της απο παππού νηπίου.

Εικαστικα Εικαστική παρέμβαση στο τοιχίο των βρυσών απο γονείς και εκπαιδευτικούς. Βάψιμο του στέγαστρου.

Τα παιδιά ζωγραφίζουν την «Άνοιξη» σε τοίχο απέναντι απο το σχολικό μας κήπο.

Στα πλαίσια συμμετοχής μας στο πρόγραμμα της HELMEPA για την προστασία της θάλασσας, πραγματοποιήθηκε εικαστική παρέμβαση σε έναν απο τους τοίχους της αυλής μας απο εθελοντές graffiti artists που συνεργάζονται με τον Δήμο Θεσ/νικης.

Εικαστική παρέμβαση στους υπόλοιπους τοίχους της αυλής μας απο φοιτητές της Σχολής των Καλών Τεχνών. Τα πλαστικά χρώματα και τα σπρέυ ήταν ευγενική χορηγία γονέων του Νηπιαγωγείου. Η συνολική δράση πραγματοποιήθηκε με την οικονομική στήριξη των Συλλόγων Γονέων των 69ο και 15ο Δημ. Σχ. και των γονέων όλων των συστεγαζόμενων νηπιαγωγείων.

Πωσ θα θελαμε το σχολειο μασ Διαμόρφωση παιδικής χαράς. Αντικατάσταση της τσιμεντένιας αυλής με «πράσινο». Καλύτερη αστυνόμευση του σχολείου μας.

Τι αποκομομισαμε απο τη συμμετοχη μασ στο προγραμμα Γνωρίσαμε την ιστορία του σχολείου μας. Διαπιστώσαμε τα προβλήματα της σχολικης μας μονάδας και του αύλειου χώρου. Αναπτύξαμε τις ικανότητές μας σε διάφορους τομείς (ζωγραφική, ανθοκομία, κατασκευή εναλλακτικών παιχνιδιών) Δεθήκαμε περισσότερο με τους γονείς και τους συναδέλφους μας. Τα παιδιά διδάχθηκαν την αξία της συνεργασίας και του εθελοντισμού. Γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικοί γνωρίσαμε το ρόλο του ενεργού πολίτη για ένα βιώσιμο σχολείο.

Ψηφισμα Εμεις τα παιδιά του 76ου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου επιθυμούμε ένα «πράσινο» σχολείο, πιο ανθρώπινο, πιο κοντά στην παιδική μας φύση, με πολύ χρώμα, παιχνίδι και ασφάλεια. Η συνεργασία και η αρωγή του Δήμου Θεσσαλονίκης είναι απαραίτητη για ένα πιο ανθρώπινο σχολείο.

Το συνθημα μασ Και όμως… όλα γίνονται!!!